Jump to content
metaxa

Honda Hornet

Recommended Posts

1 oră în urmă, Cristian Florin a spus:

Mai este un surub la far cum privesti din fata e pe stanga practic.

 

Ce aveti cu carburatie vs '"cealalta metoda"' 🤔

Am trotineta din 2001 care m-a facut sa fiu mandru de carburatoarele ei cand m-am dat cu o seringa 🤩

 

 

1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari,

Am umatoarea situatie. Odometrul mare s-a decis sa se 'intepeneasca' la 70400 km.

Mentionez ca odometru mic functioneaza corespunzator, la fel si indicatorul de viteza cat si kilometrii mici din odometrul mare.

Am mai patit tot cu acest bord o situatie semanatoare cand avea 50 mii km. Atunci am desfacut bordul si efectiv am dat kilometrii inainte, am invartit fortat de cifre.

Am incercat si acum aceasta metoda, dar nu a functionat. E in continuare blocat.

A mai patit cineva asa ceva si ma poate ajuta cu o solutie ?

Ms

IMG_20190911_080827.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Psycho87 said:

Am umatoarea situatie. Odometrul mare s-a decis sa se 'intepeneasca' la 70400 km

 

Horneta ta e limitata la 70400 km ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presupun ca discurile de frana de pe PC34 1998-1999 (janta de 16'') nu se potrivesc la PC34 2000-2002, nu-i asa?

 

PS. am ajuns la pagina 599 (noul forum, cu paginatie diferita fata de cel vechi) tot povestind despre Honda 599 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 17 ore, Vallach a spus:

Presupun ca discurile de frana de pe PC34 1998-1999 (janta de 16'') nu se potrivesc la PC34 2000-2002, nu-i asa?

 

PS. am ajuns la pagina 599 (noul forum, cu paginatie diferita fata de cel vechi) tot povestind despre Honda 599 ;)


Nu se potrivesc, am incercat eu. Au diametrul cercului unde vin prindereile pe janta putin mai mic, cativa mm si nu se aliniziaza gaurile pentru suruburi. Din pacate le-am trims inapoi, omul de unde le luasem nu mai stia de pe ce model sunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amortizor spate cu reglaj compresie/rebound/preload de la care model se potriveste pt. PC36 2005?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, adrianm a spus:

Salut,

a pus cineva leduri H7 pe Hornet PC41? În review-uri toţi le laudă

https://www.philips.com.sg/c-p/11972UEX2/ultinon-essential-led-car-headlight-bulb

 

Sa inteleg ca link un e unul informativ? În alta ordine de idei ar fi destul de scumpe philips. Cu led nu e voie in far, spun cei de la itp si rar.. 

Eu am pe bandit unele la 60 lei, h7, căutate cu atentie, sunt geniale. Luminează foarte bine, nu mi am luat flash din sens opus, asta cred ca inseamna ca am reglat corespunzător fasciculul de lumina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma chinuie si pe mine talentul sa schimb becurile la al meu Hornetel dar nu stiu ce sa pun😤

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, Cristian C. a spus:

Sa inteleg ca link un e unul informativ? În alta ordine de idei ar fi destul de scumpe philips. Cu led nu e voie in far, spun cei de la itp si rar.. 

Eu am pe bandit unele la 60 lei, h7, căutate cu atentie, sunt geniale. Luminează foarte bine, nu mi am luat flash din sens opus, asta cred ca inseamna ca am reglat corespunzător fasciculul de lumina.

Da, linkul e informativ pt că sunt multe modele şi aş prefera modelul ăsta care nu are ventilator. Le-am găsit la 45 euro perechea la ofertă la Dafy Moto, aici în Franţa toţi le laudă că fac lumină (probabil fac, un led care consumă 18w face treabă ) - pe mine  nu mă încântă lumina aia de 6000k.

Dar partea cu adevărat proastă este că nu-s omologate - scrie şi pe cutie şi la Philips pe site

Vreau doar originale de firmă - Philips, Osram - coşmarul meu este un led care se arde cu fum în interior şi afumă oglinda  : )

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 minute, adrianm a spus:

 

Vreau doar originale de firmă - Philips, Osram - coşmarul meu este un led care se arde cu fum în interior şi afumă oglinda  : )

 

Pnm, daca asta e un pitic de al tau "Sa fie de firma domne"... ale mele au ventilator si am cumparat si model de capace cu corp mai lung, farul implicit becul led neavând aerisire sau ceva si nu mi s a topit, nu mi a luat foc, e in regula după aproape un întreg sezon.

-200768072029877198.jpg

-820363713911889279.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 36 minute, Cristian C. a spus:

Pnm, daca asta e un pitic de al tau "Sa fie de firma domne"... ale mele au ventilator si am cumparat si model de capace cu corp mai lung, farul implicit becul led neavând aerisire sau ceva si nu mi s a topit, nu mi a luat foc, e in regula după aproape un întreg sezon.

 

Am văzut deja far cu lupă VW afumat de la leduri 5050 noname, fiecare îşi asumă ruleta lui.

Nu vreau să mă coţopenesc să le îndes în spaţiul şi aşa strâmt, astea Philips sunt fix cât becurile halogen apoi simplul fapt că banda aia de cupru disipă suficient le consider mai bine făcute.

În fine, pentru mine lipsa omologării ECE este problemă dar pe cutia aia din link nu am văzut semnul "not for road" şi nici la magazin (doar scrie în descriere că n-are).

Care aveţi led sau xenon H7, puteţi pune o poză cu fasciculul contra unei porţi sau zid de la 5m?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am postat si pe facebook si pe unde am apucat dar nu am gasit neaparat un raspuns ... poate ma puteti ajuta voi.

Sa mai lovit cineva de aceasta problema ?

Din dorinta de a face un lucru ca si la carte ( aveam bordul aburit, sau cel putin credeam ca este aburit ) am desfacut ceasurile de bord sa vad pe unde imi intra apa in bord la al meu PC41

Am desfacut tot bordul sa vad unde este buba si am constatat ca fostul proprietar a umblat si el pe acolo. Cand a umblat a stricat toate filetele la cele 3 suruburi in care este prinsa carcasa pe bord ( vezi poza mai jos )maxresdefault.thumb.jpg.4d34b95ec11fe90c10662d5d682a7d9b.jpg

Ca sa repare greseala facuta a pus picatura in locul fiecarui surub dupa care a bagat suruburile inapoi. Ulterior picatura aceea sa prelins peste hartia unde se vede semnalizarea in partea stanga a bordului ( acolo eu credeam ca imi intra apa dar de fapt era picatura )

Am sters sticla pe interior am dat cu spray de contacte pe la mufe si am montat totul inapoi.

Cand am pus tot inapoi am constatat ca nu imi mai merge turometrul ( isi face check`ul dar cand il pornesc nu merge )

Am desfacut din nou totul am verificat sigurante am bagat mufa doar in placa de baza ( tineam placa in mana si porneam motorul ) si mort.

Am dat cu spray de contacte pe placa bordului am dat din nou in mufe , nimic mort.

Venind seara am pus totul inapoi sa pot pleca cu motoreta inapoi acasa si cand am pornit-o mergea turometrul.

Cand i-am dat 1`a si am plecat de pe loc a murit din nou. Pe drum inspre casa pornea , murea , pornea , murea.

 

Are cineva idee ce ar putea fii ? nu stiu cum sa ii dau de capat :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puneti linistiti led-uri. Nu va opreste nimeni pt asta. Eu merg constant cu faza lunga, inclusiv noaptea.i. Precizez ca inca nu i-am pus led, dar urmeaza. am doar un H4 alb foarte luminos. Ideea e sa fii cat mai vizibil.

va recomand totusi cand faceti ITP sa revenit la becul stock.

Spor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 12 ore, benilika a spus:

Salut,

 

Am postat si pe facebook si pe unde am apucat dar nu am gasit neaparat un raspuns ... poate ma puteti ajuta voi.

Sa mai lovit cineva de aceasta problema ?

Din dorinta de a face un lucru ca si la carte ( aveam bordul aburit, sau cel putin credeam ca este aburit ) am desfacut ceasurile de bord sa vad pe unde imi intra apa in bord la al meu PC41

Am desfacut tot bordul sa vad unde este buba si am constatat ca fostul proprietar a umblat si el pe acolo. Cand a umblat a stricat toate filetele la cele 3 suruburi in care este prinsa carcasa pe bord ( vezi poza mai jos )maxresdefault.thumb.jpg.4d34b95ec11fe90c10662d5d682a7d9b.jpg

Ca sa repare greseala facuta a pus picatura in locul fiecarui surub dupa care a bagat suruburile inapoi. Ulterior picatura aceea sa prelins peste hartia unde se vede semnalizarea in partea stanga a bordului ( acolo eu credeam ca imi intra apa dar de fapt era picatura )

Am sters sticla pe interior am dat cu spray de contacte pe la mufe si am montat totul inapoi.

Cand am pus tot inapoi am constatat ca nu imi mai merge turometrul ( isi face check`ul dar cand il pornesc nu merge )

Am desfacut din nou totul am verificat sigurante am bagat mufa doar in placa de baza ( tineam placa in mana si porneam motorul ) si mort.

Am dat cu spray de contacte pe placa bordului am dat din nou in mufe , nimic mort.

Venind seara am pus totul inapoi sa pot pleca cu motoreta inapoi acasa si cand am pornit-o mergea turometrul.

Cand i-am dat 1`a si am plecat de pe loc a murit din nou. Pe drum inspre casa pornea , murea , pornea , murea.

 

Are cineva idee ce ar putea fii ? nu stiu cum sa ii dau de capat :(

Caută în manual la capitolul 20.14 acolo sunt descrise testele tacho (a pus Vallach undeva, pagini mai în spate varianta engleza). Şuruburile alea trei am văzut că se strâng la 0.5Nm (strâng în plastic?)

Probabil doar un contact imperfect greu de găsit dar nu tacho sau ECM. Spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

AZi am desfăcut din nou tot bordul ...
Am verificat încărcarea 13.4 - 13.6 deci nu este de aici 
Am verificat din cartea tehnica care sunt firele care fac legătura între bord și ECU ( verde galben este firul care face conexiunea )
Firul nu este întrerupt l-am verificat 
Mâine duc bordul ( placa ) la electronist sa verifice lipiturile la rece ... Daca nici aia nu este atunci sa dus ECU ... ceea ce nu îmi vine să cred că se duce așa de odată din nimic ...
Am făcut și poze și totul arata cam așa ...
511d92a5124a8ddd62019b1c194e4726.jpg
66c7ee0c3ebf5bf646afe5b7d36b624d.jpg
c01b49325328fc1928b98f2c52781934.jpg
edb4b38bf611b497b5ec4a7f09a201f5.jpg
43fecc2c835256c5c55fd59f541fa4ca.jpg

Imi este ciuda că nu sunt singurul cu aceasta problema de pe forumuri dar nimeni nu a postat rezolvarea ...

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai făcut verificările cap 20-14 să ai impulsuri între galben/verde si verde/negru?

Dacă atunci când dispare indicaţia tacho rămân impulsurile atunci e placa defectă, dacă dispar impulsurile atunci defectul vine dinspre ECM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și dacă a mai umblat cineva prin bord, 99.99% a facut-o pt "operazione primavera"! Adică întinerire, capisci. 

Acu' dacă nu mai merge turometrul fix după ce ai umblat și tu în bord eu aș paria că nu s-a dus nici un ecu ci buba e - unde altundeva decât - în bord! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 31 minute, john17 a spus:

Și dacă a mai umblat cineva prin bord, 99.99% a facut-o pt "operazione primavera"! Adică întinerire, capisci.

Se poate vedea, trebuie să fi făcut lipituri pe spatele plăcii unde e memoria, să fi şuntat cuarţul şi cel mai probabil să fi scos eepromul să-l scrie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ai făcut verificările cap 20-14 să ai impulsuri între galben/verde si verde/negru?
Dacă atunci când dispare indicaţia tacho rămân impulsurile atunci e placa defectă, dacă dispar impulsurile atunci defectul vine dinspre ECM
Nu le-am făcut că acolo undeva scrie că îți trebuie un aparat care sa îl legi la multitetru că sa vezi valorile.
Am dat electronistului schema și azi este gata să pot măsura ...
Dar dacă tot am desfăcut din nou bordul am zis sa îl dau pentru verificare lipituri ...

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Deci am verificat ieri verificarea cu peack voltage ...
32d9030ac570b03ae10943762f049a9e.jpg
7.8 .7.9 ...
Nu pot sa îmi dau seama cum sa dus așa deodată ...
Faine motoare

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu motorul e "fain" , ci sirul fostilor prop...Asa a inflorit si mitul Ducati/Aprilia. Fabricantul nu e raspunzator pentru sirul de mecanici/combinatori ce-si fac veacul pe langa produs dupa vanzare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vineri mi-am luat permisul si sambata sa stricat turometrul ...

De sambata sta bucati in garaj si tot masor pe la ea sa ii dau de cap ...

Nu pot verifca ECU` ala nici cum ... este turnat ca l-as fii desfacut sa il verific de lipituri ...

  • Pe scurt incarcarea la motor este 13.0 - 13.5 deci oarecum buna
  • verificat firul verde galben si la ecu si la ceasurile din bord si este ok
  • desfacut bordul pana la placa de baza si verificata la electronist de lipituri reci este ok
  • verificat cu multitetru si imi vin ~7.15V pe firul verde/galben verde/negru

O alta anomalie sau cel putin mii se pare mie ciudat este ca releul de incarcare cand il pornesc in ~40sec , 1 min frige. Frige la modul ca frige :)

 

Acum incepe distractia ... cauta CDI cu, contact , buson de benzina , yala de la scaun chei dupa cauta cum sa ii pui km inapoi ( sa nu ramana KM de la CDI`ul second )

Nu mai am nici o idee si imi pierd si rabdarea cu el ...

Edited by benilika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rabdare. Oricum vine iarna. 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 09.10.2019 la 10:41, Gixu. a spus:

Nu motorul e "fain" , ci sirul fostilor prop...Asa a inflorit si mitul Ducati/Aprilia. Fabricantul nu e raspunzator pentru sirul de mecanici/combinatori ce-si fac veacul pe langa produs dupa vanzare.

Done.Amin

Nu merge turometrul dar motorul merge,nu? Doar nu schimbai vitezele dupa indicatiile turometrului, deci poti merge linistit la plimbare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...