klu Postat Iulie 8, 2006 Share Postat Iulie 8, 2006 Tocmai am cumparat o baterie de la Tunaru pt iju meu. Da nu stiu cu ce sa o umplu si cat sa pun in ea. Are cineva idee cu ce o implu? electrolit sau apa distilata? Si dupa cum procedez? MS si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Iulie 8, 2006 Autor Share Postat Iulie 8, 2006 up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Iulie 8, 2006 Share Postat Iulie 8, 2006 pai da tu cand ai cumparato nu avea nik in ea??? si eu am cumparat baterie si nu avea nik in ea dar langa baterie erau si sticlutele cu acid... dar....daca au avut acid bagat si este nivelul bun baga niste apa distilata numa bine..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 8, 2006 Share Postat Iulie 8, 2006 Trebuie sa pui electrolit in ea ( solutie de acid sulfuric) , il gasesti gata preparat la magazinele de piese auto. Costa cam 3-5 ron sticla de 1l Pt nivel vezi ca ai niste repere de minim si maxim undeva pe baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Iulie 9, 2006 Autor Share Postat Iulie 9, 2006 Baieti va multumesc! Am vorbit azi cu Cristi Tunaru si mi-a spus sa ii bag electrolit sa o las 3 ore si sa o pun pe mobra. MERSI FRUMOS SI ASFALT USCAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Iulie 9, 2006 Share Postat Iulie 9, 2006 Din cate stiu,procedura e urmatoarea: pui acid,o lasi minim 30 min si dupa aia o pui la redresor sa o formezi. Daca ai pus-o direct pe motocicleta,ai cam compromis-o. Trebuie pusa pe redresor inainte de utilizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 9, 2006 Share Postat Iulie 9, 2006 Astea sunt baterii incarcat uscate, nu trebuie formate inainte de utilizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Silvasanu Postat Iulie 9, 2006 Share Postat Iulie 9, 2006 Am luat si eu acumulator de la Tunaru si m-am interesat la un specialist...trebuie pus electrolit in ea pina la nivel,o lasi linistita vreo 3 ore dupa care comletezi nivelul dupa caz.O pui apoi pe un redresor pt moto si o lasi ceva la incarcat...Asta e tot,a si era sa uit,dupa ce e incarcata si pregatita nu se mai complecteaza nivelul DECIT CU APA DISTILATA! BAFTA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Iulie 9, 2006 Autor Share Postat Iulie 9, 2006 mah eu am pus-o , dupa cele 3 ore, direct pe moto. rezultatul il voi vedea eu. asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 Astea sunt baterii incarcat uscate, nu trebuie formate inainte de utilizare. Or fi,eu nu am auzit niciodata de asa ceva.Dar totusi,sa nu uitam ca e baterie de la Tunaru,care vinde numai ultima tehnologie in materie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Tocmai am cumparat o baterie de la Tunaru pt iju meu. Da nu stiu cu ce sa o umplu si cat sa pun in ea. Are cineva idee cu ce o implu? electrolit sau apa distilata? Si dupa cum procedez? MS si asfalt uscat! daca e noua trebuie pus electrolit.daca a mai fost folosita trebuie completata cu apa distilata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 daca e noua trebuie pus electrolit.daca a mai fost folosita trebuie completata cu apa distilata 1.24 vara si 1.26 iarna.De obicei sint livrate de producator in stare incarcata si uscate, este modul in care se conserva cel mai bine.Oricum dupa ce o umpli cu electrolit la 1.24 si o lasi sa se hodinesca freo' 3 ceasuri(se si incalzeste, atentie!), o pui o juma de ceas la incarcat si verifici densitatea pe fiecare element.S-ar putea sa ai diferente mari( ca e rusesca), si atunci tre' golita , reincarcate si repetata operatiunea pentru egalizare. Sau o poti lasa oricum , doar e sovietica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 Fac rusii baterii de acumulatoare performante? Sau sunt tipul vechi pb acid, fara nici o imbunatatire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 rusii fac baterii... nush de care dar sunt ori bune ori proste! nu stii niciodata ce iei un prieten are una de 2 ani... merge si acum foarte bine, altul a avut-o vreo 4 luni in alta ordine de idei folositi oameni buni baterii de ups... sigilate, 12 v 7.2 amperi, poate sunt si mai puternice, io nu m-am uitat atent si foarte bune! nu curg, tin mult, se incarca foarte bine pe motor.... a! si costa intre 500 si 600 mii lei vechi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 rusii fac baterii... nush de care dar sunt ori bune ori proste! nu stii niciodata ce iei un prieten are una de 2 ani... merge si acum foarte bine, altul a avut-o vreo 4 luni in alta ordine de idei folositi oameni buni baterii de ups... sigilate, 12 v 7.2 amperi, poate sunt si mai puternice, io nu m-am uitat atent si foarte bune! nu curg, tin mult, se incarca foarte bine pe motor.... a! si costa intre 500 si 600 mii lei vechi! Am avut si baterie de UPS. Merge cat merge,si te lasa fara nici un avertisment,de nu mai ai nici contact de pornire. Am patit=o,credeam ca am vreo defectiune tehnica,cand de fapt era bateria care avea putere de contact doar cand voia ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 de noua? si sigur nu chinezeasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 de noua? si sigur nu chinezeasca? alea de UPS nu sunt facute sa reziste la vibratii si se fuck contactele dintre elementi si nu mai ai deloc tensiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 n-o pui direct pe tabla, o pui pe un cauciuc! io chiar n-am avut probleme cu ele! in plus nu curge nik din ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 n-o pui direct pe tabla, o pui pe un cauciuc! io chiar n-am avut probleme cu ele! in plus nu curge nik din ele! Stressule,mergi tu cu ea daca nu ai probleme . Eu nu as mai aleage asa ceva,mai ales ca pe a mea scria mare si clar : Constant voltage charge only Adica exact ce nu ii poate oferi sistemul de incarcare de la motocicleta. Am mai auzit si pe altii care au patit-o cu ele,e o chestie de noroc. Dar cat e noua,nu ar trebui sa faca probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 a sa ma bag si eu in discutie din punctul de vedere al cunostinteleor mele de electronica: nu rezista bateriile de UPS la un regim de functionare cum e la motocicileta.Nu rezista pentru ca sunt "topite" pur si simplu de consumatori.Alea sunt facute pentru lucrari finute, curent consumat constat.Pe cand la moto curentul consumat poate sa varieze mult (mai saluti cu farul , mai pui frana, aprinzi farul noaptea). Incarcarea de pe moto nu le face bine, de aceea se distrug. Baterii Pb acid nu se gasesc pe piata? Ceva din astea romanesti facute la Bistrita ? sau altele gata formate.Sincer , o baterie care vine neformata nu ofera aceleasi perfomante cu una formata , care acid si e sigilata.Una e statia de formare,care baga curent progresiv si alta diferite redresoare, ma rog, nu mai intru in detalii. Oricum, toate bateriile se distrug din cauza vibratiilor (sare pasta). Mie imi plac "mecanicii" care bat cu piatra in borna la masina ca nu face contact bine.......pa baterie...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 a sa ma bag si eu in discutie din punctul de vedere al cunostinteleor mele de electronica: nu rezista bateriile de UPS la un regim de functionare cum e la motocicileta.Nu rezista pentru ca sunt "topite" pur si simplu de consumatori.Alea sunt facute pentru lucrari finute, curent consumat constat.Pe cand la moto curentul consumat poate sa varieze mult (mai saluti cu farul , mai pui frana, aprinzi farul noaptea). Incarcarea de pe moto nu le face bine, de aceea se distrug. Baterii Pb acid nu se gasesc pe piata? Ceva din astea romanesti facute la Bistrita ? sau altele gata formate.Sincer , o baterie care vine neformata nu ofera aceleasi perfomante cu una formata , care acid si e sigilata.Una e statia de formare,care baga curent progresiv si alta diferite redresoare, ma rog, nu mai intru in detalii. Oricum, toate bateriile se distrug din cauza vibratiilor (sare pasta). Mie imi plac "mecanicii" care bat cu piatra in borna la masina ca nu face contact bine.......pa baterie...... Explicatia ta e foarte buna,as aduga ce am zis mai sus ca aceste baterii UPS trebuie incarcate la un curent constant.Insa ,in cel mai pur spirit romanesc,la unii merge orice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 Si eu am pus baterie sigilata gen ups ( care tot cu plumb si acid sulfuric e) pe ij si nu am avut probleme 2 ani de zile; acum dupa ce a stat asta iarna afara in ger mare cateva zile , incepe sa dea semne de oboseala in sensul ca daca nu se merge cu motorul vreo 2 zile trebuie incarcata cateva minute ca sa porneasca. Totusi nu recomand astfel de baterii la motocicletele cu demaror, in schimb la cele fara sunt bune , tin cel putin la fel cat o baterie ruseasca si costa de 2 ori mai putin decat o baterie de firma ( gen varta) si vorba lu stresu, nu curg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 Si eu am pus baterie sigilata gen ups ( care tot cu plumb si acid sulfuric e) pe ij si nu am avut probleme 2 ani de zile; acum dupa ce a stat asta iarna afara in ger mare cateva zile , incepe sa dea semne de oboseala in sensul ca daca nu se merge cu motorul vreo 2 zile trebuie incarcata cateva minute ca sa porneasca. Totusi nu recomand astfel de baterii la motocicletele cu demaror, in schimb la cele fara sunt bune , tin cel putin la fel cat o baterie ruseasca si costa de 2 ori mai putin decat o baterie de firma ( gen varta) si vorba lu stresu, nu curg Ai dreptare iulian, tebuie icnarcate la curent constant. In nici un caz nu rezista la moto cu demaror.Nu au suficient curent.Le omoara la rupere.Cine are bani paote sa cumpere din alea uscate, Varta......da costa tati Si ziceti ca o baterie tine numai 2 ani? Eu credeam ca tine ca la masina, minim4 ani (4 ierni),ma rog, din a 4-a iarna iesi cu redresorul si e foarte posibil sa te tina toata vara. asta am observat la bateriile Cyclon Rombat, ma gandesc ca cele Varta sunt.....hmmmmmmmmmm....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Am avut si baterie de UPS. Merge cat merge,si te lasa fara nici un avertisment,de nu mai ai nici contact de pornire. Am patit=o,credeam ca am vreo defectiune tehnica,cand de fapt era bateria care avea putere de contact doar cand voia ea... Bateriile de UPS se fractureaza de la vibratii; au electrozii foarte subtiri si nu rezista pe motociclete.Mor dintr-o data.Am facut autopsia , de curiozitate la vreo doua care au functionat pe un simson(max 2 saptamini...) si aveau barele de legatura rupte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 sinsonul nu e motocicleta nici planeta de altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.