b374 Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Pareri pro / contra? Ma intereseaza rezistenta si la asfalt si mai off, reparabilitatea in caz de ceva raportat la pret - motorul e un xt660z. Pe Diversion m-am descurcat cu un topcase kappa care a tinut destul de bine si la trante pe unde am putut sa bag motoreta si la cazatura pe asfalt. Pt. side, foloseam textile moto detail... crima si pedeapsa sa le pui / dai jos, nici prea rezistente nu mi s-au parut. Varianta el cheapo initiala ar fi fost sa mut top case pe tenere si sa mai trag de textile in caz ca am nevoie de mai mult spatiu dar nu prea se pupa decat daca iau un rack metalic ( min E70 ) peste care sa pun placuta de kappa etc... deja daca dau 70 minim pe rack + vreo 20 placuta de pus pe diversion ca sa mut top case-ul e cam mare deranjul pt o solutie temporara... Un tur pe net pt top + side combo imi da ca nu am optiuni de la acelasi decat pe - kappa / givi ( plastic, top case la alegere, rack si side-uri de 33 ) - nu am idee cat de bine rezista la bubu, cine a experimentat side-urile, va rog impartasiti; - hepco - gobi ( plastic, mi s-a zis ca-s grele, ca rezervorul de apa dintre foile de plastic e cam frectie, par mari si grele desi sunt plastic ) - hepco xplorer ( aluminiu dublat de plastic la incheieturi, par solide si bine facute dar scumpe, side-uri de 30 sau 40 si top de 45, par destul de patrate si usor de folosit spatiul din ele ) - hepco alu standard / exclusiv - pe care nu prea le mai vad la vanzare pe site-urile care vand major.... apar pe site-uri mai obscure... dar nici acolo nu prea gasesc si top-ul care oricum pare mic - sw-motech cu trax - ma sperie ca ei le zic splash proof doar... si ca vand si inner bags water resistant... top e cam mititel si cam cubic, 38l... ma enerveaza oarecum si ca dau preturi extra mari pt versiunile negre, ca pun ca extra toate chestiile si iau bani pe ele. Restul ( otr / zega etc ) nu prea ofera side + top si cel putin in oras pt mine top mi se pare obligatoriu. Yamaha originale - exclus din cauza de pret, mi se pare jenibil de ridicat la E1400 top + side, plus ca au vrut sa se asigure ca lumea o sa ia in serios warning-ul de "nu mereti si cu top si cu side-uri" si le-au facut asimetrice total, zici ca-s din alta poveste In afara de givi/kappa, hepco, trax si originalele ( ce-au domne' foita de aur de-s asa scumpe? ) restul au si sisteme mai ciudate de dat jos de pe rack. Nu vreau sa stau cu surubelnita in parcarea hotelului sau o ora inainte / dupa tura de legat chingi, strans suruburi etc. Nu sunt nici genul bricolator care sa mearga sa-si ia tabla, nituri si sa inceapa sa vada ce iese... prefer ceva comod de folosit, mai degraba decat sa stau dimineta si seara sa prind, fixez mai degraba ceva simplu de folosit si mai mult timp de mers... O chestie care iarasi nu prea o inteleg e jena de tc la enduro touring... inteleg ca la ture lungi tc nu prea merita si mai degraba un sac ca bagi de doua ori mai mult in el, dar nici daca vreau sa dau o tura pana la babele si sa am una alta la mine nu mi se pare chestie de side-uri... tc pt ture scurte si oras mi se pare sfant asa ca vreau neaparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 eu as merge pe cele de aluminiu. pentru pareri despre Trax il poti intreba pe --->Hosszu Toll are multi km la drum lung cu ele. vezi ca e un baiat alecu care face astfel de cutii cu tot cu sistemul deprindere. plus ca au fost testate si intr-o calatorie prin maroc de 5000km. link daca vrei numarul lui ti-l dau pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s!ck Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 exact aceeasi problema o am si eu pe exact acelasi motor, achizitionarea unui sistem de genti. am facut ceva riserci pe net si am ajuns la concluzia ca cele mai bune pentru mine ar fi cele de la sw-motech. Pro: - arata foarte bine http://admin.motorcyclenews.com/upload/253...Trax_tenere.jpg - exista doua variante de capacitate (37 si 45L) - probabil cel mai important, rack-ul se monteaza/demonteaza extrem de usor in 20 secunde folosind o moneda: http://www.youtube.com/watch?v=d44oRwxn2U8 , lasand doar cateva prinderi aproape invizibile, astfel nu se strica estetica motocicletei cand nu folositi gentile. Contra: - pretul usor ridicat, dar mult mai mic decat cel al echiparii originale, totusi mai ridicat decat al gentilor din plastic sau textil - rack-ul se poate fura foarte usor (exista totusi niste incuietori, care costa insa suplimentar) mai am o nelamurire in privinta rezistentei in cazul unei cazaturi, mi'e sa nu car geanta apoi in brate (aici cred ca ar fi mai ok gentile textile) chiar daca intra apain ele au totusi niste "inner bags" rezistente la apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 30, 2010 Autor Share Postat Mai 30, 2010 @sick... vezi ca si rack-ul de la hepco se monteaza / demonteaza la fel de repede. Il gasesti pe OTR - nu e pe louis si pe altele mai celebre. Chestia cu charge pt extra bits ma seaca si pe mine la trax... charge pt anti furt, charge pt urechiusele de curele... charge pt orice extra... top-ul e cam mic totusi si cam cubic... mai mult de o casca nu prea intra in el. nu prea stiu ce sa zic si nici nu le-am vazut live pana acum. Ref. rack-ul de la sw-motech - pe xt660.com sunt niste tipi care au dat un 22k miles rtw cu rack-urile alea si pana la urma le-au cam sudat in draci prin rusia. Tot ref rack nu stiu ce si cum deoarece in diverse documentatii ba apare cu 3 prinderi pe frame ba cu doua... poate or fi revizii diferite si au trecut de la 2 la 3 in final. La sw iar ma enerveaza cat cer in plus pt varianta neagra... si nu-s lamurit inca cum e cu rezistenta la apa. 45 lateral e cam overkill pt mine. ce nu intra in ele se poate prinde usor deasupra, dar la trax mai dai bani si pe urechiuse Mesaj completat eu as merge pe cele de aluminiu. pentru pareri despre Trax il poti intreba pe --->Hosszu Toll are multi km la drum lung cu ele. vezi ca e un baiat alecu care face astfel de cutii cu tot cu sistemul deprindere. plus ca au fost testate si intr-o calatorie prin maroc de 5000km. link daca vrei numarul lui ti-l dau pe PM 10x, am cerut feedback la Hosszu Toll. Am vazut si topicul lui alecu - astept sa vad update de acolo, erau ceva poze promise, 10x si insanatosire rapida. Nu-s ce sa zic de Trax / Xplorer - sunt combinatie de plastic si alu... par rezistente dar inca mai sap pe advrider si xt660... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 (editat) Salut, pana acum sunt super multumit de acest sistem, am facut multi km, incap o gramada de lucruri in ele si pe ele, suporta multe kg,sunt destul de rezistente, le folosesc si in off road am mers cu ele si 130 pe forestiere si nu trebuia sa strang nici un surub, nimic, nici la suporti nici la cutii, am si cazut pe offroad cu ele impachetat, a tinut extrem de bine, s-a zgariat un pic numai plasticul acela dur de pe colturi, dar nu s-a indoit nimic, nici nu s-a desprins, cel mai mare avantaj e sistemul quick lock, pot fi montate si demontante in 2 sec nu-ti mananci nervii mai ales cand ploua sau cazuri din astea. Singurul dezavantaj ce am observat pana acum cand ploua mai mult intra apa in ele, nu stiu daca asa sunt toate din fabricatie sau eu am primit un set mai naspa , dar oricum cele din alu murdaresc hainele, eu intotdeauna lucrurile impachetez in plase, nu se murdaresc, nu iau apa si e mult mai usor de pus si scos din ele deci nu e o problema care sa ma deranjeze. Ride Safe! Pun si ceva poze( mai multe poze gasiti pe blog in semnatura): Mesaj completat Rectific, sunt foarte rezistente o singura cutie a suportat ~250 kg, la faza din poza de mai jos am ridicat din fata toata mobra pe o singura cutie laterala si am impins/tras in zapada pana pe unde se afla prietena mea, pt ca de acolo unde se afla initial, 2 persoane nu am putu sa scoatem mobra nicicum. Editat Mai 31, 2010 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Asa un LC8 si incaltat cu Mitas!... Merita si el ceva mai de soi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 plastic. sunt mai moi daca te impachetezi cu motorul. rezistenta e secundara zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Salut, pana acum sunt super multumit de acest sistem, am facut multi km, incap o gramada de lucruri in ele si pe ele, suporta multe kg,sunt destul de rezistente, le folosesc si in off road am mers cu ele si 130 pe forestiere si nu trebuia sa strang nici un surub, nimic, nici la suporti nici la cutii, am si cazut pe offroad cu ele impachetat, a tinut extrem de bine, s-a zgariat un pic numai plasticul acela dur de pe colturi, dar nu s-a indoit nimic, nici nu s-a desprins, cel mai mare avantaj e sistemul quick lock, pot fi montate si demontante in 2 sec nu-ti mananci nervii mai ales cand ploua sau cazuri din astea.Singurul dezavantaj ce am observat pana acum cand ploua mai mult intra apa in ele, nu stiu daca asa sunt toate din fabricatie sau eu am primit un set mai naspa , dar oricum cele din alu murdaresc hainele, eu intotdeauna lucrurile impachetez in plase, nu se murdaresc, Intradevar sunt cele mai reusite cutii pt bagaje, si ca design si ca rezistenta. Pt a nu mai murdari bagajele se poate lipi pe interior colant, ce culoare doresti, iar problema cu intratul apei nu este valabila la cutiile noi, ci se datoreaza pastrarii lor mai tot timpul inchise. Garnitura de cauciuc oricat ar fi de buna dupa un an de stat presata tot de aplatizeaza. Se poate schimba cu un rand de garnituri noi, iar in extra sezon, sau oridecateori nu este folosita, cutia sa stea cu capacul intredeschis, pt a menaja garniturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Asa un LC8 si incaltat cu Mitas!... Merita si el ceva mai de soi... Stiu ca merita, dar asa l-am cumparat, avea mitasuri noi (am mers deja cu ele vreo 13.000 de km) nu stau asa de bine cu banii sa le arunc, mai ales acum cand e criza, cand le schimb o sa-l incalc cu ceva mai bunicel. Mesaj completat Intradevar sunt cele mai reusite cutii pt bagaje, si ca design si ca rezistenta. Pt a nu mai murdari bagajele se poate lipi pe interior colant, ce culoare doresti, iar problema cu intratul apei nu este valabila la cutiile noi, ci se datoreaza pastrarii lor mai tot timpul inchise. Garnitura de cauciuc oricat ar fi de buna dupa un an de stat presata tot de aplatizeaza. Se poate schimba cu un rand de garnituri noi, iar in extra sezon, sau oridecateori nu este folosita, cutia sa stea cu capacul intredeschis, pt a menaja garniturile. Mersi de sfat, la asta chiar nu m-am gandit, tot timpul stateau inchise si incuiate. Exista garnituri speciale pt cutiile acestea sau gasesc in comert? Oricum cum am zis nu prea ma deranjeaza pt ca imi place sa impachetez in plasa, mai ales cand sunt cu cortul si cutiile nu le dau jos, scot toate lucrurile dintr-o data. Ride Safe! Mesaj completat plastic.sunt mai moi daca te impachetezi cu motorul. rezistenta e secundara zic eu Topcase-ul am din plastic si since nu prea imi place, cand impachetez calumea si de obicei am ce pt. 2 persoane se deformeaza , ma chinui sa-l inchid... Mesaj completat plastic.sunt mai moi daca te impachetezi cu motorul. rezistenta e secundara zic eu Topcase-ul am din plastic si since nu prea imi place, cand impachetez calumea si de obicei am ce pt. 2 persoane se deformeaza , ma chinui sa-l inchid... in timp prinderea pe suport se uzeaza si incepe sa se miste, nu mai ai ce face in afara de a le gauri si de a le prinde cu suruburi. Eu am ajuns deja in stadul acesta cu topcaseul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 ma refeream ca in caz de pleznealap refer da ma proptesc in accesorii de plastic decat in colturi de metal. am avut un eveniment desoiu asta si daca aveam topcase de al eram rupt. asa ala de plastic a cedat el si a fost mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 ma refeream ca in caz de pleznealap refer da ma proptesc in accesorii de plastic decat in colturi de metal.am avut un eveniment desoiu asta si daca aveam topcase de al eram rupt. asa ala de plastic a cedat el si a fost mai bine Da, in cazul acesta ai dreptate, baietii au intrebat de rezitenta, ma gandesc ca s-au referit la rezistenta la lovituri, uzura, cazaturi. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 1, 2010 Autor Share Postat Iunie 1, 2010 Multam de pareri, merg pe alu. Am comandat rack pt top de la sw si top de 45 de la hepco. Side-urile mai tarziu ca nu intrevad ture de mai mult de 3-4 zile curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 daca tot nu te-ai apucat de cumparat side-uri, hai sa ma bag si eu nitel in seama si sa-ti povestesc nitel despre Gobi: avantaje: - plastic moale, rezistent la socuri si abraziune. de asemeni amelioreaza vibratiile - pereti dublii - avantaj la tranteli mai nasoale. chiar daca se crapa exteriorul, peretele interior ramane solid si impermeabil - cu toate astea uita de "rezervorul de apa". nu-i mai mult decat o gaselnita de marketing. de altfel nu functioneaza ca atare decat daca nivelul de lichid este sub jumatatea cutiei. mai sus sunt niste popnituri pe unde apa intra dintre pereti in interiorul cutiei. - absolut etanse. - sistem de inchidere bun. dupa tot stress-ul la care a fost supus pana acum nu mi-a cedat decat un zavor (extrem de simplu de inlocuit). - din experienta au rezistat cu brio la cele cateva tavaleli la care au fost supuse (vreo doua destul de zdravene) dezavantaje: - volumul util (interior) cam mic raportat la volumul total (exterior). asta fireste din cauza dublurii peretilor - nu-s chiar ieftine - orice vrei sa pui pe ele (urechi de agatat, gluma aia de robinet sau spatarul pentru pasager) vine separat si presupune costuri suplimentare - sunt voci care sustin ca-s grele. poate e asa, eu unul insa nu mi-as pune pe mobra cutii usoare. cred ca te-ai prins de ce. concluzie finala: am un set complet de cutii Gobi si o pereche de side-uri bmw vario. cele din urma inca n-au iesit din magazie. bafta la achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.