Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bune bune consumurile la s2. Eu n-am reusit sa scot sub 6 deloc. Deobicei afara merg 130-140 constant (fz6n).

Conteaza foarte mult cum mergi; in ultimele zile am facut 3000 km si am avut consum intre 4.5 la mers lejer si peste 5 la mers mai tare, dar cam acelasi tip de drum (in afara localitatii, drum intins, fara sate etc). La 130 pe autostrada consuma vreo 0.5 in plus fata de 90 pe DN (in Bosnia limita pe DN e 80 si e politie din plin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mers lejer am scos si eu un 4.2, pe drumuri judetene, mers cca 90-110 la ora. Mai putin eu nu voi reusi niciodata. Nu pot batraneste, simt ca fortez motorul. Imi place sa-l tin in "power band", sa fie gata oricand de sprint.

 

Si acum ca simt ca am fost incadrat pe nedrept la vitezistii lenti: 180 e putin pt mine. :))) Glumesc. Imi place cum se duce, ating viteze de genul mentionat, chiar o idee mai sus, dar apoi o las inapoi la 130-140. E un fel de mers constant dar cu reprize de acceleratie, functie de trafic si dispozitie. Top speedul nu l-am incercat si nu ma intereseaza. Pentru asta exista youtube.

 

Personal nu am suficiente motive sa imi placa cu mobra pe autostrada. E plictisitor. Poate doar niste viraje de 150-180 la ora, dar cu grija. Montantii balustrazii de pe margine sunt extrem de periculosi in caz de lowside, intrarile pe pod te arunca in sus, prosti multi cu masinile, etc.

 

In principiu apreciez un motor din prisma raportului cai putere/greutate care e mult peste cel de la o masina, pentru manevrabilitate si partial confortul. Consumul nu a fost niciodata pe primul loc. Evident ca poate scadea consumul si mai jos, dar mersul pe motor isi pierde farmecul. 60 la ora deja prind si cu bicla.

 

Sa fiti iubiti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cine sunt vitezistii mentionati, dar nu eu. Am mers cu maxim 140 pe autostrada si in general cu 120 afisat pentru ca eram un grup si unii sunt cu sidecase care oficial rezista pana la 120 km/h (si tot a cazut un side case pe o curba in Austria la doar 60 km/h).

Autostrazile sunt bune doar daca ai de facut un drum lung cat mai simplu si cat mai repede. Acum o saptamana am avut de ajuns din Praga in Villach (sudul Austriei) intr-o zi, cam 700 km pe ploaie torentiala si temperaturi sub 10 grade in Austria. Tot ce voiam era sa ajung pe lumina (nu s-a intamplat) intr-un loc unde sa ma usuc si sa ma incalzesc, autostrada era perfecta; fara autostrada faceam doar jumatate din drumul asta.

Maine plec la un alt drum de 900km, din care autostrazi in total 180 km. Nu am de oprit pe drum, nu am de vizitat, tot ce vreau e sa ajung din punctul A in punctul B si pe autostrada as face drumul intr-o zi, fara autostrada imi ia 2 zile; o zi in plus, cazare, masa, sunt lucruri pe care autostrada le-ar evita. Suntem 4 oameni, asa ca totul se inmulteste cu 4.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai sunat la anuntul din link? are si fz6 la dezmembrat.

baieti: era o discutie amicala. :cheers: oricum topicu asta nu prea sta in top. :crack:

eu as alege autostrada mai ales ca nu ai de oprit. la 4 e destul de mare diferenta

Editat de florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai incercam sa tin topicul sus. Mai ales ca afara ploua. :(

 

Amicala am inteles-o si eu. Daca ne-am supara aici asa de repede, pe strada ar trebui sa facem spume la fiecare semafor.

 

Sunt chill.

 

On topic: tot vad un fazer semicarenat cu toba stock prin constanta, merge solo si x2 cateodata, dar nu opreste unde suntem adunati mai multi (si cu alte motoare). Ce-i drept odata a oprit f putin si a plecat... !? Ulterior am vazut o poza in care mai era inca un fazer, dar eu stateam cu spatele si nu l-am observat (era si zgomot de motoare in jur).

 

Nu suntem numai bad boys, unii mai au si scoala :))) si stiu sa vorbeasca si despre altceva decat femei si bautura. Era o incurajare...

 

Poate il vad la seawolves acum in iunie, daca noi motoristii din ct suntem prea putini... :)))

 

salutare baieti!

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pe autostrada ma super plictisesc.....drumurile nationale mi se par mai fun,si mai ales cele cu cat mai multe viraje,te tin ocupat :)

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pe autostrada ma super plictisesc.....drumurile nationale mi se par mai fun,si mai ales cele cu cat mai multe viraje,te tin ocupat :)

+1

Mi se pare ca despre asta e motociclismul, drumuri virajate, inedite, si cu peisaje de vis.. autostrada iti ofera o bucata de drum, care te ajuta sa ajungi mai repede din punctul a in punctul b. Fara peisaje diversificate fara placerea de a "munci" ghidonul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in weekendul trecut am dat o tura pe cheia

nu mai am nici o temere referitoare la cauciucuri.

s-au comportat foarte bine inclusiv pe ploaie torentiala.

ca si consum am avut ceva in jurul valorii de 5.4 %

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, aici e topic de FZ6. Topicul cu scutere cu rezervoare de 17 litri s-a mutat.Va rog sa exprimati consumurile in mililitri/100km, sau in litri la mia de km sa iasa niscaiva valori supraunitare. Incep sa cred ca aveti de fapt alte motorete sau ca gasiti doar drumuri la vale, sau mergeti cumva cu motorul oprit. Un-explainable!

 

Si o poza cu un FZ6 mai mult decat naked.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare pacat ca nu se mai fabrica fz6.....acum se fabrica fz8 care nu a avut acelasi succes ca fz6le parerea mea,e foarte greoi si e mai maricel decat fz1

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat o tura de transfagarasan dupa 300 de km imi mai arata 3linii.... cred ca sa dereglat plutitorul sau senzorul acela ce idica nivelul... ati avut vre-unul aceasta problema?

Indicatorul nu e liniar, adica 2 liniute din 6 nu inseamna o treime de rezervor. M-am uitat la el vreo 10 plinuri la rand, trece la 5 linii pe la 80 km, pe la 3 linii la 200 km, la 230-240 deja coboara la 2, pe la 300-320 intra pe rezerva. Asta inseamna ca unele liniute dispar la 80 km (prima), altele la 30-40 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am "zgaltait" mobra si de abea se mai aude ceva benzina 2-3litrii maxim.. in mod normal ar trebuii sa imi arate ca sunt pe rezerva dar inca arata 3 linii. Am mai patit odata sa se termine toata benzina si sa imi arate 4 linii... Intrebarea este se repara sau se schimba senzoru/plutitorul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

senzorul e de fapt o rezistenta variabila care are un brat iar la capatul lui e un plutitorl. In functie de cat de mult culiseaza bratul pe rezistenta variabila iti arata tie nivelul de combustibil. Bratul din diverse motive se poate indoi si efectul vizibil e ca ai un "offset" si deci 2 posibilitati:

1. iti arata rezervor inca plin chiar daca el e gol. iti arata rezervorul plin pt multa vreme

sau

2. iti arata rezervor gol chiar daca mai ai benzina. Nu iti arata rezervor plin niciodata

 

Reparatie: cel mai simplu e sa il schimbi dar costa sau poti sa il desfaci si sa te joci cu el(sa il calibrezi)- in functie de cata benzina pui in rezervor, indoi in sus sau in jos bratul plutitorului- problema e ca e o reparatie ochiometrica dar oricum nici nou, senzorul nu iti arata exact.

 

Ce se mai poate intampla

-rezistenta variabila sa se fi stricat, oxidat etc - caz inc are trebuie curatata sau inlocuita

- bratul sa se fi blocat pe o anumita pozitie- de la caz la caz vezi ce e de facut

 

Spor si mai spuneti si voi fratilor cand reparati ceva cum ati facut, ca sa nu ne lovim toti de aceleasi probleme !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fie bratul acela de vina. Daca ii fac plinul urca dar coboara mai greu. Dupa ce am ramas fara benzina desi imi arata 4linii, am facut plinul si si-a revenit, acum dupa o luna vad ca face iar asa...rezistenta cred ca e inca buna... E posibil sa fie vorba si de un "gunoi" care impiedica actiunea completa a brutului plutitorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi o idee foarte buna,eu stiu ca motociclistii se strang la arc la ora 19:00,mai devreme nu prea am cum sa ajung ca scap mai tarziu de la munk,chiar as vrea sa schimb o vorba cu voi si pe unii sa ii revad chiar:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreme de rahat,m-am saturat de ea,nu prea am putut aproape deloc sa ma bucur de motocicleta sezonul asta cu exceptia la 2-3 iesiri,daca o tine numai asa in ploi sau daca ziua ai caldura si seara ploaie sau in decursul zilei si caldura si ploi torentiale pe cuvant de nu imi vine sa ma las,sta mai mult parcata motocicleta decat umblata :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...