Sari la conținut

Baterie Ruseasca


klu
 Share

Postări Recomandate

Tocmai am cumparat o baterie de la Tunaru pt iju meu.

Da nu stiu cu ce sa o umplu si cat sa pun in ea.

Are cineva idee cu ce o implu?

electrolit sau apa distilata?

Si dupa cum procedez?

MS si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai da tu cand ai cumparato nu avea nik in ea???

si eu am cumparat baterie si nu avea nik in ea dar langa baterie erau si sticlutele cu acid...

dar....daca au avut acid bagat si este nivelul bun baga niste apa distilata

numa bine.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa pui electrolit in ea ( solutie de acid sulfuric) , il gasesti gata preparat la magazinele de piese auto. Costa cam 3-5 ron sticla de 1l

Pt nivel vezi ca ai niste repere de minim si maxim undeva pe baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti va multumesc!

Am vorbit azi cu Cristi Tunaru si mi-a spus sa ii bag electrolit sa o las 3 ore si sa o pun pe mobra.

MERSI FRUMOS SI ASFALT USCAT! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat si eu acumulator de la Tunaru si m-am interesat la un specialist...trebuie pus electrolit in ea pina la nivel,o lasi linistita vreo 3 ore dupa care comletezi nivelul dupa caz.O pui apoi pe un redresor pt moto si o lasi ceva la incarcat...Asta e tot,a si era sa uit,dupa ce e incarcata si pregatita nu se mai complecteaza nivelul DECIT CU APA DISTILATA!

 

 

BAFTA !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am cumparat o baterie de la Tunaru pt iju meu.

Da nu stiu cu ce sa o umplu si cat sa pun in ea.

Are cineva idee cu ce o implu?

electrolit sau apa distilata?

Si dupa cum procedez?

MS si asfalt uscat!

 

 

daca e noua trebuie pus electrolit.daca a mai fost folosita trebuie completata cu apa distilata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e noua trebuie pus electrolit.daca a mai fost folosita trebuie completata cu apa distilata

1.24 vara si 1.26 iarna.De obicei sint livrate de producator in stare incarcata si uscate, este modul in care se conserva cel mai bine.Oricum dupa ce o umpli cu electrolit la 1.24 si o lasi sa se hodinesca freo' 3 ceasuri(se si incalzeste, atentie!), o pui o juma de ceas la incarcat si verifici densitatea pe fiecare element.S-ar putea sa ai diferente mari( ca e rusesca), si atunci tre' golita , reincarcate si repetata operatiunea pentru egalizare.

Sau o poti lasa oricum , doar e sovietica! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

rusii fac baterii... nush de care dar sunt ori bune ori proste! nu stii niciodata ce iei :crack: un prieten are una de 2 ani... merge si acum foarte bine, altul a avut-o vreo 4 luni :disappointed:

 

in alta ordine de idei folositi oameni buni baterii de ups... sigilate, 12 v 7.2 amperi, poate sunt si mai puternice, io nu m-am uitat atent si foarte bune! :sick: nu curg, tin mult, se incarca foarte bine pe motor.... :lol: a! si costa intre 500 si 600 mii lei vechi! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rusii fac baterii... nush de care dar sunt ori bune ori proste! nu stii niciodata ce iei :sick: un prieten are una de 2 ani... merge si acum foarte bine, altul a avut-o vreo 4 luni :disappointed:

 

in alta ordine de idei folositi oameni buni baterii de ups... sigilate, 12 v 7.2 amperi, poate sunt si mai puternice, io nu m-am uitat atent si foarte bune! :lol: nu curg, tin mult, se incarca foarte bine pe motor.... :lol: a! si costa intre 500 si 600 mii lei vechi! :lol:

 

 

Am avut si baterie de UPS. Merge cat merge,si te lasa fara nici un avertisment,de nu mai ai nici contact de pornire. :crack:

 

Am patit=o,credeam ca am vreo defectiune tehnica,cand de fapt era bateria care avea putere de contact doar cand voia ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

n-o pui direct pe tabla, o pui pe un cauciuc! :crack: io chiar n-am avut probleme cu ele! in plus nu curge nik din ele! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-o pui direct pe tabla, o pui pe un cauciuc! :crack: io chiar n-am avut probleme cu ele! in plus nu curge nik din ele! :disappointed:

 

Stressule,mergi tu cu ea daca nu ai probleme . Eu nu as mai aleage asa ceva,mai ales ca pe a mea scria mare si clar : Constant voltage charge only

 

Adica exact ce nu ii poate oferi sistemul de incarcare de la motocicleta. Am mai auzit si pe altii care au patit-o cu ele,e o chestie de noroc. Dar cat e noua,nu ar trebui sa faca probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a sa ma bag si eu in discutie din punctul de vedere al cunostinteleor mele de electronica: nu rezista bateriile de UPS la un regim de functionare cum e la motocicileta.Nu rezista pentru ca sunt "topite" pur si simplu de consumatori.Alea sunt facute pentru lucrari finute, curent consumat constat.Pe cand la moto curentul consumat poate sa varieze mult (mai saluti cu farul , mai pui frana, aprinzi farul noaptea). Incarcarea de pe moto nu le face bine, de aceea se distrug.

 

Baterii Pb acid nu se gasesc pe piata? Ceva din astea romanesti facute la Bistrita ? sau altele gata formate.Sincer , o baterie care vine neformata nu ofera aceleasi perfomante cu una formata , care acid si e sigilata.Una e statia de formare,care baga curent progresiv si alta diferite redresoare, ma rog, nu mai intru in detalii. Oricum, toate bateriile se distrug din cauza vibratiilor (sare pasta). Mie imi plac "mecanicii" care bat cu piatra in borna la masina ca nu face contact bine.......pa baterie......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a sa ma bag si eu in discutie din punctul de vedere al cunostinteleor mele de electronica: nu rezista bateriile de UPS la un regim de functionare cum e la motocicileta.Nu rezista pentru ca sunt "topite" pur si simplu de consumatori.Alea sunt facute pentru lucrari finute, curent consumat constat.Pe cand la moto curentul consumat poate sa varieze mult (mai saluti cu farul , mai pui frana, aprinzi farul noaptea). Incarcarea de pe moto nu le face bine, de aceea se distrug.

 

Baterii Pb acid nu se gasesc pe piata? Ceva din astea romanesti facute la Bistrita ? sau altele gata formate.Sincer , o baterie care vine neformata nu ofera aceleasi perfomante cu una formata , care acid si e sigilata.Una e statia de formare,care baga curent progresiv si alta diferite redresoare, ma rog, nu mai intru in detalii. Oricum, toate bateriile se distrug din cauza vibratiilor (sare pasta). Mie imi plac "mecanicii" care bat cu piatra in borna la masina ca nu face contact bine.......pa baterie......

 

 

Explicatia ta e foarte buna,as aduga ce am zis mai sus ca aceste baterii UPS trebuie incarcate la un curent constant.Insa ,in cel mai pur spirit romanesc,la unii merge orice :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am pus baterie sigilata gen ups ( care tot cu plumb si acid sulfuric e) pe ij si nu am avut probleme 2 ani de zile; acum dupa ce a stat asta iarna afara in ger mare cateva zile , incepe sa dea semne de oboseala in sensul ca daca nu se merge cu motorul vreo 2 zile trebuie incarcata cateva minute ca sa porneasca. Totusi nu recomand astfel de baterii la motocicletele cu demaror, in schimb la cele fara sunt bune , tin cel putin la fel cat o baterie ruseasca si costa de 2 ori mai putin decat o baterie de firma ( gen varta) si vorba lu stresu, nu curg :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am pus baterie sigilata gen ups ( care tot cu plumb si acid sulfuric e) pe ij si nu am avut probleme 2 ani de zile; acum dupa ce a stat asta iarna afara in ger mare cateva zile , incepe sa dea semne de oboseala in sensul ca daca nu se merge cu motorul vreo 2 zile trebuie incarcata cateva minute ca sa porneasca. Totusi nu recomand astfel de baterii la motocicletele cu demaror, in schimb la cele fara sunt bune , tin cel putin la fel cat o baterie ruseasca si costa de 2 ori mai putin decat o baterie de firma ( gen varta) si vorba lu stresu, nu curg :sick:

 

Ai dreptare iulian, tebuie icnarcate la curent constant.

 

In nici un caz nu rezista la moto cu demaror.Nu au suficient curent.Le omoara la rupere.Cine are bani paote sa cumpere din alea uscate, Varta......da costa tati :disappointed: :crack:

 

Si ziceti ca o baterie tine numai 2 ani? Eu credeam ca tine ca la masina, minim4 ani (4 ierni),ma rog, din a 4-a iarna iesi cu redresorul si e foarte posibil sa te tina toata vara. asta am observat la bateriile Cyclon Rombat, ma gandesc ca cele Varta sunt.....hmmmmmmmmmm.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si baterie de UPS. Merge cat merge,si te lasa fara nici un avertisment,de nu mai ai nici contact de pornire. :banana:

 

Am patit=o,credeam ca am vreo defectiune tehnica,cand de fapt era bateria care avea putere de contact doar cand voia ea...

Bateriile de UPS se fractureaza de la vibratii; au electrozii foarte subtiri si nu rezista pe motociclete.Mor dintr-o data.Am facut autopsia , de curiozitate la vreo doua care au functionat pe un simson(max 2 saptamini...) si aveau barele de legatura rupte. :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...