Sorin128 Postat Martie 20, 2019 Share Postat Martie 20, 2019 Umbli cumva cu topcase? Tin minte ca Hornetelul avea boala asta cand aveam cutia pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 20, 2019 Share Postat Martie 20, 2019 Parca Viespea facea asa pe la 90kmh. Retin bine? Și ulterior disparea tremuriciul. Mai stiu un caz de Hornet cu tremuriciul respectiv, nu era top caseul de vina ci cadrul lui care crea ceva soi de presiune pe cadrul coditei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex69alex Postat Martie 21, 2019 Share Postat Martie 21, 2019 Acum 9 ore, Sorin128 a spus: Umbli cumva cu topcase? Tin minte ca Hornetelul avea boala asta cand aveam cutia pe el. Hmm.., la asta nu m-am gandit.. Da, am topcase. O sa incerc azi fara el sa vad ce se intampla. Acum 8 ore, george05 a spus: Parca Viespea facea asa pe la 90kmh. Retin bine? Și ulterior disparea tremuriciul. Mai stiu un caz de Hornet cu tremuriciul respectiv, nu era top caseul de vina ci cadrul lui care crea ceva soi de presiune pe cadrul coditei. Eu am incercat pe la 60-70.. dar poate si mai sus tremura. Presiune pe cadru ar putea exercita suportul pentru topcase. In rest nu am nimic pus pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Martie 21, 2019 Share Postat Martie 21, 2019 Salut. Daca tot a 'reinviat' topicul vin si eu cu o dilema a Hornetului meu. S-ar parea ca am problema la relanti, motorul nu suna ok si tinde sa scada sub 1000 rpm. In mers se simte ca nu trage chiar bine pana prin 3000 rpm dupa care se schimba si trage normal. As zice ca e o problema de alimentare (vacum) / carburatie, dar poate stie cineva de aici sa ma ajute cu un raspuns. I-am schimbat acum 2 zile bujiile pentru ca erau vechi (problema descrisa era si inainte de schimb). Ieri i-am scos si curatat filtrul sport K&N. nici una din aceste 2 actiuni nu a rezolvat sau macar ameliorat problema Inca nu am incercat sa ii urc relantiul si e urmatorul pas ce l-as face. Link catre video sa va faceti o idee - https://youtu.be/ksqV1BUJO3I Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex69alex Postat Martie 21, 2019 Share Postat Martie 21, 2019 Acum 23 minute, Psycho87 a spus: Salut. Daca tot a 'reinviat' topicul vin si eu cu o dilema a Hornetului meu. S-ar parea ca am problema la relanti, motorul nu suna ok si tinde sa scada sub 1000 rpm. In mers se simte ca nu trage chiar bine pana prin 3000 rpm dupa care se schimba si trage normal. As zice ca e o problema de alimentare (vacum) / carburatie, dar poate stie cineva de aici sa ma ajute cu un raspuns. I-am schimbat acum 2 zile bujiile pentru ca erau vechi (problema descrisa era si inainte de schimb). Ieri i-am scos si curatat filtrul sport K&N. nici una din aceste 2 actiuni nu a rezolvat sau macar ameliorat problema Inca nu am incercat sa ii urc relantiul si e urmatorul pas ce l-as face. Link catre video sa va faceti o idee - https://youtu.be/ksqV1BUJO3I Salut, Pai in primul rand relantiul parca l-am vazut la 1000... din cate stiu eu ar trebui sa fie pe la 1300. In rest poate o curatare si sincronizare de carburatoare daca nu a mai fost facuta demult. Mie dupa iarna asta imi statea la 1000 si imi cam murea in mers prin oras pana se incalzea mai bine. L-am dat la 1300 din nou si acum e ok. Dar nu experimentam pierderi de putere cum zici tu. Poate cineva cu mai multa experienta are mai multe idei. Chiar, stie cineva care ar fi motivul pentru care sa scada relantiul (fara a se umbla la reglaj..) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 21, 2019 Share Postat Martie 21, 2019 18 hours ago, alex69alex said: Da, exact asa se intampla. Inainte aveam Mitas Sport Force si as tinde sa spun ca facea dar parca nu asa accentuat. Acum am pus Michelin Pilot Power si mi se pare ca e chiar mai accentuat tremuratul. PP-urile sunt foarte potrivite pentru Hornet, putin probabil ca anvelopele acestea sa fie cauza problemei. 52 minutes ago, Psycho87 said: Salut. Daca tot a 'reinviat' topicul vin si eu cu o dilema a Hornetului meu. S-ar parea ca am problema la relanti, motorul nu suna ok si tinde sa scada sub 1000 rpm. In mers se simte ca nu trage chiar bine pana prin 3000 rpm dupa care se schimba si trage normal. As zice ca e o problema de alimentare (vacum) / carburatie, dar poate stie cineva de aici sa ma ajute cu un raspuns. I-am schimbat acum 2 zile bujiile pentru ca erau vechi (problema descrisa era si inainte de schimb). Ieri i-am scos si curatat filtrul sport K&N. nici una din aceste 2 actiuni nu a rezolvat sau macar ameliorat problema Inca nu am incercat sa ii urc relantiul si e urmatorul pas ce l-as face. Link catre video sa va faceti o idee - https://youtu.be/ksqV1BUJO3I Observ ca nu ai tras deloc maneta de soc. Horneta mea nu porneste nici sa o bati fara socul tras la maxim, iar apoi lasat asa pana se incalzeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Martie 21, 2019 Share Postat Martie 21, 2019 Socul nu e tras pentru ca filmarea e facuta la maxim 10 minute dupa ce am parcat in fata blocului. Motorul nu era rece si nu era cazul sa trag socul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShyJoker Postat Martie 21, 2019 Share Postat Martie 21, 2019 Acum 2 ore, Psycho87 a spus: Salut. Daca tot a 'reinviat' topicul vin si eu cu o dilema a Hornetului meu. S-ar parea ca am problema la relanti, motorul nu suna ok si tinde sa scada sub 1000 rpm. In mers se simte ca nu trage chiar bine pana prin 3000 rpm dupa care se schimba si trage normal. As zice ca e o problema de alimentare (vacum) / carburatie, dar poate stie cineva de aici sa ma ajute cu un raspuns. I-am schimbat acum 2 zile bujiile pentru ca erau vechi (problema descrisa era si inainte de schimb). Ieri i-am scos si curatat filtrul sport K&N. nici una din aceste 2 actiuni nu a rezolvat sau macar ameliorat problema Inca nu am incercat sa ii urc relantiul si e urmatorul pas ce l-as face. Link catre video sa va faceti o idee - https://youtu.be/ksqV1BUJO3I Salut. După sunetul pe care îl face ai furtunul de vacuum spart. Am pățit-o in vară. O să încerc să urc in clip să vezi că se aude identic cum se auzea al meu. In mers se încălzește mult mai greu și dă să moară. Revin când am puțin timp liber de la munci. https://photos.app.goo.gl/evfDwAYEM2GoFrCB6 Anunță-mă dacă nu poți vedea clipul, îl urc in altă parte. Furtunasul mic negru din dreapta furtunului verde care e de benzina. Ăla nu s-a copt și de înlocuit a durat nici 5 minute. Problem solved. Sper să fie și la tine așa simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Martie 21, 2019 Share Postat Martie 21, 2019 Da ai dreptate cam asa suna si al meu. Am verificat in mare furtunele de pe vacum cand am schimbat bujiile si oricum am in plan sa le schimb. E foarte probabil si la mine sa fie rupt sau fisurat cel cu diametrul mai mic dar nu e vizibil ca in video tau. Sper sa fie asta rezolvare. Revin cu raspuns dupa ce le inlocuiesc, cel mai probabil in weekend. Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 21, 2019 Share Postat Martie 21, 2019 Demonteaza tot, fa un test si macar elimini o varianta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex69alex Postat Martie 21, 2019 Share Postat Martie 21, 2019 Am eliminat topcaseul din schema... am dat o tura fara el si tot asa oschileaza ghidonul. Ma duc mai tarziu la service sa verifice rulmentii de la jug si ce se mai poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 28, 2019 Share Postat Martie 28, 2019 De unde iau și eu o tobă finală OK pentru un PC41? Buget cam 200 euro. [SH, evident] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
linoleu Postat Martie 28, 2019 Share Postat Martie 28, 2019 Daca gasesti doua, da-mi si mie de veste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 28, 2019 Share Postat Martie 28, 2019 Cu 250-300 începi să găsești noi. 200 pentru o finală SH la o motocicletă comună mi se pare un preț OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Martie 28, 2019 Share Postat Martie 28, 2019 Mai pune 40 si iei un MIVV nou: https://www.louis.eu/artikel/mivv-storm-gp-exhausts-stainless-steel-fuer-honda-cb-600-f-hornet/60409001?list=b15f7e8e08ad69fe25a000c8ea5833fb&filter_bike_id=1863&filter_article_number=60409203 Mi se pare o afacere mai buna decat 200 pentru sh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 28, 2019 Share Postat Martie 28, 2019 In documentatie zice ca avand marcajul EG-BE este omologata pentru strada si nu necesita trecerea ei in CIV conform Legislatiei Germane. Acuma nu stiu cum e vazuta la noi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 28, 2019 Share Postat Martie 28, 2019 29 minutes ago, ilarionciobanu said: Mai pune 40 si iei un MIVV nou: https://www.louis.eu/artikel/mivv-storm-gp-exhausts-stainless-steel-fuer-honda-cb-600-f-hornet/60409001?list=b15f7e8e08ad69fe25a000c8ea5833fb&filter_bike_id=1863&filter_article_number=60409203 Mi se pare o afacere mai buna decat 200 pentru sh. Da, văd că sunt și alte modele între 200 și 300. Am să propun și această variantă persoanei interesate. 7 minutes ago, Silver Arrow said: In documentatie zice ca avand marcajul EG-BE este omologata pentru strada si nu necesita trecerea ei in CIV conform Legislatiei Germane. Acuma nu stiu cum e vazuta la noi problema. Sunt sigur că nu sunt probleme cu omologarea și cu circulația pe stradă - cu DB-killer-ul instalat. Vine cel mai probabil cu un card de omologare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cergutza Postat Aprilie 2, 2019 Share Postat Aprilie 2, 2019 Stie cineva ce cod de culoare are motorul propriu zis ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 2, 2019 Share Postat Aprilie 2, 2019 Cei ce ati folosit Motul 5100 pe Hornet PC34/36, la cati km ati facut schimbul? Ma intereseaza numarul maxim de km ce ii poti parcurge cu acest ulei si nu faptul ca se recomanda schimbul de ulei la 5k km sau in fiecare sezon. Stiu ca in manual scrie schimb ulei la 12k km. Ms. PS. eu nu sunt fan Motul, asa ca nu am prea multa experienta cu uleiul acesta. Am pus in trecut 7100 si nu i-a picat bine la Horneta, indigestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex69alex Postat Aprilie 2, 2019 Share Postat Aprilie 2, 2019 Acum 24 minute, Vallach a spus: Cei ce ati folosit Motul 5100 pe Hornet PC34/36, la cati km ati facut schimbul? Ma intereseaza numarul maxim de km ce ii poti parcurge cu acest ulei si nu faptul ca se recomanda schimbul de ulei la 5k km sau in fiecare sezon. Stiu ca in manual scrie schimb ulei la 12k km. Ms. PS. eu nu sunt fan Motul, asa ca nu am prea multa experienta cu uleiul acesta. Am pus in trecut 7100 si nu i-a picat bine la Horneta, indigestie Anul asta am pus Motul 5100 si se comporta foarte bine. Schimba vitezele usor, pe liber la fel... De schimbat il schimb la fiecare inceput de sezon ca oricum nu depasesc km aia recomandati pentru schimb. Am facut 9000 km anul trecut asa ca.. Inainte am avut ulei Iphone in ea si tot bine a mers. Nu stiu exact modelul ca a fost schimbat la service si nu am fost atent. Cu Motul 7100 am inteles ca nu se intelege bine modelul asta de Hornet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Aprilie 2, 2019 Share Postat Aprilie 2, 2019 (editat) Daca tot vorbiti de schimbat de ulei si Motul ma bag si eu in discutie. Am fost recent la un workshop de prezentare sustinut de un reprezentant Motul Romania. Am aflat unele aspecte noi si inteles unele ce le stiam deja. Cel mai mult mi-a ramas in minte recomandarea argumenatata si foarte valida a omului ca schimbul de ulei sa se faca la finalul sezonului, in momentul cand pui motorul la iernat. Nu o sa intru eu in detalii de ce e mai ok asa pentru motocicleta va las pe fiecare sa folositi google pentru asta. Sporuri Editat Aprilie 2, 2019 de Psycho87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 2, 2019 Share Postat Aprilie 2, 2019 3 hours ago, Psycho87 said: Daca tot vorbiti de schimbat de ulei si Motul ma bag si eu in discutie. Am fost recent la un workshop de prezentare sustinut de un reprezentant Motul Romania. Am aflat unele aspecte noi si inteles unele ce le stiam deja. Cel mai mult mi-a ramas in minte recomandarea argumenatata si foarte valida a omului ca schimbul de ulei sa se faca la finalul sezonului, in momentul cand pui motorul la iernat. Nu o sa intru eu in detalii de ce e mai ok asa pentru motocicleta va las pe fiecare sa folositi google pentru asta. Sporuri Daca faci ~10k km pe sezon, asa ar fi ideal, sa faci schimbul de ulei la final. Insa daca abia ai facut 3-4k, because reasons.. mai tragi de acelasi ulei si sezonul viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Aprilie 2, 2019 Share Postat Aprilie 2, 2019 Nici asa nu e bine, a venit omul cu argumente si in acest sens. Uleiul, mai exact celelalte elemente chimice din el ar avea un fel de termen de valabilitate de maxim 1 an odata ce e scos din flacon si expus la uzura. Nu ma intelege gresit , nu vreau sa conving pe nimeni sa faca cum fac eu, doar dau mai departe info ce le am. Fac minim 7k pe sezon asa ca nu vad o problema daca il schimb in fiecare an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 2, 2019 Share Postat Aprilie 2, 2019 (editat) Dacă îl scoți din flacon se răsuflă. Tragi încă 1 sezon + încă 2, după care olx/baicșop/motoretism.ro! IM-PE-CA-BI-LĂ!! Ce atâtea schimburi, se tocește filetu' la bușon. Cu schimbul făcut la sfârșitul sezonului iar vor începe km de discuții și oricum nu schimbă NIMENI atunci, mă uit pe cantitățile de ulei vândute, ce naiba... Depinde și în ce condiții iernează, dacă temperatura nu are variații mari și dese se păstrează uleiul nou în motor minunat! Editat Aprilie 2, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 2, 2019 Share Postat Aprilie 2, 2019 Uai ce mere Golanu' cu Mobil din butoi de cativa ani. Si nu, nu se vinde La moto de regula am schimbat la inceput de sezon uleiul si filtrul de ulei. Filtrul de aer o data la 3-4 sezoane. Restul, dupa caz. Totusi nu cred ca daca moto a facut 3-4k km intr-un sezon si mergi si sezonul urmator cu acelasi ulei tot atat, gata.. crapa si o scuipi cu benzina pe marginea drumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.