Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Momentan nu am bani de amkart si placutele de frana fata sunt pe duca, si as vrea sa inchei sezonul fara sa cumpar altele.

Joi am parasit grupul la plecarea spre bere pentru ca a intervenit o situatie neprevazuta. am incercat sa comunic, sa fac cu mana, dar nu m-a bagat nimeni in seama. Banuiesc ca nu mi-ati simtit lipsa :D

 

doar banuiesti? :moron: ..citez un mare ganditor al vremii: motive SA NU FACI CEVA se gasesc destule... :D

 

@vallach:si eu sunt dezamagit de Lukoil si bag doar in caz de forta majora.mie imi "adormea" viespea cand alimentam de la ei....

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hello! Am si eu o rugaminte,cine imi poate spune de unde pot cumpara un capac monopost pt Honda Hornet model 2008....putin mai ieftin....am gasit la reprezentata Honda dar este in jur de 7 milioane :laugh:! Astept raspunsuri multumesc! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit dupa o perioada mai lunga si imi cer scuze de off-topic dar vreau sa va multumesc tuturor celor care m-au sfatuit sa "stau pe poponeata mea" si ca si incepator sa nu-mi cumpar motor cu multi cai. Intamplarea care m-a trezit la realitate nu ma are pe mine ca si personaj principal ci pe un prieten. in august a decis sa-si cumpere motor de viteza sa impresioneze ( cu 2500 de euro nu gasit nicio masina sa fie "smecher in parcare") mentionez ca la 22 de ani nu are permis de conducere si niciun fel de experienta pe 2 sau 4 roti dar si-a luat un kawa zx6-r ninja de 120 de cai. S-a plimbat pe drumul asfaltat din sat vreo 2 saptamani cu viteze de maxim 50-60 km/h sa nu riste a spus el. Dar intr-o seara a intrat cu 50 km/h intr-o curba mai stransa, nu a stiut sa se aplece, a pus frana de pe fata din frica si rezultatul a fost: el si-a julit bine de tot piciorul (pantaloni scurti) iar motorul a derapat pana intr-un pod de beton rezultand partea din fata toata praf, plasticurile de pe partea dreapta praf, toba indoita, cam atat am observat dar poate sa aiba mai multe defectiuni decat cele vizibile. Oricum motorul sta in garaj pentru ca nu mai are niciun ban sa-l repare.

Deci in concluzie primul motor pe care o sa il iau la anul o sa fie un maxim 250 cmc cross +echipament de protectie pana o sa am experienta necesara!!

 

PS eu i-am dat sfaturi despre echipament si despre pericolul foarte mare dar nu m-a bagat in seama. Sa fie asta o lectie pentru toti incepatorii.

 

Multumesc pentru sfaturi si o zi placuta!

Titi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

 

Am si eu doua intrebari :

 

Ce fel de lichid de racire se pune ? Cam cat ar trebui sa fie in vasul acela ? M-am uitat astazi si parea cam gol..

 

Viespea mea este din 2003, se pare ca are si HISS, am o singura cheie si as dori sa-i fac o copie...stiti unde as putea sa fac ? evident, in afara de Honda, am auzit ca ma duce in jur de 100 de euro acolo, de banii astia mai degraba o leg de gat.

 

Macar o copie a cheii as vrea sa fac,daca nu si a chip-ului

 

Multam anticipat

 

Asfalt uscat si numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista antigel gata preparat, doar il pui in radiator. Sau iei un litru de antigel concentrat si un litru de apa demineralizata, le combini si torni continutul in radiator, costa undeva pana in 50 de lei.

IMPORTANT: antigelul sa fie pentru radiator din aluminiu.

 

Despre cheie nu stiu sa-ti zic, doar ca musai sa-ti mai faci una...sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, mersi fain.

Are careva de aici bujii NGK Iridium IX ?

Eu urmeaza sa le schimb saptamana viitoare cand imi ajunge comanda.

Sunt curios daca cineva are si daca chiar sunt asa mari / sesizabile schimbarile la pornire, accelerare, consum ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bujii Iridium si sincer se simte ca este mai nervoasa dupa 5000 de ture. Iridium se stie ca sunt bune pentru turatii mari, daca nu mergi mai turat, nu o sa simti diferenta.

 

P.S.: De dimineata am dat un rateu de toata frumusetea, de adormit ce eram si eu m-am speriat. Ramasesera gaze pe evacuare si cand am dat sa pornesc... poccc!!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

 

Am si eu doua intrebari :

 

Ce fel de lichid de racire se pune ? Cam cat ar trebui sa fie in vasul acela ? M-am uitat astazi si parea cam gol..

 

Viespea mea este din 2003, se pare ca are si HISS, am o singura cheie si as dori sa-i fac o copie...stiti unde as putea sa fac ? evident, in afara de Honda, am auzit ca ma duce in jur de 100 de euro acolo, de banii astia mai degraba o leg de gat.

 

Macar o copie a cheii as vrea sa fac,daca nu si a chip-ului

 

Multam anticipat

 

Asfalt uscat si numai bine

 

 

Daca ai HISS, numai la Honda ...

Eu mi-am facut recent, m-a costat cam 140 lei cheia bruta, pe care am prelucrat-o la orice centru, 10 lei, apoi programarea tot la Honda, vreo 80 lei.

Dar ca sa fii sigur, trimite-le un mail, le dai seria sasiului si ii intrebi daca are HISS sau nu. (In mod normal, daca ar avea ar scrie mare pe contact, n-ai cum sa nu vezi).

 

p.s. am gasit si mailul primit de la ei, este de la Dan Mainescu [dan.mainescu@honda-bikes.ro] asta era prin mai 2010.

Editat de tiz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@tiz

 

Am gasit o firma din Constanta care face asa ceva.Nu cred ca e musai sa merg la Honda.Totusi, inainte auzisem ca m-ar costa cam 100 de euro, ceea ce spui tu pare mult mai rezonabil.

 

Am o alta "problema" acum

 

Am impresia, de vreo 2 zile, ca atunci cand merg cu viespea, cand inchid gazul brusc, de la 3-4 mii de ture, frana de motor care se face in acel moment e mai violenta decat era inainte.Stiu ca suna ciudat.Dar exact asa se intampla.Se intampla la fel si la turatii mai mari.

Eu o am din iulie, este fabricata in 2003, ea avea vreo 16000 de km cand am luat-o, acum are aproape 22 de mii.Uleiul nu i l-am schimbat pana acum, fostul proprietar mi-a spus ca il schimbase cu putin timp inainte sa o vanda.Sa aiba legatura cu asta ?

 

Daca aveti vreo idee...va rog sa o impartasiti aici

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca abia acum i-ai dat viata motoretei :laugh: Probabil ca fostul proprietar mergea cu mila si nu depasea turatii mari, iar tu ai scos paienjenii din ea. Cu cat ai frana de motor mai buna cu atat e mai bine, dar nici sa ti se blocheze roata. Atunci e o problema.

Sau, acum ca e mai rece asfaltul simti frana de motor mai puternica pentru ca roata spate nu mai are aceeasi aderenta ca asta vara :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul nu i l-am schimbat pana acum, fostul proprietar mi-a spus ca il schimbase cu putin timp inainte sa o vanda.Sa aiba legatura cu asta ?

Fostul proprietar prezinta incredere? Daca ai/aveai vreun dubiu, uleiul ar fi trebuit schimbat.

Oricum zici ca ai facut 6000km, cred ca ar trebui shimbat.

 

Problema de care zici nu cred ca ar avea legatura cu uleiul, cred ca ar fi aparut mai gradat, mai lent in timp, daca era din cauza de ulei.

Alte simptome mai prezinta?

 

Gandeste-te putin, poate ai mai modificat ceva la ea intre timp si n-ai dat importanta?

Mesaj completat

Sau, acum ca e mai rece asfaltul simti frana de motor mai puternica pentru ca roata spate nu mai are aceeasi aderenta ca asta vara :laugh:

:cheers: poti sa explici mai detaliat treaba asta? Mie nu-mi face nici un sens, da' daca mai incerci o data poate ma lamuresti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jonlup

 

E destul de incredere omul.

 

Cred ca am gasit sursa problemei, probabil o sa radeti, dar cred ca e din cauza gumei spate, care e foarte moale, am observat in ultimele 2 zile ca parca e mai joasa, dar nu mi-a trecut prin cap sa o apas, am apasat-o in seara asta si e moale.

Incerc sa ajung la o vulcanizare in seara asta sa o umflu si vad atunci daca asta era sursa problemei.

 

Asfalt uscat

 

 

Mesaj completat

@jonlup

 

E destul de incredere omul.

 

Cred ca am gasit sursa problemei, probabil o sa radeti, dar cred ca e din cauza gumei spate, care e foarte moale, am observat in ultimele 2 zile ca parca e mai joasa, dar nu mi-a trecut prin cap sa o apas, am apasat-o in seara asta si e moale.

Incerc sa ajung la o vulcanizare in seara asta sa o umflu si vad atunci daca asta era sursa problemei.

 

Asfalt uscat

 

Edit :

 

Dupa ce am umflat roata spate (avea sub 1 bar) s-a remediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) poti sa explici mai detaliat treaba asta? Mie nu-mi face nici un sens, da' daca mai incerci o data poate ma lamuresti...

Conteaza destul aderenta rotii spate in frana de motor. Daca nu ai aderenta roata se poate bloca si atunci e buba. Anul trecut cu anvelopa veche si uzata, la frana de motor simteam deseori cum se blocheaza ca si cum as fi pus frana.

Mesaj completat

Ce presiune folositi? 1.2 fata si 1.5 spate?

Foarte putin. In functie de uzura anvelopei si in ce scop este folosita se pun anumite presiuni. Pentru anvelopa in stare buna ca uzura si vechime si pentru mers normal eu recomand 2.3 pe fata si 2.5 pentru spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce presiune folositi? 1.2 fata si 1.5 spate?

OMFG!!!!...Sper ca nu mergi asa cu gumele....Eu personal merg cu 2.2 respectiv 2.5 (fata / spate) pe strada, iar pe circuit (incepator in domeniu) mi s-a recomandat un 1.8 spate si 2 fata, recomandare de care tin seama...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) poti sa explici mai detaliat treaba asta? Mie nu-mi face nici un sens, da' daca mai incerci o data poate ma lamuresti...

 

afara frig, asfalt rece + cauciuc uzat .... aderenta scazuta, roata are tendinta sa se blocheze mai usor

colegul s-a exprimat "simti frana de motor mai puternica" .... cred ca in sensul de feeling.... simti motocicleta mai... instabila, practic senzatia este mai puternica

eu asa interpretez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce presiune folositi? 1.2 fata si 1.5 spate?

aoleu...ai grija daca cumva ai folosit presiunile astea!!!eu personal merg cu 2,2 fata 2,4 spate in general iar cand e de "dat cox" la motor 2 fata cu 1,8 spate.take care!

Mesaj completat

afara frig, asfalt rece + cauciuc uzat .... aderenta scazuta, roata are tendinta sa se blocheze mai usor

colegul s-a exprimat "simti frana de motor mai puternica" .... cred ca in sensul de feeling.... simti motocicleta mai... instabila, practic senzatia este mai puternica

eu asa interpretez

 

subscriu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...