Sergiu_Q Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 sdcMesaj completat Sal,unde gasesc xenon sa pun pe motor sau sa-mi cumpar instalatia cu un pret mai acceptabil?multumesc. daca aveai bec de tip H4 ne bagam amandoi la o combinatie si luam impreuna o instalatie de masina. am vazut chituri bune H4 intre 300 si 400 ron , deci ar ajunge 150 max 200 ron de fiecare. de fapt ...sunt si mai ieftine http://bluexenon.ro/produse/xenon/kituri-i...n-h4-35w-9-16-v http://bluexenon.ro/produse/xenon/kituri-i...n-h4-55w-9-16-v asta e cu balast slim http://bluexenon.ro/produse/xenon/kituri-i...-h4-h13-etc-35w ..si unul ami pro http://bluexenon.ro/produse/xenon/kituri-i...n-bus-55w-9-32v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) Va salut Ieri am patit pt a treia data sa ma lase bateria de la moto. Am reusit sa o pornesc impinsa, dar tot dadea semne ca vrea sa se opreasca la turatii joase. Mentionez ca imi functiona claxonul. Intr-un moment cand traversam DN1, am fost nevoit sa incetinesc si iar s-a oprit, dar de aceasta data nu mai aveam curent. Iar am pornit-o prin impingere, si accelerata mai mult, am reusit sa ajung cu ea acasa (parca era un cal naravas - ma cam brusca). Cand am ajuns in poarta a pornit o singura data la cheie, apoi si-a dat duhul. Am masurat bateria si si imi arata 11 v max 12. Am incarcat-o, apoi imi trecea uneori de 13 v alteori nu. Am zis ok, nu incarca...e defecta. Dar am pus-o si pe un scuter iar la masurare mi-a dat 14,5 v (asta insemna ca incarca). Am pus apoi bateria de scuter pe hornet si imi incarca la 13.2, 13.6 fara faruri, dar parca nu extraordinar. Ca si concluzie, cred ca este releul (regulatorul) defect. Exista sercvice-uri care imi pot verifica releul daca este defect ? L-am scos si vreau sa ma duc cu el la o verificare. Voi ce credeti ? Editat Noiembrie 1, 2010 de Megahertz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Va salutIeri am patit pt a treia data sa ma lase bateria de la moto. Am reusit sa o pornesc impinsa, dar tot dadea semne ca vrea sa se opreasca la turatii joase. Mentionez ca imi functiona claxonul. Intr-un moment cand traversam DN1, am fost nevoit sa incetinesc si iar s-a oprit, dar de aceasta data nu mai aveam curent. Iar am pornit-o prin impingere, si accelerata mai mult, am reusit sa ajung cu ea acasa (parca era un cal naravas - ma cam brusca). Cand am ajuns in poarta a pornit o singura data la cheie, apoi si-a dat duhul. Am masurat bateria si si imi arata 11 v max 12. Am incarcat-o, apoi imi trecea uneori de 13 v alteori nu. Am zis ok, nu incarca...e defecta. Dar am pus-o si pe un scuter iar la masurare mi-a dat 14,5 v (asta insemna ca incarca). Am pus apoi bateria de scuter pe hornet si imi incarca la 13.2, 13.6 fara faruri, dar parca nu extraordinar. Ca si concluzie, cred ca este releul (regulatorul) defect. Exista sercvice-uri care imi pot verifica releul daca este defect ? L-am scos si vreau sa ma duc cu el la o verificare. Voi ce credeti ? Fii sigur ca este bateria! Problema asta s-a mai discutat si in urma cu ceva pagini, mereu s-a ajuns la concluzia ca bateria era proasta. Si eu am avut probleme de genul si ma speriam ca este de la releu, insa dupa ce am schimbat bateria cu una noua nu am mai avut nici macar 1 problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Fii sigur ca este bateria! Problema asta s-a mai discutat si in urma cu ceva pagini, mereu s-a ajuns la concluzia ca bateria era proasta. Si eu am avut probleme de genul si ma speriam ca este de la releu, insa dupa ce am schimbat bateria cu una noua nu am mai avut nici macar 1 problema. Mda. In cazul asta am sa o schimb la primavara. Ciudat este ca pe scuter imi incarca...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Mda. In cazul asta am sa o schimb la primavara. Ciudat este ca pe scuter imi incarca...... Si mie bateria mea veche azi imi arata valorile normale, maine nu puteam sa o mai pornesc. O incarcam si pe drum se descarca si ma lasa balta. Faptul ca pe scuter incarca, pai gandeste-te ca nu are aceleasi valori ca o motocicleta, e normal, are consum mai mic daca nu ma insel. Altfel de ce ar mai conta atat de mult tipul motocicletei, anul fabricatiei atunci cand cumperi o baterie noua?! Tocmai pentru ca fiecare motocicleta suporta altfel de baterie, in functie de consum, marime, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) Va salutIeri am patit pt a treia data sa ma lase bateria de la moto. Am reusit sa o pornesc impinsa, dar tot dadea semne ca vrea sa se opreasca la turatii joase. Mentionez ca imi functiona claxonul. Intr-un moment cand traversam DN1, am fost nevoit sa incetinesc si iar s-a oprit, dar de aceasta data nu mai aveam curent. Iar am pornit-o prin impingere, si accelerata mai mult, am reusit sa ajung cu ea acasa (parca era un cal naravas - ma cam brusca). Cand am ajuns in poarta a pornit o singura data la cheie, apoi si-a dat duhul. Am masurat bateria si si imi arata 11 v max 12. Am incarcat-o, apoi imi trecea uneori de 13 v alteori nu. Am zis ok, nu incarca...e defecta. Dar am pus-o si pe un scuter iar la masurare mi-a dat 14,5 v (asta insemna ca incarca). Am pus apoi bateria de scuter pe hornet si imi incarca la 13.2, 13.6 fara faruri, dar parca nu extraordinar. Ca si concluzie, cred ca este releul (regulatorul) defect. Exista sercvice-uri care imi pot verifica releul daca este defect ? L-am scos si vreau sa ma duc cu el la o verificare. Voi ce credeti ? 1. Dupa cum a zis RVN mai mult ca sigur e bateria 2. Daca vrei sa vezi tu insuti daca regulator/rectifier e bun, vezi troubleshootingul de incepand cu pagina 317 din manualul de reparatie, trebuie sa masori rezistenta fiecarei infasurari, apoi sa vezi valorile pana la regulator/rectofier, ca sa vezi daca nu e cumva de vina alternatorul, in fine, e descris detaliat acolo ce si cum. Daca ai un multimetru care masoara rezistenta si tensiunea, ar trebuie sa fie suficient ca sa nu te duci la service/electrician, sunt sigur ca te descurci si singur. Editat Noiembrie 1, 2010 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 yap...bateria. daca in momentul in care pornesti mobra tensiunea pe baterie creste e clar ca incarca. cred ca nici nu trebuie sa te chinui cu toate masuratorile. Eu zic sa schimbi bateria si o sa vezi ca merge din prima Eu pateam la fel ca tine si nu putea sa concep ca o baterie Varta nou nouta poate fi defecta. Nici acum nu am primit bateria din garantie asa ca am cumparat una cu gel Volton . Multi mi-au zis ca iau teapa cu Volton dar se pare ca si-a meritat investitia de 100ron . Deocamdata mi-am luat teapa cu Varta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Mersi de info.O poza sau filmulet ai? De unde ai luat-o si cat ai dat pe ea? Ca si sistem de prindere ti-a fost usor sa o montezi? doar poza am cumparat hornetul cu toba deja montata ... este prinsa cu un suport de duralumiu ... am vazut una la fel de vanzare pe SBZ cu 100 euro parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Era cazul sa mi se intample si mie...ca doar traiesc si eu in Romania. Azi dimineata cand m-am dus la Viespe, am observat ca imi lipseau ambele oglinzi... Nu erau cine stie ce, dadusem 60 de lei pe pereche...erau imitatie de carbon Ce pot sa urez "meseriasului"..decat sa si le monteze pe sicriu Asfalt uscat si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 page 666 Si ca sa fim on-topic, are cineva pe hornetel numarul lui Satan Claus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Cu ocazia implinirii a 666 de pagini dedic meseriasului care ne-a lasat colegul Hornetist fara oglinzi urmatorul slagar: PS. se pare ca am anumite porturi blocate pe PC-ul de unde intru, in cazul in care dnu IU-tub face figuri, se poate si manual: Satyricon - The Pentagram Burns Enjoy.. \m/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Sal,stie cineva un tip din baneasa care repara motoare? Mai precis sta undeva linga gradina zoo. A dus cineva motoru la reparat? Cat de scump este? Multumesc pt ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Sal,stie cineva un tip din baneasa care repara motoare?Mai precis sta undeva linga gradina zoo. A dus cineva motoru la reparat? Cat de scump este? Multumesc pt ajutor. Mecanicul Padure, ti-l recomand, ce iese din mana lui e sfant. Mai scump ca altii nu este si ca sa aflii cat te costa cel mai bine ii faci o vizita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Sal,stie cineva un tip din baneasa care repara motoare?Mai precis sta undeva linga gradina zoo. A dus cineva motoru la reparat? Cat de scump este? Multumesc pt ajutor. Da, acum 3 ani am dus un motor la el la reparat. E de incredere omul, e foarte priceput si lucreaza intr-o maniera tipic germana (curatenie, incredere, etc). Are preturi putin mai mari, dar merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 666 pagini dar urmeaza 6.666 raspunsuri ) Acum suntem la 6.658 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Unii mai shmecheri au decat 222 pagini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Unii mai shmecheri au decat 222 pagini Lasa ca vine satan si pe la tine in cativa ani In regimul termic actual Hornetelul a inceput sa pape 9,1-9,2. Voi cum stati cu consumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 9 ?? mamaaa asta da consum Pai azi au fost 20 grade si pana Duminica tot in jurul de 20 grade o sa fie, tot 9 o sa-ti consume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Lasa ca vine satan si pe la tine in cativa ani In regimul termic actual Hornetelul a inceput sa pape 9,1-9,2. Voi cum stati cu consumul? Eu n-am avut probleme cu consumul, a ramas acelasi... Este un hornet la dezmembrat, poate are nevoie cineva de piese: /index.php?...=585290&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Lasa ca vine satan si pe la tine in cativa ani In regimul termic actual Hornetelul a inceput sa pape 9,1-9,2. Voi cum stati cu consumul? Consumul este neschimbat la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) 9 ?? mamaaa asta da consum Pai azi au fost 20 grade si pana Duminica tot in jurul de 20 grade o sa fie, tot 9 o sa-ti consume? Eu n-am avut probleme cu consumul, a ramas acelasi... ... Pai eu fac 2-4 drumuri de 10 km pe zi, si de fiecare data o incalzesc, fiind mai frig, motorul se incalzeste mai greu, deci sta pe soc mai mult, consumand benzina si nefacand kilometri. Nush cum au fost azi 20 de grade, dar cand m-am dus la munca erau maxim 8 si cand m-am intors la fel In mod "normal" consuma 8,3 in oras Ceva de genul asta Editat Noiembrie 2, 2010 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Lasa ca vine satan si pe la tine in cativa ani In regimul termic actual Hornetelul a inceput sa pape 9,1-9,2. Voi cum stati cu consumul? cam nasol..dar tu o si calci prin oras asa ca nah..consuma. abia te-am ajuns din urma ieri acum lasand gluma la o parte eu am alimentat duminica la OMV pe Vasile Milea si am taiat-o la Calarasi la Chiciu. La plecare din Chiciu dupa 2-3 km am trecut pe rezerva. Total 150km facuti cu vreo 10 litri de benzina.Pe autostrada am mers cu 170km/h si din cand in cand mai aveam reprize de 3-4km la 200km/h. la un calcul scurt ies cam 6.66 litri% (ca sa fiu in trend cu cele 666 de pagini ) eu zic ca e rezonabil . partea nasoala e ca am schimbat capacul la ambreiaj si cu ocazia asta am constatat ca uleiul era cam subtire si mirosea putin a benzina. nivelul la ulei era si el mai mare cu vreo 100ml . am incercat sa aprind o "proba de ulei" dar nu s-a aprins deloc. baiatul care mi-a vandut capacul si care parea mecanic destul de bunicel zicea ca e din cauza uni carburator care nu functioneaza corect si imi baga aiurea gaz in cilindru. in fine, urmeaza sa verific la revizia din iarna cand o sa fac si curatarea/sincronizarea si testele de compresie, dar deocamdata ma abtin s-o mai forjez desi ma cam mananca mana cam ce valori ati scos la verificarea compresiei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 cam nasol..dar tu o si calci prin oras asa ca nah..consuma. abia te-am ajuns din urma ieri acum lasand gluma la o parte eu am alimentat duminica la OMV pe Vasile Milea si am taiat-o la Calarasi la Chiciu. La plecare din Chiciu dupa 2-3 km am trecut pe rezerva. Total 150km facuti cu vreo 10 litri de benzina.Pe autostrada am mers cu 170km/h si din cand in cand mai aveam reprize de 3-4km la 200km/h. la un calcul scurt ies cam 6.66 litri% (ca sa fiu in trend cu cele 666 de pagini ) eu zic ca e rezonabil . partea nasoala e ca am schimbat capacul la ambreiaj si cu ocazia asta am constatat ca uleiul era cam subtire si mirosea putin a benzina. nivelul la ulei era si el mai mare cu vreo 100ml . am incercat sa aprind o "proba de ulei" dar nu s-a aprins deloc. baiatul care mi-a vandut capacul si care parea mecanic destul de bunicel zicea ca e din cauza uni carburator care nu functioneaza corect si imi baga aiurea gaz in cilindru. in fine, urmeaza sa verific la revizia din iarna cand o sa fac si curatarea/sincronizarea si testele de compresie, dar deocamdata ma abtin s-o mai forjez desi ma cam mananca mana cam ce valori ati scos la verificarea compresiei ? Si uleiul meu miroase a benzina putin dar dupa 8000 cat are acu cred ca e normal. Mai subtire sau mai ars asa ochiometric nu mi se pare. Citisem pe un topic ca poate ajunge benzina in ulei nu de la carburatoare ca oricum ce intra in camera se arde ci din cauza unor semeringuri parca am uitat cum se cheama exact e un topic pe la service. Inca ceva: pentru cine are Motul 7100 cum arata cand este ars? E tot roz cum e la inceput sau isi mai schimba din culori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Inca ceva: pentru cine are Motul 7100 cum arata cand este ars? E tot roz cum e la inceput sau isi mai schimba din culori? la mine la 2 motociclete de cate ori am scos uleiul pentru a-l schimba, era un maroniu, roscat inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 salutare tuturor. deoarece m-am hotarat sa-mi schimb motocicleta,o yamaha xt 600 e cu un gargaun ca al vostru,am decis sa postez aici in ideea de a obtine ceva informatii utile.am citit destul de mult din topicul vostru dar am cateva intrebari scurte si la obiect: -la ce ani de fabricatie ar rebui sa ma uit pentru niste modele "reusite"? -consumul mixt cat a iesit la voi? -in cazul unei motociclete vopsite...deci oarecum cazute si zgariate...unde ar trebui sa fiu cel mai atent? iar pe final precuzez ca as avea 1700 de eur maxim disponibili,si daca aveti ceva de vanzare in acesti banuti nu ezitati sa spuneti. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.