Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

vand toba mivv carbon folosita f putin stare impecabila,are db killer,cutie,colier prindere,cot,certificat omologare italia . A fost montata pe o honda hornet 2007.pret 130 euro fix. tel 0724552088

post-90657-0-20909800-1436440239_thumb.jpg

post-90657-0-56894100-1436440246_thumb.jpg

Editat de rider_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare.ce anvelope recomandati pt un incepator(sunt in primul an).mers prin oras nu foarte agresiv.mai merg si 8-9 mii dar nu exagerez.ma intereseaza aderenta si sa tina ceva vreme.am citit si in topicul anvelope dar nu m am lamurit.mi sa recomandat metzler si pilot power.mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu luni era sa cad intr-o curba, tot ce pot spune ca pe langa noroc am fost salvat de gume. Am avut Metzeler Sportec M5 interact si am fost multumit de ele. am prieteni care au M7RR si sunt multumiti de ele. unu chiar forteaza motorul calumea pe curbe si ii multumit de ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare.ce anvelope recomandati pt un incepator(sunt in primul an).mers prin oras nu foarte agresiv.mai merg si 8-9 mii dar nu exagerez.ma intereseaza aderenta si sa tina ceva vreme.am citit si in topicul anvelope dar nu m am lamurit.mi sa recomandat metzler si pilot power.mersi

Eu folosesc Michelin pilot power, recomand. Daca vrei recenzii de calitate la anvelope moto arunca o privire la revzilla.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zelotu:daca nu te-a lamurit topicul dedicat gumelor,si nici revzilla sau alte site-uri de specialitate,atunci mergi pe ce vrei.no offence,dar asta e ca si intrebarea despre uleiuri,sau cea despre frane.daca ai rabdare si vrei sa vezi ce e mai bun,stai pe net cateva zile si vezi opinii.

Parerea mea personala:

Metz m7rr

Pilot power 3/4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de info.pilot power sau metz o sa incerc.

george05 nu ma supar am citit forumul despre anvelope dar nu toti sunt cu hornet.de aceea am intrebat in sectiunea hornet si astept pareri

In general pe Naked la ritm normal sau chiar mai agresiv se preteaza foarte bine gumele sport-touring.durata de viata oricum e una medie spre lunga pe un naked.lasand la o parte gumele super sport evident.nu ai cum sa dai gres cu metz sau pp.bafta la achizitie.;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomanda ti mi un parbriz pt Hornet pc 34 .

Am avut un Puig minitouring dar era cam mare pt ce drumuri reusesc sa fac acum

Daca se poate si poze e si mai bine

Multumes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand toba mivv carbon folosita f putin stare impecabila,are db killer,cutie,colier prindere,cot,certificat omologare italia . A fost montata pe o honda hornet 2007.pret 130 euro fix. tel 0724552088

inca valabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.louis.de/en/artikel/cockpit-fairing-with-abe/10006536?list=88507373

 

Am eu montat, ieftin si bun. Sunt multumit de cum arata dar sa nu ai mari asteptari in privinta lui din punct de vedere aerodinamic :D tot te bate vantul daca nu te lipesti de rezervor.

 

Recomanda ti mi un parbriz pt Hornet pc 34 .
Am avut un Puig minitouring dar era cam mare pt ce drumuri reusesc sa fac acum
Daca se poate si poze e si mai bine
Multumes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Poate intereseaza pe cineva - un prieten vinde un adaptor Sw-Motech pentru suport topcase:

post-18136-0-55618000-1436962643_thumb.jpg

Pret 80eu.

 

Din cate zice merge pe CB 600 Hornet/S PC34 PC 36 1998-2006.

PM daca intereseaza pe cineva.

 

Numai bine,

Paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti (si fete),

 

Am o mica dilema : stiu ca din manualul de service la pc34 teoretic tensiunea s-ar masura la 5k rpm unde ar trebui sa fie un interval intre 13-15V (asta cu faza lunga aprinsa).

Pana de curand uneori mai facea figuri si nu o lua chiar din prima (deseori din a 2-a insa nici carburatia nu am facut-o pana acum). Am zis ca bateria veche e ... veche si am schimbat-o.

Asta noua a rezistat 2 luni si intr-o zi cu soare si mers prin mult trafic a inceput usor sa oscileze turatia. Cand a pornit si ventilatorul de la radiator a mai oscilat inca 2 3 sute de turatii dupa care a murit motoul. Am remarcat ca bateria avea sub 11v.

Am incarcat-o si am vazut ca totusi nu e in parametri incarcarea. Deja ma gandeam direct la regulatorul de tensiune (releul magic).

Am dat rezervorul jos si implicit si releul si am observat ca mufa de masa (cele 2 mufe verzi care se unesc intr-un "papuc") era ruginita rau, abia mai facea contact pe cadru/releu de stratul de rugina. Curatat tot bine montat la loc si acum refacut masuratori.

Tin sa mentionez ca celelate mufe erau ca noi - nimic ars nimic innegrit.

Aparent la ralanti incarca undeva la 12.8-13 cu faza scurta si la 5k rpm in jur de 14.5-14.7.

Tot nu o ia la rece totdeauna din prima insa pentru a elimina o parte din problema sambata primeste bujii noi (astea nu am idee cat de vechi sunt).

Sa consider ca releul de incarcare totusi face ce ar trebui si am descarcat bateria noua din alte considerente sau chiar cablurile verzi sa fi fost de vina ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparent la ralanti incarca undeva la 12.8-13 cu faza scurta si la 5k rpm in jur de 14.5-14.7.

Dacă ăștia sunt parametrii, e ok.

Pornitul la rece ține de starea carburatoarelor (dacă sunt curate și sincronizate) și de turația setată la relanti. La bujii e ca la bec, ori merge ori nu merge, și dacă nu merge se îneacă și nu prea o mai ia după.

 

Eu țin turația la 1000rpm vara, deși manualul zice 1300 (la turația asta o țin în perioada noiembrie-aprilie). Chiar dacă e cald afară, fiind relantiul jos trebuie să dau puțin gaz la pornire, strict cât să pornească.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă ăștia sunt parametrii, e ok.

Pornitul la rece ține de starea carburatoarelor (dacă sunt curate și sincronizate) și de turația setată la relanti. La bujii e ca la bec, ori merge ori nu merge, și dacă nu merge se îneacă și nu prea o mai ia după.

 

Eu țin turația la 1000rpm vara, deși manualul zice 1300 (la turația asta o țin în perioada noiembrie-aprilie). Chiar dacă e cald afară, fiind relantiul jos trebuie să dau puțin gaz la pornire, strict cât să pornească.

nu prea zici bine,dar nu ma contrazic.referitor la pornire....

 

doi la mana.daca zice manualul 1300rpm relanti,tu de ce lasi la 1000rpm?si mai mult...stii tu ca e bine sa dai gaz "strict" cat sa porneasca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea zici bine,dar nu ma contrazic.referitor la pornire....

 

doi la mana.daca zice manualul 1300rpm relanti,tu de ce lasi la 1000rpm?si mai mult...stii tu ca e bine sa dai gaz "strict" cat sa porneasca?

 

Poți te rog să explici ce anume nu e bine din ce zic eu? Că parametrii de încărcare ăia sunt, dacă te referi la pornire hai să explic.

 

Îl țin 1000rpm pentru că e foarte cald în București, și la temperatura asta se încălzește mai puțin când stau la semafor (cu siguranță că dacă zic că mai și opresc motorul la semafoare o să zici că și asta nu e bine și că se duce stareterul, etc)

Nu am remarcat nici un efect negativ al turației de 1000 la relanit, și merg de 4 veri așa și respectiv de ceva kilometri.

Nu am zis că e bine așa, nu am recomandat altora să facă asta, doar am zis că eu când sunt cu relatiul mai jos trebuie să dau puțin gaz la pornire, dacă tu consideri că e greșit, ce să zic, ai tot dreptul.

 

Da, e bine să îi dau gaz fix cât să pornească, pentru că efectiv doar ating accelerația, și de întată ce pornește motorul iau mâna de pe gaz, fără gaz sau fără șoc tras, cu relantiul la 1000 rotatii nu pornește decât dacă a fost oprit cu 0-15minute înainte, deci e bine, zic eu.

Când e mai frig afară pornesc cu șocul, acolo nu trebuie gaz, acolo e altă poveste dar bănuiesc că nu are rost să dau detalii pentru că și astea o să fie greșite, căci secretele folosirii unei motociclete nu sunt accesibile pentru toată lumea, nu-i așa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turatia de ralanti este turatia la care motorul genereaza suficienta putere pentru a-i functiona corect pompa de ulei, alternatorul, pompa de apa.

O turatie de ralanti prea mica poate sa nu-ti urce uleiul in rampa (la axa cu came) sau sa nu-ti circule eficient pentru racire apa; iar o turatie prea mare iti va forta in cutia de viteze cand cuplezi a I-a, se va incalzi si va consuma mai mult.

 

Turatia de ralanti ideala (idle speed) este cea din MANUAL si este echilibrul ideal in functionarea motorului.

 

Tu i-ai facut mai rau motorului ca i-ai dat ralantiul mai mic. Nu mai functioneaza in parametrii.

Editat de TM96UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turatia de ralanti este turatia la care motorul genereaza suficienta putere pentru a-i functiona corect pompa de ulei, alternatorul, pompa de apa.

O turatie de ralanti prea mica poate sa nu-ti urce uleiul in rampa (la axa cu came) sau sa nu-ti circule eficient pentru racire apa; iar o turatie prea mare iti va forta in cutia de viteze cand cuplezi a I-a, se va incalzi si va consuma mai mult.

 

Turatia de ralanti ideala (idle speed) este cea din MANUAL si este echilibrul ideal in functionarea motorului.

 

Tu i-ai facut mai rau motorului ca i-ai dat ralantiul mai mic. Nu mai functioneaza in parametrii.

Ai uitat să adaugi și faptul că nu generează destul de curent generatorul încât să acopere consumul fazei scurte și a pozițiilor (55+10w) plus o eventuală semnalizare, sau încă 30w dacă țin frâna apăsată :)

 

Știu aceste detalii tocmai de aceea NU am recomandat coborârea turației de relanti, doar am zis că pote fi unul din motivele pornirii grele ale lui @m0n0rath

Eu o fac pe propria răspundere, cred că nu are rost să dau detalii că stă foarte rar la turația aia și despre alte particularități de utilizare.

Sunt total de acord că motorul trebuie ținut cât mai aproape de specificațiile din manual.

 

La mine este primul motor cu care am făcut mulți km și pe care nu am de gând să îl vând așa că eu voi fi singurul care va suferi de un eventual damage, când o să împlinesc 100k km pe motor o să povestesc mai multe despre cum l-am exploatat, și o să îl duc și la mecanic pentru a măsura anumiți parametri și a vedea dacă miturile motociclistice sunt adevărate sau nu (folosesc ulei de mașină 10w40 în motor), turația de relanti e joasă, opresc motorul la semafor dacă prind galben-roșu. Sezonul ăsta experimentez cu neunsul lanțului la 2-500km ci dar după ploaie sau când începe să se audă.

 

Repet, nu recomand o astfel de folosire a motorului, sunt adeptului manualului, doar că am ales să fac niște experimente, dat fiind faptul că se găsesc multe horneturi la dezembrat iar un motor complet se poate lua la un preț mai mult decât avantajos.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.. Sezonul ăsta experimentez cu neunsul lanțului la 2-500km ci dar după ploaie sau când începe să se audă.

 

...

Eu cam asa fac, il ung doar daca se aude cand scot motocicleta din garaj pe trotuar (nu pornesc motorul) sau daca merg cu el prin ploaie serioasa. In felul asta am cam 20-25 de mii de km per kit de lant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Po?i te rog să explici ce anume nu e bine din ce zic eu? Că parametrii de încărcare ăia sunt, dacă te referi la pornire hai să explic.

 

Îl ?in 1000rpm pentru că e foarte cald în Bucure?ti, ?i la temperatura asta se încălze?te mai pu?in când stau la semafor (cu siguran?ă că dacă zic că mai ?i opresc motorul la semafoare o să zici că ?i asta nu e bine ?i că se duce stareterul, etc)

Nu am remarcat nici un efect negativ al tura?iei de 1000 la relanit, ?i merg de 4 veri a?a ?i respectiv de ceva kilometri.

Nu am zis că e bine a?a, nu am recomandat altora să facă asta, doar am zis că eu când sunt cu relatiul mai jos trebuie să dau pu?in gaz la pornire, dacă tu consideri că e gre?it, ce să zic, ai tot dreptul.

 

Da, e bine să îi dau gaz fix cât să pornească, pentru că efectiv doar ating accelera?ia, ?i de întată ce porne?te motorul iau mâna de pe gaz, fără gaz sau fără ?oc tras, cu relantiul la 1000 rotatii nu porne?te decât dacă a fost oprit cu 0-15minute înainte, deci e bine, zic eu.

Când e mai frig afară pornesc cu ?ocul, acolo nu trebuie gaz, acolo e altă poveste dar bănuiesc că nu are rost să dau detalii pentru că ?i astea o să fie gre?ite, căci secretele folosirii unei motociclete nu sunt accesibile pentru toată lumea, nu-i a?a?

Ti-ai raspuns singur la chestia cu pornitul cu gaz scurt,nu e cazul sa mai comentez eu.si @TM96UFO a explicat si mai bine ce si cum.eu doar te intrebam daca tu stii ca e ok.raspunsul tau a fost mai mult decat ok.;) doar sa nu intre rookies si sa citeasca printre randuri.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti (si fete),

 

Am o mica dilema : stiu ca din manualul de service la pc34 teoretic tensiunea s-ar masura la 5k rpm unde ar trebui sa fie un interval intre 13-15V (asta cu faza lunga aprinsa).

Pana de curand uneori mai facea figuri si nu o lua chiar din prima (deseori din a 2-a insa nici carburatia nu am facut-o pana acum). Am zis ca bateria veche e ... veche si am schimbat-o.

Asta noua a rezistat 2 luni si intr-o zi cu soare si mers prin mult trafic a inceput usor sa oscileze turatia. Cand a pornit si ventilatorul de la radiator a mai oscilat inca 2 3 sute de turatii dupa care a murit motoul. Am remarcat ca bateria avea sub 11v.

Am incarcat-o si am vazut ca totusi nu e in parametri incarcarea. Deja ma gandeam direct la regulatorul de tensiune (releul magic).

Am dat rezervorul jos si implicit si releul si am observat ca mufa de masa (cele 2 mufe verzi care se unesc intr-un "papuc") era ruginita rau, abia mai facea contact pe cadru/releu de stratul de rugina. Curatat tot bine montat la loc si acum refacut masuratori.

Tin sa mentionez ca celelate mufe erau ca noi - nimic ars nimic innegrit.

Aparent la ralanti incarca undeva la 12.8-13 cu faza scurta si la 5k rpm in jur de 14.5-14.7.

Tot nu o ia la rece totdeauna din prima insa pentru a elimina o parte din problema sambata primeste bujii noi (astea nu am idee cat de vechi sunt).

Sa consider ca releul de incarcare totusi face ce ar trebui si am descarcat bateria noua din alte considerente sau chiar cablurile verzi sa fi fost de vina ?

Cred ca e mai simplu ca prima pornire dimineata sa o faci cu socul tras chiar si acum vara. La mine porneste intotdeauna si apoi dupa 20-30 de sec imping socul.

Legat de releu, mai mult ca sigur ca nu mai incarca din cauza mufelor ruginite. Daca totusi mai ai probleme cu incarcarea, refa masuratorile cu motorul incins, am patit odata ca releul incarca perfect cat era rece apoi cand se incingea nu mai incarca.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...