Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

in instalatia de racire a motocicletelor se foloseste numai antigel nediluat.in plus ,este recomandat a se folosi antigel destinat motocicletelor. Diferenta de pret este mica deci nu inteleg de ce trebuie sa cumperi antigel auto. De ce G12 si nu Motorex,Motul,Bel Ray,Castrol,etc. ?

Daca nu te pricepi, taci. E mai bine decat sa spui prostii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stiu ca am mai intrebat odata , dar tot nu stiu despre ce poate fii problema

am facut o filmare sa vedeti despre ce este vorba cu relantiu, fix dupa ce se termina shocu de oprit dureaza in jur de 5 minute oscilatia asta

 

 

Mentionez ca am schimbat si bujiile si filtru de aer

Editat de konievic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe tine oscilatia relantiului te deranjeaza?

 

ulei mai are? presiune de ulei? lant distributie/intinzator oala ambreiaj??? nu vreau sa te sperii si sper sa ma insel dar nu se aude deloc cum trebuie motorul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as paria pe un lant de distributie uzat.

 

Sparge pusculita si fuguta repede la mecanic ca sa vezi ce e de facut. Bucura-te ca ai o iarna intreaga la discretie sa-ti cumperi tot ce ai nevoie.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a dus si mie incarcarea, probabil un releu - am 12.5V la relanti si 13.4 la 4.000rpm, in loc de 14.1-14.2 cat aveam acum un an. O sa ma duc maine la service, ca e in garantie, dar e o surpriza destul de neplacuta. Noroc ca am descoperit acasa cand am vrut sa ung lantul si am pus-o pe cricul central, am dat o cheie sa pornesc motorul si am vazut ca nu are suficient curent sa mai porneasca.

 

E prima problema de incarcare in peste 8 ani si 3 motociclete. De fapt am mai avut una la CBF600, nu mai tinea bateria ca avea 8 ani, dar aici nu are nici 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a dus si mie incarcarea, probabil un releu - am 12.5V la relanti si 13.4 la 4.000rpm, in loc de 14.1-14.2 cat aveam acum un an. O sa ma duc maine la service, ca e in garantie, dar e o surpriza destul de neplacuta. Noroc ca am descoperit acasa cand am vrut sa ung lantul si am pus-o pe cricul central, am dat o cheie sa pornesc motorul si am vazut ca nu are suficient curent sa mai porneasca.

 

E prima problema de incarcare in peste 8 ani si 3 motociclete. De fapt am mai avut una la CBF600, nu mai tinea bateria ca avea 8 ani, dar aici nu are nici 2 ani.

 

Incearca sa incarci bateria pe un redresor si mai verifica o data incarcarea. Daca bateria este foarte descarcata, valorile pe care le citesti la verificarea incarcarii sunt de fiecare data mai scazute decat ar trebui sa fie.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E in garantie, nu ar trebui sa ma stresez eu ci cei de la service.



Da, e releul si nu, nu se schimba pe loc, asteapta sa il trimita Yamaha prin snail mail. Pana atunci, recomandarea e "mergi constant la turatie mare". Da, in Bucuresti e perfect realizabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, am de sfacut azi radiatoru, sa masor cat e de valabil antigelu, si am observat pe busonu de la radiator, pe garnitura niste pilitura de aluminiu, nu exagerata, da destul de multa incat sa gandesc ca`i bai :) 2 fasii subtiri de pilitura stransa pe buson in forma locasului unde intra el... ce sa fie ?

aa si inca ceva, cautam pe net niste magazine pentru piese, sau ma rog service yamaha, dapoi ii cam muci treaba... cica ar fi reprezentanta yamaha, service autorizat, da numa`n bucuresti ... sa nu fie nimic prin cluj, baia mare .. p`aci p`aproape?... si de unde va luati voi piesele si cum procedati...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, am de sfacut azi radiatoru, sa masor cat e de valabil antigelu, si am observat pe busonu de la radiator, pe garnitura niste pilitura de aluminiu, nu exagerata, da destul de multa incat sa gandesc ca`i bai :) 2 fasii subtiri de pilitura stransa pe buson in forma locasului unde intra el... ce sa fie ?

 

Ai o poza cu ce ai gasit acolo?

Daca da, pune-o te rog pe topic.

E posibil sa nu fie deloc grav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de frumos pot sa arate farurile astea pe fz6

hmm cat o costa sa faci asta?so vedea bine pe timp de noapte iti ofera vizibilitate buna?nu sunt lupe alea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar spune in clip: vreo 140 de dolari si 10 ore de munca. E destul de complicat pentru ca la montarea lupelor trebuie sa dezmembrezi farul, desfaci sticla si o lipesti la loc pentru ca nu ai pe unde baga lupa in far.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare :) , am o nelamurire.... am un fz6 din 2005 si as vrea sa schimb bordul cu un bord tot de FZ doar varianta S2 , si as vrea sa intreb daca mufa/mufele se potrivesc sau necesita modificari pe la mufe , si daca este nevoie de eventualele modificari daca vor corespunde cu senzorii de autodiagnoza ... rog AJUTOOOOOOR !!! :)) multumesc anticipat :)

Editat de turbyhehe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...