CuPrilejul Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 DA! Multumesc +1 bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 Salutare tuturor, Intrebarea mea este urmatoarea: este normal acest tremurat/vibratie neuniforma doar in jurul lui 4500rpm? 3500rpm merge uns (sub 3000 se balbaie dar fara tremurat) - 4500 nashpa rau - 5000 uns 6000 uns 7000 bazait 8000 incredibil de fin . Nu, nu este normal, verifică bujiile şi filtrul de aer (eventual şi airboxul ). Am văzut şi eu postarea şi ceva nu se potriveşte în descrierile lor: ei spun acolo ceva de genul 6th 129 kmh (80 mph) / 6000rpm aşa mă duce gândul la ceva modificări exagerate la transmisie pt că mobra mea standard ( pinion/foaie ) PC41 2007 are 95kmh / 5000rpm, 112kmh / 6000rpm 133kmh / 7000rpm. Încă o chestie, ăia par nişte baicări de duminică (nu că noi am fi mai breji...) » Post actualizat in 14 Aug 2016 16:21 La mersul normal, constant, mobra nu vibrează nicicum. Indiferent cu ce viteză sau turaţie ai merge, faţa merge uşor descărcată, "pluteşte". La decelerări din frână sau frână de motor se simte ceva mai tare asfaltul şi vibrează un pic mai tare, în special faţa. Faceţi proba şi mergeţi pe drept cu viteză constantă în diverse trepte. Apoi lăsaţi foarte uşor acceleraţia şi vedeţi diferenţa. Eu altă modificare nu am văzut, chiar am avut azi vreo 200km în jurul Lyonului şi am făcut teste pe asfalt foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 Suport top case + placa si top case pentru Hornet 2000 aveti idee unde găsesc la un pret decent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 Nu, nu este normal, verifică bujiile şi filtrul de aer (eventual şi airboxul ). Am văzut şi eu postarea şi ceva nu se potriveşte în descrierile lor: ei spun acolo ceva de genul 6th 129 kmh (80 mph) / 6000rpm aşa mă duce gândul la ceva modificări exagerate la transmisie pt că mobra mea standard ( pinion/foaie ) PC41 2007 are 95kmh / 5000rpm, 112kmh / 6000rpm 133kmh / 7000rpm. Încă o chestie, ăia par nişte baicări de duminică (nu că noi am fi mai breji...) » Post actualizat in 14 Aug 2016 16:21 La mersul normal, constant, mobra nu vibrează nicicum. Indiferent cu ce viteză sau turaţie ai merge, faţa merge uşor descărcată, "pluteşte". La decelerări din frână sau frână de motor se simte ceva mai tare asfaltul şi vibrează un pic mai tare, în special faţa. Faceţi proba şi mergeţi pe drept cu viteză constantă în diverse trepte. Apoi lăsaţi foarte uşor acceleraţia şi vedeţi diferenţa. Eu altă modificare nu am văzut, chiar am avut azi vreo 200km în jurul Lyonului şi am făcut teste pe asfalt foarte bun. in jurul turatiei de 5000 de ture parca intra in rezonanta.. toate review-urile spun asta. » Post actualizat in 14 Aug 2016 21:47 in jurul turatiei de 5000 de ture parca intra in rezonanta.. toate review-urile spun asta. si la alte modele/marci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 in jurul turatiei de 5000 de ture parca intra in rezonanta.. toate review-urile spun asta. » Post actualizat in 14 Aug 2016 21:47 si la alte modele/marci Pune un link. Dar nu cu hornet.co.uk că ăia vor s-o pună pe dino pt a vede sursa rezonanţei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 15, 2016 Share Postat August 15, 2016 modele de Viespe pana in 2007(apoi nu mai stiu) au o usoara trepidatie/vibratie/tremurat/whatever in zona 5000rpm +/- 500rpm.toate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 15, 2016 Share Postat August 15, 2016 modele de Viespe pana in 2007(apoi nu mai stiu) au o usoara trepidatie/vibratie/tremurat/whatever in zona 5000rpm +/- 500rpm.toate! Asa stiu si eu, prima oara am crezut ca are ceva al meu, dupa mai multe cautari am gasit ca toate vibreaza la ~5000 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuPrilejul Postat August 15, 2016 Share Postat August 15, 2016 Asa stiu si eu, prima oara am crezut ca are ceva al meu, dupa mai multe cautari am gasit ca toate vibreaza la ~5000 rpm iaco eu am cam acelasi motor 599 cmc. Ma gandesc ca e aceeasi situatie si in cazul meu. Mai verific pe net si stau de vorba si cu mecanicul ca tot trebuie sa trec pe la el. Nu ma deranjeaza, insa vreau sa ma consult cu alti posesori sa preintampin o eventuala problema daca se poate. In ce priveste viteza cred ca nu am verificat eu cu maxim de acuratete dar cred ca e destul de stock (toata moto e stock, evacuare stock, semnalizari scarite stock mai putin ghidonul care e wp touring - mai lung si argintiu mat). Ies la o tura si ma holbez pe vitezometru si postez exact in mers constant cat am pe a 6-a la 4000/5000/6000 dar in principiu in jur de 100km/h cam 5000 am pe treapta 6. Va multumesc pentru reply-uri. O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat August 15, 2016 Share Postat August 15, 2016 (editat) iaco eu am cam acelasi motor 599 cmc. Nerelevant, 599 au toate hornetele. Dacă e PC41 ( modelul după 2007 ) e complet diferit - motor, cadru, injecţie şi îţi spun că nu trebuie să aibă nicio vibraţie. Eşti secretos şi nu ne zici modelul exact. Oricum ar fi, nu ai ce griji să-ţi faci nu are ce să se întâmple. La mine spre ex cauciucurile fac un pic de zgomot se şi simte la decelerări pt că sunt cam nasoale Pirelli Phantom luate noi de la Motomus cu 250 lei perechea Editat August 15, 2016 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuPrilejul Postat August 15, 2016 Share Postat August 15, 2016 Nu nu nu am niciun secret. E o honda hornet pc41 an fabricatie 2007 fara abs negru, fara aripa spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danezu01 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 stie cineva codul oem al intinzatorului de la lantul de distributie?...si eventual de unde as putea sa-l cumpar la un pret decent..(.hornet 600 din 2005)..multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Nu stiu codul,dar magazine si online si nu numai sunt destule.OEM sau aftermarket,de ce conteaza sa fie pret decent ca si criteriu de alegere?sunt motoare,sunt scumpe,la fel intretinerea.oare de ce trebuie sa va ganditi unii sa fie musai ieftin?nu inteleg si nici n-am inteles vreodata.criteriu ar trebui sa fie calitatea,nu pretul.asta in ideea in care toti ar tine la motoare si la intretinerea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Stiti cumva ce cantitate de antigel trebuie sa cumpar ca sa schimb lichidul de racire? Am gasit in manual ca trebuie 1:1 antigel cu apa oxigenata, dar nu stiu ce cantitate de antigel sa cumpar.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Stiti cumva ce cantitate de antigel trebuie sa cumpar ca sa schimb lichidul de racire? Am gasit in manual ca trebuie 1:1 antigel cu apa oxigenata, dar nu stiu ce cantitate de antigel sa cumpar. Multumesc Nu cred ca vrei sa pui apa oxigenata, as recomanda apa distilata (demineralizata). Iar cantitatea totala parca era 3 litri, cel putin la modelul meu(2 in motor+radiator si restul in instalatie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Nu cred ca vrei sa pui apa oxigenata, as recomanda apa distilata (demineralizata). Iar cantitatea totala parca era 3 litri, cel putin la modelul meu(2 in motor+radiator si restul in instalatie). Merci de info, am scris gresit, la apa distilata ma refeream Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 (editat) Stiti cumva ce cantitate de antigel trebuie sa cumpar ca sa schimb lichidul de racire? Am gasit in manual ca trebuie 1:1 antigel cu apa oxigenata, dar nu stiu ce cantitate de antigel sa cumpar. Multumesc La PC34 intra fix 2L. Eu am cumparat antigel concentrat 1L si un bidon de apa distilata de 5L, am golit instalatia, apoi umplut doar cu apa distilata si golit din nou (repetat de 2 ori). In ultima faza am amestecat antigelul cu 1L apa si am incarcat instalatia. Ai grija la aerisirea instalatiei, eu m-am chinuit putin si abia dupa o tura mai lunga a iesit tot aerul de pe circuit. Am folosit antigel G12 insa ceva fabricat in Romania, daca vrei sa pui ceva mai smecher, desi nu cred ca ar face o diferenta, pe forum tot vb lumea de Hepu G12. Intre timp am mai luat un bidon de antigel si am preparat amestecul sa il am la indemana pt ca am observat ca in timp imi tot dispare din lichidul din vasul de expansiune, asa ca mai completez cate putin din cand in cand. Editat August 16, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 La PC34 intra fix 2L. Eu am cumparat antigel concentrat 1L si un bidon de apa distilata de 5L, am golit instalatia, apoi umplut doar cu apa distilata si golit din nou (repetat de 2 ori). In ultima faza am amestecat antigelul cu 1L apa si am incarcat instalatia. Ai grija la aerisirea instalatiei, eu m-am chinuit putin si abia dupa o tura mai lunga a iesit tot aerul de pe circuit. Am folosit antigel G12 insa ceva fabricat in Romania, daca vrei sa pui ceva mai smecher, desi nu cred ca ar face o diferenta, pe forum tot vb lumea de Hepu G12. Intre timp am mai luat un bidon de antigel si am preparat amestecul sa il am la indemana pt ca am observat ca in timp imi tot dispare din lichidul din vasul de expansiune, asa ca mai completez cate putin din cand in cand. Multumesc pentru informatii, suna bine ideea umplerii doar cu apa distilata de cateva ori pentru a mai curata din reziduuri, daca e cazul. Gasisem asta: http://motodiscount.ro/Lichid-racire-G12-4MAX--35C-Ready-to-use dar nu am reusit sa gasesc informatii pe net despre el (si mi se pare si cam ieftin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Un tutorial bun despre schimbul de antigel, chiar daca nu e realizat pe Hornet, procedura este identica: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danezu01 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 George,am zis decent,nu cel mai ieftin...am vazut acelesi produse la preturi diferite,oem ambele,si diferenta nu era deloc neglijabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Daca e acelasi produs la preturi diferite,evident se ia media.din punctul meu de vedere.ieftin si bun nu este,dar scump si prost da.my 2 cents! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danezu01 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 ...in fine,trebuie sa l schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 A desfacut cineva robinetul de la rezervor? Cand dau pe rezerva merge ca naiba...parca sta in 3 pistoane. Ma gandesc ca o fi infundata partea cu rezerva sau ruginita ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 14520-MBZ-C50 stie cineva codul oem al intinzatorului de la lantul de distributie?...si eventual de unde as putea sa-l cumpar la un pret decent..(.hornet 600 din 2005)..multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergal25 Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 (editat) Salut. Am curent dar nu invarte si caraie in zona releului de pornire (sper sa nu gresesc). Cel in forma patrata ,nu cel de metal .Solutii, idei? Mersi. Editat August 21, 2016 de nergal25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 Bateria muci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.