Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

De peste 1 an vad Horneta asta aurie cum sta in curte, nemiscata.. in ploaie sau acoperita de zapada, fara o husa amarata pe ea:

(poate e asa de mai mult timp, insa doar de 1 an am eu drum zilnic pe acolo)

 

https://goo.gl/maps/6c5Su5pRsoA2

 

@Cluj guys, facem o cheta sa ii luam la omu' asta o husa? Poate are impozitul prea mare la casoiu' ala si nu isi permite ;)

(sigur cand o sa apara pe Olx motorul acela, o sa scrie: "tinuta in garaj")

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sau poate e prea scumpa motorina la cotetul ala de masina. Sau si-a vandut omul si sufletul diavolului pt casa aia. Oameni si oameni dar e pacat cand vezi asa ceva. 

PS:aaa, si fac pariu ca a tras de casa aia sa fie "din gard in gard" si nu il intereseaza ca "fierul" (ambele de fapt) stau in ploaie, frig, zapada, soare, etc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

salutareee viesparii mei.... am revenit si eu dupa o iarna in care am stat cu mobra la nani. Mentionez ca este al doilea sezon pentru mine ca si motociclist. Nu prea sunt activ pe aici.....am schimbat uleiul 7100 plus filtru plus curatat de lant plus uns cu factory line. i-am tras o baie buna si merge :D. referitor la pornirea la rece eu procedez asa...trag socul maxim apas pe butonul de pornire. ori o ia din prima ori se balbaie si se opreste in 2 sec apoi merge normal. acum o las cam 1 min 2 cu socul tras pe urma merg cativa km cu ea mai usor sa se incalzeasca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar gama de anvelope de 120 si 180 e XXL ai de unde alege , daca ajuta pe cineva am gasit Dunlop Q2 la 817 Lei ambele ( anvelopemoto daca am voie sa precizez daca nu scuze si rectificam :D )  

Referitor la colegul de mai sus si eu sunt "credincios" de Motul 7100 10w40 de care am fost multumit ca n-am avut belele pana acum  ( vad ca pe Emag e 190lei acum 4 L ) nu mi-a scos sunete aiurea dupa cum am tot citit pe aici .

 

Editat de Cristian Florin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 21.02.2019 at 15:09, Cristian Florin said:

daca ajuta pe cineva am gasit Dunlop Q2 la 817 Lei ambele ( anvelopemoto daca am voie sa precizez daca nu scuze si rectificam :D 

 

Dunlop Q2 cred ca se duc cam repede, din ce am citit despre ele. Daca ti le iei poate lasi un feedback aici despre cum se comporta.

On 21.02.2019 at 15:09, Cristian Florin said:

Referitor la colegul de mai sus si eu sunt "credincios" de Motul 7100 10w40 de care am fost multumit ca n-am avut belele pana acum  ( vad ca pe Emag e 190lei acum 4 L ) nu mi-a scos sunete aiurea dupa cum am tot citit pe aici .

 

Ce model de Hornet ai?

La a mea nu i-a placut deloc 7100. Acum merge cu 5100, insa o sa revin la Repsol Moto Racing 10w40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, Vallach a spus:

 

Dunlop Q2 cred ca se duc cam repede, din ce am citit despre ele. Daca ti le iei poate lasi un feedback aici despre cum se comporta.

 

Ce model de Hornet ai?

La a mea nu i-a placut deloc 7100. Acum merge cu 5100, insa o sa revin la Repsol Moto Racing 10w40.

 

Sa vedem cum se prezinta Q2 , le-am luat dar inca netestate /nemontate , am tot citit de ele ca ar fi ok ; sa vedem cum se prezinta la drum. Revin cu o parere

Pana acum singur fapt care m-a pus pe ganduri la schimbarea uleiului a fost pretu , dar am zis sa continui cu Motul 7100 , indicatie de ulei primita de la fostul proprietar.

 

Am o trotineta din 2001 (pc34)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, cam liniste pe aici, ce mai face lumea?

De dragul discutiei ati mai incercat uleiuri noi? Sunt curios ce a mai aparut pe piata.

Semisitetic vad ca merge foarte bine la a mea.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.03.2019 la 11:59, danny_nt a spus:

Salutare, cam liniste pe aici, ce mai face lumea?

De dragul discutiei ati mai incercat uleiuri noi? Sunt curios ce a mai aparut pe piata.

Semisitetic vad ca merge foarte bine la a mea.

 

LIniste si pace. Inseamna ca lumea se da pe mobre si nu sunt probleme de fiabilitate " 'Onda e 'Onda" :)  In alta ordine de idei, nu stiti pe nimeni care ar vrea un Hornetel din '06?

Cele bune, 

Alex. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 10.08.2018 la 11:00, l.u.v a spus:

Salut,

 

Am un amic incepator care cauta o Honda Hornet. Poate fi mai veche, dar in mintile ei. Bugetul lui este in jur de 2000 euro +. Preferabil Bucuresti sau imprejurimi, dar daca stiti ceva bun nu exclude nici in tara.

Daca aveti cunostinta de asa ceva va rog sa imi dati PM.

 

Multumesc anticipat!

Presupun ca a gasit intre timp no ? :)) #halfayearlater

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!  Un sfat din partea voastra...  Daca imi tremura ghidonul pe la viteze ~60km/h  (mai sus nu am incercat) ce sa verific mai intai.

Mentionez ca anvelopele tocmai le-am schimbat si facea si inainte asa, rotile echilibrate..rulmentii la roata fata nu au joc sau altceva. 

Care ar fi urmatorul pas in verificare...? Alte cauze care pot cauza un astfel de comportament?

 

Daca tin mainile pe ghidon nu simt sa tremure, deci nu ma forteaza.. insa imi e frica sa nu imi bage un voblaj la viteze mai mari si sa o patesc... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, alex69alex a spus:

Salutare!  Un sfat din partea voastra...  Daca imi tremura ghidonul pe la viteze ~60km/h  (mai sus nu am incercat) ce sa verific mai intai.

Mentionez ca anvelopele tocmai le-am schimbat si facea si inainte asa, rotile echilibrate..rulmentii la roata fata nu au joc sau altceva. 

Care ar fi urmatorul pas in verificare...? Alte cauze care pot cauza un astfel de comportament?

 

Daca tin mainile pe ghidon nu simt sa tremure, deci nu ma forteaza.. insa imi e frica sa nu imi bage un voblaj la viteze mai mari si sa o patesc... :(

Cam asa se intampla?

 

 

Sunt multe chestii care contribuie la aparitia unui astfel de fenomen:

- tipul anvelopelor (asa facea cu Metzler, cu Bridgestone a disparut)

- starea tehnica a furcii fata

- alinierea corecta a rotilor, geometria neafectata a motocicletei (nu stiu daca asta o fi formularea corecta)

 

La mine la peste 60 km/h disparea acest fenomen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca Viespea facea asa pe la 90kmh. Retin bine? Și ulterior disparea tremuriciul. 

Mai stiu un caz de Hornet cu tremuriciul respectiv, nu era top caseul de vina ci cadrul lui care crea ceva soi de presiune pe cadrul coditei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Sorin128 a spus:

Umbli cumva cu topcase? Tin minte ca Hornetelul avea boala asta cand aveam cutia pe el. 

Hmm.., la asta nu m-am gandit..  Da, am topcase.

O sa incerc azi fara el sa vad ce se intampla.

Acum 8 ore, george05 a spus:

Parca Viespea facea asa pe la 90kmh. Retin bine? Și ulterior disparea tremuriciul. 

Mai stiu un caz de Hornet cu tremuriciul respectiv, nu era top caseul de vina ci cadrul lui care crea ceva soi de presiune pe cadrul coditei. 

Eu am incercat pe la 60-70.. dar poate si mai sus tremura.

Presiune pe cadru ar putea exercita suportul pentru topcase. In rest nu am nimic pus pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Daca tot a 'reinviat' topicul vin si eu cu o dilema a Hornetului meu.

S-ar parea ca am problema la relanti, motorul nu suna ok si tinde sa scada sub 1000 rpm. In mers se simte ca nu trage chiar bine pana prin 3000 rpm dupa care se schimba si trage normal. 
As zice ca e o problema de alimentare (vacum) /  carburatie, dar poate stie cineva de aici sa ma ajute cu un raspuns.

I-am schimbat acum 2 zile bujiile pentru ca erau vechi (problema descrisa era si inainte de schimb).  Ieri i-am scos si curatat filtrul sport K&N. nici una din aceste 2 actiuni nu a rezolvat sau macar ameliorat problema

Inca nu am incercat sa ii urc relantiul si e urmatorul pas ce l-as face.

Link catre video  sa va faceti o idee - https://youtu.be/ksqV1BUJO3I

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Psycho87 a spus:

Salut.

Daca tot a 'reinviat' topicul vin si eu cu o dilema a Hornetului meu.

S-ar parea ca am problema la relanti, motorul nu suna ok si tinde sa scada sub 1000 rpm. In mers se simte ca nu trage chiar bine pana prin 3000 rpm dupa care se schimba si trage normal. 
As zice ca e o problema de alimentare (vacum) /  carburatie, dar poate stie cineva de aici sa ma ajute cu un raspuns.

I-am schimbat acum 2 zile bujiile pentru ca erau vechi (problema descrisa era si inainte de schimb).  Ieri i-am scos si curatat filtrul sport K&N. nici una din aceste 2 actiuni nu a rezolvat sau macar ameliorat problema

Inca nu am incercat sa ii urc relantiul si e urmatorul pas ce l-as face.

Link catre video  sa va faceti o idee - https://youtu.be/ksqV1BUJO3I

 

Salut,

Pai in primul rand relantiul parca l-am vazut la 1000... din cate stiu eu ar trebui sa fie pe la 1300.  In rest poate o curatare si sincronizare de carburatoare daca nu a mai fost facuta demult.

Mie dupa iarna asta imi statea la 1000 si imi cam murea in mers prin oras pana se incalzea mai bine.  L-am dat la 1300 din nou si acum e ok. Dar nu experimentam pierderi de putere cum zici tu.

Poate cineva cu mai multa experienta are mai multe idei.

 

Chiar, stie cineva care ar fi motivul pentru care sa scada relantiul (fara a se umbla la reglaj..) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 hours ago, alex69alex said:

Da, exact asa se intampla. Inainte aveam Mitas Sport Force si as tinde sa spun ca facea dar parca nu asa accentuat. Acum am pus Michelin Pilot Power si mi se pare ca e chiar mai accentuat tremuratul.

 

PP-urile sunt foarte potrivite pentru Hornet, putin probabil ca anvelopele acestea sa fie cauza problemei.

52 minutes ago, Psycho87 said:

Salut.

Daca tot a 'reinviat' topicul vin si eu cu o dilema a Hornetului meu.

S-ar parea ca am problema la relanti, motorul nu suna ok si tinde sa scada sub 1000 rpm. In mers se simte ca nu trage chiar bine pana prin 3000 rpm dupa care se schimba si trage normal. 
As zice ca e o problema de alimentare (vacum) /  carburatie, dar poate stie cineva de aici sa ma ajute cu un raspuns.

I-am schimbat acum 2 zile bujiile pentru ca erau vechi (problema descrisa era si inainte de schimb).  Ieri i-am scos si curatat filtrul sport K&N. nici una din aceste 2 actiuni nu a rezolvat sau macar ameliorat problema

Inca nu am incercat sa ii urc relantiul si e urmatorul pas ce l-as face.

Link catre video  sa va faceti o idee - https://youtu.be/ksqV1BUJO3I

 

 

Observ ca nu ai tras deloc maneta de soc. Horneta mea nu porneste nici sa o bati fara socul tras la maxim, iar apoi lasat asa pana se incalzeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Psycho87 a spus:

Salut.

Daca tot a 'reinviat' topicul vin si eu cu o dilema a Hornetului meu.

S-ar parea ca am problema la relanti, motorul nu suna ok si tinde sa scada sub 1000 rpm. In mers se simte ca nu trage chiar bine pana prin 3000 rpm dupa care se schimba si trage normal. 
As zice ca e o problema de alimentare (vacum) /  carburatie, dar poate stie cineva de aici sa ma ajute cu un raspuns.

I-am schimbat acum 2 zile bujiile pentru ca erau vechi (problema descrisa era si inainte de schimb).  Ieri i-am scos si curatat filtrul sport K&N. nici una din aceste 2 actiuni nu a rezolvat sau macar ameliorat problema

Inca nu am incercat sa ii urc relantiul si e urmatorul pas ce l-as face.

Link catre video  sa va faceti o idee - https://youtu.be/ksqV1BUJO3I

 

Salut. După sunetul pe care îl face ai furtunul de vacuum spart. Am pățit-o in vară. O să încerc să urc in clip să vezi că se aude identic cum se auzea al meu. In mers se încălzește mult mai greu și dă să moară. Revin când am puțin timp liber de la munci. 

https://photos.app.goo.gl/evfDwAYEM2GoFrCB6

 

Anunță-mă dacă nu poți vedea clipul, îl urc in altă parte. 

 

Furtunasul mic negru din dreapta furtunului verde care e de benzina. Ăla nu s-a copt și de înlocuit a durat nici 5 minute. Problem solved. Sper să fie și la tine așa simplu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ai dreptate cam asa suna si al meu. Am verificat in mare furtunele de pe vacum cand am schimbat bujiile si oricum am in plan sa le schimb. E foarte probabil si la mine sa fie rupt sau fisurat cel cu diametrul mai mic dar nu e vizibil ca in video tau. 
Sper sa fie asta rezolvare. Revin cu raspuns dupa ce le inlocuiesc, cel mai probabil in weekend. Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...