Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor,

 

Intrebarea mea este urmatoarea: este normal acest tremurat/vibratie neuniforma doar in jurul lui 4500rpm? 3500rpm merge uns (sub 3000 se balbaie dar fara tremurat) - 4500 nashpa rau - 5000 uns 6000 uns 7000 bazait 8000 incredibil de fin .

Nu, nu este normal, verifică bujiile şi filtrul de aer (eventual şi airboxul ). Am văzut şi eu postarea şi ceva nu se potriveşte în descrierile lor: ei spun acolo ceva de genul 6th 129 kmh (80 mph) / 6000rpm aşa mă duce gândul la ceva modificări exagerate la transmisie pt că mobra mea standard ( pinion/foaie ) PC41 2007 are 95kmh / 5000rpm, 112kmh / 6000rpm 133kmh / 7000rpm. Încă o chestie, ăia par nişte baicări de duminică (nu că noi am fi mai breji...)

» Post actualizat in 14 Aug 2016 16:21

La mersul normal, constant, mobra nu vibrează nicicum. Indiferent cu ce viteză sau turaţie ai merge, faţa merge uşor descărcată, "pluteşte".

La decelerări din frână sau frână de motor se simte ceva mai tare asfaltul şi vibrează un pic mai tare, în special faţa.

Faceţi proba şi mergeţi pe drept cu viteză constantă în diverse trepte. Apoi lăsaţi foarte uşor acceleraţia şi vedeţi diferenţa.

Eu altă modificare nu am văzut, chiar am avut azi vreo 200km în jurul Lyonului şi am făcut teste pe asfalt foarte bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu este normal, verifică bujiile şi filtrul de aer (eventual şi airboxul ). Am văzut şi eu postarea şi ceva nu se potriveşte în descrierile lor: ei spun acolo ceva de genul 6th 129 kmh (80 mph) / 6000rpm aşa mă duce gândul la ceva modificări exagerate la transmisie pt că mobra mea standard ( pinion/foaie ) PC41 2007 are 95kmh / 5000rpm, 112kmh / 6000rpm 133kmh / 7000rpm. Încă o chestie, ăia par nişte baicări de duminică (nu că noi am fi mai breji...)

» Post actualizat in 14 Aug 2016 16:21

La mersul normal, constant, mobra nu vibrează nicicum. Indiferent cu ce viteză sau turaţie ai merge, faţa merge uşor descărcată, "pluteşte".

La decelerări din frână sau frână de motor se simte ceva mai tare asfaltul şi vibrează un pic mai tare, în special faţa.

Faceţi proba şi mergeţi pe drept cu viteză constantă în diverse trepte. Apoi lăsaţi foarte uşor acceleraţia şi vedeţi diferenţa.

Eu altă modificare nu am văzut, chiar am avut azi vreo 200km în jurul Lyonului şi am făcut teste pe asfalt foarte bun.

in jurul turatiei de 5000 de ture parca intra in rezonanta.. toate review-urile spun asta.

» Post actualizat in 14 Aug 2016 21:47

in jurul turatiei de 5000 de ture parca intra in rezonanta.. toate review-urile spun asta.

si la alte modele/marci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in jurul turatiei de 5000 de ture parca intra in rezonanta.. toate review-urile spun asta.

» Post actualizat in 14 Aug 2016 21:47

si la alte modele/marci

Pune un link. Dar nu cu hornet.co.uk că ăia vor s-o pună pe dino pt a vede sursa rezonanţei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modele de Viespe pana in 2007(apoi nu mai stiu) au o usoara trepidatie/vibratie/tremurat/whatever in zona 5000rpm +/- 500rpm.toate!

Asa stiu si eu, prima oara am crezut ca are ceva al meu, dupa mai multe cautari am gasit ca toate vibreaza la ~5000 rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa stiu si eu, prima oara am crezut ca are ceva al meu, dupa mai multe cautari am gasit ca toate vibreaza la ~5000 rpm

iaco eu am cam acelasi motor 599 cmc. Ma gandesc ca e aceeasi situatie si in cazul meu. Mai verific pe net si stau de vorba si cu mecanicul ca tot trebuie sa trec pe la el. Nu ma deranjeaza, insa vreau sa ma consult cu alti posesori sa preintampin o eventuala problema daca se poate.

 

In ce priveste viteza cred ca nu am verificat eu cu maxim de acuratete dar cred ca e destul de stock (toata moto e stock, evacuare stock, semnalizari scarite stock mai putin ghidonul care e wp touring - mai lung si argintiu mat). Ies la o tura si ma holbez pe vitezometru si postez exact in mers constant cat am pe a 6-a la 4000/5000/6000 dar in principiu in jur de 100km/h cam 5000 am pe treapta 6.

 

Va multumesc pentru reply-uri.

O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaco eu am cam acelasi motor 599 cmc.

Nerelevant, 599 au toate hornetele. Dacă e PC41 ( modelul după 2007 ) e complet diferit - motor, cadru, injecţie şi îţi spun că nu trebuie să aibă nicio vibraţie. Eşti secretos şi nu ne zici modelul exact. Oricum ar fi, nu ai ce griji să-ţi faci nu are ce să se întâmple.

La mine spre ex cauciucurile fac un pic de zgomot se şi simte la decelerări pt că sunt cam nasoale Pirelli Phantom luate noi de la Motomus cu 250 lei perechea

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu codul,dar magazine si online si nu numai sunt destule.OEM sau aftermarket,de ce conteaza sa fie pret decent ca si criteriu de alegere?sunt motoare,sunt scumpe,la fel intretinerea.oare de ce trebuie sa va ganditi unii sa fie musai ieftin?nu inteleg si nici n-am inteles vreodata.criteriu ar trebui sa fie calitatea,nu pretul.asta in ideea in care toti ar tine la motoare si la intretinerea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva ce cantitate de antigel trebuie sa cumpar ca sa schimb lichidul de racire? Am gasit in manual ca trebuie 1:1 antigel cu apa oxigenata, dar nu stiu ce cantitate de antigel sa cumpar.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva ce cantitate de antigel trebuie sa cumpar ca sa schimb lichidul de racire? Am gasit in manual ca trebuie 1:1 antigel cu apa oxigenata, dar nu stiu ce cantitate de antigel sa cumpar.

 

Multumesc

Nu cred ca vrei sa pui apa oxigenata, as recomanda apa distilata (demineralizata).

Iar cantitatea totala parca era 3 litri, cel putin la modelul meu(2 in motor+radiator si restul in instalatie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca vrei sa pui apa oxigenata, as recomanda apa distilata (demineralizata).

Iar cantitatea totala parca era 3 litri, cel putin la modelul meu(2 in motor+radiator si restul in instalatie).

Merci de info, am scris gresit, la apa distilata ma refeream :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva ce cantitate de antigel trebuie sa cumpar ca sa schimb lichidul de racire? Am gasit in manual ca trebuie 1:1 antigel cu apa oxigenata, dar nu stiu ce cantitate de antigel sa cumpar.

 

Multumesc

 

La PC34 intra fix 2L.

 

Eu am cumparat antigel concentrat 1L si un bidon de apa distilata de 5L, am golit instalatia, apoi umplut doar cu apa distilata si golit din nou (repetat de 2 ori). In ultima faza am amestecat antigelul cu 1L apa si am incarcat instalatia.

Ai grija la aerisirea instalatiei, eu m-am chinuit putin si abia dupa o tura mai lunga a iesit tot aerul de pe circuit.

 

Am folosit antigel G12 insa ceva fabricat in Romania, daca vrei sa pui ceva mai smecher, desi nu cred ca ar face o diferenta, pe forum tot vb lumea de Hepu G12.

 

Intre timp am mai luat un bidon de antigel si am preparat amestecul sa il am la indemana pt ca am observat ca in timp imi tot dispare din lichidul din vasul de expansiune, asa ca mai completez cate putin din cand in cand.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La PC34 intra fix 2L.

 

Eu am cumparat antigel concentrat 1L si un bidon de apa distilata de 5L, am golit instalatia, apoi umplut doar cu apa distilata si golit din nou (repetat de 2 ori). In ultima faza am amestecat antigelul cu 1L apa si am incarcat instalatia.

Ai grija la aerisirea instalatiei, eu m-am chinuit putin si abia dupa o tura mai lunga a iesit tot aerul de pe circuit.

 

Am folosit antigel G12 insa ceva fabricat in Romania, daca vrei sa pui ceva mai smecher, desi nu cred ca ar face o diferenta, pe forum tot vb lumea de Hepu G12.

 

Intre timp am mai luat un bidon de antigel si am preparat amestecul sa il am la indemana pt ca am observat ca in timp imi tot dispare din lichidul din vasul de expansiune, asa ca mai completez cate putin din cand in cand.

Multumesc pentru informatii, suna bine ideea umplerii doar cu apa distilata de cateva ori pentru a mai curata din reziduuri, daca e cazul. Gasisem asta: http://motodiscount.ro/Lichid-racire-G12-4MAX--35C-Ready-to-use dar nu am reusit sa gasesc informatii pe net despre el (si mi se pare si cam ieftin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A desfacut cineva robinetul de la rezervor? Cand dau pe rezerva merge ca naiba...parca sta in 3 pistoane.

Ma gandesc ca o fi infundata partea cu rezerva sau ruginita ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...