Jump to content

Recommended Posts

Atunci nu prea poti spune ca se consuma rapid.. Fiind M+S, au compound moale, si daca sunt folosite tot anul, inclusiv pe calduri mai mari, se uzeaza mai repede. La 20k sunt parfum.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • Replies 499
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Caut posesor de versys 1000, model cu fata de ratusca cea urata, nu cel nou:))

Bucuresti, sau in zona. Dispus sa povestim 5 minute de motor, sa dea o cheie, eventual sa ma lase sa ma sui pe el, pe loc fiind. Platesc in bere :D

Sunt in prospectiuni legate de un posibil upgrade in primavara..

Multumesc anticipat!

Edited by mathe adrian
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Probabil din cauza vibratiilor, mi-am pierdut dopul de la vasul de expansiune (al apei), adica de la bidonu cu apa mai pe romaneste :)

Stiti cumva unde as putea gasi un dop care sa se potriveasca? (din cate am observat are pasul destul de mare, fata de un dop de pet normal)

Link to post
Share on other sites

Pana acum am mers aproape 10K cu ele si mai merg cu siguranta inca 10K. Uzura se apropie de jumatate doar la guma spate, fata e mult mai putin uzata.

O sa le schimb la 20-25K (undeva la anul in vara-toamna) pentru ca nu vreau sa am gume mai vechi de 2-3 ani vreodata pe motor(am lovit planeta odata din cauza ca era guma mai tare ca asfaltul) si pentru ca o sa o pregatesc de frig.

 

Scuzati ca ma bag, dar eu am schimbat pana acum anul acesta 3 cauciucuri de spate si unul de fata, toate K73. Spatele nu a tinut niciodata mai mult de 8-9k km, caz in care erau pe linia mediana aproape slick. Asta a facut ca intr-o noapte cu ploaie, sa derapez pe o dara de smoala cu spatele cand am intrat in depasire, ajungand pe contrasens cu spatele dansand.

 

Intr-adevar, au aderenta foarte mare cand sunt inca cu profil pe ele. Dar nici pe departe spatele nu tine 20k km, cel putin nu la toata lumea. La mine nu a tinut nici jumate din valoarea aia. De trei ori nu a tinut nici jumate :)

Edited by misionaru
Link to post
Share on other sites

Spatele nu a tinut niciodata mai mult de 8-9k km, caz in care erau pe linia mediana aproape slick.

 

Cam asta a fost si experienta mea cu cele cateva seturi de K60 M+S - maxim 12-14k spatele. Am dat vina pe profil, ca astea sunt mult mai cioturoase, si pe faptul ca am mers cu ele tot anul, de la minus multe la +40 - mi-am spus ca e normal sa se duca mai repede, mai ales ca ma mai joc ocazional cu frane si derapaje. Plus ca vorbim numai de mers in oras (nr de km insignifiant in afara), deci nu ma pot compara cu nemtii care fac zeci de mii de km pe autostrada, si sunt profund impresionati de cat de mult le tin gumele.

 

Ma asteptam K73-urile sa tina spre 20k, totusi, fiind orientate spre asfalt, spre deosebire de K60-uri. Daca spui ca nu ai prea prins 10k cu ele, nu e prea incurajator, cu toate ca schimbatul cauciucurilor nu este tocmai o investitie majora, iar aderenta lor pe ud si la minus multe grade reprezinta un avantaj major pentru mine.

 

Oricum, am pus PR4 pe Autistus Prime, si, cel putin iarna asta, am si offizieru' la dispozitie, incaltat cu K60-uri M+S. Macar de unul din motoare stiu ca ma pot folosi cu incredere.. :)

Link to post
Share on other sites

Probabil din cauza vibratiilor, mi-am pierdut dopul de la vasul de expansiune (al apei), adica de la bidonu cu apa mai pe romaneste :)

Stiti cumva unde as putea gasi un dop care sa se potriveasca? (din cate am observat are pasul destul de mare, fata de un dop de pet normal)

 

Nimeni? Nimic? :)

Nu-mi vine sa sun la United pentru un dop... :)

Link to post
Share on other sites

Salut. Eu am pt tdm luata de la motodiscount, oxford. Are forma pt topcase, deci nu il dau jos. Husa e ok la banii astia, dar nu e de folosit 4 ani afara. Cred ca in maxim 2 o schimbi. Vezi pe site, e 150 lei un xxl.

Link to post
Share on other sites

Pai e ideala aia de iti zic eu de ea. Si eu tot la interior il tin, tot pt praf si curiosi luata. Ia cu incredere, e ok. Iti fac o poza dacs vrei, pusa pe motorisca, mai pe seara, dupa ce se racesc tobele :D

Link to post
Share on other sites

Uite, asta e :

http://motodiscount.ro/HUSA-MOTO-IMPERMEABILA-OXFORD-AQUATEX-XLARGE-TOP-B

Gasesti si mai ieftine, dar asta nu se sfasie daca o agati in oglinzi, tobe, etc. Eu am agatat o de cateva ori, totul ok daca nu tragi ca nebunul.

 

Aaaa, o stii pe aia? nici o fapta buna nu trece nepedepsita? :cheers:

Ma gandesc la primavara sa fac upgrade. In lista , am mai multe variante, sh. Versysul de 1000, 2015 ar fi interesant. Tu ai modelul nou? sau cel cu botul ala ...de cal ? :D Oare as putea sa te bat la cap cu o bere, 10 minute, langa fier? si sa ma sui poate pe ea, sa vad pozitia? :D

Link to post
Share on other sites

salut toti posesorii de versys. am la vanzare suporti genti laterale si genti,pentru versys 650 an 2007. sunt de la moto- detail. cei interesati le pot vedea la sectiunea de vanzari,sunt pe motor si el fiind la vanzare.

» Post actualizat in 25 Oct 2017 17:46

pret genti cu tot cu suporti si cate 2 chei 250 euro

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

In afara de design, unde doar ala negru mi se pare ca se potriveste cu formele...restul este ce trebuie...au ajuns si ei pe restul din urma...ecran lcd, frane radiale, suspensii electronice, QS, led pe faruri, cornering lights.etc...

Link to post
Share on other sites

a dat cineva jos catalizatorul de pe versys? ma interesa teava de legatura, de unde au luat, cat a costat, etc...am gasit in UK la un tip dar vrea 450ron si mi se pare cam mult...

Link to post
Share on other sites

100€ mi se pare un preț corect pentru un link pipe nou. Poți probabil să găsești mai ieftin doar SH, dar fiind model relativ rar, cam greu. Sau China.

Am găsit ceva mai ieftin pe ebay, dar depinde cu ce finală vrei s-o folosești. De văzut dacă merge cu cea stoc.

Sistem complet Arrow văd că e 400€. IXIL și GPR sunt mai ieftine.

La 06.11.2018 la 14:03, ashtray. a spus:

Foarte interesantă chestia aia cu "eco indicator". Mi se pare foarte util pe genul acesta de motocicletă și nu am mai văzut așa ceva la concurență. Sunt curios și de "vopseaua care se repară singură" luată de pe H2.

Partea cu design-ul este subiectivă. Mie îmi place - mai ales pe portocaliu. Este colțuros, dar nu la fel de mult ca familia H2.

Păcat însă că motorul e fix la fel. Și greutatea. Și nu știu dacă KCMF-ul ăla al lor poate să facă ce face Cornering ABS-ul de la Bosch. Prețul l-am văzut anunțat doar pentru SUA: 18.000$ pentru varianta SE LT - ceea ce se va traduce în (cel puțin) 18.000€ la noi. Cam mulți bănuți...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...