Garcya Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Am pus azi protectia la radiator, altcumva arata Cat despre incepator si motor: eu am inceput pe un cbr 400 rr "mai sportiv" ca si hornetul plus ca este si carenat. Dar cilindreea de 400 m-a ajutat mult, tot timpul am fost de parere ca in 2 ani de permis A, am avut multe incidente si tentative de cadere / accidente provocate din vina altora si nu am cazut niciodata. M-a iertat "motorul" Daca eram cu un R6 sau eu mai stiu ce, 100% aveam la activ cel putin un accident, parerea mea personala. De la 400 am trecut la 600, tot cbr si ghici ce, l-am vandut pt ca era prea puternic pentru drumurile noastre. N-ai ce sa faci cu alea aici, in oras sau oriunde ai merge in Romania. Cine nu recunoaste e ipocrit, zic eu. Am avut si enduro-touring si apoi am trecut la naked, care probabil o sa-l schimb cu un naked mai nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 de unde ai luat protectia pt radiator si cat costa? vazusem si eu ceva la rizoma dar costa o gramada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 64 Euro de pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 (editat) O intrebare de incepator mai prostut putin Am un hornet 600 din 2003 si nu stiu de unde se stinge faru de tot. Ma lumineaza careva? Ezicsta si filtru de benzina? Acum altele mai normale... 1. Cat lichid de frana intra daca vreau sa aerisesc franele si sa schimb tot. Si ce tip 2. Ce ulei moto e cel mai indicat? Am vazut ca 10w-40 si incape cam 3.8 L daca schimbi si filtru de ulei - apropo de filtru ... exista un tip anume...un cod ceva... 3. Ce filtru de aer e ok la albinuta? 4. La antigel zice cineva ca rebuie folosit si 50% apa distilata...asa e? Intreb pentru ca vreau pana in primavara sa imi iau pe rant tot ce trebe si sa ii fac o revizie ca la carte cu schimburi de ulei si filtre si toate alea. Daca ami e ceva de adaugat si am uitat...astept Sanatate Editat Noiembrie 13, 2010 de kristy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 O intrebare de incepator mai prostut putin Am un hornet 600 din 2003 si nu stiu de unde se stinge faru de tot. Ma lumineaza careva? Ezicsta si filtru de benzina?Acum altele mai normale... 1. Cat lichid de frana intra daca vreau sa aerisesc franele si sa schimb tot. Si ce tip....in jur de 400ml,dot4 sa fie de la motul zic eu 2. Ce ulei moto e cel mai indicat? Am vazut ca 10w-40 si incape cam 3.8 L daca schimbi si filtru de ulei - apropo de filtru ... exista un tip anume...un cod ceva...ulei bagi de care te tine buzunarul 3. Ce filtru de aer e ok la albinuta?.....recomand filtru sport BMC,raport pret calitate foarte bun 4. La antigel zice cineva ca rebuie folosit si 50% apa distilata...asa e?....corect Intreb pentru ca vreau pana in primavara sa imi iau pe rant tot ce trebe si sa ii fac o revizie ca la carte cu schimburi de ulei si filtre si toate alea. Daca ami e ceva de adaugat si am uitat...astept Sanatate Spor la shopping si la mestereala:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 O intrebare de incepator mai prostut putin Am un hornet 600 din 2003 si nu stiu de unde se stinge faru de tot. Ma lumineaza careva? Ezicsta si filtru de benzina?Acum altele mai normale... 1. Cat lichid de frana intra daca vreau sa aerisesc franele si sa schimb tot. Si ce tip 2. Ce ulei moto e cel mai indicat? Am vazut ca 10w-40 si incape cam 3.8 L daca schimbi si filtru de ulei - apropo de filtru ... exista un tip anume...un cod ceva... 3. Ce filtru de aer e ok la albinuta? 4. La antigel zice cineva ca rebuie folosit si 50% apa distilata...asa e? Intreb pentru ca vreau pana in primavara sa imi iau pe rant tot ce trebe si sa ii fac o revizie ca la carte cu schimburi de ulei si filtre si toate alea. Daca ami e ceva de adaugat si am uitat...astept Sanatate Farul nu se stinge decât atunci când dai la automat, în rest stă aprins. Filtru de benzină nu are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skip11 Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 Si Hornetul meu este din 2004 si la fel nu se stinge farul. In schimb eu am o alta problema ) faza lunga la mine nu merge cu exceptia flashului... :-S de ce? oare e de vina beculetzul sau ceva problema electrica de la butonul de faza lunga :-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 Dai si tu cu WD40 pe schimbatorul de pe faza scurta pe lunga, poate isi revine. Nici la mine nu au mers multe, ca a stat mult mult motorul iar dupa "magicul" WD40 si-au revenit toate Nu are cum zic eu sa fie ars becul atata timp cat la flash iti merge, iar faza lunga simpla nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 Si Hornetul meu este din 2004 si la fel nu se stinge farul. In schimb eu am o alta problema ) faza lunga la mine nu merge cu exceptia flashului... :-S de ce? oare e de vina beculetzul sau ceva problema electrica de la butonul de faza lunga :-? E de la buton. ÂŞi mie îmi mai făcea faze câteodată. L-am desfăcut Âşi l-am poponeataățat că era plin de mâsgâ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 Filtru de benzină nu are. Are in rezervor, trebuie desfacut robinetul si in interior este filtru de benzina. Ca nu are filtru suplinitor ca la alte motoare e alta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skip11 Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 (editat) E de la buton. ÂŞi mie îmi mai făcea faze câteodată. L-am desfăcut Âşi l-am poponeataățat că era plin de mâsgâ. Azi cand am pornit prima data mergeau si faza scurta si faza lunga...a doua oara cand am plecat iara mergea doar pozitia ) cred ca e problema de contact pana la urma Oricum mersi de sfaturi, daca le combin pe toate sigur iese ceva bun Editat Noiembrie 13, 2010 de skip11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgdvld Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Salutare Conteaza ce tip de antigel bag? Adica bag ce bag si la masina? merci, bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Salutare Conteaza ce tip de antigel bag? Adica bag ce bag si la masina? merci, bogdan Sa scrie pe el ca este pentru radiator din aluminiu conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Salutare Conteaza ce tip de antigel bag? Adica bag ce bag si la masina? merci, bogdan G12+ am bagat eu azi . gasesti mai multe marci de G12. e bun cel de la Hepu dar poti sa pui orice marca. trebuie sa citesti instructiunile si sa scrie ca e pt motoare si radiatoare din aluminiu. ca tot veni vorba de antigel. nu reusesc nici de-al dracu sa pun "dopul" la radiator calumea si azi dupa ca am barnait-o vreo 100 km m-a umplut de antigel pe piciorul drept. se pare ca nu se mai inchide etans si cand ajunge apa la o temperatura mare incepe sa curga . stiti cumva ce garnituri de cauciuc se pun acolo si de unde se pot cumpara ? faza e ca dopul ala are doua garnituri...dar nu stiu care e cea mai importanta. cea de sus sau cea de jos care e mai mica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Salut. Prima data incearca sa m-ai strangi cele doua urechi de la dop spre interior(sa preseze m-ai bine garniturile,pe gura radiatorului),daca nu merge,fa rost de niste cauciuc ptr.garnituri si confectionezi 2 bucati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skip11 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 E de la buton. ÂŞi mie îmi mai făcea faze câteodată. L-am desfăcut Âşi l-am poponeataățat că era plin de mâsgâ. Haha ) sa vedeti faza...farurile mele nu aveau nici o treaba doar ca probabil la modelele astea de dupa 2003 farul se aprinde de la butonul de pornire ) nu ala rosu, ala de sub chiar pe care porneste si in loc sa apesi, tragi ) nu mi-o venit sa cred cand am descoperit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Haha ) sa vedeti faza...farurile mele nu aveau nici o treaba doar ca probabil la modelele astea de dupa 2003 farul se aprinde de la butonul de pornire ) nu ala rosu, ala de sub chiar pe care porneste si in loc sa apesi, tragi ) nu mi-o venit sa cred cand am descoperit Nu Âştiu de ce tragi tu, dar la mine (Âşi nu numai) de butonul ăla nu ai cum să tragi, doar dacă nu cumva îți rămâne blocat Âşi nu revine complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Nici eu n-am inteles sincer ce vrei sa zici, dar n-am auzit de buton de pornire de care sa tragi... Singurul lucru de care "tragi" la un motor e socul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Nu Âştiu de ce tragi tu, dar la mine (Âşi nu numai) de butonul ăla nu ai cum să tragi, doar dacă nu cumva îți rămâne blocat Âşi nu revine complet. exact asta ar trebui sa fie problema. Se rezolva cu eternul WD-40, daca nu merge trebuie desfacut si curatat temeinic. A folosit cineva becuri Philips H4 XP pe motocicleta (alea care dau cica 80% mai multa lumina), merita sau nu prea ? (am vazut in carrefour cu 52 de lei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skip11 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Nici eu n-am inteles sincer ce vrei sa zici, dar n-am auzit de buton de pornire de care sa tragi... Singurul lucru de care "tragi" la un motor e socul ) Nu stiu sincer daca e vreo problema sau nu...dar pare foarte ok adica nu e ca si cum ar fi stricat. dar la voi cand porniti motorul se aprinde si faza scurta? ma refer la astia cu modele peste 2003 inclusiv ca la alea de 2000 stiu cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 ) Nu stiu sincer daca e vreo problema sau nu...dar pare foarte ok adica nu e ca si cum ar fi stricat. dar la voi cand porniti motorul se aprinde si faza scurta? ma refer la astia cu modele peste 2003 inclusiv ca la alea de 2000 stiu cum e Butonul ăla are 2 "faze" . În prima fază, dacă îl apeÂşi (cam jumătate de cursă) îți stinge faza scurtă/lungă Âşi rămâne poziția aprinsă (poziție pe care nu o poți stinge în nici un fel), iar dacă îl apeÂşi de tot, până la capătul curse porneÂşte motorul. Butonul tău e murdar cu ceva mâsgă Âşi nu revine la capătul curse cel mai probabil. N-ar strica să desfaci blocurile de comenzi Âşi să le cureți. În timp întră mizerie acolo ce face butoanele să meargă aiurea sau să meargă mai greu. Mie mi-au făcut probleme semnalele, inițial am crezut că e de la releul dar era defapt comutatorul Âşi butonul roÂşu ce taie scânteia. Că tot veni vorba de faruri. Noaptea dacă dau fază scurtă abea văd ceva iar dacă dau fază scurtă e ceva mai bine, văd mai bine dar îi chiorăsc pe restul. L-am reglat de mai multe ori, dar n-am găsit o poziție în care să bată calumea. Faza lungă mi s-a părut foarte ciudată. Mă aÂşteptam ca faza lungă să bată mai departe, peste faza scurtă, dar nu, faza lungă bate tot unde bate Âşi aia scurtă doar că mai puternic. E normal asa ceva sau am contactele inversate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Singurul lucru de care "tragi" la un motor e socul Gresit! Trebuia sa zici acceleratia Mesaj completat A folosit cineva becuri Philips H4 XP pe motocicleta (alea care dau cica 80% mai multa lumina), merita sau nu prea ? (am vazut in carrefour cu 52 de lei) Mult mai bune ca cele normale ca luminozitate, dar eu unul am ars vreo doua bucati pana acum si sunt la a treia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 (editat) Gresit! Trebuia sa zici acceleratia Dohh, de ce nu m-am gandit oare? ) Editat Noiembrie 15, 2010 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 am intrebat pe ici pe colo de un bord de hornet,de ala cu kilometrajul pe sufa,si am primit raspunsuri dar se incadreaza pretul undeva la 250-300 de eur.asa-s de scumpe bordurile? a cumparat cineva de pe ebay de afara?a gasit mai ieftin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Ti-am zis si eu cat costa un bord pentru hornetul tau... mai ieftin n-ai cum sa gasesti, eventual la mana a 5-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.