Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O intrebare de incepator mai prostut putin ;) Am un hornet 600 din 2003 si nu stiu de unde se stinge faru de tot. Ma lumineaza careva? Ezicsta si filtru de benzina?

Acum altele mai normale...

1. Cat lichid de frana intra daca vreau sa aerisesc franele si sa schimb tot. Si ce tip

2. Ce ulei moto e cel mai indicat? Am vazut ca 10w-40 si incape cam 3.8 L daca schimbi si filtru de ulei - apropo de filtru ... exista un tip anume...un cod ceva...

3. Ce filtru de aer e ok la albinuta?

4. La antigel zice cineva ca rebuie folosit si 50% apa distilata...asa e?

Intreb pentru ca vreau pana in primavara sa imi iau pe rant tot ce trebe si sa ii fac o revizie ca la carte cu schimburi de ulei si filtre si toate alea.

Daca ami e ceva de adaugat si am uitat...astept

Sanatate ;)

Editat de kristy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare de incepator mai prostut putin ;) Am un hornet 600 din 2003 si nu stiu de unde se stinge faru de tot. Ma lumineaza careva? Ezicsta si filtru de benzina?

Acum altele mai normale...

1. Cat lichid de frana intra daca vreau sa aerisesc franele si sa schimb tot. Si ce tip....in jur de 400ml,dot4 sa fie de la motul zic eu

2. Ce ulei moto e cel mai indicat? Am vazut ca 10w-40 si incape cam 3.8 L daca schimbi si filtru de ulei - apropo de filtru ... exista un tip anume...un cod ceva...ulei bagi de care te tine buzunarul

3. Ce filtru de aer e ok la albinuta?.....recomand filtru sport BMC,raport pret calitate foarte bun

4. La antigel zice cineva ca rebuie folosit si 50% apa distilata...asa e?....corect

Intreb pentru ca vreau pana in primavara sa imi iau pe rant tot ce trebe si sa ii fac o revizie ca la carte cu schimburi de ulei si filtre si toate alea.

Daca ami e ceva de adaugat si am uitat...astept

Sanatate ;)

Spor la shopping si la mestereala:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare de incepator mai prostut putin ;) Am un hornet 600 din 2003 si nu stiu de unde se stinge faru de tot. Ma lumineaza careva? Ezicsta si filtru de benzina?

Acum altele mai normale...

1. Cat lichid de frana intra daca vreau sa aerisesc franele si sa schimb tot. Si ce tip

2. Ce ulei moto e cel mai indicat? Am vazut ca 10w-40 si incape cam 3.8 L daca schimbi si filtru de ulei - apropo de filtru ... exista un tip anume...un cod ceva...

3. Ce filtru de aer e ok la albinuta?

4. La antigel zice cineva ca rebuie folosit si 50% apa distilata...asa e?

Intreb pentru ca vreau pana in primavara sa imi iau pe rant tot ce trebe si sa ii fac o revizie ca la carte cu schimburi de ulei si filtre si toate alea.

Daca ami e ceva de adaugat si am uitat...astept

Sanatate ;)

Farul nu se stinge decât atunci când dai la automat, în rest stă aprins. Filtru de benzină nu are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Hornetul meu este din 2004 si la fel nu se stinge farul. In schimb eu am o alta problema ;)) faza lunga la mine nu merge cu exceptia flashului... :-S de ce? oare e de vina beculetzul sau ceva problema electrica de la butonul de faza lunga :-?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dai si tu cu WD40 pe schimbatorul de pe faza scurta pe lunga, poate isi revine.

Nici la mine nu au mers multe, ca a stat mult mult motorul iar dupa "magicul" WD40 si-au revenit toate ;)

Nu are cum zic eu sa fie ars becul atata timp cat la flash iti merge, iar faza lunga simpla nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Hornetul meu este din 2004 si la fel nu se stinge farul. In schimb eu am o alta problema ;)) faza lunga la mine nu merge cu exceptia flashului... :-S de ce? oare e de vina beculetzul sau ceva problema electrica de la butonul de faza lunga :-?

E de la buton. ÂŞi mie îmi mai făcea faze câteodată. L-am desfăcut Âşi l-am poponeataățat că era plin de mâsgâ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtru de benzină nu are.

Are in rezervor, trebuie desfacut robinetul si in interior este filtru de benzina. Ca nu are filtru suplinitor ca la alte motoare e alta treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de la buton. ÂŞi mie îmi mai făcea faze câteodată. L-am desfăcut Âşi l-am poponeataățat că era plin de mâsgâ.

 

 

 

Azi cand am pornit prima data mergeau si faza scurta si faza lunga...a doua oara cand am plecat iara mergea doar pozitia ;)) cred ca e problema de contact pana la urma

Oricum mersi de sfaturi, daca le combin pe toate sigur iese ceva bun ;)

Editat de skip11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Conteaza ce tip de antigel bag? Adica bag ce bag si la masina?

 

merci,

bogdan

Sa scrie pe el ca este pentru radiator din aluminiu conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Conteaza ce tip de antigel bag? Adica bag ce bag si la masina?

 

merci,

bogdan

 

G12+ am bagat eu azi . gasesti mai multe marci de G12. e bun cel de la Hepu dar poti sa pui orice marca. trebuie sa citesti instructiunile si sa scrie ca e pt motoare si radiatoare din aluminiu.

 

 

ca tot veni vorba de antigel. nu reusesc nici de-al dracu sa pun "dopul" la radiator calumea si azi dupa ca am barnait-o vreo 100 km m-a umplut de antigel pe piciorul drept. se pare ca nu se mai inchide etans si cand ajunge apa la o temperatura mare incepe sa curga .

stiti cumva ce garnituri de cauciuc se pun acolo si de unde se pot cumpara ?

faza e ca dopul ala are doua garnituri...dar nu stiu care e cea mai importanta. cea de sus sau cea de jos care e mai mica ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Prima data incearca sa m-ai strangi cele doua urechi de la dop spre interior(sa preseze m-ai bine garniturile,pe gura radiatorului),daca nu merge,fa rost de niste cauciuc ptr.garnituri si confectionezi 2 bucati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de la buton. ÂŞi mie îmi mai făcea faze câteodată. L-am desfăcut Âşi l-am poponeataățat că era plin de mâsgâ.

 

 

 

Haha :goodposting:) sa vedeti faza...farurile mele nu aveau nici o treaba doar ca probabil la modelele astea de dupa 2003 farul se aprinde de la butonul de pornire :blink:) nu ala rosu, ala de sub chiar pe care porneste si in loc sa apesi, tragi :D) nu mi-o venit sa cred cand am descoperit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haha :goodposting:) sa vedeti faza...farurile mele nu aveau nici o treaba doar ca probabil la modelele astea de dupa 2003 farul se aprinde de la butonul de pornire :blink:) nu ala rosu, ala de sub chiar pe care porneste si in loc sa apesi, tragi :D) nu mi-o venit sa cred cand am descoperit

Nu Âştiu de ce tragi tu, dar la mine (Âşi nu numai) de butonul ăla nu ai cum să tragi, doar dacă nu cumva îți rămâne blocat Âşi nu revine complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu Âştiu de ce tragi tu, dar la mine (Âşi nu numai) de butonul ăla nu ai cum să tragi, doar dacă nu cumva îți rămâne blocat Âşi nu revine complet.

exact asta ar trebui sa fie problema. Se rezolva cu eternul WD-40, daca nu merge trebuie desfacut si curatat temeinic.

A folosit cineva becuri Philips H4 XP pe motocicleta (alea care dau cica 80% mai multa lumina), merita sau nu prea ? (am vazut in carrefour cu 52 de lei)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu n-am inteles sincer ce vrei sa zici, dar n-am auzit de buton de pornire de care sa tragi... :goodposting:

Singurul lucru de care "tragi" la un motor e socul :blink:

 

 

:D) Nu stiu sincer daca e vreo problema sau nu...dar pare foarte ok adica nu e ca si cum ar fi stricat. dar la voi cand porniti motorul se aprinde si faza scurta? ma refer la astia cu modele peste 2003 inclusiv ca la alea de 2000 stiu cum e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:goodposting:) Nu stiu sincer daca e vreo problema sau nu...dar pare foarte ok adica nu e ca si cum ar fi stricat. dar la voi cand porniti motorul se aprinde si faza scurta? ma refer la astia cu modele peste 2003 inclusiv ca la alea de 2000 stiu cum e

Butonul ăla are 2 "faze" . În prima fază, dacă îl apeÂşi (cam jumătate de cursă) îți stinge faza scurtă/lungă Âşi rămâne poziția aprinsă (poziție pe care nu o poți stinge în nici un fel), iar dacă îl apeÂşi de tot, până la capătul curse porneÂşte motorul. Butonul tău e murdar cu ceva mâsgă Âşi nu revine la capătul curse cel mai probabil. N-ar strica să desfaci blocurile de comenzi Âşi să le cureți. În timp întră mizerie acolo ce face butoanele să meargă aiurea sau să meargă mai greu. Mie mi-au făcut probleme semnalele, inițial am crezut că e de la releul dar era defapt comutatorul Âşi butonul roÂşu ce taie scânteia.

 

 

Că tot veni vorba de faruri. Noaptea dacă dau fază scurtă abea văd ceva iar dacă dau fază scurtă e ceva mai bine, văd mai bine dar îi chiorăsc pe restul. L-am reglat de mai multe ori, dar n-am găsit o poziție în care să bată calumea.

Faza lungă mi s-a părut foarte ciudată. Mă aÂşteptam ca faza lungă să bată mai departe, peste faza scurtă, dar nu, faza lungă bate tot unde bate Âşi aia scurtă doar că mai puternic. E normal asa ceva sau am contactele inversate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul lucru de care "tragi" la un motor e socul :goodposting:

Gresit! Trebuia sa zici acceleratia :blink:

Mesaj completat

A folosit cineva becuri Philips H4 XP pe motocicleta (alea care dau cica 80% mai multa lumina), merita sau nu prea ? (am vazut in carrefour cu 52 de lei)

Mult mai bune ca cele normale ca luminozitate, dar eu unul am ars vreo doua bucati pana acum si sunt la a treia :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intrebat pe ici pe colo de un bord de hornet,de ala cu kilometrajul pe sufa,si am primit raspunsuri dar se incadreaza pretul undeva la 250-300 de eur.asa-s de scumpe bordurile?

a cumparat cineva de pe ebay de afara?a gasit mai ieftin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Că tot veni vorba de faruri. Noaptea dacă dau fază scurtă abea văd ceva iar dacă dau fază scurtă e ceva mai bine, văd mai bine dar îi chiorăsc pe restul. L-am reglat de mai multe ori, dar n-am găsit o poziție în care să bată calumea.

Faza lungă mi s-a părut foarte ciudată. Mă aÂşteptam ca faza lungă să bată mai departe, peste faza scurtă, dar nu, faza lungă bate tot unde bate Âşi aia scurtă doar că mai puternic. E normal asa ceva sau am contactele inversate ?

Aceeasi dilema am avut-o si eu cand aveam Hornetul. Noaptea vedeam mai bine cu faza scurta decat cea lunga. Batea prost oricat as fi reglat farul. Cand am trecut pe CBR am vazut cat de mare e diferenta si cum ar trebui sa bata faza lunga. Numa nici acu nu stiu ce naiba sa faci la far ca sa bata cum trebuie... :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...