ady_clau2003 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Am citit pe undeva ca potriveste termostat de Matiz. Nu sunt sigur, dar parca asa am citit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Salut! Si la al meu e stricat termostatul. O sa incerc manevra cu asta de Matiz si va anunt! Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Salut Aveti idee ce dimensiune au suruburile de crash pad-uri, la un Hornet 2001 ? Am ramas fara cel din stanga. Cred ca a avut nevoie cineva si....s-a servit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 azi am descoperit o problema . am vrut sa intind lantul. am desfacut piulita de pe ax , partea dreapta toate bune. cind sa reglez partea stinga ...intapenita. axu se roteste foarte greu parca stringe. l-am batut putin din partea dreapta ...nimic. ce sa fie? la ala de 600 iesea usor. a patit cineva? daca vreau sa dau roata jos nu pot ca u iese axul in legatura cu termostatul...azi l-am dat jos...nu inchide bine...de masina nu merge nici un tip . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 azi am descoperit o problema . am vrut sa intind lantul. am desfacut piulita de pe ax , partea dreapta toate bune. cind sa reglez partea stinga ...intapenita. axu se roteste foarte greu parca stringe. l-am batut putin din partea dreapta ...nimic. ce sa fie? la ala de 600 iesea usor. a patit cineva? daca vreau sa dau roata jos nu pot ca u iese axul in legatura cu termostatul...azi l-am dat jos...nu inchide bine...de masina nu merge nici un tip . am eu de pe 2004 stare buna,fubnctioneaza in parametrii normali.termo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 de hornet 900 ca difera de ala de 600. la ce pret? nu pot pune poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Salut Aveti idee ce dimensiune au suruburile de crash pad-uri, la un Hornet 2001 ? Am ramas fara cel din stanga. Cred ca a avut nevoie cineva si....s-a servit Daca e vb de surubul care tine si motorul trebuie sa aiba taria de 10 si sa nu fie filetat tot sa nu se rupa prin forfecare. Cand mi-am cautat am gasit doar cu taria de 8 si filetat pe toata lungimea. Dimensiuni nu mai stiu, dar sa ti cont de cele de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Eu cand mi-am pus crash-paduri, baiatul care mi le-a facut, Radu, mi-a zis de care sa imi cumpar de la Hornbach, dar nu mai stiu marimile. Important e ca se gasesc. In cel mai rau caz poti sa comanzi la orice dealer de piese (sunt destui pe forum). Poti sa comanzi absolut orice surub, garnitura sau piulta, nu cred ca e mai mult de cativa euro. Sau si mai bine apelezi la baietii care dezmembreaza horneturi, ca sunt destui. LE: uita-te pe linkul asta http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=CB600F&Y=2000&L=HO-CB600FY&O=FRAME%20BODY&F=HO-CB600FY-VM&L2=HO-CB600FW-VM , cred ca surubul 17 este cel care te intereseaza (10x70) Editat Aprilie 4, 2013 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Am găsit șuruburi pentru crash pad-uri la obor, o piață numai cu vechituri. Erau de diferite dimensiuni, proveniența fiind chiulasele motoarelor și nu numai. Sunt mult mai rezistente decât cele găsite în comerț noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantes10uog Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 salutare hornetisti:) m-am hotarat sa imi cumpar un hornet 2000-2002, insa inainte de a merge sa vad ofertele, as dori, daca se poate, sa vad unul bine intretinut si care are partea mecanica in stare buna de functionare, pentru a micsora pe cat se poate sansele de a-mi lua teapa. stau in bucuresti, zona liberty mal l- chirigiu. merci Salut. As avea in gand sa-l vand pe-al meu....insa depinde si de banii de care tu dispui si esti hotarat sa-i dai pe un motor bun. este vorba de un hornet 600 s din 2001, cu aproximatie 38.000 km, luat de mine anul trecut din italia, mers vreo 2000 km sezonul trecut in romania. mai multe am putea vb la tel si poze pe mess. dantes80wdw@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Daca e vb de surubul care tine si motorul trebuie sa aiba taria de 10 si sa nu fie filetat tot sa nu se rupa prin forfecare. Cand mi-am cautat am gasit doar cu taria de 8 si filetat pe toata lungimea. Dimensiuni nu mai stiu, dar sa ti cont de cele de mai sus. Multumesc frumos Eu cand mi-am pus crash-paduri, baiatul care mi le-a facut, Radu, mi-a zis de care sa imi cumpar de la Hornbach, dar nu mai stiu marimile. Important e ca se gasesc. In cel mai rau caz poti sa comanzi la orice dealer de piese (sunt destui pe forum). Poti sa comanzi absolut orice surub, garnitura sau piulta, nu cred ca e mai mult de cativa euro. Sau si mai bine apelezi la baietii care dezmembreaza horneturi, ca sunt destui. LE: uita-te pe linkul asta http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=CB600F&Y=2000&L=HO-CB600FY&O=FRAME%20BODY&F=HO-CB600FY-VM&L2=HO-CB600FW-VM , cred ca surubul 17 este cel care te intereseaza (10x70) Am impresia ca difera cele doua. Cele din poza par egale. Multumesc pt info. Am găsit șuruburi pentru crash pad-uri la obor, o piață numai cu vechituri. Erau de diferite dimensiuni, proveniența fiind chiulasele motoarelor și nu numai. Sunt mult mai rezistente decât cele găsite în comerț noi. Multumesc. Editat Aprilie 4, 2013 de Megahertz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 care este codul bujiei iridium la motoru de 900? si ceva preturi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 care este codul bujiei iridium la motoru de 900? si ceva preturi.. intra pe motovip.ro de exemplu si gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 am iesit la o tura azi. frig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucaemanuel Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Voi posta si eu un clip cu motoreta mea. Carenele laterale le am de la un baiat din brasov si bugspoileru de la un domn din Constanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 ... bugspoileru de la un domn din Constanta De la Alecs ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 De la Alecs ? care la randul lui l-a luat de la .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuprun Cosmin Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Salut ! Am schimbat si eu saptamana trecuta bujiile am pus iridium , filtru de aer sport , cauciucuri noi , filtru de ulei , ulei , lichidul de racire si cel de franare. Am sincronizat carburatoarele si acum merge foarte bine , se accelereaza mult mai puternic si raspunde mai bine la acceleratie. Singurul inconvenient este ca la relantiu are un lag cand trag tare de gaz . Mentionez ca la relantiu sta perfect , nu oscileaza. ( 1350 ture , in carte scrie ca se regleaza la 1400 + , - 100 ture ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) care la randul lui l-a luat de la .... Pentru ca a primit o recomandare de la.... .... Editat Aprilie 8, 2013 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 hornet 2009 rimstripes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucaemanuel Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) De la Alex, care il are de la asazisul George, baiatul de nota 20. Nu stiu ce sa fac cu carena aia laterala, nu se aseaza ca lumea:( Editat Aprilie 8, 2013 de lucaemanuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 salut, are careva idee ce scarite+suporti la pilot, se mai potrivesc la hornetul de 98 de 600cc? scarite de sport sau super-sport as vrea sa ii pun. auzisem ceva de f4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 De la Alex, care il are de la asazisul George, baiatul de nota 20. Nu stiu ce sa fac cu carena aia laterala, nu se aseaza ca lumea:( hehe....man,am uitat sa te anunt de chestia aia de scos bulele.inca nu poate sa o rezolve,dar urmeaza(in cursul lunii) sa ma vad cu el sa vedem cum putem face sa rezolvam o scula,ori sa-ti zic cum se poate face la strung si despre comenzile de pe net,se poate rezolva cu omul meu,si ma inteleg eu cu el ce si cum rezolvam sa nu coste extra-bani.sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
need for speed Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Salutare. Vreau sa-mi cumpar un Hornet din 2006 cu 8000 km. Am vazut motoreta care arata foarte bine insa am observat ca pe suruburile de la cadru (toate), fiecare are un semn din vopsea galbena. Ce reprezinta acest semn? Asa vin din fabrica? Mentionez ca suruburile nu au hexagonul ras sau ceva de genul asta (sunt noi). Mai mult de atat, motocicleta este carburatie, ce parere aveti? Merita sa-mi iau acest model pe carburatie (an 2006) sau sa optez pentru urmatorul model pe injectie (2007 + ), diferenta de bani fiind de ~800 euro. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Salutare. Vreau sa-mi cumpar un Hornet din 2006 cu 8000 km. Am vazut motoreta care arata foarte bine insa am observat ca pe suruburile de la cadru (toate), fiecare are un semn din vopsea galbena. Ce reprezinta acest semn? Asa vin din fabrica? Mentionez ca suruburile nu au hexagonul ras sau ceva de genul asta (sunt noi). Mai mult de atat, motocicleta este carburatie, ce parere aveti? Merita sa-mi iau acest model pe carburatie (an 2006) sau sa optez pentru urmatorul model pe injectie (2007 + ), diferenta de bani fiind de ~800 euro. Numai bine. Man, in momentul in care se asambleaza o mobra cel care strange la dinamometrica suruburile le da un semn ca sa stie apoi omul de la QC ca a fost strans conform cu normele. Posibil sa fie din fabrica, posibil sa fie in urma vreunei verificari la un service serios. In ceea ce priveste discutia "carburatie sau injectie" asta e una lunga cat o zi de post. Personal sunt fanul carburatiei (usor de intretinut, acelasi consum, costuri reduse la mentenanta). Iar in ceea ce priveste anul - iti spun cu mana pe suflet ca Hornetul 2006 este de departe cel mai frumos Hornet al tuturor timpurilor (si nu e doar parerea mea ci a majoritatii comunitatii de viespari). Eu nu as sta pe ganduri. Daca ar trebui sa aleg intre PC 36 si PC 41 instant as alege prima varianta fara ezitare. My 2 cents. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.