Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Îl am pe ăla italian. Mai am un catalog de piese în portugheză cu codurile originale. Dar manualul ( Office manual ) nu-l mai găsesc nici tipărit, cu bani.

Era prin UK la 40 lire şi nu-l mai au. Între timp a apărut un Haynes dar nu ştiu ce o fi de capul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, imi doresc sa devin un fericit posesor de hornet si vreau sa aflu mai multe despre fiabilitatea acestei jucarii, in special vreau sa stiu daca 48.000 km sunt multi

Salutare, nu stiu daca ai citit in totalitate acest topic dar daca ai sa ai rabdarea asta vreodata o sa constati ca Honda hornet este o motocicleta exceptionala de care te indragostesti imediat. Despre fiabilitate nu cred ca se poate discuta, zilele trecute un prieten si-a gasit Hornetul (pe care l-a vandut acum ceva ani) la vanzare cu 96000 km si mai cunosc cateva persoane care au peste 70000 cu hornetele. Trage tu concluzia, oare 48000 sunt multi? Evident ca daca acesti 48000 sunt facut cu uleiul din fabrica nu e ok, dar nu cred ca este cazul :).

In concluzie, Hornet este o motocicleta buna pentru inceput (spun din experienta, este prima si la mine), pentru oras, pentru distractii pe curbe, pentru multe. Calitate - pret nota 10 :).

 

P.S. arunca un ochi aici: /index.php?/topic/702230-honda-hornet-2006-2400-euro/ poate iti place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am nevoie de un sfat.. cum pot verifica uzura lantului de distributie?

Dai jos capacul de la chiuloasa si masori dimensiunea dintre doua zale si o compari cu valorile admise. Este descrisa in manual procedura, dar nu il am la indemana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dai jos capacul de la chiuloasa si masori dimensiunea dintre doua zale si o compari cu valorile admise. Este descrisa in manual procedura, dar nu il am la indemana.

 

Chiar recent am fost la service sa imi schimbe garnitura la capacul de aprindere, ocazie cu care s-a uitat putin mecanicul la intinzator si lant insa nu cred ca a si masurat ceva cu exactitate.

 

Am alta intrebare in cazul asta.. e normal sunetul ce se aude (cred ca de la distributie) in momentele in care motorul este in sarcina insa putin subturat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar recent am fost la service sa imi schimbe garnitura la capacul de aprindere, ocazie cu care s-a uitat putin mecanicul la intinzator si lant insa nu cred ca a si masurat ceva cu exactitate.

 

Am alta intrebare in cazul asta.. e normal sunetul ce se aude (cred ca de la distributie) in momentele in care motorul este in sarcina insa putin subturat?

Pai in primul rand asigura-te ca nu e oala de la ambreiaj, adica pe liber trage ambreiajul si da-i drumul si vezi daca se schimba considerabil zgomotul, si cum se aude cand e ambreiajul tras.

Eu la motorul precedent cand aveam distributia obosita, cand era rece motorul, se auzea un tzacanit (fenomenul din spate este ca lantul atinge blocul motor). Dupa ce am schimbat intinzatorul si lantul nu am mai avut nici un zgomot subtire/inalt, decat huruitul de la ambreiaj, specific honda.

 

Ideea cu intinzatorul e simpla, deoarece lantul isi modifica lungimea si in functie de

1. temepratura motorului, pe termen sucrt (pana se incalzeste motorul),

2. kilometri parcursi, pe termen lung, lantul se intinde la fel ca cel de transmisie

intinzatorul trebuie sa impinga din ce in ce mai mult.

Cand ajunge la cursa maxima iar lantul e inca "slab" acesta incepe sa bata in blcoul motor. Analog cu lantul de transmisie cand il intinzi la maximum, dar tot lasat e.

Multi (inclusiv eu) mai intai schimba intinzatorul in speranta ca se rezolva problema, insa ala rezolva doar fluctuatiile mici de temeperatura (cauza 1), daca e intins lantul ca are nspe mii de km (cazua 2), trebuie schimbat lantul.

 

Mai e varianta cu intinzatorul "manual" insa acolo sunt alte pericole, daca depasesti cursa maxima a intinzatorului automat. Un alt dezavantaj a intinzatorului manual (care e practic un surub pe care il impingi invarti cu, cat crezi de cuviinta), este ca nu variaza lungimea la temperatura, ducand la o uzura si mai rapida a lantutlui de distributie.

 

Un lant de distributie pentru hornet e 260 de roni, intinzatorul e 450 lei, manopera intre 400-600 lei. deci in total costa 11-13 milioane sa o faci boboc.

La motorul precedent tzacanea la rece pe la 70mii km (cred ca reali), si nu era neaparat nevoie sa o schimb, insa mi-a crapat garnitura de chiulasa si am zis ca daca tot se desface blocul motor, sa schimb si distributia, la pachet manopera fiind intotdeauna mai ieftina.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in primul rand asigura-te ca nu e oala de la ambreiaj, adica pe liber trage ambreiajul si da-i drumul si vezi daca se schimba considerabil zgomotul, si cum se aude cand e ambreiajul tras.

Eu la motorul precedent cand aveam distributia obosita, cand era rece motorul, se auzea un tzacanit (fenomenul din spate este ca lantul atinge blocul motor). Dupa ce am schimbat intinzatorul si lantul nu am mai avut nici un zgomot subtire/inalt, decat huruitul de la ambreiaj, specific honda.

 

Ideea cu intinzatorul e simpla, deoarece lantul isi modifica lungimea si in functie de

1. temepratura motorului, pe termen sucrt (pana se incalzeste motorul),

2. kilometri parcursi, pe termen lung, lantul se intinde la fel ca cel de transmisie

intinzatorul trebuie sa impinga din ce in ce mai mult.

Cand ajunge la cursa maxima iar lantul e inca "slab" acesta incepe sa bata in blcoul motor. Analog cu lantul de transmisie cand il intinzi la maximum, dar tot lasat e.

Multi (inclusiv eu) mai intai schimba intinzatorul in speranta ca se rezolva problema, insa ala rezolva doar fluctuatiile mici de temeperatura (cauza 1), daca e intins lantul ca are nspe mii de km (cazua 2), trebuie schimbat lantul.

 

Mai e varianta cu intinzatorul "manual" insa acolo sunt alte pericole, daca depasesti cursa maxima a intinzatorului automat. Un alt dezavantaj a intinzatorului manual (care e practic un surub pe care il impingi invarti cu, cat crezi de cuviinta), este ca nu variaza lungimea la temperatura, ducand la o uzura si mai rapida a lantutlui de distributie.

 

Un lant de distributie pentru hornet e 260 de roni, intinzatorul e 450 lei, manopera intre 400-600 lei. deci in total costa 11-13 milioane sa o faci boboc.

La motorul precedent tzacanea la rece pe la 70mii km (cred ca reali), si nu era neaparat nevoie sa o schimb, insa mi-a crapat garnitura de chiulasa si am zis ca daca tot se desface blocul motor, sa schimb si distributia, la pachet manopera fiind intotdeauna mai ieftina.

 

Din ce informatii am mai adunat, am inteles ca in cazul in care lantul de distributie este uzat, acel zgomot se aude destul de puternic. La mine nu se aude nimic ciudat, la relanti de exemplu.

 

Mi se pare exagerat pretul asta pentru manopera la o distributie de Hornet.

 

Intr-adevar, destul de piperat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva in plus o manetuta de frana? eventual si una de ambreiaj daca tot suntem acolo :)))

 

Le am eu pe amandoua, dar trebuie sa le caut.

Mi se pare exagerat pretul asta pentru manopera la o distributie de Hornet.

Eu am facut mai multe chestii (schimbare garnitura, curatare pistoane, reglare jocuri de la supapa, carburarie si inca cateva reglaje pe ici colo) si pretul a fost altul. suma de 400-600 nu am invetat-o ci am intrebat pe ici colo, in multe service-uri pretul "se negociaza la fata la locului". (Am verificat acum pe doua site-uri de service considerate ieftine si scrie 200-500 de lei, in functie de motocicleta)

Din ce informatii am mai adunat, am inteles ca in cazul in care lantul de distributie este uzat, acel zgomot se aude destul de puternic. La mine nu se aude nimic ciudat, la relanti de exemplu.

 

 

Intr-adevar, destul de piperat..

Cand e uzat tare zgomotul se aude si dupa ce se incalzeste motorul si e un tzacanit la relanti pe care nu prea il poti neglija. Daca nu iti sta pe creier cand stai la semafor, probabil inca nu e pe duca.

Pe de alta parte nici lantul de transmisie nu il schimbi cand atinge asflatul (sper) sau cauciucul pana ajungi la sarme :)

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut mai multe chestii (schimbare garnitura, curatare pistoane, reglare jocuri de la supapa, carburarie si inca cateva reglaje pe ici colo) si pretul a fost altul. suma de 400-600 nu am invetat-o ci am intrebat pe ici colo, in multe service-uri pretul "se negociaza la fata la locului". (Am verificat acum pe doua site-uri de service considerate ieftine si scrie 200-500 de lei, in functie de motocicleta)

Cand e uzat tare zgomotul se aude si dupa ce se incalzeste motorul si e un tzacanit la relanti pe care nu prea il poti neglija. Daca nu iti sta pe creier cand stai la semafor, probabil inca nu e pe duca.

Pe de alta parte nici lantul de transmisie nu il schimbi cand atinge asflatul (sper) sau cauciucul pana ajungi la sarme :)

 

La primavara o sa ma programez la un service pt verificarea distributiei sa stiu o treaba sigur.

 

Merci de info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Ma gandesc ca ar fi timpul sa fac schimbul de antigel . sa fie pregatit de iernat. M-ar ajuta cateva safturi .pe unde golesc instalatia complet si ce tip de antigel ati folosit voi.(G12)?

Surubul de golire e cel de jos de la popma de apa (pe partea stanga cum stai pe motor). Gasesti in manual mai multe info.

Eu am bagat antigel verde gata diluat.

Intra 2.2 litri deci tre sa iei 3 litri, sau 2 litri si sa mai pui 200ml de ama distilata (la temperaturile din romania nu e problema).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari,

sunt nou posesor de hornet 2007 si ma intrebam daca stie (sau are) cineva pe aici sa-mi recomande un mount de iphone (4s) waterproof.

 

multam mult.

 

multi km impreuna fara evenimente :)

 

Si eu le am pe amandoua dar cred ca nu se potriveste decat ambreiajul de la modelul nou.

 

posted with zte v967s

daca nu gaseste tov mettal.. o sa apelez la tine ..desi am mai mare nevoie de frana dar nici ambreiajul nu strica .. mai bine sa fie acolo :)))

 

Le am eu pe amandoua, dar trebuie sa le caut.

se mai aude ceva cu ele? ia zi ..placura pozele ? :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am si eu o problema cu releul de incarcare nu baga cat trebuie, cred ca e de scuter sau de altceva, ma gandesc sa il schimb

 

din experientele voastre ce releu imi recomandati sa imi iau, second, nou, original, alte variante cu striatiile de ventilare ... etc.

 

daca aveti si un site de unde a-ti luat ar fi bine primit, e vorba de hornet pc34 din 2000.

Editat de Borisache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...