Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Era un tutorial pe youtube cu desfacutul carcasei de bord si lipitul la loc dar nu il gasesc. Era un tip care isi monta un indicator de treapta de viteza pe un fz6 cu turometru digital ceva 2004-2005 (bordul vechi, nu asta mai nou de dupa 2007). Il baga in bord, la final arata similar cu clipul asta mai jos:

 

„Probando el indicador de marchas... final inesper…” pe YouTube

Probando el indicador de marchas... final inesper…:

 

Macar dau o idee de plecare. Spor la cautat (fz6 gear indicator sau similar).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut.

Am o intrebare legata de marimea cauciucurilor la o yamaha fz6 2004-2005. La mine in carte scrie 120 60 r17 pe fata. La voi este la fel? Maine am o programare la RAR pentru ITP si am montat pe fata 120 70 R17. Nu m-as baga sa mai schimb anvelopa pe fata numai pentru itp. Pe spate dimensiunea este cea din cartea masinii. Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus intotdeauna ce scrie in carte sau talon. Nu pun balarii si nu fac inovatii pe pielea mea.

 

Asta am pe motor acum:

120 70 zr 17 58w pe fata

180 55 zr 17 73w pe spate

Am verificat si cartea si la mine sunt identice cu cele de mai sus.

 

La tine pe motor e ok dar cred ca au gresit in carte !? Niste idioti... Daca ai nevoie de o copie, iti fac dupa cartea mea sa ai cu ce sa-i combati. (trimite pm).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Asta am pe motor acum:

120 70 zr 17 58w pe fata

180 55 zr 17 73w pe spate

 

si la mine la fel

 

zilele astea am mers pana am intrat pe rezerva. bordul afisa litera F si 0.4

am mers pana arata 8.8

tind sa cred ca arata numarul de km parcursi de cand am intrat pe rezerva. Am alimentat 16.15 litri deci mai aveam ~3 litri.

imi confirma cineva daca asa e? cat ati mers cel mai mult pe rezerva? s-a riscat careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trip F este contorul de cand a intrat pe rezerva. Maxim am mers 62km sa vad ce poate, dar eram aproape de casa. Conteaza si cum ii faci. Daca bagi forja sigur faci mai putin. De regula la cel mult 30km bag benzina. Se reseteaza singur dupa nu stiu ce distanta de la alimentare sau ii dai reset singur.

 

Mai bine nu incerci sa testezi, cine stie si cum e reglat senzorul, poate iti declanseaza trip F mai tarziu. La unii tine mai mult, la altii mai putin.

 

Sugerez parcurgerea manualului de utilizare pentru familiarizare. Mai gasesti si altele...

 

De ex: daca tii apasat pe reset si select cateva secunde(motor pornit), iti arata temperatura exterioara (in locul ceasului de bord).

» Post actualizat in 02 Sep 2014 18:08

.

» Post actualizat in 02 Sep 2014 18:08

edit:

» Post actualizat in 02 Sep 2014 18:10

edit: capul gandeste una, degetele scriu alta, era vorba DOAR de butonul reset apasat cateva secunde. Am gresit eu. Aia de mai sus era combinatia pt reglat ceasul.

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti posesori de FZ6 :) O intrebare am si eu , am achizitionat un FZ6 , este prima mea motocicleta , sunt incepator si doresc sa ii montez crashpaduri (le-am cumparat deja). Intrebarea mea este urmatoarea: cine a avut incidente cu FZ6-le si a avut crashpaduri a avut probleme cu cadrul unde este montat crashpadul ? pe net am vazut ca este cam sensibila zona si este riscul sa se rupa cadrul .... voi ce ziceti ? care sunt parerile voastre ? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti posesori de FZ6 :) O intrebare am si eu , am achizitionat un FZ6 , este prima mea motocicleta , sunt incepator si doresc sa ii montez crashpaduri (le-am cumparat deja). Intrebarea mea este urmatoarea: cine a avut incidente cu FZ6-le si a avut crashpaduri a avut probleme cu cadrul unde este montat crashpadul ? pe net am vazut ca este cam sensibila zona si este riscul sa se rupa cadrul .... voi ce ziceti ? care sunt parerile voastre ? Multumesc

Eu am montat un crashcage custom made (mi-am gasit-o daramata in parcare..si pentru a minimiza daunele pe viitor am decis sa montez un crashcage). Deoarece nu prea gasesti un crashcage serios ..ci doar un engine guard prapadid care oricum nu-ti protejeaza carenele ..am ales varianta de crashcage custom made, dupa dorinta mea. Daca te intereseaza iti pot da datele de contact ale tipului care mi-a facut crashcage-ul.

 

Poze aici:

post-70554-0-19442300-1410505085_thumb.jpg

post-70554-0-78953400-1410505112_thumb.jpg

post-70554-0-68575700-1410505125_thumb.jpg

post-70554-0-64235000-1410505137_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mamaaaa, nu am mai vazut atatea bagaje pe un motor. Misto!

 

Nu mai pune gopro-ul in locuri in care nu-l vezi, poti sa-l pierzi pe drum (mai ales pe aparatoarea fata, iei o groapa si pa !), eventual il asiguri cu ceva gen fir metalic subtire, impletit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) pai erau bagajele pt o luna...

 

uhm..da, ai dreptate cu ce spui referitor la camera...dar nu i-am gasit inca un loc mai bun. :D (a se citi ..mi-a fost foarte lene sa testez variante de pus camera si am ales-o pe cea mai la indemana)

 

Mamaaaa, nu am mai vazut atatea bagaje pe un motor. Misto!

Nu mai pune gopro-ul in locuri in care nu-l vezi, poti sa-l pierzi pe drum (mai ales pe aparatoarea fata, iei o groapa si pa !), eventual il asiguri cu ceva gen fir metalic subtire, impletit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat un crashcage custom made (mi-am gasit-o daramata in parcare..si pentru a minimiza daunele pe viitor am decis sa montez un crashcage). Deoarece nu prea gasesti un crashcage serios ..ci doar un engine guard prapadid care oricum nu-ti protejeaza carenele ..am ales varianta de crashcage custom made, dupa dorinta mea. Daca te intereseaza iti pot da datele de contact ale tipului care mi-a facut crashcage-ul.

 

Poze aici:

attachicon.gif1.jpg

attachicon.gif4.jpg

attachicon.gif2.jpg

attachicon.gif3.jpg

Unde este facuta ultima poza, cea in care e casca pe jos ?

 

Si daca stie careva, de unde se poate regla faza scurta sa bata mai sus ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat un crashcage custom made (mi-am gasit-o daramata in parcare..si pentru a minimiza daunele pe viitor am decis sa montez un crashcage). Deoarece nu prea gasesti un crashcage serios ..ci doar un engine guard prapadid care oricum nu-ti protejeaza carenele ..am ales varianta de crashcage custom made, dupa dorinta mea. Daca te intereseaza iti pot da datele de contact ale tipului care mi-a facut crashcage-ul.

Ar trebui sa dai jos camera de pe aripa. In timpul mersului aripa vibreaza foarte foarte tare si poti sa o fisurezi sau sa pierzi camera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, nu mai fac! Nu o mai pun acolo. O sa o lipesc pe parbriz sau pe topcase.

 

Ar trebui sa dai jos camera de pe aripa. In timpul mersului aripa vibreaza foarte foarte tare si poti sa o fisurezi sau sa pierzi camera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cam 16500 facuti cu motocicleta asta si inca vreo cateva zeci de mii cu fiecare din cele 2 dinaintea ei, dar in total am facut 3 pene: una cu CBF-ul (in peste 3 ani) si doua cu Fazer-ul in mai putin de 24 de ore. Vineri seara am luat un cui in Bucuresti, l-am scos sambata dimineata si am plecat la Bolboci, seara la intoarcere inainte de Ploiesti am auzit un POC! serios si s-a cam blocat directia, am tras pe dreapta si am gasit o gaura. Eram cu varul meu, incepator (abea 5 km facuti de cand a terminat scoala) si luasem kitul de pene, ca de obicei nu il am la mine, i-am pus snur si un tub de CO2 si am mers cu 0.7 atmosfere pana la benzinarie unde am umflat complet roata.

 

Ambele pene au fost in roata spate fix pe centru, in profilul la cauciuc (Michelin Pilot Road 4). Senzatia e foarte nasoala cand pierde aer brusc pe spate si se aplatizeaza carcasa cauciucului, nu poti sa te inclini aproape deloc si ai senzatia ca s-a blocat directia, nu ca e spatele de vina.

 

Iar un cartus de CO2 de 16g e insuficient la o roata de spate de Fazer, cred ca trebuie vreo 3 ca sa poti merge mai mult de 2-3 km. La Louis sau Kronau 2 cartuse costa vreo 6 euro, asta inseamna vreo 10 euro o pana amarata. Stiti o sursa de CO2 mai ieftina? Cel mai ieftin pana acum am gasit in Germania la un magazin de biciclete, 5 cartuse la 9 euro, sau in UK cu 0.75 lire bucata dar la cutie de 100 de bucati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...