Sari la conținut

Sunt nedumerit !


Hofu
 Share

Postări Recomandate

Am un r6 de ceva ani si as cam vrea sa ma reprofilez. M`am gandit sa achizitionez un enduro si aici au aparut cateva semne de intrebare...: sunt constient ca in oras un enduro e foarte eficient (cu kitul supermoto) dar pe distante lungi ex: bucuresti constanta, innebunesc ? facand abstractie ca trec de pe vitezana pe enduro. Intretinerea cum e ? cine poate sa`mi spuna niste avantaje/dezavantaje.. Multumesc anticipat

PS: vreau sa ma duc pe coclauri, dar se merita si din alte puncte de vedere ?

Editat de Hofu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai e un mare avantaj - sunt mari sanse sa traiesti mai mult ;)

Ia-ti popcorn si baga citit prin coltul enduristilor si o sa afli multe despre motoarele astea (inclusiv faptul ca sunt de foarte multe feluri si pentru scopuri destul de diferite).

Daca vrei raspunsuri, pune intai intrebari clare care cer raspunsuri concrete! :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ionut73 nu m`ai ajutat deloc ;))) chestiile astea le`am facut, le tot fac, dar ma gandeam ca aflu niste informatii supimentare de la niste motociclisti in domeniu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motociclist adevarat!

Felicitari pentru decizia luata de a trece la enduro!

 

Pai in Craiova nu ai cum sa ii motociclsit adevarat cu sport.....tre` sa ai "enduro" sa fii pe sistem :agree:

 

NSL ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ionut73 nu m`ai ajutat deloc :laugh:)) chestiile astea le`am facut, le tot fac, dar ma gandeam ca aflu niste informatii supimentare de la niste motociclisti in domeniu !

 

Depinde foarte mult ce iti doresti: enduro-supermoto (unde nu ma pricep cat de cat nu ma bag) sau enduro-touring (pentru asa ceva, banuiesc ca toata lumea este de acord cu BMW1200 GS Adv)

Respect!

Mesaj completat

Pai in Craiova nu ai cum sa ii motociclsit adevarat cu sport.....tre` sa ai "enduro" sa fii pe sistem :D

 

NSL :agree:

 

tare!

;)

Editat de topgun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: vreau sa ma duc pe coclauri, dar se merita si din alte puncte de vedere ?

 

 

Simplu: nu

Pt supermoto mai bune ar fi LC4, XT, XR, DRZ. Nu vorbim de competitii supermoto, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu asteptam sa`mi spuna cineva ... da e bun wr`u e perf enduro-sm... am auzit fel si fel de pareri despre el, dar niciodata din gura lupului ;)

 

Mesaj completat

Simplu: nu

Pt supermoto mai bune ar fi LC4, XT, XR, DRZ. Nu vorbim de competitii supermoto, nu?

 

 

nu ... am nevoie de un motor atat pentru enduro in weekend.. cat si pentru oras, drumuri extraurbane, etc

Mesaj completat

Simplu: nu

Pt supermoto mai bune ar fi LC4, XT, XR, DRZ. Nu vorbim de competitii supermoto, nu?

 

 

nu ... am nevoie de un motor atat pentru enduro in weekend.. cat si pentru oras, drumuri extraurbane, etc

Mesaj completat

Simplu: nu

Pt supermoto mai bune ar fi LC4, XT, XR, DRZ. Nu vorbim de competitii supermoto, nu?

 

 

nu ... am nevoie de un motor atat pentru enduro in weekend.. cat si pentru oras, drumuri extraurbane, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motociclist adevarat!

Felicitari pentru decizia luata de a trece la enduro!

 

 

 

Trecerea de la ss la enduro te face un motociclist adevarat! ... Treci de la cocalar la motociclist! Bafta!

 

Topgun! A avea un motor enduro nu te face "motociclist" ...ci pasiunea pentru 2 roti te face motociclist...

 

Ma gandesc la ce categorie sunt cei cu comuniste? :-/ hmmm...!

 

 

Scuze pentru off topic !...

 

 

 

On topic ! Poti sa-ti iei un super duke! ... (optiunea mea) Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, pt. padure sau supermoto competitie (am inteles ca nu e czul) iti trebuie EXC, WR, CRF, Gas GAS, Husaberg, Husqvarna etc. Adica modele de top hard enduro. Ca sa impaci si varza si capra, dar fara drumuri lungi, iti trebuie LC4, XR, XT, DRZ etc. Adica modele de uz curent fara pretentii de top. Si cu 2 randuri de roti. Enduro si Supermoto. Vrei si drumuri lungi, dar mai subtire cu coclaurile, iti trebuie enduro touring: LC4 Adventure, Transalp, Tenere, DR RSE, Dominator, Africa Twin etc

WR este o motocicleta foarte buna. Model de top pt hard enduro. Si pt supermoto sportiv. Nu merita utilizata in oras. Nu face in oras ce ar putea sa faca si DRZ. O omori inutil pe strazi fara ai putea exploata total potentialul si, prin urmare, nu iti va da senzatii deosebite. Senzatii deosebite pe care ti le va da pe coclau, in schimb.

PS Citeste topicurile dedicate de la 'Vreau si eu enduro'. Please!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai chemat lupu' a venit! Sunt f. happy cu WR 450F SM. Pentru oras este super misto, in afara 120-130 km/h viteza de croaziera, 150 top speed. Depinde de calcatura, eu sunt cu calcatura scurta. Cam 120 km autonomie, deh cu 7 litrii ce sa faci! Comparativ cu DRZ, WR-ul mai puternic, mai usor, mai subtire, bracheaza ceva mai mult te strecori parca mai bine cu el dar sunt cam subiectiv. Schimbul de ulei la 1400-1500 km, 1,2l. Service f. bun la Ciolpani la circuit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu din calcatura poti sa-ti faci orice raport al top speed vs acceleratie. La SM de fapt problema este ca fiind pe baza de "capra" f. inalta, cu curse lungi la suspensie etc. peste 130-140 incepe sa se comporte cam instabil, poti sa mergi mai tare nu zic dar trebuie sa fii "alert".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

telted a spus esentialul, se poate top speed mai mare dar e periculos, supermotardul este jucarie de oras. personal, in cazul tau, as opta pt lc4 si drz, in ordinea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

telted a spus esentialul, se poate top speed mai mare dar e periculos, supermotardul este jucarie de oras. personal, in cazul tau, as opta pt lc4 si drz, in ordinea asta.

As tinde sa subscriu si atat.

 

Eu unul recomand sa te dai cu un supermotard de clasa grea (WR450, CRF450, Husaberg FS450, KTM EXC-F SM etc.). Daca iti place, e ok. Tine minte ca schimbu de ulei il faci la 1000-1500 km MAXIM (1000 la mers in oras sau afara la viteze mari, 1500 la mers la drum intins fara sa tragi de el - adica nu 120+ constant). Practic, la cum merg eu, ar veni de 2-3 ori pe luna.

 

Una peste alta, mie mi se par incomode SMurile de competitie in oras sau pe afara. Pe coclau in reprize scurte merge, dar nu e deloc practic sau confortabil, comparativ cu un enduro mai mare ( LC4, DRZ) ca sa nu mai vorbim de cele cu valente de touring (toate single-urile de 650 in afara de XR si LC4).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa te plictisesti cu enduro oriunde in afara de drum cu gropi si off-road (si in oras daca esti cu alti enduristi sa o dai pe o roata :P ). Poti sa-i pui ce roti vrei, dar unele intermediare rezolva mai multe probleme.

Io recomand pastrarea R6 si achizitionarea unui enduro vechi si bun, adica un DR600/650 din 85-95 (care face cam tot ce face un enduro modern doar ca e pana in 1000 Euro).

 

Dar tot cu R6 o sa te dai mai mult.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa te plictisesti cu enduro oriunde in afara de drum cu gropi si off-road (si in oras daca esti cu alti enduristi sa o dai pe o roata :) ). Poti sa-i pui ce roti vrei, dar unele intermediare rezolva mai multe probleme.

Io recomand pastrarea R6 si achizitionarea unui enduro vechi si bun, adica un DR600/650 din 85-95 (care face cam tot ce face un enduro modern doar ca e pana in 1000 Euro).

 

Dar tot cu R6 o sa te dai mai mult.

 

Mama ce sfaturi pfai de p..a mea, no da de unde le scoti nana?

 

In afara de sfatul cu pastrarea R6 si achizitionarea unui enduro vechi si bun.... sunt cam de kokos.

 

Nu... DR 600 / 650 nu face ce face un enduro modern ci doar sunt niste motociclete ieftine, polivalente si relativ performante pentru categoria lor, altfel spus au "great value for the money", dar nu-s cele mai usoare si nici cele mai vanoase.

 

Sa nu mai zic de aia cu "o sa te plictisesti cu enduro..." Te plictisesti doar pe autostrada, asta daca n-ai pe Satana in tine si iti place sa dai 160 - 200 pe oriunde :moron: :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DR 650 n-are nicio treaba cu un enduro modern. Sa te dai jos de la DR 650 si sa te sui pe un Husaberg 450... e ca si cum ai sari de pe scuter pe R1 - in termeni de coclau.

 

Pastreaza R6-le si ia-ti ceva micut de coclau, un DR350, DRz 400, acolo. Sau, de ce nu, un 2t mai nou, sa nu te omoare restaurarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...