Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

buna alegere:),pe mn m-ar mai tenta noul model de la kawasaki,z800 sau o agusta chiar,miarele nu ma pasioneaza,sunt prea puternice/brutale,consuma mult,si consider ca nu ai ce face cu ele,decat daca il iei sa te dai touring mult sau curse....

 

Triumphul este o alegere buna,mai ales pentru tara noastra,te poti plimba cam peste tot cu el,dar nu stiu daca ai confortul si linistea unui fazer,

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Dupa cum am spus, e alta clasa - nu se pune problema de liniste si comfort, ci de capabilitati offroad.

 

Miare? Alea sport sunt pentru aia cu puța mica, vacile (enduro-touring) sunt cam grele pentru gustul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva vre-un fzs 2002-2003 la dezmembrat? as schimba fata la al meu.

Stiu ca era unul prin Ploiesti. Dar vezi, ca daca schimbi fata, trebuie sa schimbi totul: carena, faruri, cardul de bord, plasticele de pe interiorul carenei. Am o banuiala ca nici prinderea carenei pe cadru nu e in acelasi loc ca la 1998-2001, la "foxyeyes" carena mi se pare ca e mai scurta si prinderea laterala de pe cadru e mai in fata un pic.

 

Salutare astazi am fost cu un prieten sa isi cumpere un FZ6 naked si dupa vizulizare si probe am hotarat sa masuram si incarcarea bateriei....la relantiu avea 13,4-13,5 V si in ture la 5000 rpm avea 13,8 V... este ceva normal sau comun la acest model cu incarcarea ? ca dupa cate stiu eu incarcarea trebuie sa fie atat la relantiu cat si in ture 14 V chiar 14,2 .... poate sa imi raspunda cineva ?

Cel mai bine e sa descarci un manual de pe net si vezi acolo care-s valorile. Daca motocicleta nu are si alte probleme, eu zic sa o iei. Nu am auzit pe nimeni sa aibe probleme cu asa ceva pe aici, iar daca chiar e o problema, piesa cu pricina o gasesti pe e-bay intre 25 (sh) si 60 (nou) de lire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca linistit , daca nu deschizi toata acceleratia pe vitezele 1-2 la inceput n-ai nici o problema, pana in 7k rpm trage un pic mai bine decat fz6 si cutia e mai lunga.

dar daca vrei sa te dai la ea cu mici modificari te tii cu sbk-urile si st-urile mari fara probleme

 

nu vad dece ai trece de la fz6 la fz8.. au aceasi putere.. un pic de cuplu in plus la turatii medii

Stii cum e: toata viata mananci numai mancare de cartofi, parca ai trece si pe mancare de fasole, la un moment dat. Asa si cu mobrele astea, parca incepi sa te plictisesti de ele si, ai mai vrea o schimbare cateodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Salutare astazi am fost cu un prieten sa isi cumpere un FZ6 naked si dupa vizulizare si probe am hotarat sa masuram si incarcarea bateriei....la relantiu avea 13,4-13,5 V si in ture la 5000 rpm avea 13,8 V... este ceva normal sau comun la acest model cu incarcarea ? ca dupa cate stiu eu incarcarea trebuie sa fie atat la relantiu cat si in ture 14 V chiar 14,2 .... poate sa imi raspunda cineva ?

Tocmai normal nu este, eu am 14.1-14.2 la relanti si asta cu 2 becuri pe scurta (adica 50W consum suplimentar).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu un Triumph Tiger XC 800 :) Dar asta inseamna schimbarea clasei, ceea ce nu ma tenteaza.

 

- vezi aici ce si cum :)

 

 

muahhhhaaaaaahhhhha, aproape m-ai comvins sa renunt la ktm :)))))))))

apropos, cate dakar-uri a terminat celebrul triumf ???? cea mai buna gluma pe ziua de azi!

incercati un 990 si dupaia discutam ;)

 

filmuletul e frumos, ce sa zic...americanii de la icon fac treaba buna. as fi curios sa vad macking of-ul, cred ca e funny :))

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Daca as merge la Dakar m-ar interesa de cate ori l-a terminat, altfel nu. E model nou lansat in 2010, nu cred a a avut cand sa participe pana acum de prea multe ori.

 

Si nu incerc sa te conving nimic, mergi pe ce iti place tie, altfel toata lumea si-ar lua acelasi model de motocicleta si ar fi tare plictisitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumes @Adrian pt raspuns, daca nu este relul "busit" probabil e vre`o conexiune....

este vb despre un FZ6 aerografiat tot cu capete de skeleti(banuiesc ca il stiti majoritatea e din Buc motorul), culoare negru cu galben sa spun asa ...aveti ceva idee de el sau puteti sa imi spuneti ceva ? acidentat ,trantit etc etc... ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

O conexiune nu iti inghite 0.8V. Releul se poate repara sau schimba la nevoie, nu e foarte rau, dar poate sa fi afectat deja bateria - asta doar ca sa iei in calcul si posibilitatea sa ai nevoie de o baterie noua.

 

Nu stiu motocicleta, nu mai merg la intalniri de cativa ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zicea cineva ca de ce sa treci de la fz6 la fz8 ca au aproape aceiasi putere. Ii dau o tura cu fz8-ul meu sa se convinga ca diferenta de putere nu e tocmai mica. La cuplu nici macar nu se pot compara cele doua modele. Aceiasi treaba si intre fz8 si fz1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Corect, S2 si FZ8 au aproximativ aceeasi putere. Oricum nimeni nu o foloseste la 100% decat cand alearga pe autostrada cu 235 km/h, asa ca nu conteaza. Cuplul se simte la mersul normal, e singura diferenta care se simte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta dintre FZ6 si FZ8 e considerata a fi aceiasi ca intre FZ8 si FZ1. Am mers pe FZ1 si pot spune ca e mult mai brutal ca FZ8-ul meu. Dar poate aveti dreptate, pe FZ6 nu am mers deci nu va contrazic.

 

Dar sa lasam astea deoparte. In caz ca nu exista, ar trebui sa organizam anul asta o intrunire de FZ-isti undeva in tara...



Si niste poze cu motoreta:

post-46364-0-41325100-1360699747_thumb.jpg

post-46364-0-66594800-1360699761_thumb.jpg

post-46364-0-89086000-1360699835_thumb.jpg

post-46364-0-50548200-1360699876_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

FZ6 are 2 variante, simpla si S2. Intre cele 2 e diferenta de 20 CP. Da, intre FZ6 simplu si a ta e diferenta de putere, intre S2 si a ta nu este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZ6 anii 2004-2006 are 97 cai frumosi. Din 2007 au murit 21 dintre ei pentru varianta standard dar s-au gasit bani de fân pentru S2. :)

Editat de Batranu`
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciureanu, al meu e FZ8. E obositor pe autostrada. Am facut 650 km intr-o zi dintre care o parte pe drum foarte rau. Am mers in Ungaria vreo 200 de km pe autostrada la 140km/h si e foarte deranjant vantul. I-am luat acuma un parbriz, comandat de la userul Garcya, si chiar zilele trecute l-am testat. Pe langa ca arata foarte bine motocicleta cu el, protectia la vant se face a dracului de simtita la peste 120 la ora, deci am rezolvat problema cu vantul.

 

Am luat si un topcase de la Givi de 47 litri, mai niste inaltatoare de ghidon si e gata de touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: ce presupune revizia la o motocicleta (revizia de dupa iarna) FZ6? Am luat ulei Motul 7100 10w40 si filtru K&N303C (FZ6n-2005). Am inteles ca dupa 2007 e de filtru ulei K&N204c (ceva de genul). Apoi... altceva ar mai fi? Am un amic care si-a luat si filtru de aer... Trebuie sa mai schimb si placutele de frana spate, dar aia e alta poveste, nu intra tocma' in revizia de dupa iarna.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Dar sa lasam astea deoparte. In caz ca nu exista, ar trebui sa organizam anul asta o intrunire de FZ-isti undeva in tara..."

 

 

Chiar ma gandeam la chestia asta cu o intalnire de FZ-uri. Eu ma gandeam la o varianta: un Transfagarasan sau o Transalpina facem aproape toti, cel putin odata pe an. Facem in asa fel incat s-o facem toti in aceeasi week-end, si treaba e rezolvata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumes @Adrian pt raspuns, daca nu este relul "busit" probabil e vre`o conexiune....

este vb despre un FZ6 aerografiat tot cu capete de skeleti(banuiesc ca il stiti majoritatea e din Buc motorul), culoare negru cu galben sa spun asa ...aveti ceva idee de el sau puteti sa imi spuneti ceva ? acidentat ,trantit etc etc... ?

 

am fost sa o vad anu trecut,pare ok motocicleta,in afara ca vanzatorul minte ceva in lagatura cu tobele,alea nu costa sute de euro,si 8-10 milioane (VSC),ma sunat acum cateva zile daca mai vreau sa o cumpar,iam oferit 2800 anu trecut si nu a vrut pana sa o iau pe blonda

 

Diferenta dintre FZ6 si FZ8 e considerata a fi aceiasi ca intre FZ8 si FZ1. Am mers pe FZ1 si pot spune ca e mult mai brutal ca FZ8-ul meu. Dar poate aveti dreptate, pe FZ6 nu am mers deci nu va contrazic.

 

Dar sa lasam astea deoparte. In caz ca nu exista, ar trebui sa organizam anul asta o intrunire de FZ-isti undeva in tara...

 

Si niste poze cu motoreta:

 

 

de acord cu inalnirea

 

eu mi-as lua fz8 fazer doar pentru plusul de cuplu,oricata putere ar avea o motocicleta nu o folosesti pe toata,decat daca te dai pe pista,fz8 se respecta si in touring si in oras,fz1 parerea mea e prea mult deja,fiecare cu parerea lui,desi un miar o sa iti consume mai mult in oras,si parca imi plac mai mult ochii aia de pisica de la fazer6 - fazer8,la fazer 1 e deja un pic patratos si parca e mai dur

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@infopass: Verificat furca (trebuie servisata la 2-3 ani), presiune in pneuri, cablurile de ambreaj si acceleratie, schimbat antigelul daca e vechi, verificat bateria cu voltmetrul, lantul si pinioanele (preventiv), intins lantul (preventiv), pus benzina noua si asigurarea :D. Sper ca le-am acoperit pe toate.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...