ionutz_bv Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 man asa de imbarbatare am sa-ti zic o mica poveste : la 3 ore dupa ce mi-am inmatriculat primul meu motor , am indoit numarul de inmatriculare ....... cum ? am incercat sa urc pe linia de tramvai care era mai inalta , roata fata a derapat pe langa si am intat in picaj ! nu puteam face nimic deoarece pasagerul ( unul la vreo 90-100 kg in conditiile in care eu am 70 kg ) se incolacise pe mine .... pasagerul sare de pe motor la o scunda poate doua secunde mai tarziu iar eu sunt tarat de motorul care aluneca pe carenaj (partea stanga ) cam vreo 10 metri .... eram tarat si priveam peste cap cum vin masinile din spate si tot ce gandeam era ca sa nu aiba viteza si sa poata frana ...... m-am ales cu 3 saptamani de durere la muschiul gambei , casca crapata , blugi rupti in genunchi iar mobra era tandari pe partea stanga gen semnalizari zburate , schimbator si scarita ghidon indoit si asta in doar 3 ore ..... te simti mai bine acum ? ps. la inceput accidentele sunt mici , statisticile spun ca accidentele mortale ale motociclistilor sunt intre 1 si 4 ani experienta pentru ca atunci intervine lipsa de experienta cu viteza crescuta Auch in 3 ore....cred ca daca mi se intampla mie asta ma spanzuram de bec ....si pe mine ma doare o coasta si umarul dar trec Maine la 10 ma duc sa schimb crashpad-ul si sa indrept oglinda.E cam nashpa vremea pe aici nu cred ca o scot maine sa merg si la munca. @George clar nu inclinarea a fost de vina ci faptul ca nu am redus suficient.Ce ziceam eu acolo e ca daca ma inclinam mai tare cand am vzt ca am intrat prea repede in curba poate nu mai luam bordura in brate. Sec a fost ca doar un domn de pe sensul opus a oprit sa ma intrebe daca sunt bine astia din spate au ocolit si pa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 ps. la inceput accidentele sunt mici , statisticile spun ca accidentele mortale ale motociclistilor sunt intre 1 si 4 ani experienta pentru ca atunci intervine lipsa de experienta cu viteza crescuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Auch in 3 ore....cred ca daca mi se intampla mie asta ma spanzuram de bec au trecut 6 ani de atunci si sper sa mai treaca multi pana sa mai bag vreo cazatura ... la fel iti doresc si tie !! ps. incerca sa te ghidezi dupa zicala : daca nu te simti sigur inseamna ca nu e sigur !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Sau varianta: Daca ti se pare ca mergi incet, inseamna ca mergi prea repede. Taie gazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 incerca sa te ghidezi dupa zicala : daca nu te simti sigur inseamna ca nu e sigur !! Sau varianta: Daca ti se pare ca mergi incet, inseamna ca mergi prea repede. Taie gazul. Neah : Sfatul corect : "When in doubt - gas it ! " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 (editat) Neah : Sfatul corect : "When in doubt - gas it ! " Cred ca asta trebuia sa fac + genunchiu la asfalt Anyway impresia ca merg prea incet de care zicea Zyon am simtit-o (nu in ziua in care am cazut) si am aruncat un ochi la vitezometru si aveam 50-60 deci nu mergeam prea repede Oricum am iesit ieftin asta pt ca am reusit sa reduc maxim viteza inainte sa o culc cred ca aveam max 10km/h si a ras pe crashpad 1m maxim....experienta pt viitor oricum (a nu se repeta imi doresc) Editat Mai 14, 2012 de ionutz_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Cred ca asta trebuia sa fac + genunchiu la asfalt Anyway impresia ca merg prea incet de care zicea Zyon am simtit-o (nu in ziua in care am cazut) si am aruncat un ochi la vitezometru si aveam 50-60 deci nu mergeam prea repede Oricum am iesit ieftin asta pt ca am reusit sa reduc maxim viteza inainte sa o culc cred ca aveam max 10km/h si a ras pe crashpad 1m maxim....experienta pt viitor oricum (a nu se repeta imi doresc) ai sa ramai uimit in cate cazuri e muuult mai indicat sa dai gaz decat sa franezi si sa incetinesti.cu franarea omori parte din controlul tau asupra motocicletei,uneori il reduci la zerooo!deschidereaza gazului,inlinarea motorului,etc etc sunt de cele mai multe ori mult mai indicate decat franarea.dar ai sa vezi in timp,nu te grabi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) ca sa nu vorbim de forta de greutate ( ce influenteaza aderenta cauciucului pe asfalt si centrul de greutate ) care scade odata cu scaderea vitezei intr-o inclinare pe curba ..... daca tot este vorba de cazut pe curbe trebuie sa vorbim si de abordarea corecta , cum intri intr-o curba si cum iesi .... pozele sunt de pe topicul dedicat abordarii virajelor din sectiunea Articole si Tutoriale eu am ajuns sa caut cel mai drept traseu de parcurgere a curbei tinand seama de pericolur ce poate aparea din sens opus , viteza de croaziera creste cu mult pentru ca unghiul de inclinatie va fi tot timpul cel mai mic posibil pt acea curba !! sper sa iti fie de folos Ionut ... Editat Mai 15, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Ionut, imi pare rau pentru incidentul care l-ai avut. Daca vrei, oricand ma alatur plimbarilor care le faci. D-aia am zis si zis atunci sa iesim. E ok pentru mine sa merg cu tine, iar pentru tine sa mergi dupa mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Doamne ce noroc pe capul meu .. tot cautam casca si eram axat pe Schuberth S1 PRO dar nu mai gaseam la nemti pe site-ul lor pt ca au lichidat stocul si ma uitam si dupa un shark RSR2, la recomandarea lui George, si tot informandu-ma si dand search dupa una alta am zis ia hai sa vedem si Schuberth SR1. La nemti 550 euro aproximativ, cu tot cu transport, la noi nici una sub 600 euro, si cand colo dau peste o firma consacrata in bucuresti de motoare si accesorii moto pe langa politia pipera si pe site-ul lor SR1 483 euro .. ma gandesc cum sa fac cu banii, dau telefon azi si ii intreb marime si sa imi confirme pretul, si cand colo ma intreaba "dar ce pret e pe site?" si zic: 483 euro .. dar tipul de la capatul liniei: "da, e greseala pe site, dar ne asumam raspunderea si o sa vi-o putem da la pretul respectiv" .. zis si facut! iar acu am o suberbitate de SR1 neagra mat, care imi mod normal la ei este 600 euro, cu aceasta okazie si jos palaria in fata faptului ca mai exista si firme serioase care isi asuma raspunderea pt anumite greseli. Iar eu sunt un bucuros posesor de SR1 care spera sa nu mai ajunga prin spitale din cauza unei casti ieftine si proaste care ar tr interzise de la vanzare sau macar vanzatorul de la magazinul care era in targul vitan sa spuna macar ceva de genu: "mah baiatule, ai motor nu scuter, nu lua pe asta doar ca e ieftina, mai pune macar X atat in plus la bugetu tau si uite iti recomand asta din cauza ca .. si ca aia vei avea problema .." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) ca sa nu vorbim de forta de greutate ( ce influenteaza aderenta cauciucului pe asfalt si centrul de greutate ) care scade odata cu scaderea vitezei intr-o inclinare pe curba ..... daca tot este vorba de cazut pe curbe trebuie sa vorbim si de abordarea corecta , cum intri intr-o curba si cum iesi .... pozele sunt de pe topicul dedicat abordarii virajelor din sectiunea Articole si Tutoriale eu am ajuns sa caut cel mai drept traseu de parcurgere a curbei tinand seama de pericolur ce poate aparea din sens opus , viteza de croaziera creste cu mult pentru ca unghiul de inclinatie va fi tot timpul cel mai mic posibil pt acea curba !! sper sa iti fie de folos Ionut ... Ca in poza 3 am intrat si eu in curba insa partea cu stransul curbei nu mi-a mai iesit, m-am panicat nu am inclinat suficient+gaz am franat si moto s-a ridicat.Am ramas tot pe exterior si de aici poc...e ok totul e bine eu doar o mica vanataie la umar, iar moto craspad indoit si atat cam atat.Viteza nu aveam si cred ca asta a limitat daunele sa-mi fie invatatura de minte Editat Mai 16, 2012 de ionutz_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Let me guess : Te-ai uitat la bordura aia dupa ce ti-ai dat seama ca ai viteza prea mare in curba aia, ai inceput sa franezi cu ochii la bordura, nu? Ai vazut exact momentul in care au facut cunostinta roata cu bordura - ma insel ?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Let me guess : Te-ai uitat la bordura aia dupa ce ti-ai dat seama ca ai viteza prea mare in curba aia, ai inceput sa franezi cu ochii la bordura, nu? Ai vazut exact momentul in care au facut cunostinta roata cu bordura - ma insel ?.... nelipsitul "point-fixation" cu franele in actiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 (editat) Let me guess : Te-ai uitat la bordura aia dupa ce ti-ai dat seama ca ai viteza prea mare in curba aia, ai inceput sa franezi cu ochii la bordura, nu? Ai vazut exact momentul in care au facut cunostinta roata cu bordura - ma insel ?.... Check and double check pt punctul 3 deja ma uitam unde o sa cad si cum sa minimizez daunele Editat Mai 17, 2012 de ionutz_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Salut. Cine a schimbat de curand si stie fix cat lichid de frana intra in ambele instalatii la un schimb complet. Nu gasesc in manual si cred ca am cumparat prea putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Check and double check pt punctul 3 deja ma uitam unde o sa cad si cum sa minimizez daunele Exact ce ne asteptam : Point Fixation. Incepe sa iti exersezi reflexele astea neconditionate. Cauta filmuletele lui Keith Code si vezi ce zice el despre SR's. Dupa ce vezi filmuletele treci la exercitii si creeaza-ti usor-usor reflexe studiate a.i. sa scapi de point-fixation. Hai ca se poate !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Salut. Cine a schimbat de curand si stie fix cat lichid de frana intra in ambele instalatii la un schimb complet. Nu gasesc in manual si cred ca am cumparat prea putin. Acum o luna l-am schimbat eu..exact cat mi-a luat nu stiu insa dintr-un bidon de 500 ml au ramas mai mult de 75%.250ml iti sunt mai mult decat suficient sa il schimbi din cate stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Cine ma ajuta cu un manual de service si al utilizatorului pentru Hornet 600 05 06? In principiu e cam acelasi cu hornetul initial dar vroiam sa am ultima editie pentru mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Acum o luna l-am schimbat eu..exact cat mi-a luat nu stiu insa dintr-un bidon de 500 ml au ramas mai mult de 75%.250ml iti sunt mai mult decat suficient sa il schimbi din cate stiu eu Mersi, credeam ca nu-mi ajunge 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 (editat) Cine ma ajuta cu un manual de service si al utilizatorului pentru Hornet 600 05 06? In principiu e cam acelasi cu hornetul initial dar vroiam sa am ultima editie pentru mine aici cu 98'-ul sau aici si mai e si asta acum vezi tu ce iti trebuie .... manualedereparatie.info rulz ! Exact ce ne asteptam : Point Fixation. Incepe sa iti exersezi reflexele astea neconditionate. Cauta filmuletele lui Keith Code si vezi ce zice el despre SR's. Dupa ce vezi filmuletele treci la exercitii si creeaza-ti usor-usor reflexe studiate a.i. sa scapi de point-fixation. Hai ca se poate !!! ideea e sa cunoasca motorul mai intai si sa il stapaneasca bine apoi baga curbe si serpentine nu te grabi sa ajungi regele serpentinelor ca ai o viata intreaga si nu le muta nimeni de acolo ! daca vrei sa ai cariera lunga mai intai obisnuieste-te cu motorul .... centru de greutate , punctul maxim de control in demaraj si franare , inclinare si pozitie corecta la inclinare .... astea sunt lucruri care trebuie sa le faci de fiecare data cand iti schimbi motocicleta .... Editat Mai 17, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 (editat) aici cu 98'-ul sau aici si mai e si asta acum vezi tu ce iti trebuie .... manualedereparatie.info rulz ! ideea e sa cunoasca motorul mai intai si sa il stapaneasca bine apoi baga curbe si serpentine nu te grabi sa ajungi regele serpentinelor ca ai o viata intreaga si nu le muta nimeni de acolo ! daca vrei sa ai cariera lunga mai intai obisnuieste-te cu motorul .... centru de greutate , punctul maxim de control in demaraj si franare , inclinare si pozitie corecta la inclinare .... astea sunt lucruri care trebuie sa le faci de fiecare data cand iti schimbi motocicleta .... La mine e prima moto (dupa scoala) nu ca as fi schimbat de la altceva si da inca ma obisnuiesc cu ea.I bit off more then i could chew poate mergand pe Poiana insa sincer pana la acul de par cu pricina drumul nu mi s-a parut cine stie ce provocare moto (nu i-am dat tare/reising cum fac multi pe acolo) Sincer ma bate gandul cand da soarele sa incerc iar drumul Editat Mai 17, 2012 de ionutz_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 La mine e prima moto (dupa scoala) nu ca as fi schimbat de la altceva si da inca ma obisnuiesc cu ea.I bit off more then i could chew poate mergand pe Poiana insa sincer pana la acul de par cu pricina drumul nu mi s-a parut cine stie ce provocare moto (nu i-am dat tare/reising cum fac multi pe acolo) Sincer ma bate gandul cand da soarele sa incerc iar drumul de ce nu , de asta ai nevoie de un pic de curaj si de dorinta . incerca sa pastrezi o viteza sigura pe curbe si odata ce te obisnuiest aceasta va creste de la sine poate vin si eu prin BV cand se mai incalzeste vremea si imi aratati si mie Poiana ca prin oras tot vin dar in Poiana nu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiz Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Cine ma ajuta cu un manual de service si al utilizatorului pentru Hornet 600 05 06? In principiu e cam acelasi cu hornetul initial dar vroiam sa am ultima editie pentru mine Le am eu, user manual pdf 3.5Mb si service manual scanat 23Mb. 2006_CB600F.pdf Nu reusesc sa pun manualul de service in niciun fel ... zip, rar, pdf-uri mai mici, nu vrea. L-am pus pana la urma pe fileshare: http://www.fileshare.ro/61597481437 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Am auzit niste discutii recent cum ca Motul fiind destul de popular prin zona, ar fi inceput sa se contrafaca masiv si sa ajunga la noi pe piata , lucru ce mi se pare oarecum logic vazand niste preturi la ulei pe net imposibile in urma cu 2-3 ani. Acu ori s-au redus mult lantul intermediarilor si uleiul ajunge cu mult mai putin adaos la noi ori e destul de mult contrafacut. Am avut un show din asta cu niste Castrol diesel acu 2 ani, am ajuns pana la importator si se pare ca era din lotul original, desi dupa pret si elementele de identificare parea contrafacere. Pentru mai multa siguranta o sa ma reorientez temporar spre alte marci. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.