Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Stiti cumva ce cantitate de antigel trebuie sa cumpar ca sa schimb lichidul de racire? Am gasit in manual ca trebuie 1:1 antigel cu apa oxigenata, dar nu stiu ce cantitate de antigel sa cumpar.

 

Multumesc

 

La PC34 intra fix 2L.

 

Eu am cumparat antigel concentrat 1L si un bidon de apa distilata de 5L, am golit instalatia, apoi umplut doar cu apa distilata si golit din nou (repetat de 2 ori). In ultima faza am amestecat antigelul cu 1L apa si am incarcat instalatia.

Ai grija la aerisirea instalatiei, eu m-am chinuit putin si abia dupa o tura mai lunga a iesit tot aerul de pe circuit.

 

Am folosit antigel G12 insa ceva fabricat in Romania, daca vrei sa pui ceva mai smecher, desi nu cred ca ar face o diferenta, pe forum tot vb lumea de Hepu G12.

 

Intre timp am mai luat un bidon de antigel si am preparat amestecul sa il am la indemana pt ca am observat ca in timp imi tot dispare din lichidul din vasul de expansiune, asa ca mai completez cate putin din cand in cand.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La PC34 intra fix 2L.

 

Eu am cumparat antigel concentrat 1L si un bidon de apa distilata de 5L, am golit instalatia, apoi umplut doar cu apa distilata si golit din nou (repetat de 2 ori). In ultima faza am amestecat antigelul cu 1L apa si am incarcat instalatia.

Ai grija la aerisirea instalatiei, eu m-am chinuit putin si abia dupa o tura mai lunga a iesit tot aerul de pe circuit.

 

Am folosit antigel G12 insa ceva fabricat in Romania, daca vrei sa pui ceva mai smecher, desi nu cred ca ar face o diferenta, pe forum tot vb lumea de Hepu G12.

 

Intre timp am mai luat un bidon de antigel si am preparat amestecul sa il am la indemana pt ca am observat ca in timp imi tot dispare din lichidul din vasul de expansiune, asa ca mai completez cate putin din cand in cand.

Multumesc pentru informatii, suna bine ideea umplerii doar cu apa distilata de cateva ori pentru a mai curata din reziduuri, daca e cazul. Gasisem asta: http://motodiscount.ro/Lichid-racire-G12-4MAX--35C-Ready-to-use dar nu am reusit sa gasesc informatii pe net despre el (si mi se pare si cam ieftin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A desfacut cineva robinetul de la rezervor? Cand dau pe rezerva merge ca naiba...parca sta in 3 pistoane.

Ma gandesc ca o fi infundata partea cu rezerva sau ruginita ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa cauti o termocupla care deschide mai devreme, in general pe la auto, o duci pe cea de pe moto si pe cea cumparata la un strungar sa iti rezolve filetul la cea noua si o montezi pur si simplu. Sau buton de on/off la radiator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am o problema cu termocupla -pornire ventilator hornet 2006 in vremurile bune pornea ventilatorul la 106 grade, acum porneste la peste 112 grade. ce imi recomandati?

Schimbă termocupla.

 

Sa cauti o termocupla care deschide mai devreme, in general pe la auto, o duci pe cea de pe moto si pe cea cumparata la un strungar sa iti rezolve filetul la cea noua si o montezi pur si simplu. Sau buton de on/off la radiator.

Nu are rost. Dacă la temperatura aia tebuie să meargă motorul, acolo trebuie să meargă. Pornind mai jos doar chinuieşti ventilatorul mai mult, degeaba.

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

S-a mai discutat in cele 681 de pagini din subiectul "Honda Hornet" despre ghidonul de Hornet. Am citit paginile in care aparea cuvatul ghidon, dar nu am gasit raspunsul la intrebarea urmatoare:

 

Se gasesc ghidoane (handlebar) de Hornet PC41 (2007) care sa nu fie originale (am inteles ca respectiva bara costa undeva la 100+ euro) dar care sa aiba aceeasi dimensiune/curburi?

 

Daca raspunsul este da, puteti sa-mi spuneti va rog unde ar trebui sa caut (as vrea ceva nou - m-as feri de dezmembrari)

 

Daca raspunsul este negativ, care dintre ghidoanele generale sunt cele mai apropaite ca "feeling" de cele originale.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar care sa aiba aceeasi dimensiune/curburi?

trebuie sa stii masuratorile celui original si functie de el (lungime, inaltimea curburii, etc) gasesti pe net.

 

Daca raspunsul este da, puteti sa-mi spuneti va rog unde ar trebui sa caut (as vrea ceva nou - m-as feri de dezmembrari)

pe google. Ghidon moto 22" si sunt multe siteuri unde iti arata masuratorile. Cred ca si la baietii astia gasesti: http://www.metricmotion.ro/, era userul mexicanu parca, cel care se ocupa de comenzi (odata). Parerea mea e ca poti gasi ceva decent pe la un 200-250 lei maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decat motorul, mai bine ventilatorul :) In aglomeratie, oras, e mai bine.

N-ai înţeles: motorul tot la temperatura aia stă din cauza termostatului, chiar dacă ventilatorul merge mai de jos ( dampulea ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca postul tau :) Incearca practic si vei vedea diferenta intre ventilator pornit mai devreme si ventilator pornit tarziu. Scurt.

Bă da nu te duci tu în (cuvant urat) mătii acolo unde ai tu mobra aia din profil şi să le dai la ăia sfaturi ? Că poate e răcită cu ventilatorul de 5v de sub tastatură !

 

@NOF Temperatura motorului o ţine termostatul ( în primul rând trebuie verificat ăla dacă deschide târziu ).

Apoi verifică termocupla şi eventual schimb-o dacă porneşte prea sus. Nu te lua după toţi habarniştii cu butoane şi eventual gheaţă pe motor, motorul e făcut să meargă la temperatura aia, nu-l ajuţi dacă îi pui o pungă cu gheaţă în cap !

Dacă totuşi vrei să pui buton, pune-l în paralel pe termocuplă şi îl porneşti când crezi tu că e nevoie ( niciodată )

O nelămurire am: Horneta 2006 afişează temperatura digital sau cum ştii tu aşa precis că e 106 sau 112 ?

Dacă temp e arătată de un ac şi pe o cursă foarte scurtă zic să nu-ţi baţi capul degeaba. Sau să ţi-l baţi şi mai rău: ia un termometru digital de pe aliexpress !

Lumea care pune butoane pe la termocuplă o face de obicei din 2 motive : a. prostie combinată cu ignoranţă ca mai sus sau b. garnitură arsă, caz în care fierbe motorul, dă lichidul de răcire afară şi ca măsură de urgenţă până la reparaţie scoţi termostatul şi pui buton pe termocuplă, dar asta e deja altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cativa ani am patit sa mi se intrerupa alimentarea ventilatorului intr-un moment foarte aiurea. Eram la Azuga, intr-o coloana kilometrica de masini pt ca se lucra la un pod in zona.

 

Indicatorul de temperatura a sarit la limita superioara instant si noroc ca am observat la timp ca imi scuipa tot antigelul afara, am tras pe dreapta si apoi am completat cu apa distilata (Lukoil cam la 2km de unde oprisem).

Distractie mare pt ca trebuia sa ajung in Bucuresti. In afara localitatii boierie insa prin oras am fost nevoit sa fac multe pauze sa las motorul sa se raceasca.

 

Mare mi-a fost supriza cand mecanicul mi-a zis ca a fost de la un fir intrerupt! Mnezo..

In conditiile astea nu m-ar fi ajutat nici cel mai smecher intrerupator pt ventilator sau termometru digital de pe pocnitori-chinezesti.ch

 

Noroc ca nu a fost afectata garnitura de chiuloasa, altfel aveam probleme serioase.

 

Intre timp, acum 2 ani am dus Horneta la o revizie completa si am inlocuit termocupla deoarece au verificat-o in service si declansa ventilatorul la o temperatura mai mare decat cea normala.

 

Concluzie, nu inteleg de ce atata filozofie pe tema asta, nu porneste ventilatorul la timp?

Service -> verificare senzor -> inlocuire termocupla (daca e cazul) cu un model potrivit pt CB600f (nu de Trabant, Tico sau Logan)

 

400px-37760-MT2-003.jpg

 

PS: am ramas cu sechele de atunci, cand sunt prins in trafic si se incinge motorul,

arunc un ochi sa vad daca se invarte ventilarorul cat astept la semafor :)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzie, nu inteleg de ce atata filozofie pe tema asta, nu porneste ventilatorul la timp?

Service -> verificare senzor -> inlocuire termocupla (daca e cazul) cu un model potrivit pt CB600f (nu de Trabant, Tico sau Logan)

stii prea bine cum e acest topic.aceleasi "probleme" si teorie cu sughituri si panica pt toate aberatiile:ce ulei sa pun,ce anvelope sa folosesc,ce placute de frana,probleme de racire,"releul de incarcare" bulit,and so on.am impresia uneori ca unii sunt loviti cu pluta-n cap si nu pricep de ce au motoare.pana mea,doar eu sunt atat de dobitoc dintotdeauna sa-mi mega-servisez motorul la mecanic si sa fiu atent la tot ce misca in el?! am impresia ca pt unii motorul(as inclina sa cred ca si masina personala la fel) nu e altceva decat un moft aberant.dar sunt ferm convins ca vor cointinua aberatiile gen:mi-am mutat releul de incarcare sub codita si i-am pus ventilator de PC pe el sa-l raceasca pt ca inginerii au fost niste idioti cand l-au pozitionat sub rezervor.bleah!

 

toate aceste "probleme" sunt create de faptul ca cei mai multi vor sa-si repare pe genunchi motoarele(ca doar e ieftinache),desi habar nu au sa citeasca manualul de servise si nici nu au minimul de cunostinte necesare intertinerii unui agregat.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă scuzaţ ! M-au enervat sfaturile alea : să caute o termocuplă de auto care deschide mai devreme, apoi s-o ducă la un strungar "să îi rezolve filetul".

Dacă era hornetist pur sânge ca noi sau de suflet ca George, îl mângâiam pe creştet ! Bănuiesc însă că e un agent infiltrat să ne strice nouă mobrele cu piese de Dacie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...