Hofu Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 (editat) Am un r6 de ceva ani si as cam vrea sa ma reprofilez. M`am gandit sa achizitionez un enduro si aici au aparut cateva semne de intrebare...: sunt constient ca in oras un enduro e foarte eficient (cu kitul supermoto) dar pe distante lungi ex: bucuresti constanta, innebunesc ? facand abstractie ca trec de pe vitezana pe enduro. Intretinerea cum e ? cine poate sa`mi spuna niste avantaje/dezavantaje.. Multumesc anticipat PS: vreau sa ma duc pe coclauri, dar se merita si din alte puncte de vedere ? Editat Mai 12, 2010 de Hofu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 mai e un mare avantaj - sunt mari sanse sa traiesti mai mult Ia-ti popcorn si baga citit prin coltul enduristilor si o sa afli multe despre motoarele astea (inclusiv faptul ca sunt de foarte multe feluri si pentru scopuri destul de diferite). Daca vrei raspunsuri, pune intai intrebari clare care cer raspunsuri concrete! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hofu Postat Mai 12, 2010 Autor Share Postat Mai 12, 2010 yamaha wr 450 f asta am in vizor, crezi ca m`as descurca cu ea supermoto ? sau e dedicata enduro ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 yamaha wr 450 f asta am in vizor, crezi ca m`as descurca cu ea supermoto ? sau e dedicata enduro ?! google images iti da 62100 de rezultate la "yamaha wr 450 supermoto" http://www.google.ro/images?client=safari&...l=ro&tab=wi Tu ce zici, merge supermoto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Un motociclist adevarat! Felicitari pentru decizia luata de a trece la enduro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hofu Postat Mai 12, 2010 Autor Share Postat Mai 12, 2010 ionut73 nu m`ai ajutat deloc )) chestiile astea le`am facut, le tot fac, dar ma gandeam ca aflu niste informatii supimentare de la niste motociclisti in domeniu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euforiu Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Un motociclist adevarat!Felicitari pentru decizia luata de a trece la enduro! Pai in Craiova nu ai cum sa ii motociclsit adevarat cu sport.....tre` sa ai "enduro" sa fii pe sistem NSL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 (editat) ionut73 nu m`ai ajutat deloc )) chestiile astea le`am facut, le tot fac, dar ma gandeam ca aflu niste informatii supimentare de la niste motociclisti in domeniu ! Depinde foarte mult ce iti doresti: enduro-supermoto (unde nu ma pricep cat de cat nu ma bag) sau enduro-touring (pentru asa ceva, banuiesc ca toata lumea este de acord cu BMW1200 GS Adv) Respect! Mesaj completat Pai in Craiova nu ai cum sa ii motociclsit adevarat cu sport.....tre` sa ai "enduro" sa fii pe sistem NSL tare! Editat Mai 12, 2010 de topgun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hofu Postat Mai 12, 2010 Autor Share Postat Mai 12, 2010 >) Mesaj completat >) Mesaj completat >) Mesaj completat >) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 PS: vreau sa ma duc pe coclauri, dar se merita si din alte puncte de vedere ? Simplu: nu Pt supermoto mai bune ar fi LC4, XT, XR, DRZ. Nu vorbim de competitii supermoto, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hofu Postat Mai 12, 2010 Autor Share Postat Mai 12, 2010 Eu asteptam sa`mi spuna cineva ... da e bun wr`u e perf enduro-sm... am auzit fel si fel de pareri despre el, dar niciodata din gura lupului Mesaj completat Simplu: nuPt supermoto mai bune ar fi LC4, XT, XR, DRZ. Nu vorbim de competitii supermoto, nu? nu ... am nevoie de un motor atat pentru enduro in weekend.. cat si pentru oras, drumuri extraurbane, etc Mesaj completat Simplu: nuPt supermoto mai bune ar fi LC4, XT, XR, DRZ. Nu vorbim de competitii supermoto, nu? nu ... am nevoie de un motor atat pentru enduro in weekend.. cat si pentru oras, drumuri extraurbane, etc Mesaj completat Simplu: nuPt supermoto mai bune ar fi LC4, XT, XR, DRZ. Nu vorbim de competitii supermoto, nu? nu ... am nevoie de un motor atat pentru enduro in weekend.. cat si pentru oras, drumuri extraurbane, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinFB Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 toate topicurile din aria asta au un singur raspuns la genul tau de intrebare : suzuki DRZ 400 S sau E depinde ce vrei mai mut, coclau sau strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hofu Postat Mai 12, 2010 Autor Share Postat Mai 12, 2010 Asta e problema ca sunt indrumat si spre wr si spre drz... imi poti argumenta dc e mai bun drz`u ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Un motociclist adevarat!Felicitari pentru decizia luata de a trece la enduro! Trecerea de la ss la enduro te face un motociclist adevarat! ... Treci de la cocalar la motociclist! Bafta! Topgun! A avea un motor enduro nu te face "motociclist" ...ci pasiunea pentru 2 roti te face motociclist... Ma gandesc la ce categorie sunt cei cu comuniste? :-/ hmmm...! Scuze pentru off topic !... On topic ! Poti sa-ti iei un super duke! ... (optiunea mea) Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Man, pt. padure sau supermoto competitie (am inteles ca nu e czul) iti trebuie EXC, WR, CRF, Gas GAS, Husaberg, Husqvarna etc. Adica modele de top hard enduro. Ca sa impaci si varza si capra, dar fara drumuri lungi, iti trebuie LC4, XR, XT, DRZ etc. Adica modele de uz curent fara pretentii de top. Si cu 2 randuri de roti. Enduro si Supermoto. Vrei si drumuri lungi, dar mai subtire cu coclaurile, iti trebuie enduro touring: LC4 Adventure, Transalp, Tenere, DR RSE, Dominator, Africa Twin etc WR este o motocicleta foarte buna. Model de top pt hard enduro. Si pt supermoto sportiv. Nu merita utilizata in oras. Nu face in oras ce ar putea sa faca si DRZ. O omori inutil pe strazi fara ai putea exploata total potentialul si, prin urmare, nu iti va da senzatii deosebite. Senzatii deosebite pe care ti le va da pe coclau, in schimb. PS Citeste topicurile dedicate de la 'Vreau si eu enduro'. Please! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Ai chemat lupu' a venit! Sunt f. happy cu WR 450F SM. Pentru oras este super misto, in afara 120-130 km/h viteza de croaziera, 150 top speed. Depinde de calcatura, eu sunt cu calcatura scurta. Cam 120 km autonomie, deh cu 7 litrii ce sa faci! Comparativ cu DRZ, WR-ul mai puternic, mai usor, mai subtire, bracheaza ceva mai mult te strecori parca mai bine cu el dar sunt cam subiectiv. Schimbul de ulei la 1400-1500 km, 1,2l. Service f. bun la Ciolpani la circuit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hofu Postat Mai 12, 2010 Autor Share Postat Mai 12, 2010 Ms Mesaj completat astea da argumente... si in legatura cu drumurile lungi la kit de sm poti lua pinion mai mic ? pt imbunatatirea vitezei ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 In principiu din calcatura poti sa-ti faci orice raport al top speed vs acceleratie. La SM de fapt problema este ca fiind pe baza de "capra" f. inalta, cu curse lungi la suspensie etc. peste 130-140 incepe sa se comporte cam instabil, poti sa mergi mai tare nu zic dar trebuie sa fii "alert". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 telted a spus esentialul, se poate top speed mai mare dar e periculos, supermotardul este jucarie de oras. personal, in cazul tau, as opta pt lc4 si drz, in ordinea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 (editat) telted a spus esentialul, se poate top speed mai mare dar e periculos, supermotardul este jucarie de oras. personal, in cazul tau, as opta pt lc4 si drz, in ordinea asta. As tinde sa subscriu si atat. Eu unul recomand sa te dai cu un supermotard de clasa grea (WR450, CRF450, Husaberg FS450, KTM EXC-F SM etc.). Daca iti place, e ok. Tine minte ca schimbu de ulei il faci la 1000-1500 km MAXIM (1000 la mers in oras sau afara la viteze mari, 1500 la mers la drum intins fara sa tragi de el - adica nu 120+ constant). Practic, la cum merg eu, ar veni de 2-3 ori pe luna. Una peste alta, mie mi se par incomode SMurile de competitie in oras sau pe afara. Pe coclau in reprize scurte merge, dar nu e deloc practic sau confortabil, comparativ cu un enduro mai mare ( LC4, DRZ) ca sa nu mai vorbim de cele cu valente de touring (toate single-urile de 650 in afara de XR si LC4). Editat Mai 14, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Eu nu cred ca exista motocicleta pe care o vrea initiatorul topicului.(SM+coclau+autostrada) PS: Daca o gaseste cineva sa-mi zica si mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 (editat) o sa te plictisesti cu enduro oriunde in afara de drum cu gropi si off-road (si in oras daca esti cu alti enduristi sa o dai pe o roata ). Poti sa-i pui ce roti vrei, dar unele intermediare rezolva mai multe probleme. Io recomand pastrarea R6 si achizitionarea unui enduro vechi si bun, adica un DR600/650 din 85-95 (care face cam tot ce face un enduro modern doar ca e pana in 1000 Euro). Dar tot cu R6 o sa te dai mai mult. Editat Mai 14, 2010 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 o sa te plictisesti cu enduro oriunde in afara de drum cu gropi si off-road (si in oras daca esti cu alti enduristi sa o dai pe o roata ). Poti sa-i pui ce roti vrei, dar unele intermediare rezolva mai multe probleme.Io recomand pastrarea R6 si achizitionarea unui enduro vechi si bun, adica un DR600/650 din 85-95 (care face cam tot ce face un enduro modern doar ca e pana in 1000 Euro). Dar tot cu R6 o sa te dai mai mult. Mama ce sfaturi pfai de p..a mea, no da de unde le scoti nana? In afara de sfatul cu pastrarea R6 si achizitionarea unui enduro vechi si bun.... sunt cam de kokos. Nu... DR 600 / 650 nu face ce face un enduro modern ci doar sunt niste motociclete ieftine, polivalente si relativ performante pentru categoria lor, altfel spus au "great value for the money", dar nu-s cele mai usoare si nici cele mai vanoase. Sa nu mai zic de aia cu "o sa te plictisesti cu enduro..." Te plictisesti doar pe autostrada, asta daca n-ai pe Satana in tine si iti place sa dai 160 - 200 pe oriunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 DR 650 n-are nicio treaba cu un enduro modern. Sa te dai jos de la DR 650 si sa te sui pe un Husaberg 450... e ca si cum ai sari de pe scuter pe R1 - in termeni de coclau. Pastreaza R6-le si ia-ti ceva micut de coclau, un DR350, DRz 400, acolo. Sau, de ce nu, un 2t mai nou, sa nu te omoare restaurarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hofu Postat Mai 21, 2010 Autor Share Postat Mai 21, 2010 Multumesc pt sfaturi... am facut deja alegerea: wr450f din 2004... e chiar ce cautam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.