Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

nici eu n-am inteles-o p-aia cu 300V numai ptr circuit, dar in fine...

 

este scump si nu se merita sa pui pentru mersul in oras, pe circuit ar fi facut toti banii. Eu unul d'asta nu pun 300v

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Unde as putea sa gasesc Carcasa interioara (cea alba) pt ceasuri la un Hornet 600 2002?

Arata cam ca in poza.

http://www.freeimagehosting.net/zjnv1

 

Ceva firme de piese prin Romania oare?

Merci.

 

Pai daca vrei nou si original costa foarte mult.

Intra aici selecteaza modelul si anul si dupa aceea cauta piesa (ce iti trebuie tie gasesti la rubrica "meter", vezi ca sunt mai multe ca e si pentru modelul semicarenat).

Astia care aduc piese noi OEM practica cam acelasi preturi ca si pe site-ul asta. Eu de exemplu am mai comandat OEMuri de la dillypoint.ro, e destul de prompt, si cred ca livreaz si in tara.

 

Totusi cred ca e mai ieftin sa iei un ceas intreg de la dezmembrari, sau o parte din unul partial stricat cu preturi ceva mai romanesti.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a venit noua casaca marimea L (pt cei ce mai tin minte problema de acum 2-3 sapt) diferenta e ca de la cer la pamant :bounce: In primul rand nu ma mai dor tamplele cand o pun in cap, barbia nu mai sta inafara castii iar ochelarii de soare (integrati) imi acopera ochii nu ca la vechea casca M unde la jumatea ochilor acestia se terminau brusc :crack:

 

Una peste alta e super (pana acum am mers cu una de scuter fara barbie :rusinica:) vant 0 zgomot aproape spre 0 toate bune si frumoase.Cu aceasta ocazie vreau sa va multumesc tuturor pt sfaturile legate de aceasta problema mai ales celor care m-au indrumat sa o schimb nu sa "ciupesc" din structura ei cum imi trecea mie prin cap atunci :cheers:

Editat de ionutz_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetisti, dati-mi o recomandare de service serios, unde sa fac si eu o sincronizare la carburatie. Bujiile au ~6-8 luni ( iridium ), nu as vrea sa le schimb insa amestecul este groaznic, e toba neagra !! Astept sfaturi de la hornetisti care au facut in Buc. si care au fost multumiti !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam cat e? 2-300?

Dani,cel mai bine e sa vorbesti cu el - cam pe acolo pe undeva cred ca costa dar nu mai stiu. Eu am avut mai multe de facut pe langa asta si am platit "all inclusive" :)

 

Multumesc Sorin, l-am sunat, o sa o rezolv :)

Cu placere. Oricand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

postez pentru un amic posesor de hornet model 2008.

 

Are urmatoarea problema:

Ventilatorul porneste doar cand vrea el, de regula la temperaturi foarte mari, de peste 110 grade, iar de cateva zile indicatorul de temperatura oscileaza destul de mult, adica trece de la temperaturi de 70 grade la 100 in cateva secunde, apoi revine, nu are o crestere sau scadere a temperaturii graduala.

Banuiesc ca ar fi vorba despre 2 probleme distincte, una la senzorul de temperatura care afiseaza temperatura in bord si banuiesc ca este si cel responsabil de actionarea ventilatorului, iar alta ar fi un termostat usor obosit.

 

Ceva solutii?

 

Astazi o sa incercam o aerisire a instalatiei si sa luam la verificat senzori, termostat ce mai gasim pe traseu.

 

O descriere a sistemului de racire/senzori si amplsarea lor/ temperatura de actionare ventilator ar fi binevenita.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou hornetisti !

Stiu ca nu e topic de vanzari, dar in urma unei mici erori cauzate de conexiunea la internet am comandat in loc de 1, 2 stopuri pe led cu semnalizari integrate pentru hornetul meu. Stopul arata ca cel de mai jos(poza luata din anuntul original).

Ca idee, in clipul de mai jos este prezentat unul transparent montat pe un cb250 si modul de functionare. Repet, cel pe care il am eu este fumuriu.

 

Am platit pe el 70lire, doresc sa-l dau cu 180ron, bineinteles daca este cineva interesat. La nevoie, pot face si un filmulet cu el montat pe moto.

 

 

L.E. si o poza cu el montat, aprins pe pozitii

post-11919-0-60073300-1336763855_thumb.jpg

post-11919-0-72825900-1336764263_thumb.jpg

Editat de raduku_moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vând motoreta mea. Link

 

Nu trebuie băgat nici un ban în ea, doar benzină.

For the love of all that is sacred....whyyy? :blink: :yikes:

 

Intr-o alta ordine de idei am si eu o curiozitate tehnica...cat "inghite" rezerva la un hornet model 2002? Imi spunea cineva 3-4 L as vrea sa stiu exact 3 sau 4? Multam :cheers:

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

For the love of all that is sacred....whyyy? :blink: :yikes:

 

Intr-o alta ordine de idei am si eu o curiozitate tehnica...cat "inghite" rezerva la un hornet model 2002? Imi spunea cineva 3-4 L as vrea sa stiu exact 3 sau 4? Multam :cheers:

Nu mă mai duce spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

For the love of all that is sacred....whyyy? :blink: :yikes:

 

Intr-o alta ordine de idei am si eu o curiozitate tehnica...cat "inghite" rezerva la un hornet model 2002? Imi spunea cineva 3-4 L as vrea sa stiu exact 3 sau 4? Multam :cheers:

 

In carte scrie 3.3L pentru rezerva. Nu am stat niciodata sa vad exact da-i cred pe cuvant:d

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata ca am comis-o si eu dragi colegi ieri am gustat asfaltul la coborare din Poiana Brasov :rusinica:A fost ceva de genu...prima data facand drumul respectiv in ultimul ac de par (spre stanga) inainte de intrarea in oras nu am redus suficient viteza si nici nu m-am inclinat indeajuns si bordura din partea dreapta a facut cunostinta cu roata mea fata.Inainte de aceasta intalnire roata-bordura vazand ca e cam inevitabil (la experienta mea putina..ca se putea evita cu inclinare mai mare) am franat si nu aveam mai mult de 10km/h.Rezultate: cazut pe partea dreapta alunecat aprox 1m moto crashpad indoit si ras din plastic (e ok pt asta si este facut :bounce:), si oglinda dreapta putin indot suportul astfel incat nu mai este la acelasi nivel cu oglinda din stanga (se repara usor) plus cateva mici zgarieturi una pe galeria dreapta si inca una pe capacul de la aprindere (cred ca asa se cheama)

 

Am scapat ieftin :grinbandit: insa nu ma descurajez marti dupa ce scap de la munk iau taurul de coarne si o sa fac drumul din nou fara evenimente de data asta

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata ca am comis-o si eu dragi colegi ieri am gustat asfaltul la coborare din Poiana Brasov :rusinica:A fost ceva de genu...prima data facand drumul respectiv in ultimul ac de par (spre stanga) inainte de intrarea in oras nu am redus suficient viteza si nici nu m-am inclinat indeajuns si bordura din partea dreapta a facut cunostinta cu roata mea fata.Inainte de aceasta intalnire roata-bordura vazand ca e cam inevitabil (la experienta mea putina..ca se putea evita cu inclinare mai mare) am franat si nu aveam mai mult de 10km/h.Rezultate: cazut pe partea dreapta alunecat aprox 1m moto crashpad indoit si ras din plastic (e ok pt asta si este facut :bounce:), si oglinda dreapta putin indot suportul astfel incat nu mai este la acelasi nivel cu oglinda din stanga (se repara usor) plus cateva mici zgarieturi una pe galeria dreapta si inca una pe capacul de la aprindere (cred ca asa se cheama)

 

Am scapat ieftin :grinbandit: insa nu ma descurajez marti dupa ce scap de la munk iau taurul de coarne si o sa fac drumul din nou fara evenimente de data asta

bine ca ai scapat ieftin...cam neatent pt inceput(la ce spui tu acolo nu inclinarea a fost de vina).fii mai cu bagare de seama de acum inainte :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata ca am comis-o si eu dragi colegi ieri am gustat asfaltul la coborare din Poiana Brasov :rusinica:A fost ceva de genu...prima data facand drumul respectiv in ultimul ac de par (spre stanga) inainte de intrarea in oras nu am redus suficient viteza si nici nu m-am inclinat indeajuns si bordura din partea dreapta a facut cunostinta cu roata mea fata.Inainte de aceasta intalnire roata-bordura vazand ca e cam inevitabil (la experienta mea putina..ca se putea evita cu inclinare mai mare) am franat si nu aveam mai mult de 10km/h.Rezultate: cazut pe partea dreapta alunecat aprox 1m moto crashpad indoit si ras din plastic (e ok pt asta si este facut :bounce:), si oglinda dreapta putin indot suportul astfel incat nu mai este la acelasi nivel cu oglinda din stanga (se repara usor) plus cateva mici zgarieturi una pe galeria dreapta si inca una pe capacul de la aprindere (cred ca asa se cheama)

 

Am scapat ieftin :grinbandit: insa nu ma descurajez marti dupa ce scap de la munk iau taurul de coarne si o sa fac drumul din nou fara evenimente de data asta

man asa de imbarbatare am sa-ti zic o mica poveste :

la 3 ore dupa ce mi-am inmatriculat primul meu motor , am indoit numarul de inmatriculare .......

cum ? am incercat sa urc pe linia de tramvai care era mai inalta , roata fata a derapat pe langa si am intat in picaj ! nu puteam face nimic deoarece pasagerul ( unul la vreo 90-100 kg in conditiile in care eu am 70 kg ) se incolacise pe mine ....

 

pasagerul sare de pe motor la o scunda poate doua secunde mai tarziu iar eu sunt tarat de motorul care aluneca pe carenaj (partea stanga ) cam vreo 10 metri .... eram tarat si priveam peste cap cum vin masinile din spate si tot ce gandeam era ca sa nu aiba viteza si sa poata frana ......

 

m-am ales cu 3 saptamani de durere la muschiul gambei , casca crapata , blugi rupti in genunchi iar mobra era tandari pe partea stanga gen semnalizari zburate , schimbator si scarita ghidon indoit si asta in doar 3 ore .....

te simti mai bine acum ? :D

 

ps. la inceput accidentele sunt mici , statisticile spun ca accidentele mortale ale motociclistilor sunt intre 1 si 4 ani experienta pentru ca atunci intervine lipsa de experienta cu viteza crescuta :)

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man asa de imbarbatare am sa-ti zic o mica poveste :

la 3 ore dupa ce mi-am inmatriculat primul meu motor , am indoit numarul de inmatriculare .......

cum ? am incercat sa urc pe linia de tramvai care era mai inalta , roata fata a derapat pe langa si am intat in picaj ! nu puteam face nimic deoarece pasagerul ( unul la vreo 90-100 kg in conditiile in care eu am 70 kg ) se incolacise pe mine ....

 

pasagerul sare de pe motor la o scunda poate doua secunde mai tarziu iar eu sunt tarat de motorul care aluneca pe carenaj (partea stanga ) cam vreo 10 metri .... eram tarat si priveam peste cap cum vin masinile din spate si tot ce gandeam era ca sa nu aiba viteza si sa poata frana ......

 

m-am ales cu 3 saptamani de durere la muschiul gambei , casca crapata , blugi rupti in genunchi iar mobra era tandari pe partea stanga gen semnalizari zburate , schimbator si scarita ghidon indoit si asta in doar 3 ore .....

te simti mai bine acum ? :D

 

ps. la inceput accidentele sunt mici , statisticile spun ca accidentele mortale ale motociclistilor sunt intre 1 si 4 ani experienta pentru ca atunci intervine lipsa de experienta cu viteza crescuta :)

 

Auch in 3 ore....cred ca daca mi se intampla mie asta ma spanzuram de bec :crack: ....si pe mine ma doare o coasta si umarul dar trec :D Maine la 10 ma duc sa schimb crashpad-ul si sa indrept oglinda.E cam nashpa vremea pe aici nu cred ca o scot maine sa merg si la munca.

 

 

@George clar nu inclinarea a fost de vina ci faptul ca nu am redus suficient.Ce ziceam eu acolo e ca daca ma inclinam mai tare cand am vzt ca am intrat prea repede in curba poate nu mai luam bordura in brate.

 

Sec a fost ca doar un domn de pe sensul opus a oprit sa ma intrebe daca sunt bine astia din spate au ocolit si pa :moron:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ps. la inceput accidentele sunt mici , statisticile spun ca accidentele mortale ale motociclistilor sunt intre 1 si 4 ani experienta pentru ca atunci intervine lipsa de experienta cu viteza crescuta :)

:goodposting: :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auch in 3 ore....cred ca daca mi se intampla mie asta ma spanzuram de bec :crack: au trecut 6 ani de atunci si sper sa mai treaca multi pana sa mai bag vreo cazatura :D ... la fel iti doresc si tie !!

 

ps. incerca sa te ghidezi dupa zicala : daca nu te simti sigur inseamna ca nu e sigur !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incerca sa te ghidezi dupa zicala : daca nu te simti sigur inseamna ca nu e sigur !!

Sau varianta: Daca ti se pare ca mergi incet, inseamna ca mergi prea repede. Taie gazul.

Neah : Sfatul corect : "When in doubt - gas it ! " :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...