rolymike Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 salutare!stie cineva daca se poate monta un cric central pe un hornet 900 din 2003? exista sh, sau trebuie sa imi iau nou? mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Salut. Stiti cumva codul garniturii din imagine? A inceput sa pice ulei pe acolo. Moto e modelul din poza, Hornet PC41 an 2007. Multumesc. Nu l-am găsit nicăieri, nici în cataloage OEM nici aftermarket. Încearcă să-l repari cu gasket sealant, e statorul de la alternator acolo și nu e mult ulei. » Post actualizat in 19 Feb 2015 08:46 Adică uleiul nu are ce căuta acolo în alternator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Nu l-am găsit nicăieri, nici în cataloage OEM nici aftermarket. Încearcă să-l repari cu gasket sealant, e statorul de la alternator acolo și nu e mult ulei. » Post actualizat in 19 Feb 2015 08:46 Adică uleiul nu are ce căuta acolo în alternator. La Hornet, alternatorul - stator/volanta sunt "in ulei". Nu sunt scufundate in ulei dar sunt stropite. Daca nu se foloseste garnitura, se poate face cu un silicon de calitate o garnitura excelenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AleX_id Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Salut baieti, doresc sa cumpar un set de oglinzi originale, cele mari, dreptunghiulare, pentru o Honda Hornet CB660F din 2005. Daca le aveti, va rog sa imi trimiteti un mesaj. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Multumesc pentru raspunsuri si deranj. Voi încerca sa găsesc o soluție dupa ce voi desface capacul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Salutare, Ce gume imi recomandati pentru Honda Hornet 2003 ? Merg linistit, 80% in oras. Pana acum am avut Michelin Pilot Power dar as vrea sa incerc si altceva. Merci anticipat, Hai cu primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Salutari! Am avut noroc si mi-am luat acum mai bine de un an un Hornet care a hibernat excesiv. Chiar daca e din 2000, are discurile originale dintr-o stare exceptionala si placutele care i le-a pus japonezul la fabrica. Chiar daca placutele au inca multa "carne", vreau sa le schimb pentru ca odata cu imbatranirea se intaresc. Ca sa am o frana buna si sa nu stric discurile, prefer sa-i schimb placutele. Pentru fata am gasit urmatoarea oferta de unde mi-am luat consumabilele anul trecut. Brembo ceramic (albastre) -105ron /set Brembo sinter (rosii) -120ron/set Goldfren sinter -108ron/set Carbone Lorraine sinter A3+ -125ron/set Voi ce model imi recomandati? Eu am Brembo rosu Sintered - franare brutal (de la 140 la 40 km/h - cateva secunde) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Salutare, Ce gume imi recomandati pentru Honda Hornet 2003 ? Merg linistit, 80% in oras. Pana acum am avut Michelin Pilot Power dar as vrea sa incerc si altceva. Merci anticipat, Hai cu primavara Pai fa upgrade.pilot power 4 sau care e ultimul:), metzler sportec m6(parca e ultimul),conti sport attack,pirelli diablo rosso 2,etc.variante sunt absolut suficiente,vezi buget si vezi ofertele;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Salut George ! Merci de raspuns, mereu cu un sfat bun ! Hai cu primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Pai fa upgrade.pilot power 4 sau care e ultimul:), metzler sportec m6(parca e ultimul),conti sport attack,pirelli diablo rosso 2,etc.variante sunt absolut suficiente,vezi buget si vezi ofertele;) Se pare ca au mai scos unul cei de la Metzler> Sportec M7 RR Ma gandesc sa-mi iau desi nu ma dau sportiv cu Hornetu, dar nu-mi place cum face PPower pe ud. Sau poate raman la M5 ca e mai ieftin cu 200 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Salutare, Ce gume imi recomandati pentru Honda Hornet 2003 ? Merg linistit, 80% in oras. Pana acum am avut Michelin Pilot Power dar as vrea sa incerc si altceva. Merci anticipat, Hai cu primavara Pai fa upgrade.pilot power 4 sau care e ultimul:), metzler sportec m6(parca e ultimul),conti sport attack,pirelli diablo rosso 2,etc.variante sunt absolut suficiente,vezi buget si vezi ofertele;) Nu recomand Diablo Rosso 2. Nu stiu daca doar mi se pare mie sau chiar asa e, insa mi se par destul de alunecoase pe ploaie. Eu cu Diablo Corsa ma inteleg bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) Se pare ca au mai scos unul cei de la Metzler> Sportec M7 RR Ma gandesc sa-mi iau desi nu ma dau sportiv cu Hornetu, dar nu-mi place cum face PPower pe ud. Sau poate raman la M5 ca e mai ieftin cu 200 lei. Pilot Power pe suprafata umeda este genial, cu Hornetul vechi am mers destul de agresiv pe asfalt umed iar un amic cu R6 facea wheelie-uri pe ploaie cu aceleasi gume.....poate ai avut Pilot Power 2CT, sunt cam diferite. Editat Februarie 23, 2015 de replici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Dunlop qualifier 2 ati folosit careva? am vazut ca au pret destul de bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Singurul inconvenient evident care l-am intalnit cu Pilot Power a fost cand mi-a fugit spatele intr-o curba dupa ce tocmai plecasem de la munca. Prostia mea ca nu le-am lasat sa se incalzeasca suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Vreau sa schimb gumele sezonul asta si nu stiu ce sa aleg in Michelin PP(nu 2CT) si Metzeler M5 ,oarecum tind spre PP datorita pretului mai mic si lucrurilor bune auzite despre ele.Pareri? Cati km duce un set de PP? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 (editat) Vreau sa schimb gumele sezonul asta si nu stiu ce sa aleg in Michelin PP(nu 2CT) si Metzeler M5 ,oarecum tind spre PP datorita pretului mai mic si lucrurilor bune auzite despre ele.Pareri? Cati km duce un set de PP? In utilizare normala,cu dot relativ recent,cu pasager,si deloc prin oras,pe mine m-au dus si 12k.motor R1,gume luate 80% noi.in trecut,pe Viespe,luate tot cam 80% noi,in oras la greu si ture prin tara,fara pasager,plus wheeli-uri,am tocit spatele rau in 6k.poti lua si m5 linistit,sunt mai noi ca model,la fel de bune ca pp-ul,cu un mic plus pe ploaie.:)ca durata de viata tot acolo te duce... Editat Februarie 24, 2015 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Salut, am scos astazi filtrul de aer sa il verific si m-a lovit instantaneu un miros foarte puternic de benzina. Este normal sa fie un miros asa puternic? Mentionez ca am moto de 2 luni si nu stiu ce a facut pe acolo fostul proprietar. Nu te alarma, e normal ca in filtru sa fie chiar putina benzina acumulata. Daca nu stii de cat timp e filtrul acolo, ar fi indicat sa il schimbi totusi, insa nu pe motiv ca miroase a benzina. » Post actualizat in 24 Feb 2015 15:33 Ce gume imi recomandati pentru Honda Hornet 2003 ? Merg linistit, 80% in oras. Pana acum am avut Michelin Pilot Power dar as vrea sa incerc si altceva. In locul tau as alege gume sport-touring (Dunlop RoadSmart 1/2, Metzeler Roadtec Z6, Michelin Pilot Road 3/4, Pirelli Angel ST/GT samd). Observ ca in general recomandarile sunt pentru gume sport, mai aderente insa rezista la mai putini km. Depinde pana la urma de bugetul alocat schimbului de anvelope. Eu am schimbat gumele la sfarsitul sezonului trecut, am ales PP si mi se par excelente, insa sunt curios in cat timp se vor uza. » Post actualizat in 24 Feb 2015 15:46 Am si o intrebare legatea de placute de frana: - schimbat placute anul trecut (Ferodo FDB-ST) si am apucat sa mai fac cam 1000 km inainte sa bag viespea la hibernare - mi s-a spus ca dupa 1-2 ture o sa creasca eficienta franelor, insa inca nu sunt sigur pe ele, as estima ca sunt undeva pe la 60% eficienta - discurile sunt destul de uzate, ma gandesc ca poate acesta este motivul pt care placutele nu s-au rodat mai repede Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Nu te alarma, e normal ca in filtru sa fie chiar putina benzina acumulata. Daca nu stii de cat timp e filtrul acolo, ar fi indicat sa il schimbi totusi, insa nu pe motiv ca miroase a benzina. » Post actualizat in 24 Feb 2015 15:33 In locul tau as alege gume sport-touring (Dunlop RoadSmart 1/2, Metzeler Roadtec Z6, Michelin Pilot Road 3/4, Pirelli Angel ST/GT samd). Observ ca in general recomandarile sunt pentru gume sport, mai aderente insa rezista la mai putini km. Depinde pana la urma de bugetul alocat schimbului de anvelope. Eu am schimbat gumele la sfarsitul sezonului trecut, am ales PP si mi se par excelente, insa sunt curios in cat timp se vor uza. » Post actualizat in 24 Feb 2015 15:46 Am si o intrebare legatea de placute de frana: - schimbat placute anul trecut (Ferodo FDB-ST) si am apucat sa mai fac cam 1000 km inainte sa bag viespea la hibernare - mi s-a spus ca dupa 1-2 ture o sa creasca eficienta franelor, insa inca nu sunt sigur pe ele, as estima ca sunt undeva pe la 60% eficienta - discurile sunt destul de uzate, ma gandesc ca poate acesta este motivul pt care placutele nu s-au rodat mai repede Idei? Dupa 1000km eficienta 60%?ori nu simti bine,ori placutele varza,ori discurile duse.dupa 1000km deja ai uzura in placuta,eficienta demult trebuia sa o simti ca fiind maxima. Legat de gume,da,majoritatea cu un pic de experienta recomanda gume sport,nu hypersport,nu touring 100& pe Viespe,pt ca acest motor se preteaza si are si valente sportive.si da,eficienta lui e data si de gume.incearca un set de gume hypersport pe Viespe si vei spune ca ai alt motor.la fel si cu gumele full-touring,doar ca in acest caz se schimba "in rau".durata de viata e invers proportionala cu siguranta data de guma.gumele sport fiind compromisul ideal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Pilot Power pe suprafata umeda este genial, cu Hornetul vechi am mers destul de agresiv pe asfalt umed iar un amic cu R6 facea wheelie-uri pe ploaie cu aceleasi gume.....poate ai avut Pilot Power 2CT, sunt cam diferite. Da 2CT sunt. In fine am ramas la urmatoarele optiuni: METZELER Sportec M7RR = 1109 RON METZELER Sportec M5 interact = 952 RON Astept salariul acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 (editat) Singurul inconvenient evident care l-am intalnit cu Pilot Power a fost cand mi-a fugit spatele intr-o curba dupa ce tocmai plecasem de la munca. Prostia mea ca nu le-am lasat sa se incalzeasca suficient.Da, ce-i drept se incalzesc putin mai greu, dar nu exagerat. Eu am schimbat gumele la sfarsitul sezonului trecut, am ales PP si mi se par excelente, insa sunt curios in cat timp se vor uza. E normal ca un cauciuc mai performant sa se uzeze mai repede, exact ce spune si George. durata de viata e invers proportionala cu siguranta data de guma.gumele sport fiind compromisul ideal.True! Da 2CT sunt. In fine am ramas la urmatoarele optiuni: METZELER Sportec M7RR = 1109 RON METZELER Sportec M5 interact = 952 RON Astept salariul acum Pai 2CT, adica dual compound, au lateralele dintr-un material mai aderent (soft) si mijlocul mai dur si nu la fel de aderent din pacate, au facut compromisul asta pentru a prelungi durata de viata a gumei. Cele Pilot Power normale sunt dintr-un singur compound pe toata suprafata, adica cel soft. E diferenta majora intre ele. Eu iti recomand sa-ti iei M7RR, chiar daca nu mergi sportiv... acum tu decizi pe banii tai! Un set de Pilot Power mono compound costa 845 RON pe un site de profil, le au pe stoc si sigur livreaza si in tara. Succes! Editat Februarie 24, 2015 de replici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Si eu recomand o guma sport pe viespie, sa nu uitam ca totusi este un 600 destul de vioi si te poate surprinde uneori. Daca nu tragi tare de ea cu atat mai bine, va tine mai mult si vei avea acel plus de siguranta oferit de o guma sport. In conditii de mers normale, o guma sport tine pe viespie cam 10.000 - 12.000 (spatele). Vorba unui amic : o spitalizare/recuperare costa mult mai mult decat o guma buna asadar nu merita compromisul din punctul meu de vedere. Eu am comandat gumele si astept sa vina, alegerea pentru sezonul asta este : Dunlop Sportsmart 2. Pana imi vin mai trag de M5-urile pe care le am. Niste gume foarte bune de altfel, s-au comportat genial in toate conditiile posibile (oras, circuit, serpentine, ploaie, sub 0 grade, etc) o singura data mi-a fugit spatele pe pista si astfel am reusit si prima salvare de highside. Comportamentul pe ploaie, foarte bun jos palaria ! Sezonul asta voi merge pe sportsmart 2 deoarece am vazut ca au o receptie foarte buna si sunt mai dedicate mersului pe circuit, abia astept sa le montez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Si eu recomand o guma sport pe viespie, sa nu uitam ca totusi este un 600 destul de vioi si te poate surprinde uneori. Daca nu tragi tare de ea cu atat mai bine, va tine mai mult si vei avea acel plus de siguranta oferit de o guma sport. In conditii de mers normale, o guma sport tine pe viespie cam 10.000 - 12.000 (spatele). Vorba unui amic : o spitalizare/recuperare costa mult mai mult decat o guma buna asadar nu merita compromisul din punctul meu de vedere. Eu am comandat gumele si astept sa vina, alegerea pentru sezonul asta este : Dunlop Sportsmart 2. Pana imi vin mai trag de M5-urile pe care le am. Niste gume foarte bune de altfel, s-au comportat genial in toate conditiile posibile (oras, circuit, serpentine, ploaie, sub 0 grade, etc) o singura data mi-a fugit spatele pe pista si astfel am reusit si prima salvare de highside. Comportamentul pe ploaie, foarte bun jos palaria ! Sezonul asta voi merge pe sportsmart 2 deoarece am vazut ca au o receptie foarte buna si sunt mai dedicate mersului pe circuit, abia astept sa le montez. Super gume sportsmart-urile!iti recomand sa fii mai atent la un singur lucru,daca zici ca mergi pe pista:nu te anunta cand sar din temperatura(tipic dunlop).daca e vorba doar de amckart sau tg. secuiesc,la intrari de 10-15-20 minute nu ar trebui sa puna probleme supraincalzirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Multumesc pentru recomandare, o sa tin cont de asta. In principiu o sa frecventez mai mult circuitele mici insa planuiesc cateva iesiri si pe Adancata. Sa inteleg ca doar dunlopul are problema asta ? Care este feedbackul dat de celelalte gume cand trec de temperatura lor ? Totodata revin cu o mica problema, azi dimineata am venit cu "viespul" la munca si cand am oprit motorul, m-am trezit cu o balta de antigel sub ea si apa pana sus si bolborosind in vasul de expansiune. De cand o am mi s-a mai intamplat treaba asta o singura data, vara trecuta, dupa ce am incins-o bine in oras la ora de varf dar acum nu a fost cazul. Acul ceasului care indica temperatura a trecut putin peste jumatate. Cand am ajuns in parcare ventilatorul mergea deci problema nu este la el iar antigelul a fost schimbat anul trecut. A mai avut careva o problema similara ? Care a fost rezolvarea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Dupa 1000km eficienta 60%?ori nu simti bine,ori placutele varza,ori discurile duse.dupa 1000km deja ai uzura in placuta,eficienta demult trebuia sa o simti ca fiind maxima. Legat de gume,da,majoritatea cu un pic de experienta recomanda gume sport,nu hypersport,nu touring 100& pe Viespe,pt ca acest motor se preteaza si are si valente sportive.si da,eficienta lui e data si de gume.incearca un set de gume hypersport pe Viespe si vei spune ca ai alt motor.la fel si cu gumele full-touring,doar ca in acest caz se schimba "in rau".durata de viata e invers proportionala cu siguranta data de guma.gumele sport fiind compromisul ideal. Prima tura sezonul asta o sa incerc sa le rodez fortat, cat mai multe frane sau accelerat cu franele aplicate usor. Si eu tind sa cred ca din cauza uzurii discurilor placutele nu calca pe toata suprafata acestora, se si observa de fapt urmele pe disc ca nu sunt uniforme. O sa am in vedere schimbul discurilor insa la ce preturi au.. In principiu sunt de aceeasi parere legata de gume, motiv pt care dupa o analiza indelungata si detaliata am ales PP (inainte am avut sport pe fata si touring pe spate, nu am avut nici un fel de probleme cu gumele). Totusi, cred ca daca ai un stil de mers echilibrat si folosesti motorul mai mult prin oras, te descursi si cu modelele enumerate de mine mai sus. Am vazut motoare mult mai puternice decat Hornet-ul cu gume touring.. » Post actualizat in 25 Feb 2015 10:22 Super gume sportsmart-urile De acord, insa crezi ca sunt potrivite si pentru circuit? Intreb pentru ca am auzit de la un "expert", chiar legat de SportSmart 2: "vrei sa te dai pe circuit cu gunoaiele alea?" Mda, o sa imi pun D211 la carutul din Kaufland, e mai sigur si evit sa intru in pensionarii ce alearga dupa oferte depasind viteza legala pe acel raion.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Totusi, cred ca daca ai un stil de mers echilibrat si folosesti motorul mai mult prin oras, te descursi si cu modelele enumerate de mine mai sus. Am vazut motoare mult mai puternice decat Hornet-ul cu gume touring.. Corect!prin oras sau/si ture lungi,cu un mers omenesc,gumele touring sunt ok.cazul meu,momentan:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.