Raptoru_alb Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Dupa multe luni de munca am reusit sa il pun cit de cit pe roti atit cit ma-m priceput si eu ,mai am de reglat putin la aprindere ca imi da pedala dela cutie cu putere in sus ,am sa mai apelez la dl Cristi 57 sa imi mai umble la aprindere nu o ia la 2-4 pedale dupa amorsare,sper sa ii dau de cap....!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Dupa multe luni de munca am reusit sa il pun cit de cit pe roti atit cit ma-m priceput si eu ,mai am de reglat putin la aprindere ca imi da pedala dela cutie cu putere in sus ,am sa mai apelez la dl Cristi 57 sa imi mai umble la aprindere nu o ia la 2-4 pedale dupa amorsare,sper sa ii dau de cap....!! Daca loveste inapoi pedala aia inseamna ca avansul este prea mare. solutie e simpla slabesti suruburile platoului si il misti spre stanga deci contrar acelor de ceasornic si asa mai micsorezi din avans,Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 ,sper sa ii dau de cap....!! Frumoasa piesa, sa ai parte de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Putin este mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raptoru_alb Postat Mai 14, 2010 Autor Share Postat Mai 14, 2010 Am desfacut capacul dela aprindere si am umblat la platou si nu prea ma-m descurcat prea bine ,cred ca trebuie sa il pun dupa linia de aprindere dela volanta si sa incerc cu becul sa ii gasesc PM,mai incerc si varianta asta..!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Daca loveste inapoi pedala aia inseamna ca avansul este prea mare. solutie e simpla slabesti suruburile platoului si il misti spre stanga deci contrar acelor de ceasornic si asa mai micsorezi din avans,Bafta! sal...as vrea sa inteleg si eu daca motoru se invirte pe dreapta cum poti sa iei din avans dind platoul spre stinga.. logic pare ca il maresti nu...sau ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Avansul se mareste prin rotirea corpului ruptorului distribuitor in sensul invers de rotire a axului distribuitorului si se micsoreaza prin rotirea corpului in sensul de rotire a axului distribuitorului.numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Ai bagat multa munca... ma gandesc ca iti place ce a iesit daca ti-ai dedicat atat timp pentru a o aduce in starea asta..... Dar.... ca tobele alea.... sunt mirifice... o sa aduca un mare +++PLUS+++ tuturor motociclistilor indiferent de categoria lor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 (editat) Ai bagat multa munca... ma gandesc ca iti place ce a iesit daca ti-ai dedicat atat timp pentru a o aduce in starea asta..... Dar.... ca tobele alea.... sunt mirifice... o sa aduca un mare +++PLUS+++ tuturor motociclistilor indiferent de categoria lor... ...crucile si consola de lansare a rachetelor de pe rezervor, culoarea vesela a benzii izolatoare, generos folosita, albastrul izvoriu al pipelor de bujii , brizbrizurile de plastic cromate, vor aduce de asemenea un mare ++++PLUS++++++++++ tuturor motociclistilor, indiferent de categoria noastra...si mie , evident! Editat Mai 15, 2010 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 sal...as vrea sa inteleg si eu daca motoru se invirte pe dreapta cum poti sa iei din avans dind platoul spre stinga.. logic pare ca il maresti nu...sau ma insel "Daca momentul aprinderii nu este reglat corect se slabesc suruburile de fixare ale platoului 3 si se roteste platoul spre dreapta daca avansul este mic si spre stanga, daca avansul este mare"-PASAJ EXTRAS DIN MANUALUL PT DNEPR!!! -Daca la ural motorul merge pe dos atunci e greseala mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 ...crucile si consola de lansare a rachetelor de pe rezervor, culoarea vesela a benzii izolatoare, generos folosita, albastrul izvoriu al pipelor de bujii , brizbrizurile de plastic cromate, vor aduce de asemenea un mare ++++PLUS++++++++++ tuturor motociclistilor, indiferent de categoria noastra...si mie , evident! mi se pare mie sau in ultima vreme ai cam exagerat cu sarcasmul ?? nu mai bine ii explicai omului cum sa isi rezolve problema ?? ca garantat stii cum PS eu cedeam ca forumul este pt a schimba informatii nu pt a refula din propriile frustari prin ridiculizarea altora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 ti se pare, drobu' e sarcastic de cand se stie doar nu voiai sa scrie "idem lil debul" sau "word!" mie-mi place albastrul, se asorteaza cu bidoanele si cu ligheanul din curte nu, chiar imi place albastru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 (editat) "Daca momentul aprinderii nu este reglat corect seslabesc suruburile de fixare ale platoului 3 si se roteste platoul spre dreapta daca avansul este mic si spre stanga, daca avansul este mare"-PASAJ EXTRAS DIN MANUALUL PT DNEPR!!! -Daca la ural motorul merge pe dos atunci e greseala mea! Valabil (si logic) pentru orice motor: platoul rotit in acelesi sens cu sensul de rotatie al motorului=se ia din avans, rotit in sens contrar, se mareste avansul On topic: agregatul arata intr-un mare fel, dar nu a ural si oricum mai ai muuult de munca la ea pina sa mergi cu ea....distractia acuma incepe!!!! Editat Mai 15, 2010 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 (editat) Te-ai suit pe el chiar Âşi nepornit? Mi se pare extrem de incomod acel ghidon, cu coarnele ridicate aÂşa. Este obositor Âşi greu de virat! Ar fi trebuit să îndoi în jos Âşi spre tine capetele de ghidon de la ultima curbură. Sînt chiar curios dacă poți manevra motorul... Editat Mai 15, 2010 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 mi se pare mie sau in ultima vreme ai cam exagerat cu sarcasmul ??nu mai bine ii explicai omului cum sa isi rezolve problema ?? ca garantat stii cum PS eu cedeam ca forumul este pt a schimba informatii nu pt a refula din propriile frustari prin ridiculizarea altora ...nu este nici o urma de sarcasm , si nu este nici un fel de problema( ca daca era , il sprijineam, virtual , noi toti motociclistii vechi , ca sa o rezolve..) Am pastrat doar tonul ,optimismul ,si sintaxa cunoscatorilor si admiratorilor... Si, imi place , ca lui Fany ii place albastrul! ...stiam eu ca e o romantica.... Mesaj completat mi se pare mie sau in ultima vreme ai cam exagerat cu sarcasmul ??nu mai bine ii explicai omului cum sa isi rezolve problema ?? ca garantat stii cum PS eu cedeam ca forumul este pt a schimba informatii nu pt a refula din propriile frustari prin ridiculizarea altora ...cama este montata pe axa cu came( suna ciudat , dar chiar asa e ) si surprinzator , uimitor, doua pinioane angrenate, se invart in sensuri diferite...Indiferent in ce parte si ce emisfera a globului se va invarti arborele motor, axa cu came se va invarti invers! Nu stim de ce , dar asa se intampla! Iar povestea cu avansul e complicata...tine de proiectia mentala a evolutiei in timp a elementelor angrenate.... Daca rotesc platina inspre intampinarea camei in rotatie ce se intampla? ...ca si chestia aia cu doua trenuri care pornesc unul spre altul din gari diferite...clasa a 4-a... Dar daca trenurile merg in in acelasi sens unul mai incet si celalat mai repede...etc... Dar daca unul sta , si il mutam vreo doua gari mai in spate , si alalalt vine din urma? Dar daca il mutam cu vreo doua gari mai in fatza, si acceleratul nu opreste in continuare in Mizil? ...noh, si tot asa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 mi se pare mie sau in ultima vreme ai cam exagerat cu sarcasmul ??nu mai bine ii explicai omului cum sa isi rezolve problema ?? ca garantat stii cum PS eu cedeam ca forumul este pt a schimba informatii nu pt a refula din propriile frustari prin ridiculizarea altora Cand eram baiat la mama acasa si lucram la masini impreuna cu fratele meu mai mare si se intampla sa scape cheia de pe surub intr-o bucata de metal taioasa de sarea sangele pe capota, se auzea un simplu "UPS" dupa care izbugneam amandoi intr-un ras isteric. Intr-o zi, imediat cand am intrat pe poarta am vazut cum sa repetat o astfel de faza, (scapat cheia, sange, bla,bla), iar la reactia mea de "UPS" am simtit cheia cum trece razant de urechea mea. Nestiind ca el se chinuie de pe o jumatate de ora sa desfaca acel surub fara nici un rezultat. Cica am fost sarcastic... In concluzie... cred ca esti frustrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raptoru_alb Postat Mai 23, 2010 Autor Share Postat Mai 23, 2010 O intrebare pt tevile mele care au un adaptor pt reducerea sunetului dar nu prea atenuativ se vor lega cei dela ITP de sunet .????si pt cei din bucuresti sa imi spuna unde pot face un ITP care pot trece fara sa imi zica mare lucru ...????? Mesaj completat Si inca un lucru ,care reglajul corect la carburatoare K65 2,5 ture la surubul de aer si la cel de benzina 1,5 ture sau altfel se poate regla carb .k65 sa mentina o turatie optima ptv o pornire sigura.??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Nu mi-ai zis ce culoare au bujiile! Daca pui bujii noi cum porneste? Distanta intre electrozi 0,5. Problema la tine nu-i aprinderea, este pornirile dese si scurte PUNCT! Cand ve-i merge cu motorul nu te v-a mai supara... La ITP n-are treaba decat cu aspectul, franele(cat de cat), luminile, jocul furcii(in cadru) si seria din acte. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Salut! Un ITP fara probleme iti faci la service-ul de sub podul Fundeni. Cum vii dinspre Soseaua Colentina, faci dreapta pe Soseaua Fundeni, mergi cca. 1 km, urci podul Fundeni, il cobori si faci imediat dreapta, vei vedea service-ul de sus de pe pod, are ca punct de reper o caroserie auto pusa pe acoperis. Doar dai actele (talon+CIV), nu se uita la motor, totul este OK. Alt service unde se fac ITP-uri moto OK este pe strada Cutitul de Argint, vis-a-vis de autogara Filaret. Succes! O intrebare pt tevile mele care au un adaptor pt reducerea sunetului dar nu prea atenuativ se vor lega cei dela ITP de sunet .????si pt cei din bucuresti sa imi spuna unde pot face un ITP care pot trece fara sa imi zica mare lucru ...?????Mesaj completat Si inca un lucru ,care reglajul corect la carburatoare K65 2,5 ture la surubul de aer si la cel de benzina 1,5 ture sau altfel se poate regla carb .k65 sa mentina o turatie optima ptv o pornire sigura.??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raptoru_alb Postat Mai 24, 2010 Autor Share Postat Mai 24, 2010 Salut! Un ITP fara probleme iti faci la service-ul de sub podul Fundeni. Cum vii dinspre Soseaua Colentina, faci dreapta pe Soseaua Fundeni, mergi cca. 1 km, urci podul Fundeni, il cobori si faci imediat dreapta, vei vedea service-ul de sus de pe pod, are ca punct de reper o caroserie auto pusa pe acoperis. Doar dai actele (talon+CIV), nu se uita la motor, totul este OK. Alt service unde se fac ITP-uri moto OK este pe strada Cutitul de Argint, vis-a-vis de autogara Filaret. Succes! Thavlad ms pt informatie am sa ma duc fara motor sa intreb care este treaba si daca zice ca ar vrea sa il vada am sa il inbarc intr-o duba si il transport pina acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 erai zilele trecute cu motorul prin Domnesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BACDAVA Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) Sal Daca mai ai probleme cu avansul la aprindere procedaza in felul urmator: pui o bujie buna pe una din fise si o lasi sprijinita de cilindru undeva spre fata ai sa poti sa o vezi cand umblii la platoul de aprindere pui volanta la semn, pui contact rotesti platoul la max spre stg apoi inapoi spre dreapta f usor pana vezi(si auzi) scanteia la bujie. Unde auzi scanteia la bujie strangi suruburile platoului. Ca sa verifici daca a iesit traba bine dupa ce ai strans suruburile platoului dai usor la pedala (cel mai simplu ar fi cu ambele bujii scoase ca sa mearga usor) si in dreptul semnului ar trebui sa dea scanteie( vezi ca la turatia asta f mica cu care il invarti tu nu da scanteie intotdeauna asa ca mai rotesti motorul inca o tura) e ca mai simpla metoda si la mine merge f bine la ambele motoare verifica si daca centrifugalul merge bine Editat Mai 25, 2010 de BACDAVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Sal Daca mai ai probleme cu avansul la aprindere procedaza in felul urmator: pui o bujie buna pe una din fise si o lasi sprijinita de cilindru undeva spre fata ai sa poti sa o vezi cand umblii la platoul de aprindere pui volanta la semn, pui contact rotesti platoul la max spre stg apoi inapoi spre dreapta f usor pana vezi(si auzi) scanteia la bujie. Unde auzi scanteia la bujie strangi suruburile platoului. Ca sa verifici daca a iesit traba bine dupa ce ai strans suruburile platoului dai usor la pedala (cel mai simplu ar fi cu ambele bujii scoase ca sa mearga usor) si in dreptul semnului ar trebui sa dea scanteie( vezi ca la turatia asta f mica cu care il invarti tu nu da scanteie intotdeauna asa ca mai rotesti motorul inca o tura) e ca mai simpla metoda si la mine merge f bine la ambele motoare verifica si daca centrifugalul merge bine ......daca volanta este marcata, si daca, este marcata corect , atunci va avea pe ea doua semne : "B" care inseamna punct mort superior = avans zero grade, si "P" avans maxim = 36 de grade...Dupa reteta de mai sus , care semn de pe volanta este mai deanpoulea de folosit? A, si sa nu uitam , platoul de la centrifugal se deschide si roteste cama si pana la 45 de grade! Niprul are nevoie de 12-14 grade avans static...asta din dosarele secrete ale producatorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 ...12-14 grade avans static...asta din dosarele secrete ale producatorului... Aha, acum am "staticul" perfect.. niodata n-a "stat" atat de bine! Mai baga ceva din dosarele alea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.