ionutz_bv Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Salutare lume! As vrea sa intreb daca are cineva ramase pe undeva (sau stiti de vre-o dezmembrare) mansoanele originale cu tot cu capetele de ghidon ce s-ar potrivi la un Hornet 2002? M-ar interesa sa vi le iau de pe cap contra cost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Salut. Am un prieten care are un hornet din 2007 (pc41), si ar vrea sa renunte la catalizator pentru mai mult zgomot. A facut cineva asemena modificari ? Daca da, cum se comporta motorul, cum e consumul dupa anularea catalizatorului? Din cate am vazut prin alte tari sunt unii care au scos catalizatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 salve, in urma unor modificari, constat ca am furtunul frana spate cam scurt. stie careva sa recomande un loc de unde il pot face custom? gen: racing, rosu, sertizat/ mufat. vorbim de un hornet. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 salve, in urma unor modificari, constat ca am furtunul frana spate cam scurt. stie careva sa recomande un loc de unde il pot face custom? gen: racing, rosu, sertizat/ mufat. vorbim de un hornet. multumesc. am eu,zi ce lungime ai nevoie.Am si metalic si stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 salut, nu ma asteptam la un raspuns asa rapid. acum 15min l-am dat unui prieten. sa vad ce rezolva. daca nu rezolva, esti primul om pe lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 (editat) Salutare viespari...care ma ajuta si pe mine cu un TPS(thrrotle positioning sensor-sper ca am scris corect) de la hornet 2003-2006?din dezmembrat evident ca de nou e o avere.noroc! Editat Februarie 18, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Salutare viespari...care ma ajuta si pe mine cu un TPS(thrrotle positioning sensor-sper ca am scris corect) de la hornet 2003-2006?din dezmembrat evident ca de nou e o avere.noroc! Salut.Cred ca am eu.Da un pm,si eventual o poza.ms Vand releu incarcare.200 lei.Trimit prin curier cu proba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Tocmai am avut o discutie cu un posesor de XJ600 Diversion, care era foarte multumit de faptul ca nu schimba uleiul la fiecare inceput de sezon, mai ales ca nu face mai mult de 3000 km pe an. In aceeasi ordine de idei, filtrul de ulei inlocuit 1 data la 3 schimburi, iar lista poate continua.. Ce ziceti, cat de ok e treaba asta? Stiu ca daca vrei sa stai linistit, la inceput de sezon te ocupi de toate consumabilele, sunt curios insa daca uneori nu se exagereaza cu aceste consumabile. La masina (benzina, 1.4), de exemplu, ulei Mobil pus in 2012 si de atunci parcursi maxim 4000 km, iar mecanicul zice "la 10.000 schimbi uleiul, chiar daca a stat masina pe bara!" o.O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 (editat) Stii cum e, daca e vorba sa bagi bani in motor, atunci e o groapa fara fund, tot intra in ea. In alta ordine de idei, la un Diversion de 6-700 de euro, 25 de ani si kilometri cat China si Taiwanul nu stiu daca mai are rost sa schimbi uleiul la 3000 km sau sa bagi 300 V, cand faci 8-10.000 km il schimbi atunci, indiferent de perioada de timp in care i ai facut. La motorul ala e important ca merge, nu are rost la fineturi si cheltuieli de fite. Totusi, pentru un 20-30 de lei cat e un filtru de ulei, nu e un capat de tara sa il schimbi odata cu uleiul. Editat Februarie 19, 2014 de Kevinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 (editat) Salut.Cred ca am eu.Da un pm,si eventual o poza.ms Vand releu incarcare.200 lei.Trimit prin curier cu proba Cea incercuita cu verde e piesa.anunta-ma daca o ai te rog...si sa fie sigur an fabricatie dupa 2003.mersi Editat Februarie 19, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dab Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Salut, ma gandesc sa imi iau niste leviere de frana si ambreaj aftermarket, este cineva care are, a avut, cunoaste producatorii si ma poate indruma si pe mine? M-am uitat pe net doar ca varietatea de preturi este uriasa de la 30€ perechea la cateva sute. Am avut leviere ieftine la care s-a luat vopseaua si se vedeau urmele degetelor, nu as vrea sa mi se mai intample asta dar nici sa dau cateva sute de euro pe niste bucatele de aluminiu. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 la fiecare schimb de ulei obligatoriu si filtrul. eu schimb uleiul dupa 6000 sa nu depasesc 8000 si sa nu treaca de un an. daca in un an fac 1000 de km schimb uleiul. la mine in manual zice joponezu ca pot merge 12000 cu un schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Vorbeste cu userul Garcya Ala nu e motor de 2003+ ce ai postat tu Serios?stiu asta si nu are importanta...piesa e in acelasi loc.si daca e sa te bagi cu un comment aiurea fara alte argumente iti pot spune ca ala e HORNET 900 2003.anul e bun;) mersi de ajutor si implicare;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Ce atat agresivitate colegu? Scuza-mi aciditatea...dar cand vad cate un post de asta degeaba,nu ma pot abtine;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 (editat) Serios?stiu asta si nu are importanta...piesa e in acelasi loc.si daca e sa te bagi cu un comment aiurea fara alte argumente iti pot spune ca ala e HORNET 900 2003.anul e bun;) mersi de ajutor si implicare;) scuzama ca ma bag...eu cand mi-am luat hornetu de 900 am vazut o gramada ...s-a fabricat din 2002 pana in 2007. si nu prea difera nimic intre ele doar ceva la suspensia fata. in poza care ai puso tu senzorul respectiv e pe dreapta ...la mine e pe stanga...acuma nu stiu poate ca motocicleta respectiva are ceva modificari pentru ca si capacul distributiei si ambreiajului nu sunt de hornet 900. daca e motor de hornet 900 sunt foarte curios...dupa cadru e hornet 900 am si eu o intrebare in legatura cu bujiile iridium. merita sa pun un set . se simte ceva diferenta la functionarea motorului? Editat Februarie 19, 2014 de Calin1974 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 scuzama ca ma bag...eu cand mi-am luat hornetu de 900 am vazut o gramada ...s-a fabricat din 2002 pana in 2007. si nu prea difera nimic intre ele doar ceva la suspensia fata. in poza care ai puso tu senzorul respectiv e pe dreapta ...la mine e pe stanga...acuma nu stiu poate ca motocicleta respectiva are ceva modificari pentru ca si capacul distributiei si ambreiajului nu sunt de hornet 900. daca e motor de hornet 900 sunt foarte curios...dupa cadru e hornet 900 am si eu o intrebare in legatura cu bujiile iridium. merita sa pun un set . se simte ceva diferenta la functionarea motorului? Corect!e pe dreapta pt ca e TPS-ul unui hornet 250 din 2003.am postat "aiurea" intenionat sa vad daca observa "colegul" care a observat ca nu e motor de hornet 600 2003;) dar dupa lipsa raspunsului,mi-am dat seama ca nu;) Bujiile iridiun o sa te ajute in ture mari sa ai mai mult zvac si raspuns mai prompt la acceleratie.la rece ai toate sansele sa porneasca o idee mai greu...asta in mare,alte detalii le vei vedea tu.personal si dupa discutii cu mecanicul meu,pe vremea cand aveam Hornetul,am ajuns la concluzia ca iridium pe carburatie nu prea isi au rostul:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Corect!e pe dreapta pt ca e TPS-ul unui hornet 250 din 2003.am postat "aiurea" intenionat sa vad daca observa "colegul" care a observat ca nu e motor de hornet 600 2003;) dar dupa lipsa raspunsului,mi-am dat seama ca nu;) Bujiile iridiun o sa te ajute in ture mari sa ai mai mult zvac si raspuns mai prompt la acceleratie.la rece ai toate sansele sa porneasca o idee mai greu...asta in mare,alte detalii le vei vedea tu.personal si dupa discutii cu mecanicul meu,pe vremea cand aveam Hornetul,am ajuns la concluzia ca iridium pe carburatie nu prea isi au rostul:) a mea e pe injectie...o sa incerc un set sa vad. eu am schimbat bujiile anul trecut si de atunci la relanti are momente cand nu merge rotund si cateodata gazele de esapament au miros de benzina. eu ma gandesc ca din cauza bujiilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) a mea e pe injectie...o sa incerc un set sa vad. eu am schimbat bujiile anul trecut si de atunci la relanti are momente cand nu merge rotund si cateodata gazele de esapament au miros de benzina. eu ma gandesc ca din cauza bujiilor Nu mai stiam daca 900-le e carb sau injectie,sorry:) pe injectie se schimba datele problemei,iridiumul intelegandu-se de minune.eu am iridium acum pe injectia actuala si e altceva;) recomand! Editat Februarie 20, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Nu mai stiam daca 900-le e carb sau injectie,sorry:) pe injectie se schimba datele problemei,iridiumul intelegandu-se de minune.eu am iridium acum pe injectia actuala si e altceva;) recomand! 900 -le sunt toate pe injectie..mersi de sfat , o sa incerc sa vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) 900 -le sunt toate pe injectie..mersi de sfat , o sa incerc sa vad Am incurcat borcanele cu injectia..sii de ce?mi-aduc aminte ca am ramas mut cand am vrut sa-mi iau 900-le ca are soc manual(adica el doar revine singur dar de tras il tragi cu mana) si nu-mi venea sa cred ca se poate asa ceva pe injectie;) Editat Februarie 20, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Am incurcat borcanele cu injectia..sii de ce?mi-aduc aminte ca am ramas mut cand am vrut sa-mi iau 900-le ca are soc manual(adica el doar revine singur dar de tras il tragi cu mana) si nu-mi venea sa cred ca se poate asa ceva pe injectie;) chiar ca e ciudat cu socul manual la motorul pe injectie da intr-un fel e bun manual eu il folosesc doar cand e mai frig in rest nu trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Tocmai am avut o discutie cu un posesor de XJ600 Diversion, care era foarte multumit de faptul ca nu schimba uleiul la fiecare inceput de sezon, mai ales ca nu face mai mult de 3000 km pe an. In aceeasi ordine de idei, filtrul de ulei inlocuit 1 data la 3 schimburi, iar lista poate continua.. Ce ziceti, cat de ok e treaba asta? Stiu ca daca vrei sa stai linistit, la inceput de sezon te ocupi de toate consumabilele, sunt curios insa daca uneori nu se exagereaza cu aceste consumabile. La masina (benzina, 1.4), de exemplu, ulei Mobil pus in 2012 si de atunci parcursi maxim 4000 km, iar mecanicul zice "la 10.000 schimbi uleiul, chiar daca a stat masina pe bara!" o.O Nu stiu cum e treaba la Diversion dar daca asa e la manual numai de bine, daca face dupa capul lui, eu sigur n-as cumpara motorul ala. In partea opusa mi se pare exagerat sa schimbi uleiul la 3-5000 daca nu e cazul, gen sa faci 10000 pe an si sa schimbi uleiul de 2 sau 3 ori. Si mai rau e sa si recomanzi altora care o iau de buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Nu stiu cum e treaba la Diversion dar daca asa e la manual numai de bine, daca face dupa capul lui, eu sigur n-as cumpara motorul ala. In partea opusa mi se pare exagerat sa schimbi uleiul la 3-5000 daca nu e cazul, gen sa faci 10000 pe an si sa schimbi uleiul de 2 sau 3 ori. Si mai rau e sa si recomanzi altora care o iau de buna. Exact, la aspectul asta ma referam. In manualul la Bandit cred ca scrie schimb de filtru ulei 1 data la 3 schimburi. Acum desigur zici ca nu te zgarcesti pt 20 de RON si schimbi si filtrul.. Insa daca nu este necesar de ce ai face-o? La fel si cu uleiul, daca ai 2-3k km facuti intr-un sezon, nu il mai schiimbi la inceputul sezonului urmator. Eu de exemplu am schimbat uleiul de fiecare data la 5k sau la inceputul unui nou sezon, impreuna cu filtrul de ulei. Ma intreb doar daca am procedat bine pt motocicleta sau pt dealer-ul de uleiuri moto. In manual la Hornet scrie Replace Engine Oil -> 12k km, fara alte detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Dacă urmezi ce scrie în manualul de întreținere și în manualul de service nu ai cum să greșești pt că ei dau valori suficient de acoperitoare. La Hornet 2007 în manual specifică schimb ulei și filtru la fiecare 12k. Eu le schimb undeva între 10-12k dar nu la început de sezon ( aș schimba dacă ar scrie în manual asta cu sezonul ), asta mi se pare o găselniță a unor baicări care mai sunt și provideri pe ici, pe colo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kronnos Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Salutare si bine v-am gasit, De vreo 2 saptamani tot citesc si am reusit sa dau gata cele 564 de pagini (vorbareti nu gluma)..acum indraznesc sa deschid pliscul de incepator. Am moto din toamna (PC34/2001), si permisul tot deatunci, din pacate doar 50km facuti pana a venit iarna insa nu mai e mult pana reincepem. O intrebare am la care inca n-am gasit raspunsul nici pe hondahornet.ro . La schimbul de ulei in lista de operatiuni era si schimbarea garniturii busonului...de unde se poate achizitiona si/sau gasi ceva similar pe o dimensiune anume?! Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.