Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Sunt niste discutii pe forumurile de fz6 despre chestia asta. Din cate am citit eu, cei care chiar au desfacut motoarele au descoperit mai multe componente diferite, deci nu e vorba doar de alt mapping in CDI. Oamenii zic ca seamana, dar nu te poti baza pe faptul ca piesele de R6 din acelasi an or sa se potriveasca toate in motor de FZ6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

care ati bagat xenon pe faza scurta h1 cum ati prins becu in locasu lui? la mine arcu vine peste suportu de bec si acum pe becul xenon calca pe linga si nu il tine. nu as modifica treaba peacol .

am uitat sa specific : modelul fzs 600 din 2001 farurile patrate

 

care ati bagat xenon pe faza scurta h1 cum ati prins becu in locasu lui? la mine arcu vine peste suportu de bec si acum pe becul xenon calca pe linga si nu il tine. nu as modifica treaba peacol .

am uitat sa specific : modelul fzs 600 din 2001 farurile patrate

am vazut care e smecheria. lipseste un adaptor care e 60 ron de aceea nu potriveste.i dau eu de cap.

Editat de florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 2000e tre' sa aibe si ceva poleiala. Eu am dat acum o luna CBF-ul din 2004 in stare excelenta (cauciucuri noi, placute, ulei, etc) cu 2300. Daca e din '99 mi se pare un pic cam scump, chiar si luat din pila si ciocan.

 

eh, atunci o sa stea linistit pana cand isi va gasi un cumparator pe masura pt ca da bine la colectia mea de mobre :)))

 

si eu ce sa zic daca am bagat 2000 de euro anul asta in motorizarea de la exc525 2006... ai dat cam scump cbf-ul nu ??? fiecare cere cat vrea/considera ca merita motoreta. ca idee s-au investit peste 1000 de euro in pile si ciocane fara a pune la socoteala munca mea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, atunci o sa stea linistit pana cand isi va gasi un cumparator pe masura pt ca da bine la colectia mea de mobre :)))

 

si eu ce sa zic daca am bagat 2000 de euro anul asta in motorizarea de la exc525 2006... ai dat cam scump cbf-ul nu ??? fiecare cere cat vrea/considera ca merita motoreta. ca idee s-au investit peste 1000 de euro in pile si ciocane fara a pune la socoteala munca mea ;)

 

tzdai seama ca ce bagi intr-o mobra pt placerea ta nu mai recuperezi decat de la pestisoru de aur.. era un baiat care vindea un sv facut streetfighter si sa vezi acolo lista de pile si ciocane. furca/bascula de r1 parca, faru, bordu, codita, tobe sub codita, era nebunie ce a facut si cerea putin peste pretul unui sv standard.. cam asta-i realitatea. daca vrei s-o faci cu gandu ca mai vrei sa o si vinzi candva fara sa pierzi 3sferturi din pret, o faci cu piese ieftine. daca vrei s-o tii o faci cu piese scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e piata motociclistica romaneasca, plina de cunoscatori, sfatuitori .... problema e ca toti iti arunca anul la inaintare si trag de pret in jos nu ca ar fi interesati s-o cumpere sau macar s-o vizioneze.

 

ca idee:

inca nu am postat anuntul in alta parte deoarece consider ca e o motoreta deosebita ce ar fi frumos sa fie preluata de un pasionat al acestui model. DE AIA AM SCRIS AICI PRIMA DATA ;)

 

acum cativa ani am vandut un dominator unui tip care a venit din Germania pentru a cumpara acaretul... ceilalti doi "investitori" n-au fost in stare sa isi miste gaoazele de la Cluj respectiv Galati parca.

eu zic ca o sa se vanda dracia unui om care apreciaza oleaca o motocicleta si nu o desfinteaza direct din pricina anului de fabricatie.

 

defectul motoretei: ii bate distributia(na, din 99 pana acum i-a cam ajuns :D ) un lant costa 60 euro, or mai fi si patinele vreo 40, garnituri vrajeli .... am gasit motor de fazer 30.000 cu 150 euro... ce rost are sa ii schimb distributia????

 

ps: as putea sa-i fac o tiganie si sa-i prelungesc intinzatorul dar nu sunt genu' .... va pupa Jean! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@florynn: Oh you made a funny! OMG MARK IT DOWN THE MAN HAS MADE A JOKE! Duda, lasa-te de caterinca, motociclistul nu se mananca.

@stulewa: asa e neamul asta romanesc, plin de ciumeci care vor sa faca un ban usor pe spinarea restului de romani neinformati. Daca ai avea un pic de demnitate in tine, ai recunoaste ca pretul ala e pus acolo doar ca sa ai de unde trage in jos. Tu nu vrei sa vinzi un motor, vrei sa iti scoti niste bani de sarbatori si ai stat, te-ai uitat in jur si ai vazut ca aveai un fier care sade si nu face nimic. N-are nimic de-a face cu pasiunea, vrei sa dai un junghi din ;99, motor de 14 ani (poti sa-i faci buletin) la pret de motor din 2004. Io zic sa te gandesti asa daca chiar vrei sa-l vinzi: "Cat mi-ar da asigurarea daca l-as face dauna totala?". La banii aia mai pui 100-200 de euro sa-ti iasa si tie de un suc si il dai in 2 saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@florynn: Oh you made a funny! OMG MARK IT DOWN THE MAN HAS MADE A JOKE! Duda, lasa-te de caterinca, motociclistul nu se mananca.

@stulewa: asa e neamul asta romanesc, plin de ciumeci care vor sa faca un ban usor pe spinarea restului de romani neinformati. Daca ai avea un pic de demnitate in tine, ai recunoaste ca pretul ala e pus acolo doar ca sa ai de unde trage in jos. Tu nu vrei sa vinzi un motor, vrei sa iti scoti niste bani de sarbatori si ai stat, te-ai uitat in jur si ai vazut ca aveai un fier care sade si nu face nimic. N-are nimic de-a face cu pasiunea, vrei sa dai un junghi din ;99, motor de 14 ani (poti sa-i faci buletin) la pret de motor din 2004. Io zic sa te gandesti asa daca chiar vrei sa-l vinzi: "Cat mi-ar da asigurarea daca l-as face dauna totala?". La banii aia mai pui 100-200 de euro sa-ti iasa si tie de un suc si il dai in 2 saptamani.

 

LOL!

 

Ca fapt divers, prin .it, .uk si prin .de FZS-urile se vand incepand de pe la 1000 E si pana pe la 2.500 - functie de dotari, stare, etc... Bogdane, sa stii ca am vazut motoare mai noi si mai vraiste decat fostul meu Fazer din '99. Daca pe tine te incalzeste mai tare anul fabricatiei decat starea motocicletei e fix problema ta. Conu' Jumba sunt sigur ca-si justifica intr-un fel sau altul pretul. Aici e patria CBR-urilor F4i si a R6-urilor, e normal ca un Fazer sa nu prezinte interes.

 

Ca fapt divers, FZS-ul mi-a placut mai mult deca FZ6-le, are frane mai bune, saua e mai confortabila, motorul pe carburatie trage mai bine la turatii joase, la FZ6 fundul pasagerului se incinge din cauza tobelor. Singurul plus al FZ-ului fata de FZS e la aspect si la la consum, o idee mai mic datorita injectiei, dar am intalnit si posesori de FZ-uri care m-au lasat masca de ce consum (mare) aveau - depinde f mult de stilul de pilotaj. Inainte de a desconsidera o motocicleta veche, mai intai analizeaza daca o motocicleta mai noua isi merita cu adevarat banii.

 

...iar la nemti, realitatea lor bate filmul de la noi :)

 

Oare daca cineva si-ar lua asa ceva la noi, ce parare ar avea prietenii lui bikeri despre acel cineva? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stulewa: asa e neamul asta romanesc, plin de ciumeci care vor sa faca un ban usor pe spinarea restului de romani neinformati. Daca ai avea un pic de demnitate in tine, ai recunoaste ca pretul ala e pus acolo doar ca sa ai de unde trage in jos. Tu nu vrei sa vinzi un motor, vrei sa iti scoti niste bani de sarbatori si ai stat, te-ai uitat in jur si ai vazut ca aveai un fier care sade si nu face nimic. N-are nimic de-a face cu pasiunea, vrei sa dai un junghi din ;99, motor de 14 ani (poti sa-i faci buletin) la pret de motor din 2004. Io zic sa te gandesti asa daca chiar vrei sa-l vinzi: "Cat mi-ar da asigurarea daca l-as face dauna totala?". La banii aia mai pui 100-200 de euro sa-ti iasa si tie de un suc si il dai in 2 saptamani.

 

spiritual ca de obicei.....

cu fazerul ma deplasez zilnic ;) iti multumesc ca te gandesti la bugetul meu de sarbatori, esti dragutz. inainte sa vorbesti despre demniatate la adresa mea ar fi bine sa ma cunosti mai intai. (ce rost avea sa dau pe fata ca ii trebuie schimbata distributia daca tot vroiam sa fac o lambada???) fiare am multe prin garaj, o colectie intreaga... daca ai timp si vrei sa discutam despre pasiunea mea pentru motociclete te invit pe la garaj unde putem povesti una-alta. smenuri d-astea de cartier cu asigurarea nu fac, nu imi sta in caracter!

 

un motor vechi nu trebuie sa fie neaparat junghi, vezi, aici e defapt problema multor personaje care cred ca motociclismul (mai ales de performanta...) se face cu mobre noi, maxim 2-3 ani vechime dar ei nu sunt in stare sa redreseze o motoreta intrata in derapaj/voblaj. aceeasi problema si cu gumele.... maaamaa ai cazut ca nu aveai 2012.... fix pix, ai cazut ca ai fost balalau si te-ai intins mai mult decat iti era plapuma.

 

treaba cu buletinul e o idee buna, tre sa fac un log ceva, pentu ca am cateva motorete readuse la lumina din beciurile uitarii :)

 

nu e nevoie sa fi rautacios in postari, nu esti cu nimic superior niciunuia dintre noi!

 

toate bune!

 

PS: next project yamaha xjr 400 1998 ;)

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai atasat tu acolo este o versiune de FZ1 Fazer GT. Adica un FZ1 fazer customizat: carene intregi aftermarket si parbriz inalt. Si ca sa-ti raspund la intrebare, DA, la versiunea Fazer se pot atasa carene intregi. Pe ebay (link) costa in jur de vreo 200 E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Stulewa: atunci sa ma scuzi daca te-am catalogat gresit. Vezi, cand te invarti prin piata moto romaneasca suficient de multi incepi sa-i vezi pe toti tepari.

@Metal: primul meu motor a fost pe carburatie din '98. Zic ca ma pricep oarecum la care sunt diferentele intre carburi si injectie si as alege oricand cu ochii inchisi injectia pentru commute. Cat despre vechimea motorului: conteaza foaaarte mult. Un motor de 14 ani poate fi intretinut maniacal si tot dezvolta mici hibe enervante. Pe care un motor de 8 ani n-a apucat sa le faca. Ca sa nu mai zic de unul prost intretinut. Un motor prost intretinut care mai e si vechi e sac fara fund la cheltuieli.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, nu compara ZZR-ul cu Fazerul... In 5 ani cat am aut Fazer, crede-ma ca nu am avut nici o problema cu el. In afara de consumabilele schimbate maniacal de mine cand mi se parea ceva aiurea, nu am avut treaba. In continuare motorul merge brici si la noul proprietar si ma bucur ca a incaput pe mana cuiva care o sa o intretina mai departe cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off topic:

apropos de vechituri... de vreo saptamana lucrez la prima mea motoretea inmatriculata. yamaha dt 200 r 1989 .... frumoase amintiri ma leaga de fierul asta... mo rog, detalii :D

dupa ce am schimbat biela si pistonul dau sa pornesc necazul.... cateva aprinderi, bar bar bar... pauza... dai verificari, dai schimburi, masuratori de cdi.. telefoane, opinii...a dreaqului nu pornea neam... dupa o vreme, zeci de pedale, transpiratie, idei... scot evacuarea la ideea unui amic... surpriza, PORNESTE SARACIA :))

NECAZUL: o cinstita familie de rozatoare(aka soareci) si-a facut culcus in toba primara (2t) a motocicletei captonand-o cu tot ce le-a trebuit pentru o iarna extraordinara ...

 

PS: la momentul montajului soarecii nu se aflau in toba ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

PS: la momentul montajului soarecii nu se aflau in toba ;)

 

Norocul tau ca nu mai erau soarecii ca, altfel, te atacau si iubitorii de animale, ca vad ca iubitorii de motociclism pur te tot sicaneaza.

Spor la treaba sa ai ...si grija la soareci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Si iata ca eu am scos-o de la iernat, ma bucur de ultimele zile frumoase..cica va fi mai cald zilele astea..macar de la servici acasa sa mai merg cu ea..

-Intradevar, simt ca-mi cam ingheata picioarele in blugi, dar mi-e lene sa iau pantalonii moto si sa stau sa ma schimb iar la servici..

-Mi-a placut ca a pornit imediat azi, imi place noua tehnologie la care am ajuns..cand aveam banditul pe carburatie, visam la zile ca astea(injectie)..din pacate, acum trebuie sa-mi gasesc altceva la care sa visez..

-Apropo, voi cum incadrati fazerul ? Pentru mine este o combinatie de naked+touring(cu toate ca seaua lasa de dorit)..dupa 300-400 km, simti cum iti amorteste posteriorul :)) (sau poate sunt eu mai sensibil)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Intradevar, simt ca-mi cam ingheata picioarele in blugi, dar mi-e lene sa iau pantalonii moto si sa stau sa ma schimb iar la servici..

Daca vrei sa treci de 40 de ani fara sa mergi in scaunul cu rotile ar fi bine sa iti pui ceva care sa iti protejeze termic genunchii macar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa treci de 40 de ani fara sa mergi in scaunul cu rotile ar fi bine sa iti pui ceva care sa iti protejeze termic genunchii macar.

-Pai azi mi-am luat pantalonii moto pe mine si a fost foarte ok..in lista de cumparaturi trebuie sa adaug o cagula mai subtirica si o pereche de cizme(le-am vandut pe ale mele ca-mi erau cam mari)

 

 

desfa musamaua baga un strat de burete de 0,5 sub ea si prinde-o inapoi. se simte diferenta si e usor

Nu as vrea sa stric seaua originala..iar pernele alea cu gel, mi se par cam scumpe..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...