Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Va salut.

Anul acesta mi-a scos peri albi hornetul. Se ineaca foarte repede. Pana acum un an aveam probleme doar in primavara cand era mai rece.

I-am schimbat busjiile si a pornit perfect. Dupa 1 saptamna, la pornire le-a udat aproape din prima.

Le scot le usuc....verific scanteia...etc. Apoi incepe dansul. Imi ia cateva ore...reusesc sa o pornesc.

Zilele trecute le-am aranjat distanta cu lera, am bibilit-o si a luat-o. A fost ok si a a doua zi, dar a treia s-a inecat din prima.

IAR am scos bujiile...toata povestea.... A pornit greu, cu sprit in nas...am facut 30 km. Tot ok. Mentionez ca nu pleaca cu socul tras.

Am sa incerc sa inched robinetul la rezervor...poate ii picura benzina.....

A ! Sa ii fac o carburatie ? Nu i-am facut din 2009 :)

 

Ce sa fie ? Ce sa fie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai, eu am jumate din pistoanele tale, i-am curatat si sincronizat carbelitoarele, poate mi se pare mie sau e de la caldura, insa o ia mult mai usor acum din loc la rece. Soc tras- am uitat ce-i ala.

Sfatul meu e sa mergi la un MECANIC si sa iti dea jos toata admisia, sa o curete bine, apoi sa sincronizeze carburatoarele cu simt de raspundere. La mine suruburile de la benzina erau pe maxim (3 ture), consuma in draci, dar tragea biiiine. Acum nu mai trage ca inainte (o idee mai slabut), insa cat as trage de gaz, nu trec de 5,5% Inainte scoteam 7 daca ma chinuiam un pic).

Bujiile le-am inundat de doua ori, le-am dat jos, ars cu lampa cu gaz, periat, repetat operatiunea, puse calde in chiulasa, pornit lejer (era frig al naibii in perioada aia, iar eu porneam motorul de amorul artei, ca nu luasem inca permisul). Petru XXL (la el am mers in w-e pentru curatare si reglaj) a spus ca erau curate, insa reglajul era la maxim. Plutitoarele aratau ca luate din magazin. Acum am impresia ca pana si rateurile pe decelerare se aud mai frumos, mai puternic (nu stiu daca au legatura cu carburatoarele).

Schimba si filtrul de aer daca are un sezon.

 

Daca din 2009 nu i-ai mai umblat la carbelitoare, meri la mecanic, nu lasa lucrurile asa. Mare lucru sa nu fie ceva pe la membrane sau la petcock.

Ne tii la curent cu mersul lucrurilor.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E, n-are voie sa faca nazuri. Pana si jegul de Hornet de la scoala de soferi pornea la sfert, iar motorul ala nu a vazut intretinere decat din an in paste, lantul il curatam si ungeam eu (cat am facut scoala), lichidul de racire era apa de la robinetul unei statii lukoil, furca era curasa vai mama ei, etrierii acoperiti de ulei, schimbatorul se rotea la 90 de grade cand schimbam mai rapid in treptele superioare, frana spate era de decor, bordul crapat, cauciucurile mai aveau o chemare, filtrul de aer cred ca avea cativa ani, uleiul parea ok (fac pariu ca era de masina), filtrul de ulei avea si el cativa ani. Deci se poate si mai rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut am folosit Motorex Top Speed, insa am patit sa imi sara din treapta 3 direct in 1 cand schimbam usor inainte de o intersectie ceva asa ca anul acesta voi trece din nou pe Repsol, sunt curios daca voi mai avea aceeasi problema.

 

am pățit și eu cu motorex faza cu săritul din treaba de viteza aiurea și inițial am crezut ca sunt eu neatent, dar când a început sa se repete am zis pas.

 

Weekend-ul asta am facut o tura mai lunga si cu ocazia caldurilor infernale (problema aparea numai cand motorul era foarte incins) am reusit sa verific daca se manifesta din nou si cu ulei Repsol Moto Racing.

Spre bucuria mea.. cu Repsol schimba perfect vitezele si nu mi s-a mai intamplat sa imi sara din treapta 3 direct in 1, desi, spre finalul excursiei eram asa de obosit ca am dat cateva rateuri urate la schimbul treptelor.

 

De acum inainte o sa folosesc numai Repsol Moto Racing 10w40 la Hornet. Am pus prima data in 2014 si nu am avut nimic de reprosat.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand cu caldurile astea mi se pare ca s-a dat peste cap termocupla aia din radiator sau cum ii zice. Inainte pornea ventilatorul de la 2 liniutze inainte de capat, acu porneste cand ajunge la ultima liniutza inainte de capat.

Voi ati patit ceva de genul? E semn ca se duce termocupla, s-o fi decalibrat cumva?

Bai nene..aceeasi problema. Se pare ca din nou, parca sunt vorbite. Si mie, mi se duce acul pana pe la jumate ( in oras) si undeva la sfertul cursei, mers intins ( 100+). Ce naiba..?! Tot pe caldura tind sa dau vina. Apa/antigel in radiator este, senzorul merge..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se cam duce termocupla la hornet-uri pentru ca, curentul pentru ventilator trece direct prin ea.

Verifica daca ai lichid / aeriseste instalatia de racire.

Daca iti cumperi una noua va trebui sa adaptezi un releu care sa comande ventilatorul astfel termocupla te catine o viata.

Cred ca aveam niste aer pe instalatie. Am facut mai devreme o aerisire si am dat o tura si parca totul e la normal iar. Vad maine ca fac o tura mai lunga.

Oricum o sa schimb antigelul ca acum am completat cu multa apa distilata, ca nu aveam antigel.

» Post actualizat in 22 Jun 2016 09:08

Bai nene..aceeasi problema. Se pare ca din nou, parca sunt vorbite. Si mie, mi se duce acul pana pe la jumate ( in oras) si undeva la sfertul cursei, mers intins ( 100+). Ce naiba..?! Tot pe caldura tind sa dau vina. Apa/antigel in radiator este, senzorul merge..

Vezi daca n-ai aer in instalatie. Incearca o aerisire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,



Se da un hornet PC36 an 2005 pe care il am din 2012 de la 7600 Km reali. Dupa cateva luni de la achizitionare am observat ca atunci cand se incalzeste, nu porneste ventilatorul. El porneste la 104 grade normal, pornea la 106..108...115 cateodata. Normal ca i-am schimbat antigelul de N ori, primul schimb a fost fff jegos, a curs numai cu cojite, mizerii, a stat fff mult nepornit intre 2005 si 2012 si probabil a corodat ceva pe acolo. Problema este ca imi baga foarte mult aer in radiator iar volumul de antigel inlocuit cu aer se duce in preaplin.



Simptome:



- Imi baga aer in radiator, tot volumul de antigel inlocuit cu aer se duce in vasul de expansiune si dupa aceea curge pe furtunul de prea-plin. (il aeresesc corect dupa completare, tot baga aer)


- De fiecare data cand opresc motorul, daca in mers nu pisha antigelul, imi picura preaplinul 4-5 picaturi, depinde.


- Am observat ca atunci cand merg mai turat cu motorul (peste 5000 rpm) se produce fenomentul explicat mai sus.


- Daca aeresesc instalatia si merg linistit in oras nu se intampla nimic dar linistit insemnand mersul melcului...sub turatia mentionata mai sus.


- Circuitul este sub presiune , atunci cand il desfac imediat dupa oprirea motorului (stiu ca nu e recomandat, nu m-am fript prea tare inca :) ) se aude depresurizarea iar daca il desfac atunci cand lichidul are ~ 100 grade , incepe sa fiarba deci capacul isi face treaba.


- Aseara am facut buc - cta cu o repriza de 170 Km/h deci cam 8000 rpm si mi-a umplut cizma stanga numai de antigel, volumul aruncat afara fiind de circa 0.5 litri inainte sa nu mai faca fata sistemul de racire.


- La mers mai linistit dar peste 5000 rpm tot imi umple cizma de antigel dar sistemul de racire inca face fata, nu scoate asa mult pe preaplin.


- Daca merg linistit si nu imi prea umple cizma de antigel, dupa un drum lung ,la prima oprire incepe sa curga destul de tare cu jet continuu vreo 200 ml, ca si cum s-ar elibera vreo presiune.



- Ce am facut:



- Am inlocuit termostatul, cumparat piesa de origine, noua.


- Am inlocuit vreo 4 busoane de radiator


- Am aeresit si ras-aeresit de mii de ori instalatia de racire, turnat antigel pana in gatul radiatorului si pornit motorul, dupa ce scadea nivelul in radiator, completam iar. Ce e ciudat este faptul ca dupa ce pornesc motorul , in primele 4-5 secunde scade nivelul de antigel din radiator dar dupa aceste 4-5 secunde creste brusc si da pe afara, e normal ? Eu trebuie sa ma incadrez in aceste 4-5 secunde sa completez sau sa-l opresc ptr completare.


- Nu am facut inca voodoo, nu stiu ce sa-i mai fac


- Nu am garnitura de chiulasa ciupita, am facut 15.000 Km cu ea asa, m-am saturat sa merg la drum lung cu bidoanele de antigel dupa mine.


- Nu am observat absolul nici un schimb de lichide, de antigel cu ulei si viceversa.



Ce poate sa fie??? Sa fie un fel de suprapresiune de la pompa de apa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man asa la prima vedere pare ca nu functioneaza termostatul.

Radiatorul se incalzeste uniform?

Furtunele de la radiator cum sunt?Aici ma refer la unul cald si unul rece sau ambele cu aproximativ acceasi temperatura?

Poti incerca termostatul sa vezi daca deschide in apa fierbinte, sau ar mai putea fi radiatorul infundat.

 

Daca e garnitura ciupita, parca face spuma in vasul de expansiune nu?

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu am intampinat problema descrisa de colegi.

 

In schimb Horneta mea face figuri la pornire, in sensul ca trebuie soc daca ai oprit motorul de mai bine de cateva ore. In cazul in care nu pornesti cu soc ai noroc daca o ia sau daca nu o lasi sa se incalzeasca si pleci, nu are putere deloc si cand vrei sa accelerezi se opreste. Asta e, carburatoare.. i-am invatat figura si nu am treaba.

Problema cu pornirea o am si eu. Desi pare ciudat, asa zice si in carte: intre 10 si 35 grade, se porneste cu socul tras... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cum se verifica corect nivelul de ulei ? Ma refer la joja reinfiletata dupa ce o curati sau doar introdusa in "gaura" :)

In rest stiu ca se incalzeste intai motorul, se opreste, astepti 1-2 minute si dupa verifici. Deasemenea motorul trebuie sa stea drept nu pe stand.

 

Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu pornirea o am si eu. Desi pare ciudat, asa zice si in carte: intre 10 si 35 grade, se porneste cu socul tras... :scratch:

La mine porneste fara soc doar daca e ff cald si sta in soare..

 

Stie cineva cum se verifica corect nivelul de ulei ? Ma refer la joja reinfiletata dupa ce o curati sau doar introdusa in "gaura" :)

 

In rest stiu ca se incalzeste intai motorul, se opreste, astepti 1-2 minute si dupa verifici. Deasemenea motorul trebuie sa stea drept nu pe stand.

 

Ms

Nivelul se verifica fara a infileta joja :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man asa la prima vedere pare ca nu functioneaza termostatul.

Radiatorul se incalzeste uniform?

Furtunele de la radiator cum sunt?Aici ma refer la unul cald si unul rece sau ambele cu aproximativ acceasi temperatura?

Poti incerca termostatul sa vezi daca deschide in apa fierbinte, sau ar mai putea fi radiatorul infundat.

 

Daca e garnitura ciupita, parca face spuma in vasul de expansiune nu?

Termostatul e nou, rad. se incalzeste uniform, circuitul e curat, nu am spuma, nu am nici un schimb de lichide. Scoate si putine bule in expansiune...toate semnele duc spre garnitura de chiulasa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cum se verifica corect nivelul de ulei ? Ma refer la joja reinfiletata dupa ce o curati sau doar introdusa in "gaura" :)

 

Scrie in manualul motocicletei. Chiar nu inteleg de ce subiectul asta a generat asa de multe discutii (inclusiv pe forum-uri din afara), mai vezi din cand in cand si pe cate unu care zice ca trebuie infiletata joja :blink:

 

1z4dgs5.jpg

 

 

Clar si simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scrie in manualul motocicletei. Chiar nu inteleg de ce subiectul asta a generat asa de multe discutii (inclusiv pe forum-uri din afara), mai vezi din cand in cand si pe cate unu care zice ca trebuie infiletata joja :blink:

 

1z4dgs5.jpg

 

 

Clar si simplu.

 

 

Citind pe forumurile din afara am ajuns sa fiu confuz cu privire la modul corect de a verifica nivelul uleiului. Cu toate ca am manualul de service nu am gasit pagina postata de tine. Cred ca se ascunde de mine :)

 

Ms pt info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citind pe forumurile din afara am ajuns sa fiu confuz cu privire la modul corect de a verifica nivelul uleiului. Cu toate ca am manualul de service nu am gasit pagina postata de tine. Cred ca se ascunde de mine :)

 

Ms pt info

Si mie mi-a luat ceva sa gasesc lucruri in manual, pana am descoperit ca are un index la sfarsit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...