-UFO- Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) auzi .. TM96UFO .. am si eu o intrebare legata de paravantul tau care il vad pe viespe, e de viespe ? sau e adaptat si mi se pare mie ca nu mai ai ceasurile ca sa il poti pune atat de culcat pe motor ? daca nu e de viespe paravantul ala imi poti spune de ce anume motor e si de unde l-ai luat ? ms Ceasurile au fost furate.. de aia am putut pune paravantul culcat. Asa am cumparat motocicleta cu paravant dar sigur e model universal. Cred ca seamana cu asta daca nu e chiar asta: http://www.louis.de/_209be20e3b66cd3c8d5ec32bd00cad2b31/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=450&wgr=260&list_total=46&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10006503 Mda.. doar seamana... Editat Martie 28, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Miss Viespea 2012 Inscrisi/inscrise: 1. George05 - Carbon Beauty 2. Straic - Orange Dream 3. Jelzah - White Wonder 4. Zyonbv - Black and Proud 5. Kristy - Classic White 6. Tm06ufo - Yellow Bad Asteptam si alte frumuseti pe lista....inca ma mai gandesc la premiu Editat Martie 28, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Tu de ce nu te inscrii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Nu i-am facut inca poze ... Tocmai ce a trecut prin modificari si inca nu am apucat sa o fotografiez .... avem timp .... Editat Martie 28, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 N-am eu cine știe ce poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 In sfarsit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 BV - 01 - No KiDding ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) BV 01 NaKeD .... merge si cum zici tu. Iti place? Editat Martie 28, 2012 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) @zyon : Thumbs UP ! Daca am inteles bine din postul de mai devreme avem inca o vispe inscrisa in concurs. Asadar : Miss Viespea 2012 Inscrisi/inscrise: 1. George05 - Carbon Beauty 2. Straic - Orange Dream 3. Jelzah - White Wonder 4. Zyonbv - Black and Proud 5. Kristy - Classic White 6. Tm06ufo - Yellow Bad 7. Chivu - Blue Magic Asteptam si alte frumuseti pe lista....idei de premiu? @Chivu : Mobra verde din pozele tale ar putea fi o aparitie cel putin interesanta daca prietenul tau ar inscrie-o in concurs . Editat Martie 28, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Salutare baieti. Am si eu o intrebare pentru cei care locuiesc in orase aglomerate, in special Bucuresti. Cat va papa viespile? Eu ma iau cu mana de cap sincer. Am ajuns la 10% mers cam 30 km in oras. De cele mai multe ori nu schimb mai sus de a doua din cauza aglomeratiei iar cand gasesc o parte libera, recunosc faptul ca-i dau in gura si schimb undeva pe la 7000-8000 de ture. La drum intins in afara mi-a luat 7% cu pasager si bagaj(140-160). Sincer mi se pare enorm in comparatie cu ce vad pe net. 5-6%. Sa nu mai zic de zeii laudarosi care scot 4%(cum mama naibii , doar ei stiu). Invatati-ma si pe mine ca sunt bolovan. Care sunt turatiile optime pentru un consum redus si care sunt turatiile pentru schimbat? I-am schimbat filtrul recent si sunt curios ce o sa iasa. O sa reglez si carburatia si daca tot face nazuri ii tai ghimpele Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Salutare baieti. Am si eu o intrebare pentru cei care locuiesc in orase aglomerate, in special Bucuresti. Cat va papa viespile? Eu ma iau cu mana de cap sincer. Am ajuns la 10% mers cam 30 km in oras. De cele mai multe ori nu schimb mai sus de a doua din cauza aglomeratiei iar cand gasesc o parte libera, recunosc faptul ca-i dau in gura si schimb undeva pe la 7000-8000 de ture. La drum intins in afara mi-a luat 7% cu pasager si bagaj(140-160). Sincer mi se pare enorm in comparatie cu ce vad pe net. 5-6%. Sa nu mai zic de zeii laudarosi care scot 4%(cum mama naibii , doar ei stiu). Invatati-ma si pe mine ca sunt bolovan. Care sunt turatiile optime pentru un consum redus si care sunt turatiile pentru schimbat? I-am schimbat filtrul recent si sunt curios ce o sa iasa. O sa reglez si carburatia si daca tot face nazuri ii tai ghimpele Multumesc! 30 km ca sa iti faci o idee de consum nu e suficient . Hinturi pentru consum mic: 1. Accelerari lente 2. Mers cat mai constant 3. Curatare/sincronizare carburi 4. Mers cu motorul doar intemperaturi optime 5. Filtru de aer mentinut curat 6. ............. 7. ............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 30 km ca sa iti faci o idee de consum nu e suficient . Hinturi pentru consum mic: 1. Accelerari lente 2. Mers cat mai constant 3. Curatare/sincronizare carburi 4. Mers cu motorul doar intemperaturi optime 5. Filtru de aer mentinut curat 6. ............. 7. ............. Salutare, vroiam sa zic 30 km zilnic scuze! 10 % mers zilnic cate 30 km in oras Legat de temperatura motorului, mereu acul este aproape de rosu si ventilatorul mereu pornit. Se incinge... De curiozitate totusi, cat iti ia tie doar la mers in aglomeratie? Nu de alta dar deja devide o chestie care ma seaca... Multumesc de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Salutare, vroiam sa zic 30 km zilnic scuze! 10 % mers zilnic cate 30 km in oras Legat de temperatura motorului, mereu acul este aproape de rosu si ventilatorul mereu pornit. Se incinge... De curiozitate totusi, cat iti ia tie doar la mers in aglomeratie? Nu de alta dar deja devide o chestie care ma seaca... Multumesc de raspuns! La mers mai "sportiv" 10 l/100km nu e iesit din comun. Normal ar trebui sa fii undeva la 7,5 - 8,5 l/100km in oras (mie cam asa imi ia), in conditii mecanice OK ale mobrei si regim de eploatare linistit. Sa iti stea acul de temperatura aproape de rosu si ventilatorul mereu pornit la cate grade sunt afara zilele astea nu e bine deloc (mie imi sta fix in mijloc). Mergi rapid la un mecanic (daca ai nevoie iti recomand cativa) sa iti verifice tot sistemul de racire : lichide,senzori,termostate,etc. Nu mai merge mult asa fiindca in caz de buba risti sa arzi garnitura de chiulasa (am aflat si eu de curand facand aproape aceeasi greseala ca tine) si asta inseamna costuri si o zi doua de stat pe bara cu motocicleta. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Salutare baieti. Am si eu o intrebare pentru cei care locuiesc in orase aglomerate, in special Bucuresti. Cat va papa viespile? Eu ma iau cu mana de cap sincer. Am ajuns la 10% mers cam 30 km in oras. De cele mai multe ori nu schimb mai sus de a doua din cauza aglomeratiei iar cand gasesc o parte libera, recunosc faptul ca-i dau in gura si schimb undeva pe la 7000-8000 de ture. La drum intins in afara mi-a luat 7% cu pasager si bagaj(140-160). Sincer mi se pare enorm in comparatie cu ce vad pe net. 5-6%. Sa nu mai zic de zeii laudarosi care scot 4%(cum mama naibii , doar ei stiu). Invatati-ma si pe mine ca sunt bolovan. Care sunt turatiile optime pentru un consum redus si care sunt turatiile pentru schimbat? I-am schimbat filtrul recent si sunt curios ce o sa iasa. O sa reglez si carburatia si daca tot face nazuri ii tai ghimpele Multumesc! eu sunt unul din zeii laudarosi care au scos consum de 4l/100km.dar n-are importanta...Viespea mea e supraallimentata si cand stateam in bucuresti nu consuma 10l/100km,ci 7,5l/100km.si nu am mana usoara.decat sa te plangi ca-ti consuma mult,mai bine ai da fuga la un mecanic,daca tu inca nu ai gasit o modalitate sa ii reduci consumul(asta in cazul in care se poate).ca ajungi la 7-8k aia nu inseamna sa ii dai in gura,e turatie normala.din cate stiu eu din discutiile(o mie la numar si le poti gasi la tot pasul) despre consumuri ziceau baietii din bucuresti ca se invarte undeva in zona 7-8l/100km in oras.ca sa iti consume 10l ai de muncit ceva...parerea mea,bag-o la mecanic Editat Martie 28, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) eu una am reusit fara sa ma chinui prea mult sa scot 15% dar am scos si 4,3% ce-i drept inafara nu in oras cat despre miss viespea nu reusesc sa ma hotarasc ce poze sa pun ca pitica mea are multe .. asa ca momentan o sa pun o poza cu cateva sa vdm care se simte Editat Martie 28, 2012 de Roxynel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 mi-a luat si mie acu 6 fara si 10-11 in oras mers in harjoneala ca abea am luat-o si ma mananca.. .. si inca nu am schimbat ulei, filtre, si revizia la sistemul de racire, urmeaza in week-end. dar pana la urma e motor, si nu e ca sa mergi mai ieftin, motorul e un hobby, nu motiv sa lasi masina acasa din cauza costurilor. oricum, precum a zis si sorin .. bag-o la mecanic la verificari pt ca daca nu se aprinde bec rosu din cauza ca nu are, ca nu e mercedes, nu inseamna si ca merge in parametrii normali dupa ani si ani de folosinta chiar si in mod normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 eu sunt unul din zeii laudarosi care au scos consum de 4l/100km.dar n-are importanta...Viespea mea e supraallimentata si cand stateam in bucuresti nu consuma 10l/100km,ci 7,5l/100km.si nu am mana usoara.decat sa te plangi ca-ti consuma mult,mai bine ai da fuga la un mecanic,daca tu inca nu ai gasit o modalitate sa ii reduci consumul(asta in cazul in care se poate).ca ajungi la 7-8k aia nu inseamna sa ii dai in gura,e turatie normala.din cate stiu eu din discutiile(o mie la numar si le poti gasi la tot pasul) despre consumuri ziceau baietii din bucuresti ca se invarte undeva in zona 7-8l/100km in oras.ca sa iti consume 10l ai de muncit ceva...parerea mea,bag-o la mecanic Evident ca o sa o duc eventual la mecanic dar vroiam si aflu consumul de la cei ce se dau zilnic in aglomeratie si vroiam sa aflu stilul de mers dupa cum am zis(turatii, etc). Mersi de reply! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) eu una am reusit fara sa ma chinui prea mult sa scot 15% dar am scos si 4,3% ce-i drept inafara nu in oras cat despre miss viespea nu reusesc sa ma hotarasc ce poze sa pun ca pitica mea are multe .. asa ca momentan o sa pun o poza cu cateva sa vdm care se simte 15% fara sa te chinui?uimeste-ma!cum mai reusit tu asa ceva si cam cat de prastie era din punct de vedere mecanic viespea?sunt curios din cale-afara...inca Viespe sa ia 15,sa fie in stare buna,nu am auzit ps:adica poza asta e cu Viestea ta sau cu mine? Editat Martie 28, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 consuma 10-11 in bucuresti si inca nu i-am facut revizie si nici nu merg cu ea constant, plus ca odata cu revizia, ca si sorin, si ca tine, trebuie sa umblu la sistemul de racire pt ca a mea sta rece si se incalzeste greu, la drum lung, am fost in week-end, s-a incalzit abea cand i-am bagat carton la radiator.. inainte aveam suzuki gs500, lua mai putin, dar era si 2 cilindri, fata de 4, si jumatate din caii asteia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 tinuta capat .. si nu schimbasem decat oglinzile la ea poza era cu tine cu coobra cu u`rs trully si nu mai stiu exact cine era in spate .. pana ma decid ce poze sa pun cu crazy grass Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Io zic sa-ti pui tu rucsac la culoare... ca blonda imbracata in albastru pe viespe gri cu verde... hai sa zicem. Da' rucsacu roz!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) tinuta capat .. si nu schimbasem decat oglinzile la ea poza era cu tine cu coobra cu u`rs trully si nu mai stiu exact cine era in spate .. pana ma decid ce poze sa pun cu crazy grass tinuta capat?adica ai uitat ca are si alte trepte de viteza in afara de a 1a? ce coobra gagica?in poza aia e Stryke,eu,tu si in spate Cataaa restu nu conteaza,nu erau Viespari Editat Martie 28, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) @Chivu : Mobra verde din pozele tale ar putea fi o aparitie cel putin interesanta daca prietenul tau ar inscrie-o in concurs . Din păcate a vândut-o de unde a cumpărat-o, adică la Iași. Salutare baieti. Am si eu o intrebare pentru cei care locuiesc in orase aglomerate, in special Bucuresti. Cat va papa viespile? Eu ma iau cu mana de cap sincer. Am ajuns la 10% mers cam 30 km in oras. De cele mai multe ori nu schimb mai sus de a doua din cauza aglomeratiei iar cand gasesc o parte libera, recunosc faptul ca-i dau in gura si schimb undeva pe la 7000-8000 de ture. La drum intins in afara mi-a luat 7% cu pasager si bagaj(140-160). Sincer mi se pare enorm in comparatie cu ce vad pe net. 5-6%. Sa nu mai zic de zeii laudarosi care scot 4%(cum mama naibii , doar ei stiu). Invatati-ma si pe mine ca sunt bolovan. Care sunt turatiile optime pentru un consum redus si care sunt turatiile pentru schimbat? I-am schimbat filtrul recent si sunt curios ce o sa iasa. O sa reglez si carburatia si daca tot face nazuri ii tai ghimpele Multumesc! Eu n-am reușit să scot sub 7.5 în oraș, deobicei 8. La 140-150 înafară scot 6.5. Înafară am scos 4.5 cu un alt hornet, cu motorul mai puțin obosit. Când l-am luat pe actualul scoteam 10 în oraș, dar după sincronizare și schimbat filtru de aer a scăzut considerabil. Editat Martie 28, 2012 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 ce coobra gagica?in poza aia e Stryke,eu,tu si in spate Cataaa io facui poza. deci oarecum eram si eu pacolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Salutare baieti. Am si eu o intrebare pentru cei care locuiesc in orase aglomerate, in special Bucuresti. Cat va papa viespile? Eu ma iau cu mana de cap sincer. Am ajuns la 10% mers cam 30 km in oras. De cele mai multe ori nu schimb mai sus de a doua din cauza aglomeratiei iar cand gasesc o parte libera, recunosc faptul ca-i dau in gura si schimb undeva pe la 7000-8000 de ture. La drum intins in afara mi-a luat 7% cu pasager si bagaj(140-160). Sincer mi se pare enorm in comparatie cu ce vad pe net. 5-6%. Sa nu mai zic de zeii laudarosi care scot 4%(cum mama naibii , doar ei stiu). Invatati-ma si pe mine ca sunt bolovan. Care sunt turatiile optime pentru un consum redus si care sunt turatiile pentru schimbat? I-am schimbat filtrul recent si sunt curios ce o sa iasa. O sa reglez si carburatia si daca tot face nazuri ii tai ghimpele Multumesc! Merg in Bucuresti zilnic cate celputin 15 km, de doua sezoane (asta e al treilea),din martie pana in decembrie, deci pot sa iti zic date cat de cat relevante de consum. 1. Tot ce ti-au zis ceilalti este adevarat (mod de mers, consum) 2. in oras nu mi-a consumat sub 7.5, dar nici de 9.3 nu mi-a sarit nici cand era frig si terbuia incalzita mai mult. 3. cel mai mic consum il scot cand MERG, nu stau in trafic, (sunt locuri in buc unde nici cu motorul nu ai unde sa te bagi), mi-am schimbat traseul in timp si acum fac cu 1km mai mult ca distanta, dar scot consum mai bun si timp mai bun, adica mai bine merg cu 30-40km/h pe stradute mici decat sa stau cate 2 minute la semafor pe bulevard. 4. Cel mai prost consum este cand e frig (ia mult timp sa se incalzeasca motorul, benzina curge, motocicleta sta pe loc),combinat cu un mers mai agresiv. 5. Acum am consum mediu in Bucuresti, de 7.6-8.0, ca mai am zile in care ii dau, si cateodata merg si cu pasager. Oricat de linistit as merge, odata pe zi, tot ajung la un 12 k ture (suna frumos motorul, nu de alta), cu toate acestea in rest merg destul de constant si cu viteze rezonabile, unica mea slabiciune este plecatul mai vioi de la semafoare. consuma 10-11 in bucuresti si inca nu i-am facut revizie si nici nu merg cu ea constant, plus ca odata cu revizia, ca si sorin, si ca tine, trebuie sa umblu la sistemul de racire pt ca a mea sta rece si se incalzeste greu, la drum lung, am fost in week-end, s-a incalzit abea cand i-am bagat carton la radiator.. inainte aveam suzuki gs500, lua mai putin, dar era si 2 cilindri, fata de 4, si jumatate din caii asteia. cartonul nu are teraba decat daca ai termocupla defecta. Cand e rece motorul,lichidulde racire nu ajunge pe circuitul mare (adica prin radiator),ci circula doar prin motor, de aceea nu are rost cartonul nici cand e frig,nicila drum lung, pentru ca termocupla il va tine la temperatura de deschidere (78 de grade parca la hornet). Suzuki GS500 este alta poveste pentru ca este cu racire pe aer (are un radiator mic de ulei, dar ala nu face minuni). In general cand ai probleme de racire motorul se supraincalzeste, nu sta rece. Poate pur si simplu nu ai destula rabdare cu el. Gandeste-te ca fata de GS are de incalzit o cantitate mai mare de metal si lichide. Poate ai si relantiul prea jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.