KHK Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Anul asta am inceput, ca si anul trecut, destul de tarziu sezonul. Am luat motocicleta de la garaj abia dupa Paste, cu revizia de 40.000km si ITP facute, cauciucuri noi... gata de drum. Am facut 3 plimbari de "dezmortire" pe la munte si de-a lungul Dunarii... dar aveam chef de ceva "mai complex", de zone mai inalte si pasuri deosebite asa ca m-am gandit sa dau o tura in Tirol. Primisem scrisoare de la hotelul Enzian din Landeck unde este un BMW Testride Center ca in weekendul cu 1mai este deschiderea oficiala a sezonului. Initial l-am ademenit si pe Marcel sa mearga, chiar daca Pompi s-a cam suparat pe mine ca i l-am furat de la tura la Malmedy; prognoza meteo total nefavorabila si o raceala l-au cam speriat si a renuntat. Renuntasem si eu... Cand, joi pe la ora 12:00 primesc mail de la Enzian cu reminder... am zis ca e un semn si, desi prognoza era tot neincurajatoare, imi asum riscul sa ma ploua... am sunat la o pensiune in Längenfeld (ca daca ploua sa pot merge la Aqua Dome) si la 15:30 ieseam din Viena. Am mers numai pe autostrada ca aveam cca 560km de parcurs; am avut noroc ca am prins relativ liber, fara blocaje, chiar si in Germania si am putut sa alerg nestingherit; la 21:30 dadeam bagajele jos la pensiune in Tirol. Dimineata, cum m-am trezit, dau pe programele care arata imagini live de prin munti si, spre surprinderea mea, numai de bine. Iau micul dejun si o tai catre Landeck. Deja pe drum ma gandeam ce modele sa aleg si pe unde ar fi mai potrivit pentru fiecare. Landeck este asezat incredibil de bine pentru trasee moto: se afla in inima Tirol-ului si, pe langa peisajele de vis din Austria, poti trece foarte repede in Bavaria, Italia, Elvetia sau Lichtenstein. Am ajuns la hotel... conditiile de inchiriere le stiam deja de cand mai fusesem in 2008: 2 ore, maxim 350km (oricum nu ai cand sa-i faci), o aduci inapoi curata si cu plinul facut la loc, platesti 20 euro. Toate motocicletele erau noi-noute, abia facusera rodajul de 1000km, si cu toate dotarile posibile pentru modelul respectiv. La cerere ti se montau si cutiile laterale sau topcase. Ti se dau si harti sau chiar ghid daca e nevoie dar stiu zonele respective foarte bine si ma desurc fara probleme. Clientii hotelului fusesera ceva mai rapizi si oferta pentru moment nu mai era prea vasta; am luat un K1300S si am taiat-o catre sud in directia St. Moritz si am ajuns la granita cu Elvetia. Acolo, intr-un interval de cca 20min se intra in Elvetia, apoi inapoi in Austria (pe alta parte), se urca o portiune cu multe ace de par, se ajunge in Nauders si se trece in Italia pe Reschenpass. K-ul cu cei 175cp "trage de rupe" in orice treapta, franele sunt foarte puternice dar excelent dozabile (cea spate actionata individual insa este aproape zero, exact cum citisem in teste), suspensiile ESA de vis; mai ales cand intri in Italia trebuie sa treci din "sport" in "normal" sau chiar "comfort". Bineinteles ca pe acele de par si-a aratat slabiciunea din cauza ampatamentului foarte mare. Mi-a placut mult protectia la vant, dupa parerea mea suficienta si nu prea mi-a placut sunetul si as putea spune chiar zgomotul, pe care il gasesc cam deranjant la un mers civilizat la drum lung. Imi pare rau ca am uitat complet sa vad cum functioneaza asistentul de schimbare a treptelor (in sus) fara ambreiaj. M-am intors la hotel dupa cca. 130km de alergat si am reusit sa-mi gasesc preferata: R1200R, albastra, exact asa cum imi place. Mai facusem in trecut 2 teste cu acest model dar o apreciez foarte mult; am cerut pasuire sa pot sta 3 ore cu ea si am fugit pe Kaunertal Gletscherstrasse (prietenii de la Tura 2 "mit Vlad" o stiu bine), am platit fara nicio retinere cei 12euro taxa de intrare si am inceput ascensiunea pe curbele stranse catre ghetar. Abia asteptam sa iau si pranzul sus, la un loc cu schiorii. Motocicleta asta este facuta exact pentru astfel de drumuri, trage excelent, sunetul motorului incitant, franele excelente (aici spatele individual chiar este eficient), se clina instant cat vrei pe curbe... pur si simplu simti ca te joci cum vrei cu ea. Aceleasi suspensii ESA care s-au facut utile pe asfaltul cam prost din jurul lacului de acumulare. Daca ar fi sa-mi iau orice BMW nou (R sau K), nu as ezita nicio clipa sa dau banii pe ESA. Nu degeaba a iesit 2 ani la rand "Regina Alpilor" in Alpen Masters! Sus, asa cum ma asteptam, inca multa lume la ski... dupa un drum cu multe curbe si ace de par, urcasem cca 2000m iar temperatura scazuse cu aproape 20 grade. M-am intalnit la masa cu niste italieni si nemti pe care ii cunoscusem mai devreme la alegerea motocicletelor, erau deja la cafea... Am coborat inapoi "pe Pamant" si am mai facut cateva zeci de km la "drum intins" sa vad senzatia de naked la viteza mare; am atins chiar si 160-180km/h dar parbrizul sport era de mult, prea mic... Am facut plinul si dupa cca.150km m-am despartit cu greu de "regina"... am plecat inapoi catre Ătztal, bucuros ca am avut parte de o vreme excelenta. Sambata, iar la Enzian, iar teste... (va urma) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoflix Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 nice review! si pozele is superbe. long live the queen ! haha... scuze... n-am rezistat sa nu ma mandesc si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 4, 2010 Autor Share Postat Mai 4, 2010 Sambata iar dimineata micul dejun unde vecinii (nemti) imi povesteau cum a fost la ski in ziua precedenta (pe ghetar, la SĂślden)... vremea se anunta iar rezonabila asa ca am taiat-o iar spre Landeck, la teste. M-am dus hotarat sa incerc noul RT... l-am incalecat si am taiat-o spre pasul Arlberg, prin Sankt Anton. Apoi am zis sa incerc si Flexenpass si daca fortez putin, sa reusesc sa ma incadrez in timp, sa ajung si pe Hochtannbergpass... si am reusit. Cu mare atentie insa ca in zona aia ma mai tezeam dupa cate o curba cu ceva pietre pe jos... RT-ul cum il stiam... inselator... adica, te astepti cand vezi ditamai tancul sa fie greoi; nu e nici pe departe, se misca extrem de agil. Aceleasi frane de incredere, acelasi ESA eficient, se inclina uimitor in curbe. Ce nu mi-a placut, normal ca si la modelul anterior, nu ma pot impaca deloc cu parbrizul; lasat total jos imi arunca tot curentul in casca, vajaie incredibil, exclus sa pot merge cu barbia ridicata. Ridicat la maxim trebuie sa vad prin el si mi se pare total neplacut... am reusit sa gasesc o solutie de compromis la jumatate dar nu mi-a placut. La drum lung poate este placut sa te ascunzi dupa carenele si parbrizul imense dar per total nu-mi place senzatia. In ciuda multor calitati incontestabile, este o motocicleta pe care nu mi-o dores; sau poate nu inca... Mi-a placut ideea ca poti asculta muzica, chiar pana la 80-100km/h... si la noul model rotita "controller" cu functie multipla, usor de accesat, si faptul ca poti conecta usb/mp3. Pt. pasionatii de zogomot, noul sistem de "sunet" al esapamentului cu acea "sonda" electronica poate este interesant; pe mine nu m-a incantat prea tare; poate la GS se potriveste mai bine. Pe drum, la intoarcere, m-am intalnit cu o gasca mare de bikeri de toate genurile, cred ca erau peste 100... M-am intors la Landeck si... ma tenta HP2 Sport, din curiozitate, sa vad cat de sportiv poate fi un boxer; din pacate nu era inmatriculat. M-a tentat si S1000RR dar dupa ce am stat putin pe ea, mi-am dat seama ca nu are nicio legatura cu ce imi doresc eu... pe circuit nu ma vad iar sa-ti iei asa ceva pt. plimbari de placere mi se pare aberant; nu ma vedeam stand 2 ore pe ea; sau poate alta data. Mi-au cazut ochii pe un F800R; am citit numai de bine despre ea si chiar eram curios... Asa ca am incalecat pe-o sa si... am luat-o catre Garmisch. Nu fusesem niciodata pe Fernapass si am zis sa-l incerc... iar acolo am prins si singurele 5 minute de ploaie din tot acest weekend... chiar si putina grindina. Dupa cca 130km cu RT-ul, cand m-am urcat pe F am avut senzatia ca sunt pe o bicicleta. Naked, usoara, transimisie prin lant... Surpriza insa per total a fost foarte placuta; am fost uimit de ce poate, si franele, si suspensiile, chiar si motorul. As zice ca poate destul de bine pt. cat costa (comparat cu alte BMW). Se simte clar ca este din alta clasa dar totusi ramane o surpriza placuta. Recunosc ca suntetul motorului nu m-a incantat prea tare, pe langa un "motor serios" asta suna cam cum suna Matiz-ul in 3 cilindri... putin anemic. Mi s-ar fi parut mai interesant daca pastrau, ca si la F800S/ST sistemul de transimise prin curea, sa nu ai grija lantului. Foarte enervant mi s-a parut, ca si la K si RT, sistemul de semnalizare ca la japoneze. Si ce nu prea am inteles... rostul senzorului de iluminare al bordului, ce era rau oare daca era permanent aprins? M-am intors "la baza" si ma gandeam s-o tai catre pensiunea mea; aveam de mers cca 55km, ma cam luase foamea... era destul de innorat; dar din parcare mi-a facut cu ochiul "regina"... si m-am gandit: de ce nu? Ce-ar fi sa dau o tura iar cu ea? Imi place prea mult de ea... si uite asa am plecat iar spre pasul Arlberg unde am prins si ceva ceata, iar sus temperatura scazuse cam la 4 grade Celsius; vazand oamenii ca sunt asa indragostit de ea mi-au zis sa nu ma grabesc, sa ma plimb linistit. Si asa am facut... nu m-am grabit, am savurat din plin plimbarea si aerul luat in plin, fara carene... si cat de liniste este asa, cand curentii de aer nu sunt deloc directionati in casca... intr-adevar, sa mergi pe autostrada cu 160-180 cum am venit de la Viena ar fi probabil neplacut; dar pe drumurile "judetene" si in Alpi este o adevarata placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 fara cuvinte.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Sambata iar dimineata micul dejun unde vecinii (nemti) imi povesteau cum a fost la ski in ziua precedenta (pe ghetar, la SĂślden)... vremea se anunta iar rezonabila asa ca am taiat-o iar spre Landeck, la teste.M-am dus hotarat sa incerc noul RT... l-am incalecat si am taiat-o spre pasul Arlberg, prin Sankt Anton. Apoi am zis sa incerc si Flexenpass si daca fortez putin, sa reusesc sa ma incadrez in timp, sa ajung si pe Hochtannbergpass... si am reusit. Cu mare atentie insa ca in zona aia ma mai tezeam dupa cate o curba cu ceva pietre pe jos... RT-ul cum il stiam... inselator... adica, te astepti cand vezi ditamai tancul sa fie greoi; nu e nici pe departe, se misca extrem de agil. Aceleasi frane de incredere, acelasi ESA eficient, se inclina uimitor in curbe. Ce nu mi-a placut, normal ca si la modelul anterior, nu ma pot impaca deloc cu parbrizul; lasat total jos imi arunca tot curentul in casca, vajaie incredibil, exclus sa pot merge cu barbia ridicata. Ridicat la maxim trebuie sa vad prin el si mi se pare total neplacut... am reusit sa gasesc o solutie de compromis la jumatate dar nu mi-a placut. La drum lung poate este placut sa te ascunzi dupa carenele si parbrizul imense dar per total nu-mi place senzatia. In ciuda multor calitati incontestabile, este o motocicleta pe care nu mi-o dores; sau poate nu inca... Mi-a placut ideea ca poti asculta muzica, chiar pana la 80-100km/h... si la noul model rotita "controller" cu functie multipla, usor de accesat, si faptul ca poti conecta usb/mp3. Pt. pasionatii de zogomot, noul sistem de "sunet" al esapamentului cu acea "sonda" electronica poate este interesant; pe mine nu m-a incantat prea tare; poate la GS se potriveste mai bine. Pe drum, la intoarcere, m-am intalnit cu o gasca mare de bikeri de toate genurile, cred ca erau peste 100... M-am intors la Landeck si... ma tenta HP2 Sport, din curiozitate, sa vad cat de sportiv poate fi un boxer; din pacate nu era inmatriculat. M-a tentat si S1000RR dar dupa ce am stat putin pe ea, mi-am dat seama ca nu are nicio legatura cu ce imi doresc eu... pe circuit nu ma vad iar sa-ti iei asa ceva pt. plimbari de placere mi se pare aberant; nu ma vedeam stand 2 ore pe ea; sau poate alta data. Mi-au cazut ochii pe un F800R; am citit numai de bine despre ea si chiar eram curios... Asa ca am incalecat pe-o sa si... am luat-o catre Garmisch. Nu fusesem niciodata pe Fernapass si am zis sa-l incerc... iar acolo am prins si singurele 5 minute de ploaie din tot acest weekend... chiar si putina grindina. Dupa cca 130km cu RT-ul, cand m-am urcat pe F am avut senzatia ca sunt pe o bicicleta. Naked, usoara, transimisie prin lant... Surpriza insa per total a fost foarte placuta; am fost uimit de ce poate, si franele, si suspensiile, chiar si motorul. As zice ca poate destul de bine pt. cat costa (comparat cu alte BMW). Se simte clar ca este din alta clasa dar totusi ramane o surpriza placuta. Recunosc ca suntetul motorului nu m-a incantat prea tare, pe langa un "motor serios" asta suna cam cum suna Matiz-ul in 3 cilindri... putin anemic. Mi s-ar fi parut mai interesant daca pastrau, ca si la F800S/ST sistemul de transimise prin curea, sa nu ai grija lantului. Foarte enervant mi s-a parut, ca si la K si RT, sistemul de semnalizare ca la japoneze. Si ce nu prea am inteles... rostul senzorului de iluminare al bordului, ce era rau oare daca era permanent aprins? M-am intors "la baza" si ma gandeam s-o tai catre pensiunea mea; aveam de mers cca 55km, ma cam luase foamea... era destul de innorat; dar din parcare mi-a facut cu ochiul "regina"... si m-am gandit: de ce nu? Ce-ar fi sa dau o tura iar cu ea? Imi place prea mult de ea... si uite asa am plecat iar spre pasul Arlberg unde am prins si ceva ceata, iar sus temperatura scazuse cam la 4 grade Celsius; vazand oamenii ca sunt asa indragostit de ea mi-au zis sa nu ma grabesc, sa ma plimb linistit. Si asa am facut... nu m-am grabit, am savurat din plin plimbarea si aerul luat in plin, fara carene... si cat de liniste este asa, cand curentii de aer nu sunt deloc directionati in casca... intr-adevar, sa mergi pe autostrada cu 160-180 cum am venit de la Viena ar fi probabil neplacut; dar pe drumurile "judetene" si in Alpi este o adevarata placere. salutare nenea vlade ma bucur ca teai plimbat cu tancul cum zici tu dar tancul asta nou e de vis so duce criza recesiunea visez la noul rt am mers putin cu a lui doru motorul e acelasi imbunataririle sant mai elevate cat despre parbriz trebuie sa -l ridici sa vezi peste el nu prin el si atunci e ok nu te supara cu nimic orcum tu esti mai scund esti un fericit ca traiesti acolo frumusete civilizatie zone de vis ceva noutati despre noul lt nai auzit sa fi iubit Pompi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Excelent! Foarte folositor pentru cei care cauta un BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 6, 2010 Autor Share Postat Mai 6, 2010 Duminica cand m-am trezit era ud p-afara; am crezut ca nu mai am norocul sa scap de ploaie; mi-am strans bagajele, am luat micul dejun si am taiat-o in directia Viena insa chitit sa parcurg cat mai mult din cei cca 600 km fara autostrada, chiar daca imi va lua mult timp. Vremea a tinut insa cu mine si am avut iar parte de o zi excelenta. Trambulina de la Innsbruck: O fi frumos sa joci golf la aer curat in Tirol? In final, spre seara am ajuns acasa... cam obosit dar total incantat! Am avut parte de o vreme care in ciuda prognozelor pesimiste a fost excelenta, niste peisaje de vis si nu in ultimul rand de multa frumusete peste tot, curatenie, niste drumuri impecabile si nu in ultimul rand... destul de libere. Ce poate fi mai frumos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otravel Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Nu te mai saturi de calarit ''bavareze''. Suberbe peisajele. Drumuri bune in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 O adevarata placere sa calaresti atatea motociclete bune intr-un timp atat de scurt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Foarte frumos Sa sti ca te invidiez putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 6, 2010 Autor Share Postat Mai 6, 2010 long live the queen ! haha... scuze... n-am rezistat sa nu ma mandesc si eu... Normal ca te mandresti, ca ai cu ce... daca nici eu nu te inteleg... cine? Mesaj completat O adevarata placere sa calaresti atatea motociclete bune intr-un timp atat de scurt Sincer, in primul rand apreciez locurile si apoi motocicletele... cu o motocicleta "oarecare" poti aprecia locurile respective din plin; dar degeaba ai cea mai tare motocicleta daca nu ai unde sa te dai cu ea, sa-ti faca placere... Mesaj completat Nu te mai saturi de calarit ''bavareze''. Suberbe peisajele. Drumuri bune in continuare. Merci de urare, sper sa ne revedem in Alpi Cat despre "bavareze"... chiar ma gandeam ca in afara de niste Yamaha intr-un concediu in Grecia in 2005 cand eram incepator, niciodata nu m-am mai dat pe altceva in afara de BMW-uri (aproape cu toate fabricate in ultimii ani)... n-ar fi rau sa vad cum e si cu altceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 nenea vlad cand o sa fi mare ma iei si pe mine cu mata? promit sa fiu cuminte si sa nu iti ies din cuvant pune si tu pe pm traseele facute ca ma roade rau sa vin cu kul sa traiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 7, 2010 Autor Share Postat Mai 7, 2010 Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele alb Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 (editat) In final, spre seara am ajuns acasa... cam obosit dar total incantat! Am avut parte de o vreme care in ciuda prognozelor pesimiste a fost excelenta, niste peisaje de vis si nu in ultimul rand de multa frumusete peste tot, curatenie, niste drumuri impecabile si nu in ultimul rand... destul de libere. Ce poate fi mai frumos ? Iti spun eu ce poate fi mai frumos intr-un week-end de 1 Mai: fumul gratarelor, sfaraitul micilor, manelele date la maxim in difuzoarele masinilor parcate in imediata apropiere, mormane de gunoie ( sticle de plastic, doze de bere, pungi,... etc, etc, etc) lasate in urma. Astea toate pot fi. Vlad, prietene, esti un norocos ! Sincer, te invidiez ca ai ocazia sa-ti umpli plamanii cu aerul ala , sa-ti clatesti ochii cu peisajele alea "sa-ti ungi" sufletul cu 2-3 pasi "serviti", asa, ... la micul dejun, te invidiez ca ai posibilitatea sa-ti pierzi intregul week-end cu astfel de preocupari. Stiu, ai sa zici, si pe buna dreptate, ca m-ai invitat de nenumarate ori sa petrecem impreuna un astfel de week-end, ai insistat chiar. Spre rusinea mea n-am putut onora nici macar o data invitatiile tale. Cunosti detaliile fiecarui refuz... . Iti multumesc ca ne impartasesti si noua din calatoriile tale, sa mai "bagam " si noi ochiul. Prietene, bucura-te de toate astea la maxim ! Felicitari ! Editat Mai 7, 2010 de marele alb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 "Enervant" de frumos. Abia astept sa plec si eu spre zona in care ai testat tu "mobrele". Numar zilele ca un puscarias. Pe 16 Mai plec spre Landeck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dydy Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 o fi rau sa-ti petreci 1 mai-ul asa ? cateva din pozele alea sunt facute pe unde am mers anu trecut in alpi " reloaded " , nu ? imi pare ca e ghetaru ala cu marele lac la baza , pe care-l ocolesti pe dr cand incepi sa urci , si cobori pe stanga lui . oricum , bravo tie ca te bucuri in halu asta ... de toate noi pe aicea mai bagam o cheia , si ne intoarcem pe siriu , mai mergem la bulgari , pana la veliko , si la mare , la scoici , mai ne ia brasovenii la cate-o tura prin ungurime maruntish sa traiesti bine , in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 9, 2010 Autor Share Postat Mai 9, 2010 Prietene, bucura-te de toate astea la maxim ! Multumesc mult Daniel pentru gandurile bune! Io tot mai sper sa sa te mai prind p-aici... macar o tura ca in 2008; poate in septembrie? Sanatosi sa fim! Mesaj completat Numar zilele ca un puscarias. Pe 16 Mai plec spre Landeck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Da-mi un semn daca ai nevoie de ceva ajutor, informatii... Mesaj completat promit sa fiu cuminte si sa nu iti ies din cuvant Tu, cuminte?? Aduci brotacu p-aici? Hai... Mesaj completat o fi rau sa-ti petreci 1 mai-ul asa ?cateva din pozele alea sunt facute pe unde am mers anu trecut in alpi " reloaded " , nu ? imi pare ca e ghetaru ala cu marele lac la baza , pe care-l ocolesti pe dr cand incepi sa urci , si cobori pe stanga lui . Io stiu daca o fi rau? Mie mi-a placut! Da, am scris in poveste mai sus, am fost la Tura 2 p-acolo... dar pe cealalta parte (pe unde am ocolit lacul la ducere) este interzis; acum se si lucra. Las' ca si in iunie ne asteapta locuri de vis... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Multumesc mult Daniel pentru gandurile bune! Io tot mai sper sa sa te mai prind p-aici... macar o tura ca in 2008; poate in septembrie?Sanatosi sa fim! Mesaj completat Da-mi un semn daca ai nevoie de ceva ajutor, informatii... Mesaj completat Tu, cuminte?? Aduci brotacu p-aici? Hai... Mesaj completat Io stiu daca o fi rau? Mie mi-a placut! Da, am scris in poveste mai sus, am fost la Tura 2 p-acolo... dar pe cealalta parte (pe unde am ocolit lacul la ducere) este interzis; acum se si lucra. Las' ca si in iunie ne asteapta locuri de vis... nene vlade nenea vlade sa traiesti frumos mai e peacolo salutare la toata lumea respect Pompi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Da-mi un semn daca ai nevoie de ceva ajutor, informatii...Mesaj completat Merci frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) Der Sommer trägt Tirolerhut ! Editat Mai 13, 2010 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 13, 2010 Autor Share Postat Septembrie 13, 2010 Fiind cateva zile la munte in Tirol (cu masina), am zis ca daca tot se anunta vreme buna sa-mi iau si echipamentul cu mine ca cine stie... si iata ca n-am regretat. Am intrebat vineri pe la cateva hoteluri care inchiriaza, mai aproape de unde stateam noi, dar peste tot erau deja rezervate cu mult timp inainte asadar tot la Enzian am ajuns unde am mai avut de ales doar intre F800 R sau GS; cu R-ul ma dadusem data trecuta si am zis sa mai incerc GS-ul dar n-am facut tocmai bine. In primul rand, roata de 21" pe fata nu e deloc fun cand mergi preponderent pe pasuri, serpentine si ace de par; maneta de ambreiaj este un calvar iar saua, chiar daca era Touratech, fiind low s-a renuntat evident la o parte din burete si a fost tare neplacuta. De asemena, motorul desi trage viguros, se simte ca este "mic", ca trebuie turat... n-are nici pe departe farmecul boxerului sau chiar al K-ului. M-am impacat nesperat de bine cu parbrizul standard cu care nu prea-mi arunca aerul in fata... Ma rog, am zis merci ca totusi am gasit o motocicleta disponibila, am incalecat pe-o sa si am plecat la drum. Am pornit spre sud pana la Nauders, am intrat iar in Italia pe Reschenpass... Am continuat apoi catre Stelvio pe care, exceptand cireada de Milka de la inceput (eram avertizati de politie), l-am prins nesperat de liber pt. o astfel de vreme/weekend/septembrie. Pentru prima data am reusit sa prind coborarea spre Bormio fara ploaie... Apoi, pana in Bormio, am luat catre Livigno unde nu mai fusesem niciodata, trecand intai pe Passo di Foscagno (2291m) si Passo d'Eira (2208m) si n-am fost deloc dezamagit; era lume multa, agitatie... peste tot, inclusiv pe malul lacului piste de biciclete. Am urcat pe Forcola di Livigno (2315m), am intrat in Elvetia pe Berninapass (2328m)... ... si am coborat la St. Moritz unde m-am intalnit cu prietena mea si parintii ei sa luam masa impreuna. N-as mai fi plecat de acolo, am stat la o terasa, vremea super, statiunea de asemenea, turisti multi... Intr-un final a trebuit sa plec... am mers pana la Zernez, am facut dreapta catre Ofenpass apoi am intrat iar in Italia, iar Reschenpass, Austria... si goana pana la Landeck sa apuc sa returnez motocicleta la timp. Am parcurs in total aproape 400km, depasind cei 350km inclusi in pret Ma simteam destul de obosit, mana stanga (din cauza ambreiajului) si fundul (din cauza seii joase) ma cam dureau... dar am avut parte de o zi excelenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 amaratule.... tu si fundul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 frumoasa tura. mie mi-a placut mult gs-ul de 800 si mi s-a parut comod (sa nu uitam totusi ca eu am o scandura de xchallenge) intrebare: cum te intelegi cu Boulder Jacket? ma bate gandul sa imi iau una dar oscilez intre una din asta si air shell-ul galben... daca nu e mare deranjul, imi spui cum se comporta la cald, frig, ploaie, etc? multumesc a, si cat a costat inchiriatul gs-ului ptr cei 350 km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 a, si cat a costat inchiriatul gs-ului ptr cei 350 km? Parca din primul post : conditiile de inchiriere le stiam deja de cand mai fusesem in 2008: 2 ore, maxim 350km (oricum nu ai cand sa-i faci), o aduci inapoi curata si cu plinul facut la loc, platesti 20 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 14, 2010 Autor Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) frumoasa tura.mie mi-a placut mult gs-ul de 800 si mi s-a parut comod (sa nu uitam totusi ca eu am o scandura de xchallenge) intrebare: cum te intelegi cu Boulder Jacket? ma bate gandul sa imi iau una dar oscilez intre una din asta si air shell-ul galben... daca nu e mare deranjul, imi spui cum se comporta la cald, frig, ploaie, etc? multumesc a, si cat a costat inchiriatul gs-ului ptr cei 350 km? Incep cu ultima parte... ceea ce a citat Budd este adevarat dar valabil doar pt. weekendul de deschidere (cum a fost de 1mai) respectiv inchidere de sezon, adica testul de cate 2h. In timpul sezonului, motocicletele se inchiriaza cu ziua si costa 66 euro daca esti cazat la ei sau 89 euro pt. "oaspeti". Oricum, traseul asta era imposibil de facut in 2h. Cu tot cu pauza de cafea, pauza de masa (1h), pozat, alimentat, admirat etc. l-am facut in 9h. Depasirea km costa 20-30 centi/km. Daca il compari cu xChallenge, normal ca 800GS e altceva... dar comparat cu ceva "mai serios" e tot altceva dar in sens invers. Oricum, pt. cine vrea sa faca si enduro mai serios dar si ceva touring este ok. Boulder, dupa parerea mea, este perfecta; foarte usoara si confortabila; vara... de vis, materialul (Cordura) aerisit, 4 aerisiri generoase; membrana de ploaie/vant nu m-a dezamagit niciodata. Cand ploua de rupe, daca e si ceva mai racoare, prefer insa sa pun geaca de ploaie ca sa nu raman cu Boulder-ul ud, depinde de situatie. Reglabila in multe locuri, daca vrei poti scoate manecile. Fiind totusi o geaca de vara, normal ca pe frig serios nu e cea mai indicata; eu nu merg sub cca. 5 grade asa ca in combinatie cu windbreaker-ul si bluza thermo e suficient. Foarte important, siguranta: protectiile BMW, imbatabile dupa parerea mea. As cumpara-o inca o data fara sa ezit; ma tenta si Airshell-ul din cauza culorii pt. siguranta si ca idee ca e model nou. Dar este o combinatie intre Airflow si Boulder, aceesi membrana Venturi... este insa mai scumpa cu cca 35 euro si nu contine protectia spate standard deci inca cateva zeci de euro diferenta. Pe de alta parte, mai ales in Ro, culoarea aia galbena este un mare dezavantaj ca mereu va fi jegos. Destul de echipament aici, avem topic dedicat echipement BMW si vorbim orice acolo. Editat Septembrie 14, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.