Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

De ce nu spune nimeni nimic de IPONE FULL POWER KATANA ? Nu prea stie lumea de el? Eu pe asta il am si sunt foarte multumit. Am avut si 7100, imi place mai mult IPONE.

 

Deci ori e un ulei bun care merita incercat, ori traiesc o conspiratie si, de fapt, stiti toti ca e un ulei de c*cat da` nu-mi zice nimeni nimic, ma lasati sa sufar in tacere :)))

 

Nu, serios acum, chiar e fain mehlemu`.

Am folosit pe circuit,pentru 2 zile, in R1 ceva ipone, nu mai retin de care doar ca era 15w50. A fost superb, in combinatie cu ambreiaj nou nou, parca aveam 50cp in plus.

» Post actualizat in 16 Mar 2018 16:05

 

Hornet din prima generatie s-a fabricat intre 1998 - 2006:

https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CB600F

 

Diferentele dintre modelele PC34/36 sunt minore.

 

Hornet a doua generatie, adica PC41, s-a fabricat intre 2007 - 2013

 

Modelul ce a inlocuit CB600f este CB650f (RC75/97)

 

La un schimb de ulei + filtru pt PC34 intra 3.8L

Diferenta enorma e roata fata pe 17 la modelul 2000+.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parerea mea este ca cel mai frumos hornet este pc36 ultimele modele cel cu bord digital... e superb ala...

 

+1

 

Honda_Hotnet_Kitracing_2006_06_1024x768.

 

Am mai zis asta, dpmdv modelul din imagine este cel mai frumos Hornet.

 

Si PC41 e ok, insa am mai auzit plangeri de genul: "mah, parca e un scooter din fata" :P

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristiroland, on 16 Mar 2018 - 15:10, said:

Va multumesc pentru sfaturi. O sa incerc sa o citesc in mers mai mult. Oricum nu o subturez pentru ca am inteles ca nu e bine. Momentan merg pe chill. Am incercat o data sa ma dau cu un r6 asa cum am citit mai sus.. in ture mari zboara.. dar a zburat mai tare r6...

Ca veni vorba de ulei.. am luat motul 7100 pentru ca asa a zis fostul proprietar ca ii baga si am citit aici ca e bun pentru ea. Este din 2001 deci nu e primul model. Cati L de ulei intra exact? 3.5?

Nu e extraordinar. Eu prefer semisintetic. Mai bine mergea cu 5100, dar nu mai bag Motul.

3.8 daca schimbi si filtrul sau 3.5 daca nu-l schimbi.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb filtrul..dacaa faci schimbul de ulei fara sa schimbi filtrul e ca si cum ai face baie si sa iei aceiasi chiloti pe tine😂😂

Inca o intrebare. Am observat mici puncte de rugina pe partea superioara a amortizorului, aproape de ghidon. Cu ce pot curata si eventual stopa aparitia ulterioara acolo a ruginei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb filtrul..dacaa faci schimbul de ulei fara sa schimbi filtrul e ca si cum ai face baie si sa iei aceiasi chiloti pe tine

 

 

Daca schimbi uleiul la 3000, s-ar putea sa se adune :D

 

Ia vezi de curiozitate ce zice in manual la intervalul de service :))

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb filtrul..dacaa faci schimbul de ulei fara sa schimbi filtrul e ca si cum ai face baie si sa iei aceiasi chiloti pe tine

 

:crack:

 

Buna asta, o sa o tin minte!

Vorba lui DOD: "am râs pe saturate"

 

Eu schimb si filtrul o data cu uleiul, insa intr-adevar prin unele manuale de intretinere scrie ca se poate inlocui filtrul si la 2 schimburi de ulei.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai am o intrebare: ati instalat cumva indicator de treapta? merita 35 usd? Intreb pt ca am tot cautat treapta 7 :))

 

Am avut la un moment dat aceeasi dilema. Am decis sa nu investesc intr-un dispozitiv ce urma sa ma ajute doar o scurta perioada de timp. Si consider ca a fost o decizie buna, dupa cateva ture m-am obisnuit si nu am simtit nevoia indicatorului de treapta.

 

A 7-a zici, hm? :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu ,si pe ''batzul'' de la cutiile manuale de la conserve is notate vitezele...dar nu cred ca sta nimeni sa se uite la dildau in trafic ....zic si io :P

Faza e ca la masina iti dai seama de treapta din pozitia schimbatorului si nu te chinui sa-i dai a sasea..la motor am mai patit uneori sa vreau sa-i dau a saptea pe autostrada...dar atat.

Chiar ma gandeam in primul an de motociclism sa-i pun..m-am linistit mai apoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu ala ma descurc...dar mi-am pus in bord un voltmetru digital..sa vad cand raman fara baterie :D

O singura data am ramas fara benzina, cand am uitat ca trecusem pe rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@UFO,pintenul e irelevant. Uită-te la prindere, e rotunda pt a se plia doar într-o directie. Fa un exercitiu de imaginatie simplu si ai sa intelegi ca e de pe stanga, poza 2 conteaza.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am descoperit ca imi picura foarte incet antigel pe la pompa si nu pare sa fie de la surubul pe unde se goleste instalatia.

Moto e parcata de mai bine de o luna si cred ca odata cu temperaturile negative s-a manifestat problema.

 

Am apucat sa sterg pompa, insa se prelingea antigel in partea de jos sub ultimul surub de prindere, iar sub moto deja era o pata consistenta

 

M-au sunat de la service, cica nu au identificat nici o problema.

Oare cum e posibil?

 

Cat a stat pe loc motocicleta am pierdut cam 100ml de antigel.

Dupa ce am pornit-o prima data pe sezonul acesta, am observat ca nu mai curge deloc.

 

Ma gandesc ca s-a dilatat metalul de la temperatura si s-a etansat la loc pompa de apa.

Totusi, ceva nu e in regula.

 

Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum mi-am adus aminte ca si eu am patit asta la Hornet, in prima iarna dupa ce l-am luat. De la temperaturi reduse, am tras eu concluzia, pt ca odata cu venirea caldurii nu a mai picurat. Următorul an am plantat motorul in spatele garajului, departe de usa,următorul an in casa. In nici una din iernile ce au urmat nu am mai avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...