Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Player1

Ca sa nu faci moloz pe jos iei un bidon de apa de 4l, il golesti, tai dintr-o parte cat sa curga uleiul si-l pui sub filtru si buson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si ca un sfat: sa-i pui un filtru cu hexagon ( eu am luat de K&N) pentru al strange dar mai ales pentru al desface mult mai usor pe viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam frumos pentru sfaturi! Voi aplica tehnica surubelnitzei mai sus descrisa :) si da (buna idee), o sa pun un filtru K&N, pentru a ma scuti de viitoare barbarisme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bune? Cumpără o cheie de filtre de ulei că nu-i o avere. O poti folosi și la motocicletă si la mașină. Cu șurubelnița înfiptă în filtru poți să faci multe prostii, de pildă să rupi șurubelnița.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Player1

Lolwut? Tu iti dai seama ca aluminiul din filtru e oleaca mai gros ca o ciunga? Poti sa infigi surubelnita aia cu mana cu oleaca de skill.

 

Nu neg faptul ca o cheie de filtru dedicata e necesara. Dar cand lipseste sau e daraua mai mare decat ocaua (eg: cheie de filtru mai scumpa ca filtrul) metoda asta explicata de je a fost aplicata cu success cu zeci de ani inainte s-o vad eu la lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da nu este aluminiu este o tabla ordinara :). Cu metoda surubelnita l-am dat si eu jos. Mare atentie cand strapungi (tr trecuta surubelnita dintr-un capat in altul) filtrul tr sa fie cat mai in cap sa nu dai in filetul de insurubare si sa ai grija sa il poti misca spatiul este destul de mic. Daca iti iei filtru fara piulita in cap tr sa ii ungi garnitura dupa care ii dai jos capacul de la pinion si il stangi la mana o sa il strang cu siguranta mai mult decat trebuie (ei zic 17 Nm adica cam cat strangi un capac de sticla de suc).

 

 

Acum o intrabare pt cei care si-au servisat furca. Ce ulei ati pus pt ca in carte zice Suspension oil “01” asta insemnand de care din gama motul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariuss1900

Salut sunt si eu fericitul posesor al unui fz6-n din 2006 negru. O motocicleta excelenta pana acum. EU stau in sectorul 4, as avea ne voie de un atelier moto prin zona sa ii fac o revizie completa. Daca stiti ceva va rog sa ma ajutati. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

Acum o intrabare pt cei care si-au servisat furca. Ce ulei ati pus pt ca in carte zice Suspension oil “01” asta insemnand de care din gama motul?

yamalube 01 = 2.5wt, dar poti pune 5wt sau chiar 7.5(daca mergi mai sportiv) wt fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

nu-i un capat de tara..

poti sa mai cumperi un 2.5w si sa-l combini

 

sau sa incerci cu 10wt si sa-l schimbi dupa ce servisezi furca, e mult mai usor

 

ai pus si arcuri pe greutatea ta?

Editat de MoederNuker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus 10W in furca. E cam rigida suspensia ce-i drept (pentru gustul meu), si sigur data viitoare o sa pun ceva un pic mai soft, dar e ok-ish si cu 10W.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate ziceti cred ca am sa merg cu incredere pe 10W pe mine ma deranjeaza ca la cea mai mica frana se lasa mult prea brusc de bot. La arcuri nu vreu sa intervin. Stiu ca daca vrei sa faci o treaba buna tr schimbate arcurile si dupa facut reglaj din ulei insa asta costa substantial mai mult si nu merita investitia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut sunt si eu fericitul posesor al unui fz6-n din 2006 negru. O motocicleta excelenta pana acum. EU stau in sectorul 4, as avea ne voie de un atelier moto prin zona sa ii fac o revizie completa. Daca stiti ceva va rog sa ma ajutati. Multumesc.

ai pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

Din cate ziceti cred ca am sa merg cu incredere pe 10W pe mine ma deranjeaza ca la cea mai mica frana se lasa mult prea brusc de bot. La arcuri nu vreu sa intervin. Stiu ca daca vrei sa faci o treaba buna tr schimbate arcurile si dupa facut reglaj din ulei insa asta costa substantial mai mult si nu merita investitia

 

 

cum sa nu merite... e pentru siguranta ta, arcurile costa ~100E cu tot cu ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

cum sa nu merite... e pentru siguranta ta, arcurile costa ~100E cu tot cu ulei

 

De ce zic ca nu merita? Deoarece FZ6 vine standard cu arcuri progresive si sa le schimbi pe alea deja tr sa sti sa setezi o suspensie pt a stoarce tot ce poate iar pt acei 100 euro un neavizat nu isi va da seama prea tare despre update.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, iar...cu alta trilema (kinda stupid trilema). Rezolvat problema cu filtrul (prin metoda surubelnitzei - a functionat perfect si din prima) daaaar, acum ma confrunt cu alta chestie enervata. Am schimbat antigelul, am curatat vasul , totul bine si frumos dar acum nu reusesc sa pun capacul de la radiator inapoi.

 

Are fluturasul ala intr-o parte, pe care l-am fixat in surub, si din nicio pozitie nu intra pe canelurile alea (luat la rand toata kamasutra cu variantele caneluri+capac radiator). Am incercat si cu surubul desfacut dar nici asa nu vrea....Are cineva doctoratul in "insurubat capacul de la radiator FZ6" ca sa ma indrepte si pe mine pe calea cea buna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare :) sunt nou atat pe aici cat si in lumea moto , ceea ce vreau sa va intreb unde gasesc si eu niste rimstripeuri sau cum le zice ... sunt genul acela simple si cele cu scris as opta pt cele cu scris , cine ma poate ajuta cu ceva de calitate , o indrumare ceva ... , multumesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, iar...cu alta trilema (kinda stupid trilema). Rezolvat problema cu filtrul (prin metoda surubelnitzei - a functionat perfect si din prima) daaaar, acum ma confrunt cu alta chestie enervata. Am schimbat antigelul, am curatat vasul , totul bine si frumos dar acum nu reusesc sa pun capacul de la radiator inapoi.

 

Are fluturasul ala intr-o parte, pe care l-am fixat in surub, si din nicio pozitie nu intra pe canelurile alea (luat la rand toata kamasutra cu variantele caneluri+capac radiator). Am incercat si cu surubul desfacut dar nici asa nu vrea....Are cineva doctoratul in "insurubat capacul de la radiator FZ6" ca sa ma indrepte si pe mine pe calea cea buna?

 

Eu n-am avut probleme in a-l pune la loc. Cand l-ai dat jos unde l-ai pus? Sa nu fi calcat pe el din greseala si sa-l fi indoit. Nu-l lasa pus in doru lelii sa nu te trezesti cu apa fiarta pe picioare. Se insurubeaza si apoi se prinde siguranta (surubul ala mic), sper ca asta e clar, nu intai prinzi siguranta si apoi il inghesui pana intra. Bafta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am spre vanzare:

claxon fz6 -20 ron

conducte frana fz6 - 20 ron
etrieri yamaha fz6 2004-2008 - 150 ron
ornament carene spate fz6 2004 - 20 ron
telescoape fata fz 6 2004- 250 ron
0765336589
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raduph. M-a lamurit pana la urma cineva de pe forumul international ca procedam gresit, ca prinsesem placutza metalica (siguranta) in surub, de capac, incercand sa le indes :D.....in loc sa pun intai capacul radiatorului si apoi sa pun placutza (siguranta), pe dedesubt si abia apoi sa pun surubul, prinzandu`le pe amandoua :D.

 

Multzam de indrumare!

 

Misiune indeplinita pana la urma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@albacazapada, ma gandeam eu ca incerci sa le inghesui acolo, bine ca ai rezolvat.

@square, la ce te referi prin ornament carene spate? aripioarele laterale?



Cumpar cablu ambreiaj FZ6, pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...