Vallach Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 (editat) 23 hours ago, danny_nt said: Care esti colegu? A inteles prostu ca a fost vina lui pina la urma? Concluzii (ne-serioase) - la culoarea galbena a semaforului se accelereaza, altfel riscul e sa patesti fix asa (la Cluj se trece si dupa ce e rosu deja de cateva secunde -> deci nu pleca primul in viteza). - mai bine sa stai intre benzi, altfel.. vezi mai sus - nu mai puneti mah 7100 in motoare ca speriati lumea daca curge ulei din motor (is that blood?) - daca te manca in MS-DOS sa te duci cu moto la Bucuresti (ori la Cluj), grija mare - foarte multe Hornet PC34/36 au acel capac raschetat sau crapat, se poate remedia (acolo nu e presiune mare a uleiului) - pana mea, o sa ajungem sa ne punem camera si in spate.. ori 360 On 16.05.2019 at 12:32, danny_nt said: Mie mai imi face asa cand pun benzina proasta, adica ma pacaleste ca trebuie sa schimb pe rezerva. Am ramas la stadiul ca ar trebui sa spal rezervorul dar inca nu m-a apucat vrednicia. Poate zilele astea ca tot il dau jos sa schimb releul de incarcare. Am patit din nou, cand reduceam viteza sa opresc la semafor. Nu cred ca e de la benzina, asadar am de verificat: - furtun vacuum - filtru aer - etanseitate carburatoare In cel mai rau caz ajung la o curatare si sincronizare, sa vedem. Editat Mai 21, 2019 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadalinM. Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 Verifica continuitatea firelor din contact, ce duc la mufa din/sub far... este o problema des intalnita la motoretele mai vechiute . O zi superba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 31 minutes ago, MadalinM. said: Verifica continuitatea firelor din contact, ce duc la mufa din/sub far... este o problema des intalnita la motoretele mai vechiute . O zi superba ! Ma gandesc ca daca as avea o problema cu sistemul electric, mi-ar face figura asta mai des sau macar in conditii diferite. Totusi, se manifesta doar cand reduci viteza sa opresti si tragi maneta de ambreiaj la maxim in treapta 2 sau 1 (si chiar si asa, nu de fiecare data, pana acum am patit doar de 2 ori in zile diferite). Ii dau de cap pana la urma.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 Este si part 2 la filmarea de mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadalinM. Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 Eu am avut un fir ce era intact la exterior, dar continuitate electrica... ioc. Cand l-am dezizolat... se mai tinea in 2 lite... era alimentarea bordului. Curios e ca daca reuseam sa plec de pe loc, sa dau treapta a doua, nu mai facea probleme, insa la plecarea de pe loc era crima... mi-a murit motorul de vreo 20 de ori in ziua aia pana acasa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 4, 2019 Share Postat Iunie 4, 2019 La 21.05.2019 la 12:18, Vallach a spus: Am patit din nou, cand reduceam viteza sa opresc la semafor. Nu cred ca e de la benzina, asadar am de verificat: - furtun vacuum - filtru aer - etanseitate carburatoare In cel mai rau caz ajung la o curatare si sincronizare, sa vedem. Ai gasit ceva? Mie mi-a facut aseara iar, eram si eu pe frana de motor ca intram intr-o intersectie. Am dat pe rezerva desi aveam rezervorul 3 sferturi si a inceput sa mearga ok. Ma gandesc sa nu fie robinetul de la rezervor, cumva sa limiteze fluxul de benzina...o sa caut un kit de reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 4, 2019 Share Postat Iunie 4, 2019 41 minutes ago, danny_nt said: Ai gasit ceva? Mie mi-a facut aseara iar, eram si eu pe frana de motor ca intram intr-o intersectie. Am dat pe rezerva desi aveam rezervorul 3 sferturi si a inceput sa mearga ok. Ma gandesc sa nu fie robinetul de la rezervor, cumva sa limiteze fluxul de benzina...o sa caut un kit de reparatie. Inca nu am avut timp sa ma ocup, iar cu ploile astea nu m-am grabit, merge si asa momentan Mi-am luat filtru de aer, urmeaza sa il schimb si urmaresc daca mai face figura. O sa verific si asa vizual furtunele de sub rezervor. Poate weekend-ul asta, daca nu vine tornada.. Update: am luat si un aditiv pt benzina care cica ar curata carburatoarele (asa scrie pe eticheta) Dau vaslele jos de pe Hornet daca e soare Duminica si o scot la o blana pe Meses.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 4, 2019 Share Postat Iunie 4, 2019 Ce marca? Nu prea sunt adeptul da parca as incerca macar odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 4, 2019 Share Postat Iunie 4, 2019 10 minutes ago, danny_nt said: Ce marca? Nu prea sunt adeptul da parca as incerca macar odata. STP Petrol Treatment Asa ceva folosesc si inainte de iernat. In trecut aveau si un aditiv special pt carburatoare, insa acum doar acesta se mai gaseste care cica poate fi folosit pe orice tip de motor pe benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 5, 2019 Share Postat Iunie 5, 2019 Si il iei de pe Emag? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 5, 2019 Share Postat Iunie 5, 2019 4 minutes ago, danny_nt said: Si il iei de pe Emag? Din orice supermarket cu raion de accesorii auto: Auchan, Carrefour, Cora etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 16, 2019 Share Postat Iunie 16, 2019 On 04.06.2019 at 13:58, danny_nt said: Ai gasit ceva? Mie mi-a facut aseara iar, eram si eu pe frana de motor ca intram intr-o intersectie. Am dat pe rezerva desi aveam rezervorul 3 sferturi si a inceput sa mearga ok. Ma gandesc sa nu fie robinetul de la rezervor, cumva sa limiteze fluxul de benzina...o sa caut un kit de reparatie. Am schimbat filtrul de aer, pus aditiv in bezina si iesit la o tura.. Aparent s-a rezolvat problema, nu am mai patit sa se opreasca motorul in mers cand reduci viteza pana aproape de zero. Cu ocazia asta am descoperit si de ce motorul scotea bazaitul acela suspect RIP In alta ordine de idei, am schimbat si uleiul si filtrul de ulei. De regula foloseam Repsol Moto Racing, insa la ultima revizie cei de la service aveau doar Motul (obviously) asadar am pus 5100. De data asta am facut singur schimbul de ulei si am observat ca dupa doar 4800 km, Motul 5100 avea consistenta apei de ploaie. Fain, fain.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 16, 2019 Share Postat Iunie 16, 2019 Consistenta ca si consistenta, dar culoarea cum era? "Calitativ" din cale afara uleiul ala, ah? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 17, 2019 Share Postat Iunie 17, 2019 Din lipsa de ocupatie mi-am luat un gps tracker din china si l-am montat zilele trecute. A iesit destul de ok plus ca am aplicatie pe mobil sau pot vedea si online unde se afla sau pe unde s-a plimbat moto. Am tras o tura scurta vineri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 17, 2019 Share Postat Iunie 17, 2019 Am avut si eu unul pus pe bembeu. L-am dat jos pentru ca manca destul de rapid acumulatorul. O fi fost GPS-ul meu mai naspa, habar nu am. Daca il lasi pe mobra, ia si tu un ampermetru si vezi cat haleste. Posibil sa nu il fi programat eu cum trebuie. Eu il lasasem si pe post de alarma. Daca misca cineva mobra dincolo de o zona definita trimitea un SMS. Oricum e OK cand pleci, ca cine doreste poate vedea pe unde ai mai ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 17, 2019 Share Postat Iunie 17, 2019 Mda am facut niste calcule si la cum e setat acum sa trimita pachete la 1 min catre server (in stand by) consuma bateria cam in 2 sapt, daca nu merg cu ea deloc...o sa-i modific ca sa trimita cam la 10 sau 20 de minute date sa vad daca consuma mai putin. In cel mai rau caz ii dezactivez GPRS-ul si o las activa doar sa-mi trimita pozitionarea prin SMS. Nu stiu de cat e bateria ta la BMW dar a mea e mica rau 6A. Nici cu alarma nu m-am inteles mai bine ca o descarca tot asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 17, 2019 Share Postat Iunie 17, 2019 La BMW era de 19 Ah si intr-o luna nu a mai pornit atelajul Aveam setat un SMS la 10 min. Dar GPS-ul avea o varianta cand stie ca sta pe loc. Ii setezi un anume permietru, se spunem 50 de m, si daca iese din el atunci incepe si iti da SMS. Unele cred ca iti trimit si daca le pornesti. Depinde de model. Pui si tu un intrerupator sub sa. Daca o parchezi intr-o zona mai naspa il lasi activ, daca nu, il tai de la intrerupator. O sa mai caut si eu unul. Or fi aparut unele mai destepte. Pai faci si tu socoteala: sa zicem ca ai consum mic de doar 4 mA. Inseamna 96 mA in 24 h. Adica circa 100 mA. Care va sa zica in 10 zile aduni 1 Ah. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 18, 2019 Share Postat Iunie 18, 2019 (editat) On 16.06.2019 at 23:59, george05 said: Consistenta ca si consistenta, dar culoarea cum era? "Calitativ" din cale afara uleiul ala, ah? Negru ca noaptea la Poplaca 7100 era mult mai ok cand l-am schimbat, insa repet, la Horneta mea ii cauzeaza indigestie. Sezonul asta las asa cu 5100, insa o sa imi fac rost din timp de Repsol Moto Racing pt data viitoare. Experimente cu uleiuri mai exotice nu am chef sa fac, asa ca raman la ce a fost ok in trecut. 14 hours ago, Silver Arrow said: Am avut si eu unul pus pe bembeu. L-am dat jos pentru ca manca destul de rapid acumulatorul. Asa pateam cu alarma activa. Daca nu foloseam moto in 2 sapt era kapput bateria, mai ales ca la Hornet are doar 6Ah. Pana la urma am deconectat-o, noi sa fim sanatosi Editat Iunie 18, 2019 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 19, 2019 Share Postat Iunie 19, 2019 Aseara am schimbat releul de incarcare ca nu prea mai mergea de cand cu caldurile astea. Mi-am pus un Mosfet care s-a potrivit la fix, chiar daca e de 2 ori mai mare decat cel initial. Si daca tot am desfacut rezervorul incerc in seara asta sa-l si spal sa vad daca reusesc. Cand am demontat am vazut ca furtunul de benzina era copt si crapat, cand am tras de el s-a rupt de tot aproape, posibil si de la asta sa fi facut fazele alea. Pun unul nou si vad daca mai se opreste motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iunie 19, 2019 Share Postat Iunie 19, 2019 Acum 2 ore, danny_nt a spus: Aseara am schimbat releul de incarcare ca nu prea mai mergea de cand cu caldurile astea. Mi-am pus un Mosfet care s-a potrivit la fix, chiar daca e de 2 ori mai mare decat cel initial. Si daca tot am desfacut rezervorul incerc in seara asta sa-l si spal sa vad daca reusesc. Cand am demontat am vazut ca furtunul de benzina era copt si crapat, cand am tras de el s-a rupt de tot aproape, posibil si de la asta sa fi facut fazele alea. Pun unul nou si vad daca mai se opreste motorul. Exact acelasi lucru am patit si eu : cand era cald nu mai functiona corect releul de incarcare. Iar atunci cand am schimbat releul s-a rupt furtunul de alimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jontech Postat Iunie 27, 2019 Share Postat Iunie 27, 2019 Salutare, Cumpăr piesa din imaginea de mai jos (numărul 10), placa de presiune cred. Moto: Honda Hornet 2006 0751457686 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cergutza Postat Iulie 1, 2019 Share Postat Iulie 1, 2019 Salut! Foaia si discurile F/S se nimeresc de la pc41 la pc36 din 2006 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 La 02.07.2019 la 2:59, cergutza a spus: Salut! Foaia si discurile F/S se nimeresc de la pc41 la pc36 din 2006 ? PC36 si PC41 nu prea are piese comune. Pinion sau foaie lant transmisie diferite, discuri frana fata spate diferite, discuri de ambreiaj diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cergutza Postat Iulie 8, 2019 Share Postat Iulie 8, 2019 Foaia si pinionul de la pc 41 se nimeresc la pc 36 , inclusiv discul spate , le am schimbat eu.Discurile fata nu le am schimbat ca erau făcute praf cele de pe pc41. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Iulie 9, 2019 Share Postat Iulie 9, 2019 Acum 18 ore, cergutza a spus: Foaia si pinionul de la pc 41 se nimeresc la pc 36 , inclusiv discul spate , le am schimbat eu.Discurile fata nu le am schimbat ca erau făcute praf cele de pe pc41. Bravo! Disc spate: PC36 Outer diameter: 220 mm Inner diameter: 105.0 mm Bolt circle: 125 mm PC41 Outer diameter: 240 mm Inner diameter: 116.0 mm Bolt circle: 136 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.