Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

La 09.03.2019 la 11:59, danny_nt a spus:

Salutare, cam liniste pe aici, ce mai face lumea?

De dragul discutiei ati mai incercat uleiuri noi? Sunt curios ce a mai aparut pe piata.

Semisitetic vad ca merge foarte bine la a mea.

 

LIniste si pace. Inseamna ca lumea se da pe mobre si nu sunt probleme de fiabilitate " 'Onda e 'Onda" :)  In alta ordine de idei, nu stiti pe nimeni care ar vrea un Hornetel din '06?

Cele bune, 

Alex. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 10.08.2018 la 11:00, l.u.v a spus:

Salut,

 

Am un amic incepator care cauta o Honda Hornet. Poate fi mai veche, dar in mintile ei. Bugetul lui este in jur de 2000 euro +. Preferabil Bucuresti sau imprejurimi, dar daca stiti ceva bun nu exclude nici in tara.

Daca aveti cunostinta de asa ceva va rog sa imi dati PM.

 

Multumesc anticipat!

Presupun ca a gasit intre timp no ? :)) #halfayearlater

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!  Un sfat din partea voastra...  Daca imi tremura ghidonul pe la viteze ~60km/h  (mai sus nu am incercat) ce sa verific mai intai.

Mentionez ca anvelopele tocmai le-am schimbat si facea si inainte asa, rotile echilibrate..rulmentii la roata fata nu au joc sau altceva. 

Care ar fi urmatorul pas in verificare...? Alte cauze care pot cauza un astfel de comportament?

 

Daca tin mainile pe ghidon nu simt sa tremure, deci nu ma forteaza.. insa imi e frica sa nu imi bage un voblaj la viteze mai mari si sa o patesc... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, alex69alex a spus:

Salutare!  Un sfat din partea voastra...  Daca imi tremura ghidonul pe la viteze ~60km/h  (mai sus nu am incercat) ce sa verific mai intai.

Mentionez ca anvelopele tocmai le-am schimbat si facea si inainte asa, rotile echilibrate..rulmentii la roata fata nu au joc sau altceva. 

Care ar fi urmatorul pas in verificare...? Alte cauze care pot cauza un astfel de comportament?

 

Daca tin mainile pe ghidon nu simt sa tremure, deci nu ma forteaza.. insa imi e frica sa nu imi bage un voblaj la viteze mai mari si sa o patesc... :(

Cam asa se intampla?

 

 

Sunt multe chestii care contribuie la aparitia unui astfel de fenomen:

- tipul anvelopelor (asa facea cu Metzler, cu Bridgestone a disparut)

- starea tehnica a furcii fata

- alinierea corecta a rotilor, geometria neafectata a motocicletei (nu stiu daca asta o fi formularea corecta)

 

La mine la peste 60 km/h disparea acest fenomen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca Viespea facea asa pe la 90kmh. Retin bine? Și ulterior disparea tremuriciul. 

Mai stiu un caz de Hornet cu tremuriciul respectiv, nu era top caseul de vina ci cadrul lui care crea ceva soi de presiune pe cadrul coditei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Sorin128 a spus:

Umbli cumva cu topcase? Tin minte ca Hornetelul avea boala asta cand aveam cutia pe el. 

Hmm.., la asta nu m-am gandit..  Da, am topcase.

O sa incerc azi fara el sa vad ce se intampla.

Acum 8 ore, george05 a spus:

Parca Viespea facea asa pe la 90kmh. Retin bine? Și ulterior disparea tremuriciul. 

Mai stiu un caz de Hornet cu tremuriciul respectiv, nu era top caseul de vina ci cadrul lui care crea ceva soi de presiune pe cadrul coditei. 

Eu am incercat pe la 60-70.. dar poate si mai sus tremura.

Presiune pe cadru ar putea exercita suportul pentru topcase. In rest nu am nimic pus pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Daca tot a 'reinviat' topicul vin si eu cu o dilema a Hornetului meu.

S-ar parea ca am problema la relanti, motorul nu suna ok si tinde sa scada sub 1000 rpm. In mers se simte ca nu trage chiar bine pana prin 3000 rpm dupa care se schimba si trage normal. 
As zice ca e o problema de alimentare (vacum) /  carburatie, dar poate stie cineva de aici sa ma ajute cu un raspuns.

I-am schimbat acum 2 zile bujiile pentru ca erau vechi (problema descrisa era si inainte de schimb).  Ieri i-am scos si curatat filtrul sport K&N. nici una din aceste 2 actiuni nu a rezolvat sau macar ameliorat problema

Inca nu am incercat sa ii urc relantiul si e urmatorul pas ce l-as face.

Link catre video  sa va faceti o idee - https://youtu.be/ksqV1BUJO3I

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Psycho87 a spus:

Salut.

Daca tot a 'reinviat' topicul vin si eu cu o dilema a Hornetului meu.

S-ar parea ca am problema la relanti, motorul nu suna ok si tinde sa scada sub 1000 rpm. In mers se simte ca nu trage chiar bine pana prin 3000 rpm dupa care se schimba si trage normal. 
As zice ca e o problema de alimentare (vacum) /  carburatie, dar poate stie cineva de aici sa ma ajute cu un raspuns.

I-am schimbat acum 2 zile bujiile pentru ca erau vechi (problema descrisa era si inainte de schimb).  Ieri i-am scos si curatat filtrul sport K&N. nici una din aceste 2 actiuni nu a rezolvat sau macar ameliorat problema

Inca nu am incercat sa ii urc relantiul si e urmatorul pas ce l-as face.

Link catre video  sa va faceti o idee - https://youtu.be/ksqV1BUJO3I

 

Salut,

Pai in primul rand relantiul parca l-am vazut la 1000... din cate stiu eu ar trebui sa fie pe la 1300.  In rest poate o curatare si sincronizare de carburatoare daca nu a mai fost facuta demult.

Mie dupa iarna asta imi statea la 1000 si imi cam murea in mers prin oras pana se incalzea mai bine.  L-am dat la 1300 din nou si acum e ok. Dar nu experimentam pierderi de putere cum zici tu.

Poate cineva cu mai multa experienta are mai multe idei.

 

Chiar, stie cineva care ar fi motivul pentru care sa scada relantiul (fara a se umbla la reglaj..) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 hours ago, alex69alex said:

Da, exact asa se intampla. Inainte aveam Mitas Sport Force si as tinde sa spun ca facea dar parca nu asa accentuat. Acum am pus Michelin Pilot Power si mi se pare ca e chiar mai accentuat tremuratul.

 

PP-urile sunt foarte potrivite pentru Hornet, putin probabil ca anvelopele acestea sa fie cauza problemei.

52 minutes ago, Psycho87 said:

Salut.

Daca tot a 'reinviat' topicul vin si eu cu o dilema a Hornetului meu.

S-ar parea ca am problema la relanti, motorul nu suna ok si tinde sa scada sub 1000 rpm. In mers se simte ca nu trage chiar bine pana prin 3000 rpm dupa care se schimba si trage normal. 
As zice ca e o problema de alimentare (vacum) /  carburatie, dar poate stie cineva de aici sa ma ajute cu un raspuns.

I-am schimbat acum 2 zile bujiile pentru ca erau vechi (problema descrisa era si inainte de schimb).  Ieri i-am scos si curatat filtrul sport K&N. nici una din aceste 2 actiuni nu a rezolvat sau macar ameliorat problema

Inca nu am incercat sa ii urc relantiul si e urmatorul pas ce l-as face.

Link catre video  sa va faceti o idee - https://youtu.be/ksqV1BUJO3I

 

 

Observ ca nu ai tras deloc maneta de soc. Horneta mea nu porneste nici sa o bati fara socul tras la maxim, iar apoi lasat asa pana se incalzeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Psycho87 a spus:

Salut.

Daca tot a 'reinviat' topicul vin si eu cu o dilema a Hornetului meu.

S-ar parea ca am problema la relanti, motorul nu suna ok si tinde sa scada sub 1000 rpm. In mers se simte ca nu trage chiar bine pana prin 3000 rpm dupa care se schimba si trage normal. 
As zice ca e o problema de alimentare (vacum) /  carburatie, dar poate stie cineva de aici sa ma ajute cu un raspuns.

I-am schimbat acum 2 zile bujiile pentru ca erau vechi (problema descrisa era si inainte de schimb).  Ieri i-am scos si curatat filtrul sport K&N. nici una din aceste 2 actiuni nu a rezolvat sau macar ameliorat problema

Inca nu am incercat sa ii urc relantiul si e urmatorul pas ce l-as face.

Link catre video  sa va faceti o idee - https://youtu.be/ksqV1BUJO3I

 

Salut. După sunetul pe care îl face ai furtunul de vacuum spart. Am pățit-o in vară. O să încerc să urc in clip să vezi că se aude identic cum se auzea al meu. In mers se încălzește mult mai greu și dă să moară. Revin când am puțin timp liber de la munci. 

https://photos.app.goo.gl/evfDwAYEM2GoFrCB6

 

Anunță-mă dacă nu poți vedea clipul, îl urc in altă parte. 

 

Furtunasul mic negru din dreapta furtunului verde care e de benzina. Ăla nu s-a copt și de înlocuit a durat nici 5 minute. Problem solved. Sper să fie și la tine așa simplu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ai dreptate cam asa suna si al meu. Am verificat in mare furtunele de pe vacum cand am schimbat bujiile si oricum am in plan sa le schimb. E foarte probabil si la mine sa fie rupt sau fisurat cel cu diametrul mai mic dar nu e vizibil ca in video tau. 
Sper sa fie asta rezolvare. Revin cu raspuns dupa ce le inlocuiesc, cel mai probabil in weekend. Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

29 minutes ago, ilarionciobanu said:

 

Da, văd că sunt și alte modele între 200 și 300. Am să propun și această variantă persoanei interesate.

 

7 minutes ago, Silver Arrow said:

In documentatie zice ca avand marcajul EG-BE este omologata pentru strada si nu necesita trecerea ei in CIV conform Legislatiei Germane.

Acuma nu stiu cum e vazuta la noi problema.

 

Sunt sigur că nu sunt probleme cu omologarea și cu circulația pe stradă - cu DB-killer-ul instalat. Vine cel mai probabil cu un card de omologare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei ce ati folosit Motul 5100 pe Hornet PC34/36, la cati km ati facut schimbul?

Ma intereseaza numarul maxim de km ce ii poti parcurge cu acest ulei si nu faptul ca se recomanda schimbul de ulei la 5k km sau in fiecare sezon.

 

Stiu ca in manual scrie schimb ulei la 12k km.

Ms.

 

PS. eu nu sunt fan Motul, asa ca nu am prea multa experienta cu uleiul acesta. Am pus in trecut 7100 si nu i-a picat bine la Horneta, indigestie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...