ionutz_bv Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 exact !!! Tot citesc de 2 zile Google-ul si orice firma de asigurare caut (pp ca e ceva normal) gasesc ca "se trag pe poponeata, intarzie, bete in roate" etc sunt total bulversat si habar n-am la cine sa fac asigurare.Chivu mi-a recomandat Groupama voi ce ziceti? Pareri si feed-back binevenite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 eu tot la grupama am , 160 ron pe 6 luni ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Tot citesc de 2 zile Google-ul si orice firma de asigurare caut (pp ca e ceva normal) gasesc ca "se trag pe poponeata, intarzie, bete in roate" etc sunt total bulversat si habar n-am la cine sa fac asigurare.Chivu mi-a recomandat Groupama voi ce ziceti? Pareri si feed-back binevenite Asigurarea asta este ASIGURARE OBLIGATORIE...ce treaba aveti voi unde este facuta,atata timp cat nu VOI beneficiati de ea...deci nu cred ca trebuie sa va ghidati pe faptul ca anumiti asiguratori sunt carcotasi. Eu am la carpatica doar pt simplul fapt ca este mai ieftina 180 ron pe an. Cat despre ulei,mai exact 300V,d ece n-ar fi bun pt mersul de zi cu zi,lejer,in oras sau turing? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpatiq87 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Eu am de la Asirom si a costat 260 / an . Unde gasesc si eu un set de contragreutati pentru ghidon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 nici eu n-am inteles-o p-aia cu 300V numai ptr circuit, dar in fine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 nici eu n-am inteles-o p-aia cu 300V numai ptr circuit, dar in fine... este scump si nu se merita sa pui pentru mersul in oras, pe circuit ar fi facut toti banii. Eu unul d'asta nu pun 300v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 (editat) Salut, Unde as putea sa gasesc Carcasa interioara (cea alba) pt ceasuri la un Hornet 600 2002? Arata cam ca in poza. http://www.freeimagehosting.net/zjnv1 Ceva firme de piese prin Romania oare? Merci. Pai daca vrei nou si original costa foarte mult. Intra aici selecteaza modelul si anul si dupa aceea cauta piesa (ce iti trebuie tie gasesti la rubrica "meter", vezi ca sunt mai multe ca e si pentru modelul semicarenat). Astia care aduc piese noi OEM practica cam acelasi preturi ca si pe site-ul asta. Eu de exemplu am mai comandat OEMuri de la dillypoint.ro, e destul de prompt, si cred ca livreaz si in tara. Totusi cred ca e mai ieftin sa iei un ceas intreg de la dezmembrari, sau o parte din unul partial stricat cu preturi ceva mai romanesti. Editat Mai 7, 2012 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 (editat) Mi-a venit noua casaca marimea L (pt cei ce mai tin minte problema de acum 2-3 sapt) diferenta e ca de la cer la pamant In primul rand nu ma mai dor tamplele cand o pun in cap, barbia nu mai sta inafara castii iar ochelarii de soare (integrati) imi acopera ochii nu ca la vechea casca M unde la jumatea ochilor acestia se terminau brusc Una peste alta e super (pana acum am mers cu una de scuter fara barbie ) vant 0 zgomot aproape spre 0 toate bune si frumoase.Cu aceasta ocazie vreau sa va multumesc tuturor pt sfaturile legate de aceasta problema mai ales celor care m-au indrumat sa o schimb nu sa "ciupesc" din structura ei cum imi trecea mie prin cap atunci Editat Mai 8, 2012 de ionutz_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpatiq87 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Hornetisti, dati-mi o recomandare de service serios, unde sa fac si eu o sincronizare la carburatie. Bujiile au ~6-8 luni ( iridium ), nu as vrea sa le schimb insa amestecul este groaznic, e toba neagra !! Astept sfaturi de la hornetisti care au facut in Buc. si care au fost multumiti !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 www.motosoft.ro - Ionut (ii poti spune cine ti-a zis de el - va fi mai ''atent'' cu tine )0766801145 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 www.motosoft.ro - Ionut (ii poti spune cine ti-a zis de el - va fi mai ''atent'' cu tine )0766801145 Cam cat e? 2-300? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpatiq87 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Multumesc Sorin, l-am sunat, o sa o rezolv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Cam cat e? 2-300? Dani,cel mai bine e sa vorbesti cu el - cam pe acolo pe undeva cred ca costa dar nu mai stiu. Eu am avut mai multe de facut pe langa asta si am platit "all inclusive" Multumesc Sorin, l-am sunat, o sa o rezolv Cu placere. Oricand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Salut, postez pentru un amic posesor de hornet model 2008. Are urmatoarea problema: Ventilatorul porneste doar cand vrea el, de regula la temperaturi foarte mari, de peste 110 grade, iar de cateva zile indicatorul de temperatura oscileaza destul de mult, adica trece de la temperaturi de 70 grade la 100 in cateva secunde, apoi revine, nu are o crestere sau scadere a temperaturii graduala. Banuiesc ca ar fi vorba despre 2 probleme distincte, una la senzorul de temperatura care afiseaza temperatura in bord si banuiesc ca este si cel responsabil de actionarea ventilatorului, iar alta ar fi un termostat usor obosit. Ceva solutii? Astazi o sa incercam o aerisire a instalatiei si sa luam la verificat senzori, termostat ce mai gasim pe traseu. O descriere a sistemului de racire/senzori si amplsarea lor/ temperatura de actionare ventilator ar fi binevenita. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 vezi sa nu fi ramas fara lichid de racire, zic si eu, verifica sa fie plin de antigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Vând motoreta mea. Link Nu trebuie băgat nici un ban în ea, doar benzină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Pai il dai fara benzina ? Bafta la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduku_moto Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 (editat) Salutare din nou hornetisti ! Stiu ca nu e topic de vanzari, dar in urma unei mici erori cauzate de conexiunea la internet am comandat in loc de 1, 2 stopuri pe led cu semnalizari integrate pentru hornetul meu. Stopul arata ca cel de mai jos(poza luata din anuntul original). Ca idee, in clipul de mai jos este prezentat unul transparent montat pe un cb250 si modul de functionare. Repet, cel pe care il am eu este fumuriu. Am platit pe el 70lire, doresc sa-l dau cu 180ron, bineinteles daca este cineva interesat. La nevoie, pot face si un filmulet cu el montat pe moto. L.E. si o poza cu el montat, aprins pe pozitii Editat Mai 11, 2012 de raduku_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Vând motoreta mea. Link Nu trebuie băgat nici un ban în ea, doar benzină. For the love of all that is sacred....whyyy? Intr-o alta ordine de idei am si eu o curiozitate tehnica...cat "inghite" rezerva la un hornet model 2002? Imi spunea cineva 3-4 L as vrea sa stiu exact 3 sau 4? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 A venit akrapoviciu'!!!! Se aude ceva si, pentru ca o aud, parca merge mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 For the love of all that is sacred....whyyy? Intr-o alta ordine de idei am si eu o curiozitate tehnica...cat "inghite" rezerva la un hornet model 2002? Imi spunea cineva 3-4 L as vrea sa stiu exact 3 sau 4? Multam Nu mă mai duce spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 For the love of all that is sacred....whyyy? Intr-o alta ordine de idei am si eu o curiozitate tehnica...cat "inghite" rezerva la un hornet model 2002? Imi spunea cineva 3-4 L as vrea sa stiu exact 3 sau 4? Multam In carte scrie 3.3L pentru rezerva. Nu am stat niciodata sa vad exact da-i cred pe cuvant:d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Iata ca am comis-o si eu dragi colegi ieri am gustat asfaltul la coborare din Poiana Brasov :rusinica:A fost ceva de genu...prima data facand drumul respectiv in ultimul ac de par (spre stanga) inainte de intrarea in oras nu am redus suficient viteza si nici nu m-am inclinat indeajuns si bordura din partea dreapta a facut cunostinta cu roata mea fata.Inainte de aceasta intalnire roata-bordura vazand ca e cam inevitabil (la experienta mea putina..ca se putea evita cu inclinare mai mare) am franat si nu aveam mai mult de 10km/h.Rezultate: cazut pe partea dreapta alunecat aprox 1m moto crashpad indoit si ras din plastic (e ok pt asta si este facut ), si oglinda dreapta putin indot suportul astfel incat nu mai este la acelasi nivel cu oglinda din stanga (se repara usor) plus cateva mici zgarieturi una pe galeria dreapta si inca una pe capacul de la aprindere (cred ca asa se cheama) Am scapat ieftin insa nu ma descurajez marti dupa ce scap de la munk iau taurul de coarne si o sa fac drumul din nou fara evenimente de data asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Iata ca am comis-o si eu dragi colegi ieri am gustat asfaltul la coborare din Poiana Brasov :rusinica:A fost ceva de genu...prima data facand drumul respectiv in ultimul ac de par (spre stanga) inainte de intrarea in oras nu am redus suficient viteza si nici nu m-am inclinat indeajuns si bordura din partea dreapta a facut cunostinta cu roata mea fata.Inainte de aceasta intalnire roata-bordura vazand ca e cam inevitabil (la experienta mea putina..ca se putea evita cu inclinare mai mare) am franat si nu aveam mai mult de 10km/h.Rezultate: cazut pe partea dreapta alunecat aprox 1m moto crashpad indoit si ras din plastic (e ok pt asta si este facut ), si oglinda dreapta putin indot suportul astfel incat nu mai este la acelasi nivel cu oglinda din stanga (se repara usor) plus cateva mici zgarieturi una pe galeria dreapta si inca una pe capacul de la aprindere (cred ca asa se cheama) Am scapat ieftin insa nu ma descurajez marti dupa ce scap de la munk iau taurul de coarne si o sa fac drumul din nou fara evenimente de data asta bine ca ai scapat ieftin...cam neatent pt inceput(la ce spui tu acolo nu inclinarea a fost de vina).fii mai cu bagare de seama de acum inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 (editat) Iata ca am comis-o si eu dragi colegi ieri am gustat asfaltul la coborare din Poiana Brasov :rusinica:A fost ceva de genu...prima data facand drumul respectiv in ultimul ac de par (spre stanga) inainte de intrarea in oras nu am redus suficient viteza si nici nu m-am inclinat indeajuns si bordura din partea dreapta a facut cunostinta cu roata mea fata.Inainte de aceasta intalnire roata-bordura vazand ca e cam inevitabil (la experienta mea putina..ca se putea evita cu inclinare mai mare) am franat si nu aveam mai mult de 10km/h.Rezultate: cazut pe partea dreapta alunecat aprox 1m moto crashpad indoit si ras din plastic (e ok pt asta si este facut ), si oglinda dreapta putin indot suportul astfel incat nu mai este la acelasi nivel cu oglinda din stanga (se repara usor) plus cateva mici zgarieturi una pe galeria dreapta si inca una pe capacul de la aprindere (cred ca asa se cheama) Am scapat ieftin insa nu ma descurajez marti dupa ce scap de la munk iau taurul de coarne si o sa fac drumul din nou fara evenimente de data asta man asa de imbarbatare am sa-ti zic o mica poveste : la 3 ore dupa ce mi-am inmatriculat primul meu motor , am indoit numarul de inmatriculare ....... cum ? am incercat sa urc pe linia de tramvai care era mai inalta , roata fata a derapat pe langa si am intat in picaj ! nu puteam face nimic deoarece pasagerul ( unul la vreo 90-100 kg in conditiile in care eu am 70 kg ) se incolacise pe mine .... pasagerul sare de pe motor la o scunda poate doua secunde mai tarziu iar eu sunt tarat de motorul care aluneca pe carenaj (partea stanga ) cam vreo 10 metri .... eram tarat si priveam peste cap cum vin masinile din spate si tot ce gandeam era ca sa nu aiba viteza si sa poata frana ...... m-am ales cu 3 saptamani de durere la muschiul gambei , casca crapata , blugi rupti in genunchi iar mobra era tandari pe partea stanga gen semnalizari zburate , schimbator si scarita ghidon indoit si asta in doar 3 ore ..... te simti mai bine acum ? ps. la inceput accidentele sunt mici , statisticile spun ca accidentele mortale ale motociclistilor sunt intre 1 si 4 ani experienta pentru ca atunci intervine lipsa de experienta cu viteza crescuta Editat Mai 13, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.