Dan Cata Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 (editat) Editat Mai 27, 2010 de strumfuadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2010 Autor Share Postat Mai 27, 2010 Si eu multumesc moderatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Eu nu inteleg partea aia cu 60km/h si 400 de km. Nu e recomandat sa mergi mai repede si mai mult de 400 de km cu anvelopa umflata cu CO2? Sau indiferent daca o umfli cu aer la presiunea normala tot trebuie sa respecti indicatiile astea? Parca nu e prea ok sa schimbi anvelopa dupa 400 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 ok, bun dar care este noutatea???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Eu am kitt asemnator si l-am folosit acum o luna. A trebuit sa pun 2 tuburi de CO2 ca sa fie anvelopa la presiunea din manual. Am facut peste 1000km cu co2 in roata si nu vad care ar fi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2010 Autor Share Postat Mai 27, 2010 Eu nu inteleg partea aia cu 60km/h si 400 de km. Nu e recomandat sa mergi mai repede si mai mult de 400 de km cu anvelopa umflata cu CO2? Sau indiferent daca o umfli cu aer la presiunea normala tot trebuie sa respecti indicatiile astea? Parca nu e prea ok sa schimbi anvelopa dupa 400 de km. Nu am facut niciodata testul, da nu cred ca sta cauciucu umflat la presiunea normala, cred ca e numa 1.5 bari sau chiar mai putin. Chiar o sa incerc odata. ok, bun dar care este noutatea???? Pentru atotstiutorul de tine, nici o noutate. Da pentru cineva care are trusa de pana sub saua si nu mai are instructiunile e chiar utila Mesaj completat Super! Acuma spune si unde se gaseste un asemenea kit de reparatii. La louis este ceva asemanator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Super! Acuma spune si unde se gaseste un asemenea kit de reparatii. Se gaseste pe Louis... la Kronaumoto au mereu.... au avut in iarna un kit fain la trusa cu fermoar... bijuterie... nu am luat si acum au model "nou" chinezesc cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 La louis se gaseste. E si una simpla si una ceva mai complexa care are si butelii de CO2. Nu e chiar dificil dar tre' un pic de atentie, mai ales cand ii bagi dopul. Partea mai proasta e cand n-ai tubeless. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Mie nu mi-a iesit figura cand am avut pana desi am facut exact asa. Dopurile alea de cauciuc se rupeau imediat ce vroiam sa le bag. Cred ca kitul meu era cam vechi altfel nu vad explicatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2010 Autor Share Postat Mai 27, 2010 Probabil. Orice cauciuc are un termen de valabilitate. Inclusiv incaltarile de pe mobre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Probabil. Orice cauciuc are un termen de valabilitate. Inclusiv incaltarile de pe mobre Si BTW,gaura aia trebe sa fie mai mare de 4 mm.Sau sa se miste liber de tot razuitorul ala.Altfel nu bagi cauciucul ala acolo nici cu rugaciuni. D-abi asteptam sa bag CO2 insa am luat bot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2010 Autor Share Postat Mai 27, 2010 De la preotul din sat de la bunica-mea am invatat ca, cauciuc pe metal aluneca mult mai usor daca ii umed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Eu ma gandeam sa imi iau trusa aia de pe louis, si sa am si un compresor cu mine ca sa nu folosesc co2-ul. Bun topic, pana acu am aflat lucruri interesante. keep them comming! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2010 Autor Share Postat Mai 27, 2010 probabil "umezit" cu ciment d'ala, nu cu scuipat.. Taiam ceva cauciuc in curte, cu cutitu, si intra preotul si zice ca daca torn apa pe lama de cutit in timp ce tai merge mai bine Si ca sa vezi ca chiar asa e Mesaj completat Eu ma gandeam sa imi iau trusa aia de pe louis, si sa am si un compresor cu mine ca sa nu folosesc co2-ul. Bun topic, pana acu am aflat lucruri interesante. keep them comming! Sau... iei frumos un furtun ce tine presiune de 3 bari, la un capat faci o teava cu filet ca de bujie si la alalalt capat un stutz care sa se potrive pe valva la camera. Inchizi benzina si dai pedale sau la automat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Dar daca tot e cauciuc tubeless, nu-i mai simplu cu un spray de pana? Toata operatiunea nu dureaza mai mult de 3 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Sau... iei frumos un furtun ce tine presiune de 3 bari, la un capat faci o teava cu filet ca de bujie si la alalalt capat un stutz care sa se potrive pe valva la camera. Inchizi benzina si dai pedale sau la automat Mai bine faci ceva si tai aprinderea de tot daca ai mai multi cilindri sau monocilindru cu 2 bujii, cu benzina taiata doar de la robinet sigur porneste motorul, si-ti umfla roata instant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 (editat) Stie preotu ce zice ) Faina treaba cu furtunu . ca sa nu porneasca daca ai monocilindru cu 2 bujii, faci furtunul plus un dop . daca am bicilindru sau mai multe scoti fisele desi nu stiu cat de bine e pentru bobinele de inductie, daca nu se descarca tensiunile pe unde trebuie. Si ar treui golita si camera de nivel constant ca altfel intra amestec in anvelope. Editat Mai 27, 2010 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Dar daca tot e cauciuc tubeless, nu-i mai simplu cu un spray de pana? Toata operatiunea nu dureaza mai mult de 3 minute. Traim intr-o lume libera! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2010 Autor Share Postat Mai 27, 2010 Dar daca tot e cauciuc tubeless, nu-i mai simplu cu un spray de pana? Toata operatiunea nu dureaza mai mult de 3 minute. Am incercat odata si cu dela si nu tinea deloc :| Mai bine faci ceva si tai aprinderea de tot daca ai mai multi cilindri sau monocilindru cu 2 bujii, cu benzina taiata doar de la robinet sigur porneste motorul, si-ti umfla roata instant... Adevar graiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Mai bine faci ceva si tai aprinderea de tot daca ai mai multi cilindri sau monocilindru cu 2 bujii, cu benzina taiata doar de la robinet sigur porneste motorul, si-ti umfla roata instant... De ce nene,lasa scanteie ca sa pui si bead-ul. Just in case. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2010 Autor Share Postat Mai 27, 2010 (editat) Mno ca am mai vazut ceva interesant azi... Interesting... Editat Mai 27, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Au uitat sa specifice acolo: "do not try this at home!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 (editat) Ala cred ca a facut chestia asta de cateva sute de ori dupa pereti de plexiglas pana sa ajunga sa ii iasa asa in padure! Editat Mai 27, 2010 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Acuma recunoasteti ca daca ati avea o pana pe coclau ati incerca manevra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Am incercat odata si cu dela si nu tinea deloc :| Am bagat spray la roata pe fata, cu o taietura subtire de aproape 1 cm, si de atunci merge asa (acum vreo 2000 si ceva de km), nu am problema nici la viteza, nici la gropi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.