Just_John Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 Atunci nu prea poti spune ca se consuma rapid.. Fiind M+S, au compound moale, si daca sunt folosite tot anul, inclusiv pe calduri mai mari, se uzeaza mai repede. La 20k sunt parfum. Quote Link to post Share on other sites
ash Posted September 15, 2017 Share Posted September 15, 2017 (edited) Am de vanzare un parbriz Givi https://www.olx.ro/oferta/parbriz-givi-versys-2006-2009-ID9ilb9.html#954405c4f2 daca sunteti interesati dati un semn. Eu la 1.79 merg cu flip ul deschis pana la 110km/h, ma deranjeaza ca lovesc cu handguardurile in el. Edited September 15, 2017 by ash Quote Link to post Share on other sites
greenhorn Posted September 15, 2017 Share Posted September 15, 2017 O foto cu el pe motor ai? Quote Link to post Share on other sites
ash Posted September 17, 2017 Share Posted September 17, 2017 Asa arata cu parbrizul in pozitia maxim ridicat. Quote Link to post Share on other sites
Adrian M. Posted September 17, 2017 Share Posted September 17, 2017 (edited) Salut. Caut posesor de versys 1000, model cu fata de ratusca cea urata, nu cel nou:)) Bucuresti, sau in zona. Dispus sa povestim 5 minute de motor, sa dea o cheie, eventual sa ma lase sa ma sui pe el, pe loc fiind. Platesc in bere Sunt in prospectiuni legate de un posibil upgrade in primavara.. Multumesc anticipat! Edited September 17, 2017 by mathe adrian Quote Link to post Share on other sites
shumilica Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Probabil din cauza vibratiilor, mi-am pierdut dopul de la vasul de expansiune (al apei), adica de la bidonu cu apa mai pe romaneste Stiti cumva unde as putea gasi un dop care sa se potriveasca? (din cate am observat are pasul destul de mare, fata de un dop de pet normal) Quote Link to post Share on other sites
misionaru Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 (edited) Pana acum am mers aproape 10K cu ele si mai merg cu siguranta inca 10K. Uzura se apropie de jumatate doar la guma spate, fata e mult mai putin uzata. O sa le schimb la 20-25K (undeva la anul in vara-toamna) pentru ca nu vreau sa am gume mai vechi de 2-3 ani vreodata pe motor(am lovit planeta odata din cauza ca era guma mai tare ca asfaltul) si pentru ca o sa o pregatesc de frig. Scuzati ca ma bag, dar eu am schimbat pana acum anul acesta 3 cauciucuri de spate si unul de fata, toate K73. Spatele nu a tinut niciodata mai mult de 8-9k km, caz in care erau pe linia mediana aproape slick. Asta a facut ca intr-o noapte cu ploaie, sa derapez pe o dara de smoala cu spatele cand am intrat in depasire, ajungand pe contrasens cu spatele dansand. Intr-adevar, au aderenta foarte mare cand sunt inca cu profil pe ele. Dar nici pe departe spatele nu tine 20k km, cel putin nu la toata lumea. La mine nu a tinut nici jumate din valoarea aia. De trei ori nu a tinut nici jumate Edited October 11, 2017 by misionaru Quote Link to post Share on other sites
Just_John Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Spatele nu a tinut niciodata mai mult de 8-9k km, caz in care erau pe linia mediana aproape slick. Cam asta a fost si experienta mea cu cele cateva seturi de K60 M+S - maxim 12-14k spatele. Am dat vina pe profil, ca astea sunt mult mai cioturoase, si pe faptul ca am mers cu ele tot anul, de la minus multe la +40 - mi-am spus ca e normal sa se duca mai repede, mai ales ca ma mai joc ocazional cu frane si derapaje. Plus ca vorbim numai de mers in oras (nr de km insignifiant in afara), deci nu ma pot compara cu nemtii care fac zeci de mii de km pe autostrada, si sunt profund impresionati de cat de mult le tin gumele. Ma asteptam K73-urile sa tina spre 20k, totusi, fiind orientate spre asfalt, spre deosebire de K60-uri. Daca spui ca nu ai prea prins 10k cu ele, nu e prea incurajator, cu toate ca schimbatul cauciucurilor nu este tocmai o investitie majora, iar aderenta lor pe ud si la minus multe grade reprezinta un avantaj major pentru mine. Oricum, am pus PR4 pe Autistus Prime, si, cel putin iarna asta, am si offizieru' la dispozitie, incaltat cu K60-uri M+S. Macar de unul din motoare stiu ca ma pot folosi cu incredere.. Quote Link to post Share on other sites
shumilica Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 Probabil din cauza vibratiilor, mi-am pierdut dopul de la vasul de expansiune (al apei), adica de la bidonu cu apa mai pe romaneste Stiti cumva unde as putea gasi un dop care sa se potriveasca? (din cate am observat are pasul destul de mare, fata de un dop de pet normal) Nimeni? Nimic? Nu-mi vine sa sun la United pentru un dop... Quote Link to post Share on other sites
ashtray. Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Caut o husa pentru versys,,,ce huse folositi? ceva mare sa includa si top-case-ul sau ll dati jos? Quote Link to post Share on other sites
Adrian M. Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Salut. Eu am pt tdm luata de la motodiscount, oxford. Are forma pt topcase, deci nu il dau jos. Husa e ok la banii astia, dar nu e de folosit 4 ani afara. Cred ca in maxim 2 o schimbi. Vezi pe site, e 150 lei un xxl. Quote Link to post Share on other sites
ashtray. Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Ideea e ca eu am nevoie pentru interior...sa o acopar in garaj pentru ca e ceva trafic pe acolo si o sa se umple de praf.... Quote Link to post Share on other sites
Adrian M. Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Pai e ideala aia de iti zic eu de ea. Si eu tot la interior il tin, tot pt praf si curiosi luata. Ia cu incredere, e ok. Iti fac o poza dacs vrei, pusa pe motorisca, mai pe seara, dupa ce se racesc tobele Quote Link to post Share on other sites
ashtray. Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Merci frumos Quote Link to post Share on other sites
Adrian M. Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Uite, asta e : http://motodiscount.ro/HUSA-MOTO-IMPERMEABILA-OXFORD-AQUATEX-XLARGE-TOP-B Gasesti si mai ieftine, dar asta nu se sfasie daca o agati in oglinzi, tobe, etc. Eu am agatat o de cateva ori, totul ok daca nu tragi ca nebunul. Aaaa, o stii pe aia? nici o fapta buna nu trece nepedepsita? Ma gandesc la primavara sa fac upgrade. In lista , am mai multe variante, sh. Versysul de 1000, 2015 ar fi interesant. Tu ai modelul nou? sau cel cu botul ala ...de cal ? Oare as putea sa te bat la cap cu o bere, 10 minute, langa fier? si sa ma sui poate pe ea, sa vad pozitia? Quote Link to post Share on other sites
ashtray. Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 E modelul 2015, ala restilizat (ultimul) si poti sa ma bati la cap cand vrei tu chiar mai mult de 10 min Quote Link to post Share on other sites
Adrian M. Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 O voi face! ne auzim, ms. » Post actualizat in 20 Oct 2017 18:40Cam asa ceva. Quote Link to post Share on other sites
ashtray. Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Merci frumos, cu siguranta e buna si pentru a mea Quote Link to post Share on other sites
JUST4TNT Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Confirm si eu ca e ok husa , o am si eu de 2 ani -tot asa tinuta pe moto doar in garaj . Pt interior o recomand , nu stiu cum rezista in exterior ca nu a fost cazul la mine . Quote Link to post Share on other sites
moto_dan Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 salut toti posesorii de versys. am la vanzare suporti genti laterale si genti,pentru versys 650 an 2007. sunt de la moto- detail. cei interesati le pot vedea la sectiunea de vanzari,sunt pe motor si el fiind la vanzare. » Post actualizat in 25 Oct 2017 17:46 pret genti cu tot cu suporti si cate 2 chei 250 euro Quote Link to post Share on other sites
ashtray. Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 Noul versys https://www.kawasaki.co.uk/en/products/Dual_Purpose/2019/Versys_1000/specifications?Uid=0892DA1eDlsLXQkMUFpcXA1RXApQXltQCQ1ZWFBaX1lZClo Quote Link to post Share on other sites
taong_mapagbiro Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 Parca tu aveai modelul nou ...cum este macar pe hartie ..mai bine sau mai rau ???? Quote Link to post Share on other sites
ashtray. Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 In afara de design, unde doar ala negru mi se pare ca se potriveste cu formele...restul este ce trebuie...au ajuns si ei pe restul din urma...ecran lcd, frane radiale, suspensii electronice, QS, led pe faruri, cornering lights.etc... Quote Link to post Share on other sites
ashtray. Posted November 14, 2018 Share Posted November 14, 2018 a dat cineva jos catalizatorul de pe versys? ma interesa teava de legatura, de unde au luat, cat a costat, etc...am gasit in UK la un tip dar vrea 450ron si mi se pare cam mult... Quote Link to post Share on other sites
PzKpfW Posted November 14, 2018 Share Posted November 14, 2018 100€ mi se pare un preț corect pentru un link pipe nou. Poți probabil să găsești mai ieftin doar SH, dar fiind model relativ rar, cam greu. Sau China. Am găsit ceva mai ieftin pe ebay, dar depinde cu ce finală vrei s-o folosești. De văzut dacă merge cu cea stoc. Sistem complet Arrow văd că e 400€. IXIL și GPR sunt mai ieftine. La 06.11.2018 la 14:03, ashtray. a spus: Noul versys https://www.kawasaki.co.uk/en/products/Dual_Purpose/2019/Versys_1000/specifications?Uid=0892DA1eDlsLXQkMUFpcXA1RXApQXltQCQ1ZWFBaX1lZClo Foarte interesantă chestia aia cu "eco indicator". Mi se pare foarte util pe genul acesta de motocicletă și nu am mai văzut așa ceva la concurență. Sunt curios și de "vopseaua care se repară singură" luată de pe H2. Partea cu design-ul este subiectivă. Mie îmi place - mai ales pe portocaliu. Este colțuros, dar nu la fel de mult ca familia H2. Păcat însă că motorul e fix la fel. Și greutatea. Și nu știu dacă KCMF-ul ăla al lor poate să facă ce face Cornering ABS-ul de la Bosch. Prețul l-am văzut anunțat doar pentru SUA: 18.000$ pentru varianta SE LT - ceea ce se va traduce în (cel puțin) 18.000€ la noi. Cam mulți bănuți... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.