Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parca Viespea facea asa pe la 90kmh. Retin bine? Și ulterior disparea tremuriciul. 

Mai stiu un caz de Hornet cu tremuriciul respectiv, nu era top caseul de vina ci cadrul lui care crea ceva soi de presiune pe cadrul coditei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Sorin128 a spus:

Umbli cumva cu topcase? Tin minte ca Hornetelul avea boala asta cand aveam cutia pe el. 

Hmm.., la asta nu m-am gandit..  Da, am topcase.

O sa incerc azi fara el sa vad ce se intampla.

Acum 8 ore, george05 a spus:

Parca Viespea facea asa pe la 90kmh. Retin bine? Și ulterior disparea tremuriciul. 

Mai stiu un caz de Hornet cu tremuriciul respectiv, nu era top caseul de vina ci cadrul lui care crea ceva soi de presiune pe cadrul coditei. 

Eu am incercat pe la 60-70.. dar poate si mai sus tremura.

Presiune pe cadru ar putea exercita suportul pentru topcase. In rest nu am nimic pus pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Daca tot a 'reinviat' topicul vin si eu cu o dilema a Hornetului meu.

S-ar parea ca am problema la relanti, motorul nu suna ok si tinde sa scada sub 1000 rpm. In mers se simte ca nu trage chiar bine pana prin 3000 rpm dupa care se schimba si trage normal. 
As zice ca e o problema de alimentare (vacum) /  carburatie, dar poate stie cineva de aici sa ma ajute cu un raspuns.

I-am schimbat acum 2 zile bujiile pentru ca erau vechi (problema descrisa era si inainte de schimb).  Ieri i-am scos si curatat filtrul sport K&N. nici una din aceste 2 actiuni nu a rezolvat sau macar ameliorat problema

Inca nu am incercat sa ii urc relantiul si e urmatorul pas ce l-as face.

Link catre video  sa va faceti o idee - https://youtu.be/ksqV1BUJO3I

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Psycho87 a spus:

Salut.

Daca tot a 'reinviat' topicul vin si eu cu o dilema a Hornetului meu.

S-ar parea ca am problema la relanti, motorul nu suna ok si tinde sa scada sub 1000 rpm. In mers se simte ca nu trage chiar bine pana prin 3000 rpm dupa care se schimba si trage normal. 
As zice ca e o problema de alimentare (vacum) /  carburatie, dar poate stie cineva de aici sa ma ajute cu un raspuns.

I-am schimbat acum 2 zile bujiile pentru ca erau vechi (problema descrisa era si inainte de schimb).  Ieri i-am scos si curatat filtrul sport K&N. nici una din aceste 2 actiuni nu a rezolvat sau macar ameliorat problema

Inca nu am incercat sa ii urc relantiul si e urmatorul pas ce l-as face.

Link catre video  sa va faceti o idee - https://youtu.be/ksqV1BUJO3I

 

Salut,

Pai in primul rand relantiul parca l-am vazut la 1000... din cate stiu eu ar trebui sa fie pe la 1300.  In rest poate o curatare si sincronizare de carburatoare daca nu a mai fost facuta demult.

Mie dupa iarna asta imi statea la 1000 si imi cam murea in mers prin oras pana se incalzea mai bine.  L-am dat la 1300 din nou si acum e ok. Dar nu experimentam pierderi de putere cum zici tu.

Poate cineva cu mai multa experienta are mai multe idei.

 

Chiar, stie cineva care ar fi motivul pentru care sa scada relantiul (fara a se umbla la reglaj..) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 hours ago, alex69alex said:

Da, exact asa se intampla. Inainte aveam Mitas Sport Force si as tinde sa spun ca facea dar parca nu asa accentuat. Acum am pus Michelin Pilot Power si mi se pare ca e chiar mai accentuat tremuratul.

 

PP-urile sunt foarte potrivite pentru Hornet, putin probabil ca anvelopele acestea sa fie cauza problemei.

52 minutes ago, Psycho87 said:

Salut.

Daca tot a 'reinviat' topicul vin si eu cu o dilema a Hornetului meu.

S-ar parea ca am problema la relanti, motorul nu suna ok si tinde sa scada sub 1000 rpm. In mers se simte ca nu trage chiar bine pana prin 3000 rpm dupa care se schimba si trage normal. 
As zice ca e o problema de alimentare (vacum) /  carburatie, dar poate stie cineva de aici sa ma ajute cu un raspuns.

I-am schimbat acum 2 zile bujiile pentru ca erau vechi (problema descrisa era si inainte de schimb).  Ieri i-am scos si curatat filtrul sport K&N. nici una din aceste 2 actiuni nu a rezolvat sau macar ameliorat problema

Inca nu am incercat sa ii urc relantiul si e urmatorul pas ce l-as face.

Link catre video  sa va faceti o idee - https://youtu.be/ksqV1BUJO3I

 

 

Observ ca nu ai tras deloc maneta de soc. Horneta mea nu porneste nici sa o bati fara socul tras la maxim, iar apoi lasat asa pana se incalzeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Psycho87 a spus:

Salut.

Daca tot a 'reinviat' topicul vin si eu cu o dilema a Hornetului meu.

S-ar parea ca am problema la relanti, motorul nu suna ok si tinde sa scada sub 1000 rpm. In mers se simte ca nu trage chiar bine pana prin 3000 rpm dupa care se schimba si trage normal. 
As zice ca e o problema de alimentare (vacum) /  carburatie, dar poate stie cineva de aici sa ma ajute cu un raspuns.

I-am schimbat acum 2 zile bujiile pentru ca erau vechi (problema descrisa era si inainte de schimb).  Ieri i-am scos si curatat filtrul sport K&N. nici una din aceste 2 actiuni nu a rezolvat sau macar ameliorat problema

Inca nu am incercat sa ii urc relantiul si e urmatorul pas ce l-as face.

Link catre video  sa va faceti o idee - https://youtu.be/ksqV1BUJO3I

 

Salut. După sunetul pe care îl face ai furtunul de vacuum spart. Am pățit-o in vară. O să încerc să urc in clip să vezi că se aude identic cum se auzea al meu. In mers se încălzește mult mai greu și dă să moară. Revin când am puțin timp liber de la munci. 

https://photos.app.goo.gl/evfDwAYEM2GoFrCB6

 

Anunță-mă dacă nu poți vedea clipul, îl urc in altă parte. 

 

Furtunasul mic negru din dreapta furtunului verde care e de benzina. Ăla nu s-a copt și de înlocuit a durat nici 5 minute. Problem solved. Sper să fie și la tine așa simplu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ai dreptate cam asa suna si al meu. Am verificat in mare furtunele de pe vacum cand am schimbat bujiile si oricum am in plan sa le schimb. E foarte probabil si la mine sa fie rupt sau fisurat cel cu diametrul mai mic dar nu e vizibil ca in video tau. 
Sper sa fie asta rezolvare. Revin cu raspuns dupa ce le inlocuiesc, cel mai probabil in weekend. Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

29 minutes ago, ilarionciobanu said:

 

Da, văd că sunt și alte modele între 200 și 300. Am să propun și această variantă persoanei interesate.

 

7 minutes ago, Silver Arrow said:

In documentatie zice ca avand marcajul EG-BE este omologata pentru strada si nu necesita trecerea ei in CIV conform Legislatiei Germane.

Acuma nu stiu cum e vazuta la noi problema.

 

Sunt sigur că nu sunt probleme cu omologarea și cu circulația pe stradă - cu DB-killer-ul instalat. Vine cel mai probabil cu un card de omologare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei ce ati folosit Motul 5100 pe Hornet PC34/36, la cati km ati facut schimbul?

Ma intereseaza numarul maxim de km ce ii poti parcurge cu acest ulei si nu faptul ca se recomanda schimbul de ulei la 5k km sau in fiecare sezon.

 

Stiu ca in manual scrie schimb ulei la 12k km.

Ms.

 

PS. eu nu sunt fan Motul, asa ca nu am prea multa experienta cu uleiul acesta. Am pus in trecut 7100 si nu i-a picat bine la Horneta, indigestie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, Vallach a spus:

Cei ce ati folosit Motul 5100 pe Hornet PC34/36, la cati km ati facut schimbul?

Ma intereseaza numarul maxim de km ce ii poti parcurge cu acest ulei si nu faptul ca se recomanda schimbul de ulei la 5k km sau in fiecare sezon.

 

Stiu ca in manual scrie schimb ulei la 12k km.

Ms.

 

PS. eu nu sunt fan Motul, asa ca nu am prea multa experienta cu uleiul acesta. Am pus in trecut 7100 si nu i-a picat bine la Horneta, indigestie :)

Anul asta am pus Motul 5100 si se comporta foarte bine. Schimba vitezele usor, pe liber la fel... De schimbat il schimb la fiecare inceput de sezon ca oricum nu depasesc km aia recomandati pentru schimb. Am facut 9000 km anul trecut asa ca..

Inainte am avut ulei Iphone in  ea si tot bine a mers. Nu stiu exact modelul ca a fost schimbat la service si nu am fost atent.

 

Cu Motul 7100 am inteles ca nu se intelege bine modelul asta de Hornet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vorbiti de schimbat de ulei si Motul ma bag si eu in discutie. 

Am fost recent la un workshop de prezentare sustinut de un reprezentant Motul Romania. Am aflat unele aspecte noi si inteles unele ce le stiam deja. Cel mai mult mi-a ramas in minte recomandarea argumenatata si foarte valida a omului ca schimbul de ulei sa se faca la finalul sezonului, in momentul cand pui motorul la iernat. Nu o sa intru eu in detalii de ce e mai ok asa pentru motocicleta va las pe fiecare sa folositi google pentru asta.

Sporuri
 

Editat de Psycho87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Psycho87 said:

Daca tot vorbiti de schimbat de ulei si Motul ma bag si eu in discutie. 

Am fost recent la un workshop de prezentare sustinut de un reprezentant Motul Romania. Am aflat unele aspecte noi si inteles unele ce le stiam deja. Cel mai mult mi-a ramas in minte recomandarea argumenatata si foarte valida a omului ca schimbul de ulei sa se faca la finalul sezonului, in momentul cand pui motorul la iernat. Nu o sa intru eu in detalii de ce e mai ok asa pentru motocicleta va las pe fiecare sa folositi google pentru asta.

Sporuri
 

 

Daca faci ~10k km pe sezon, asa ar fi ideal, sa faci schimbul de ulei la final.

Insa daca abia ai facut 3-4k, because reasons.. mai tragi de acelasi ulei si sezonul viitor ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici asa nu e bine, a venit omul cu argumente si in acest sens. Uleiul, mai exact celelalte elemente chimice din el ar avea un fel de termen de valabilitate de maxim 1 an odata ce e scos din flacon si expus la uzura. 
Nu ma intelege gresit , nu vreau sa conving pe nimeni sa faca cum fac eu, doar dau mai departe info ce le am.
Fac minim 7k pe sezon asa ca nu vad o problema daca il schimb in fiecare an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă îl scoți din flacon se răsuflă. Tragi încă 1 sezon + încă 2, după care olx/baicșop/motoretism.ro! IM-PE-CA-BI-LĂ!!

Ce atâtea schimburi, se tocește filetu' la bușon.

Cu schimbul făcut la sfârșitul sezonului iar vor începe km de discuții și oricum nu schimbă NIMENI atunci, mă uit pe cantitățile de ulei vândute, ce naiba... Depinde și în ce condiții iernează, dacă temperatura nu are variații mari și dese se păstrează uleiul nou în motor minunat!

IMG-20190402-WA0005.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uai ce mere Golanu' cu Mobil din butoi de cativa ani. Si nu, nu se vinde ;)

 

La moto de regula am schimbat la inceput de sezon uleiul si filtrul de ulei.

Filtrul de aer o data la 3-4 sezoane.

 

Restul, dupa caz.

 

Totusi nu cred ca daca moto a facut 3-4k km intr-un sezon si mergi si sezonul urmator cu acelasi ulei tot atat, gata.. crapa si o scuipi cu benzina pe marginea drumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...