Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Dacă ai nevoie vreodată de un CDI Hornet 2007 ABS te ajut.

Pentru Horneta PC41 cine vrea manualul în italiană și un catalog de piese în portugheză ( bun pt coduri ) dați un PM cu adresa de mail să vă trimit linkul.

Multumesc .L-am primit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu plăcere ! L-aș fi pus aici dar nu știu dacă e voie. Catalogul brazilian e bun pt codurile originale Honda.

 

Destul de util este si site-ul OEM Motorparts pt a identifica PN-ul original al producatorului.

 

Pe scurt, se poate cauta dupa codul OEM oferit de site-ul respectiv si obtine codul original, ex:

https://www.oemmotorparts.com/partno_search2.asp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua , am o intrebare , de la cati km se poate spune ca o Honda Hornet 600 din 1998 are multi km ? Multumesc

Avand in vedere ca pe la italieni gasesti lejer peste 100.000 functionand perfect,as spune ca...peste 300.000 sunt multi.;) oricum in bord poate sa aiba cat vrea vanzatorul.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tovarasi,

 

Am un Hornet ( Honda HORNET ` 99), care imi da batai de cap.

Adica..: In timp ce merg sa opreste, ca si cum nu ar mai fi alimentata, privind turometrul acesta scade, indiferent daca o accelerez, dupa care se opreste

Aceasta se opreste dupa cca. 5…10 minute de mers.

 

Reusesc sa o pornesc dupa aprox. 5 minute cu ajutorul ambrejului si a socului !

 

Tin sa mentionez ca motorul porneste la sfert de dimineatza, si chiar fara soc.

 

Ce am verificat : Rezervorul , acesta se prezinta bine , chiar si filtrul din interiorul acestuia.

Alimentarea si carburatorul, tind sa cred ca se prezinta bine! Carburatorul l-am desfacut bucatzele si l-am montat inapoi, nu a mai ramas nici un surub :)) in plus, si dupa ce l-am montat inapoi a pornit ! Dar, tot la fel s-a comportat motorul! Dupa cca. 7 minute sa oprit!

 

Ce nu stiu: nu stiu cum sta treaba cu robinetul sau vaccumul, si calculatorul ( cred ca nu da scanteia cum trebuie calculatorul)

 

Alta buba care tind si spre ea ar fi cricul, uneori acesta cand ii dau pe liber si vreau sa pun cricul se opreste motorul, aceasta problema mai este vizibila la bord, nu imi apare ca este pe neutru, desi motocicleta este pe neutru!

Va rog daca se poate sa imi oferiti un sfat bun, sau cei care s-au lovit de aceasi problema sa imi spuneti si mie! Am terminat facultatea de mecanica degeaba, luminati-ma si pe mine!

 

HELP-ME

 

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pornesti motorul cu ajutorul ambreiajului? Iar cricul ala are un senzor care taie aprinderea. Tu nu iti cunosti inca motocicleta suficient. Cat despre opririle in mers, cauze pot fi multe, pe linie de alimentare (pompa de benzina, daca exista, filtru de benzina infundat, daca exista, furtun sugrumat pe undeva, probleme la carburator) sau de aprindere (CDI, fisele de la bujii, bobina/ele de inductie, bujiile in sine, etc.). Ar fi bine sa ti o vada un mecanic bun, o diagnoza nu costa chiar asa mult.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma puteti indruma si pe mine undeva unde sa cumpar cablu de ambreaj original pentru hornet 2004? am avut pana acuma kit de reparatie si s-a taiat cablu.

 

Eu mi-am comandat de aici acum 1 an, inca au pe stoc cabluri de ambreiaj pt Hornet -> Dilly Point

 

Daca nu vrei sa comanzi online, scrie un mail la COC si sigur te pot ajuta: magazin@cocmotors.ro

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni hornetisti, se pare ca a mai apus un sezon de ride, aveti povesti sau faze interesante petrecute peste vara cu viespea ? Incep eu :)) Am parcurs două trasee mari ( inclusiv magnificul transfăgărăsan, unde mi-am dat seama ca din cauza aerului rarefiat motorul mergea si se auzea nasol de tot... Initial m-am panicat dar dupa ceva timp mi-am dat seama ca eram la altitudine.) + iesiri secundare pe lângă oras ( unde nu am avut parte de nimic iesit din comun, doar placerea extraordinara de a conduce). Nu am avut nici o problemă cu motorul, din contră is extrem de multumit de fiabilitatea, consumul si aspectul modelului meu (2006).

Sa nu uit ca multumesc Domnului ca m-a pazit de accidente. Investitii ? : benzina, ulei + filtre, bujii, lichid de frână și racire (ca sa stiu ca ii schimbat absolut tot pe el) + un bec de stop. Din cate am vazut va trebui la primavara sa schimb placutele spate, aveti ceva link-uri ? Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt nou pe aici si de asemenea e prima iarna care ma prinde "calare" (inca mai calaresc viespea). Am o intrebare: e normal sa creasca consumul la viespea mea din 2007 o data cu venirea frigului? Din calculele mele e cam cu 10-12% in plus fata de cand era cald. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand toba pt modelul 98-2002,in stare buna,protectia cromata e putin zgariata,db-killer ul a fost scos de vechiul proprietar al motocicletei.Sunetul e foarte ok doar ca pt mine personal e deranjant la iesirile mai lungi asta fiind si motivul pt care am schimbat o

O sa revin maine cu poze

Pret 70 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand toba pt modelul 98-2002,in stare buna,protectia cromata e putin zgariata,db-killer ul a fost scos de vechiul proprietar al motocicletei.Sunetul e foarte ok doar ca pt mine personal e deranjant la iesirile mai lungi asta fiind si motivul pt care am schimbat o

O sa revin maine cu poze

Pret 70 lei

 

 

Salutare,

 

Este vorba de modelul standard de toba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...