Metal Heart Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 E motor pe injectie, asta inseamna ca tot comportamentul lui e dictat de hartile de injectie - dintr-un motor lenes nu poti face unul nervos, dar din unul nervos poti face unul bland doar din injectie. De-aia zice lumea ca e motor de R6, dar nu a zis nimeni ca are si harta de injectie de R6. Si nu numai harta, ci si cutia e diferita. S-a mai zis ce diferente sunt intre R6 si FZ6, chiar cu cateva pagini in urma. Cauta si ai sa gasesti. Salut baieti, Gasesc si eu la voi un surub ?poate a dezmembrat cineva un fz6 si a ramas plus sau poate gasesc sa cumpar de undeva . (Am pus eu unul care e mai lung, dar din cate am citit si intrebat nu e bine, ca pot stramba cadrul , nu am mers cu ea asa doar ca am obs lipsa lui acasa, probabill de la trepidatii s-a desfacut .) O recomandare de baterie ?ca nu as mai vrea sa pun redresorul pe cea veche, am facut asta anul trecut si am zis ca e cazul pt una noua . Multumesc . Incearca la baietii care mai au service-uri moto, poate au suruburi sau poate iti spune careva de unde poti lua. Eventual cei care si-au montat crash-paduri sa mai aibe ramase. Sau nu acolo vine montat crash-padul? Cat despre baterie, cat dai atata face. Iti iei una ieftina, te tine un sezon, maxim doua. Iei o Yuassa pe gel, o uita Dumnezeu pe motocicleta. Eu cand am luat Fazerul avea Yuassa pe el. L-am tinut din 2007 pana-n 2012, l-am vandut cu aceiasi baterie, actualul proprietar s-ar putea sa o aibe tot p-aia. Dracu' stie cand a fost pusa prima oara pe motocicleta... Multi pe FZ6 au pus furca de R6 din prima generatie. Am inteles ca diametrul jambelor superioare este acelasi astfel incat sa nu fie nevoie sa schimbi si jugurile si se pare ca ar mai trebui ceva distantiere la axul rotii. Sunt tutoriale intregi pe forumurile de afara, mai ales la baietii de prin Anglia. Sa stii ca mi-a mai spus cineva ca din cauza asta este, daca vrei o schimbare se face numai cu arcuri normale, nu progresive! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Bine, bine, .....mi-ati dat o idee,....dar cum poti sa pui o harta de injectie de R6 pe FZ6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Bine, bine, .....mi-ati dat o idee,....dar cum poti sa pui o harta de injectie de R6 pe FZ6? Pentru inceput, incepi cu un power commander http://www.ebay.com/bhp/fz6-power-commander Sau ai putea sa incerci o alta harta, dar sa ai grija ce pui, ca la ce "meseriasi" avem s-ar putea sa-ti faca mai mult rau decat bine. Harta de R6 nu cred ca are ce cauta pe FZ6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Buna, Am nevoie de un disc de frana fata (second hand) pt Yamaha FZS 600 Fazer 97-03 Ma ajuta cineva? Multumesc. Am rezolvat cu discurile. Va multumesc pt informatii. Acum am unul uzat, dar bun, daca doreste cineva, il dau cadou, doar posta platita. O seara faina. 0744 955 955 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 salutare, unde gasesc un cric central? vreau sa pun la un FZ6N 2005 thx ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 salutare, unde gasesc un cric central? vreau sa pun la un FZ6N 2005 thx ! /index.php?/topic/709884-dezmembrez-yamaha-fz6-n-din-2007/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 (editat) pai omul dezmembreaza FZ6N ori cric central s-a pus doar la fazer Editat Martie 19, 2014 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 poti intreba. eu tot asa am gasit la fzs din 2000 ce l-am avut. dar daca tie sa dai un telefon atunci cauta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 l-am sunat pe om. mi-a spus ca o sa caute prin fiare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 poti intreba. eu tot asa am gasit la fzs din 2000 ce l-am avut. dar daca tie sa dai un telefon atunci cauta FZS-ul vine cu cric central by default Nu stiu cum de n-ai avut tu cric central pe el. Poate a fost scos intentionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 habar nu am. nu avea si mie imi place sa imi aranjez motoreta.asa ca am luat unu din dezmembrarea unei fezite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 salutare, dupa aproape 1 an de cautari m-am decis si am achizitionat acest FZ6N din 2005 vi-l prezint si voua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 ma gandesc serios sa imi iau si eu top case.... Sal ,am si eu nevoie de putin ajutor,fac revizia azi si o sa imi trebuiasca o cheie pentru a schimba filtrul de ulei la fazer,ma poate ajuta cineva?dau o bere si raman dator,ma refer la acea cheie care vine fix pe filtru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Daca nu faci rost de cheie, iti dau varianta mea.. un mox sau cheie franceza, asta in cazul in care schimbi filtrul..stangi cu cheia franceza pana sr deformeaza putin filtrul ca sa ai tragere si il desfaci..filtrul cel nou e de ajuns sa il strangi la mana..pui un ziar pe el sa nu iti alunece din mana, si il strangi cat poti..nu tre sa strangi pana iti ies ohii din orbite, da e nevoie de o mana sanatoasa. Eu asa mi-am facut si a functionat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 multumesc,am rezolvat,fata mea e fresh acum si gata de drumetii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaicostea Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) salutare, cum nu exista topic special pentru fzs 1000 si am vazut ca s-au prezentat si astfel de motoare aici, ma adresez cu cateva intrebari celor mai experimentati: 1. ce ulei si filtru recomandati pentru fzs 1000, model 2005? 2. merita sa investesc intr-un filtru de aer refolosibil gen http://www.wemoto.ro/bikes/yamaha/fzs_1000_fazer/04-05/picture/air_filter_k&n_-_performance_and_washable/ 3. ce baterie recomandati? mersi! Editat Martie 23, 2014 de mihaicostea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 salutare, ce gume aveti pe motorete? pe a mea am luat-o cu gume noi Pirelli diablo, dar DOT-ul este 2010. n-am mai mers pana acum pe astfel de gume. ce imi puteti spune despre ele? thx ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 eu am dunlop qualifier .. dot 2012 .. asa l`am luat si eu .. is foarte multumit.. adica la un regim de mers amator, cauciucurile nu cred ca fac o diferenta ENORMA.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Am avut si eu pirelli diablo inainte,de aceea acum mi-am cumparat purelli diablo roso 2,se incalzesc destul de bn si de repede,nu se tocesc repede,grip foarte bun si excelente pe ploaie,lumea spune ca sunt cele mai bune cauciucuri moto de strada,sunt total de acord cu ei,le recomand Mihai costea poti folosi linistit filtru k&n dar sa ii iei sprayul de uns si de curatat,eu am k&n si sunt multumit de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 salutare, cum nu exista topic special pentru fzs 1000 si am vazut ca s-au prezentat si astfel de motoare aici, ma adresez cu cateva intrebari celor mai experimentati: 1. ce ulei si filtru recomandati pentru fzs 1000, model 2005? 2. merita sa investesc intr-un filtru de aer refolosibil gen http://www.wemoto.ro/bikes/yamaha/fzs_1000_fazer/04-05/picture/air_filter_k&n_-_performance_and_washable/ 3. ce baterie recomandati? mersi! 1. orice 10w50 sintetic, 2. numai daca ii montezi si un jetkit, (Ivan's jet kit e cel mai tare dar mai complicat de instalat) totusi eu n-as monta filtru de aer sport in Romania. 3. orice baterie intre 10 si 14Ah, vezi dimensiunile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trutzi Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Buna,sunt nou pe forum,si mezin si in ale morociclismului,mi-am achizitionat un FZS 600,model 2000,si are cred ceva probleme... Toate bune, motocicleta porneste ok,suna bine,o las tot timpul inainte sa plec 5-7 min pornita, sa se incalzeasca,dar am observat o problema,prima data eram in treapta a cincea ,undeva pe la 8000 de ture,am tras un pic de gaz,a ajuns la 8500 ture si a inceput sa inece. Pe urma am verificat,problema o face in fiecare treapta doar ca ,in treapta a doua undeva pe la 10500,in a treia pe la 10000 si tot scade,in treapta a sasea nu trece mai mult de 8000,nu ca as fie eu maniac sa merg cu 13000 de ture dar,nu cred ca este ok ceva. Daca a mai patit cineva asa ceva,sau daca aveti cunostinta ,m-ar fi util un raspuns. Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bady199047 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 vinde cineva evacuare sport pentru fz6 2004-2006?astept oferte 0761226272 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racataian Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Buna,sunt nou pe forum,si mezin si in ale morociclismului,mi-am achizitionat un FZS 600,model 2000,si are cred ceva probleme... Toate bune, motocicleta porneste ok,suna bine,o las tot timpul inainte sa plec 5-7 min pornita, sa se incalzeasca,dar am observat o problema,prima data eram in treapta a cincea ,undeva pe la 8000 de ture,am tras un pic de gaz,a ajuns la 8500 ture si a inceput sa inece. Pe urma am verificat,problema o face in fiecare treapta doar ca ,in treapta a doua undeva pe la 10500,in a treia pe la 10000 si tot scade,in treapta a sasea nu trece mai mult de 8000,nu ca as fie eu maniac sa merg cu 13000 de ture dar,nu cred ca este ok ceva. Daca a mai patit cineva asa ceva,sau daca aveti cunostinta ,m-ar fi util un raspuns. Va multumesc anticipat. Salut, ai verificat filtrul de benzina si cel de aer? Pompa de benzina poate fi iar obosita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trutzi Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Buna, Nu am verificat,nu ma pricep, am motor de doua luni,o sa ma duc la un mecanic,doar ca trebuie sa gasesc unul ) . Multumesc pt raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 E simplu! Desfaci surubelele de la rezervor, alea 2 care sunt catre ghidon, ridici rezervoru, si cu o surubelnita in cruce desfaci capacu de la filtru..il scoti si te uiti..asta in cazul in care nu gasesti mecanic in timp util Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.