Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Miss Viespea?haha...deci,fiecare poesor de Viespe pune aici o poza si se voteaza?

 

ps:avand in vedere ca posesorii de Viespe nu au probleme serioase de discutat,cred ca nu ar off-topic postarea de poze si voturi

Mah sa stii ca nu asta aveam in minte dar acum daca zici...BRAVO man !!!! :10:

deci trebuie sa pun poza cu viespea mea? :)

Pfoa...neaparat !!!!!

 

hee , ma duc sa spal si sa lustruiesc atunci ! dupa aia spunem cucu' si gata poza ....

 

Sa vina pozeleee...

 

 

Gata : Se declara deschis concursul Miss Viespea 2012 .

Propun 2 categorii : 1. The Clasics (99-06) si 2. The young and the restless (07-12)...

 

Inscrieri sa zicem pana la mijlocul lunii viitoare, jurizarea o facem la final prin voturi deschise. Asta e , hai cu frumoasele :

:s4284:

 

P.S. : Sigur o sa ma inscriu si eu acum ca are straie noi ;) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sa vina pozeleee...

 

 

Gata : Se declara deschis concursul Miss Viespea 2012 .

Propun 2 categorii : 1. The Clasics (99-06) si 2. The young and the restless (07-12)...

 

Inscrieri sa zicem pana la mijlocul lunii viitoare, jurizarea o facem la final prin voturi deschise. Asta e , hai cu frumoasele :

:s4284:

 

 

desi s-ar putea sa fiu descalificat din start...pun si eu doua poze :unsure:

post-35274-0-34412400-1332697608_thumb.jpg

post-35274-0-73465200-1332697649_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah sa stii ca nu asta aveam in minte dar acum daca zici...BRAVO man !!!! :10:

 

Pfoa...neaparat !!!!!

 

 

 

Sa vina pozeleee...

 

 

Gata : Se declara deschis concursul Miss Viespea 2012 .

Propun 2 categorii : 1. The Clasics (99-06) si 2. The young and the restless (07-12)...

 

Inscrieri sa zicem pana la mijlocul lunii viitoare, jurizarea o facem la final prin voturi deschise. Asta e , hai cu frumoasele :

:s4284:

 

P.S. : Sigur o sa ma inscriu si eu acum ca are straie noi ;) .

 

 

:grinbandit: daca se cere Miss Viespe atunci Miss Viespe sa fie :moto:

post-64767-0-44164700-1332750167_thumb.jpg

post-64767-0-14194500-1332750216_thumb.jpg

post-64767-0-54634600-1332750227_thumb.jpg

post-64767-0-64448400-1332750239_thumb.jpg

post-64767-0-27712600-1332750248_thumb.jpg

post-64767-0-15096800-1332750263_thumb.jpg

post-64767-0-51698100-1332750278_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ELEGANT!!!! :rolleyes:

 

Hai cu cat mai multe participante.

 

Miss Viespea 2012

Avem pana acum:

1. george05 - carbon beauty

2. straic - orange dream

 

P.S. : Straic : zici ca ai iesit la sesiune foto profesionista in pozele alea :P

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

P.S. : Straic : zici ca ai iesit la sesiune foto profesionista in pozele alea :P

 

Nuuuu, era pe sfarsit sezonul si ma plimbam asa prin padure fara nici o graba si admiram peisajul, cand mi s-a aprins mie becul ca ar fi pacat sa pierd asa peisaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine fabrica/vinde "fenda extenda" in Romania? adica bucata aia de plastic de prelungeste aripa fata ca sa nu mai arunce atata mizerie pe radiator si tevi.

05160.jpg

fenderweb.jpg

Pe eBay am vazut ca pretul e cam 40-50$ + livrarea inca vreo 10-15$ => vreo 60$, adica vreo 200 de roni, luand in considerare ca e o bucata mica de plastic, si ca pe aici se vindeau aripioare spate cu 200 de lei (care sunt mult mai mari si mai complexe ca si piese), sper sa ofere cineva o aripioara de asta fata la un pret rezonabil.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tehnic : Ce tip de termocupla auto pot cumpara pentru a schimba termocupla de pe radiator (defecta evident) de pe Hornet 600 2001 ? (dimensiuni, standard, etc). STIU ca acest lucru se face in mod curent si acea termocupla costa 20-30 de lei in targul auto, dar nu stiu dimensiuni,cod,etc.

 

Multumesc.

Am promis ca atunci cand am un raspuns, revin cu postarea aici. Ei bine revin pentru ca problema s-a rezolvat, dar raspuns tot nu am aflat sigur.

Problema, asa cum ati suspectat era aceea ca senzorul de pe radiator (termostatul acela mic) nu mai dadea semnal de pornire/oprire catre electroventilator. De unde am tras concluzia (logica in mintea mea) ca acel termostat s-a defectat. De aici pana la intrebarea mea de mai sus nu a fost decat un pas.

Dupa cum spuneam, astazi am rezolvat problema. Ei bine, nu!, nu era acel termostat, asa cum un mecanic (si nu numai) tocmai mi-a aratat. Problema mea era aceea ca in 4 ani de cand sunt viespar cu acte nici macar o data nu am deschis busonul de la radiator, spre rusinea mea si in spiritul ideii ca daca nu e stricat nu il schimba. Drept urmare nu mai aveam suficienta apa in el. :-L

Asadar imi cer scuze ca am indraznit sa cred ca ceva la viespi se poate strica, si confirm a nu stiu cata oara ca viespile sunt mai mult decat fiabile, sunt pur si simplu bullet-proof :shootingsmilie: . Uite de aia ne ocupam timpul cu concursuri de Miss Viespea ! :P

 

 

P.S. : Pentru cei care imi cunosc istoria, acum incep sa inteleg de ce tot ploua cand plecam de undeva cu viespea : ii trebuia apa saracutei !!! :laugh:

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am promis ca atunci cand am un raspuns, revin cu postarea aici. Ei bine revin pentru ca problema s-a rezolvat, dar raspuns tot nu am aflat sigur.

Problema, asa cum ati suspectat era aceea ca senzorul de pe radiator (termostatul acela mic) nu mai dadea semnal de pornire/oprire catre electroventilator. De unde am tras concluzia (logica in mintea mea) ca acel termostat s-a defectat. De aici pana la intrebarea mea de mai sus nu a fost decat un pas.

Dupa cum spuneam, astazi am rezolvat problema. Ei bine, nu!, nu era acel termostat, asa cum un mecanic (si nu numai) tocmai mi-a aratat. Problema mea era aceea ca in 4 ani de cand sunt viespar cu acte nici macar o data nu am deschis busonul de la radiator, spre rusinea mea si in spiritul ideii ca daca nu e stricat nu il schimba. Drept urmare nu mai aveam suficienta apa in el. :-L

Asadar imi cer scuze ca am indraznit sa cred ca ceva la viespi se poate strica, si confirm a nu stiu cata oara ca viespile sunt mai mult decat fiabile, sunt pur si simplu bullet-proof :shootingsmilie: . Uite de aia ne ocupam timpul cu concursuri de Miss Viespea ! :P

 

 

P.S. : Pentru cei care imi cunosc istoria, acum incep sa inteleg de ce tot ploua cand plecam de undeva cu viespea : ii trebuia apa saracutei !!! :laugh:

deci sa inteleg ca tu nu ai schimbat antigelul de cand ai Viespea? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da capacul ala de la radiator care e schema cu el, ca si a mea e abea cumparata si mi-a mancat sufletu pana la sinaia si inapoi ca ba daca lasam radiatoru simplu, statea rece motoru, ba i-am pus un carton pe jumatate si statea mai pe la jumatate acul in bord, dar cand am intrat in bucuresti seara, ghici ce, statea aproape de ultima liniutza inainte de rosu.. vechiul proprietar sigur nu a facut nimic pt ca nu a mers cu ea prea mult, iar celalalt prieten al meu care a avut-o prima data .. a trecut prea mult timp de atunci sa las neverificat..... problema e ca am incercat eu sa rasucerc de capac, dar se misca putin si dupa aia se intepeneste si nu am vrut sa fortez ca sa nu rup ceva din cauza ca nu ma pricep. Si intrebarea doi, pt ca nu are si gradatie de temperatura, decat C si H, modelul de hornet fiind 2001, unde ar fi corect sa stea acul la temperatura normala cand e incalzit ?

post-48131-0-06360300-1332794334_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune căpăcel la valva roții spate că întră mâsgă.

 

:laugh: masga. Da ai dreptate intra, acum are capacele la ambele roti. Inainte aveam unele culoarea viespei dar normal ca nu au rezistat le-au placut baietilor :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sa inteleg ca tu nu ai schimbat antigelul de cand ai Viespea? :scratch:

Iti vine sa crezi? :moron: ....Am completat (evident) cu antigel in borcanasul de sub sa atunci cand am vazut ca e cazul (rar, ce-i drept)... Si totusi! Nici macar o data pana acum nu a trecut de temperatura normala...nici macar o data...Asta e absolut fenomenal! Adevarul ca a fost un pic ciudat din partea mea sa am grija la ulei, filtre, etc. aproape religios dar sa nu imi treaca vreodata prin cap sa deschid capacelul de la radiator :moron: .

 

Atasez si eu cateva. Sper sa va placa!

Sa fie primita in concurs !!!! Ioi dar ce faina e si a ta.....

 

problema e ca am incercat eu sa rasucerc de capac, dar se misca putin si dupa aia se intepeneste si nu am vrut sa fortez ca sa nu rup ceva din cauza ca nu ma pricep. Si intrebarea doi, pt ca nu are si gradatie de temperatura, decat C si H, modelul de hornet fiind 2001, unde ar fi corect sa stea acul la temperatura normala cand e incalzit ?

Vezi ca pe capacelul de radiator (specific Honda) se afla un surubel micut , de siguranta, tocmai ca sa nu poti deschide prea repede capacelul. Desfaci surubelul si apoi capacul iese imediat. Temperatura imi sta in mod normal putin mai sus de jumatate (la temperaturi rezonabile afara - @ 20 grade).

 

Miss Viespea 2012

 

:s4284:

 

Inscrisi/inscrise:

 

1. George05 - Carbon Beauty

2. Straic - Orange Dream

3. Jelzah - White Wonder

 

Asteptam si alte frumuseti pe lista....cine stie, poate o punem si de un premiu :smoke:

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema e ca am incercat eu sa rasucerc de capac, dar se misca putin si dupa aia se intepeneste

dupa ce se intepeneste, apasa pe el si mai rasuceste un pic. e o chestie de siguranta.

la mine temperatura e intre jumatea scalei si ultima linie neagra (cea groasa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observ ca temperatura difera de ma motor la motor.

La mine in afara sta la a doua liniuta subtire de jos in oras sta la a doua liniuta subtire de sus (de unde intra si ventilatorul).

Acu ca veni vorba nici eu n-am schimbat niciodata antigelul, doar l-am testat impotriva inghetului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observ ca temperatura difera de ma motor la motor.

La mine in afara sta la a doua liniuta subtire de jos in oras sta la a doua liniuta subtire de sus (de unde intra si ventilatorul).

Acu ca veni vorba nici eu n-am schimbat niciodata antigelul, doar l-am testat impotriva inghetului.

Acum am inteles ca cica se si schimba.... :unsure: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observ ca temperatura difera de ma motor la motor.

La mine in afara sta la a doua liniuta subtire de jos in oras sta la a doua liniuta subtire de sus (de unde intra si ventilatorul).

Acu ca veni vorba nici eu n-am schimbat niciodata antigelul, doar l-am testat impotriva inghetului.

temperaturile difera din "cauza" ca nu toti folosim acelasi antigel,nu toti conducem la fel,nu toti stam la semafor la fel de mult,etc etc...e absolut normal sa difere.pe vremea cand aveam si eu bord,statea acul la mijloc aproape tot timpul chiar si in oras.

 

Acum am inteles ca cica se si schimba.... :unsure: ...

:crack: :crack: :crack:

 

unii nu au schimbat bujii,nu au sincronizat carburi,nu au schimbat antigel,si cine stie mai ce....in multi ani sau kilometrii de exploatare si VIESPEA functioneaza perfect.din astea eu trag o concluzie:HORNETUL E URMASUL LUI HONDA CUB(

) Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

temperaturile difera din "cauza" ca nu toti folosim acelasi antigel,nu toti conducem la fel,nu toti stam la semafor la fel de mult,etc etc...e absolut normal sa difere.pe vremea cand aveam si eu bord,statea acul la mijloc aproape tot timpul chiar si in oras.

 

 

crack: crack: :crack

 

unii nu au schimbat bujii,nu au sincronizat carburi,nu au schimbat antigel,si cine stie mai ce....in multi ani sau kilometrii de exploatare si VIESPEA functioneaza perfect.din astea eu trag o concluzie:HORNETUL E URMASUL LUI HONDA CUB(

)

Nu mai rade man ! :rolleyes: Cum ziceai si tu pe privat : cine stie cati nu or avea curaj sa recunoasca :P ...

 

 

 

P.S.: Ia te uita ce de trafic pe forum (mai mai sa zici ca a inceput sezonul :cheers: ):

 

6 User(s) are reading this topic

6 members, 0 guests, 0 anonymous users

george05, sorin128, pantera002, zyonbv, Alex_ander, cataaaa

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu le schimb, nu e problema doar ca eu m-am gandit direct la termostat ca fiind defect, nelucrand corespunzator din cauza ca fac pariu ca e acolo de cand a fost fabricata viespea. nu stiam de asta cu apa, stiam ca se schimba daca nu respecta normele de inghet pt iarna. problema e ca eu am incercat sa imi bag nasu in radiator, dar capacul ala se invartea putin si se bloca si am zis sa nu fortez si sa rup ceva ca nu stiu. problema e ca eu nu imi aduc aminte sa fie vre-un surubel de siguranta cum a spus cineva mai sus .. mai ma uit, studiez, apas si invart .. pana iese :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...