Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

FZ6 S e carenata, FZ6 N e naked, modele incepand din 2004. Nu are cum sa fie S si naked decat daca a dezbracat-o cineva sau e trecuta aiurea in acte. Cred ca la un dealer Yamaha ai putea sa te edifici ref la incadrarea din acte, eu nu stiu sa existe vreun program cu acces liber care sa identifice serii de mobre, la auto se mai gasesc chiar de la unii producatori - BMW de ex, si ala cred ca stie si mobrele lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha. MS. e bine de stiut . Inseamna ca a fost ea odata bubuita in bot . Cadrul arata foarte bine de asta nu mi-a dat de banuit nimic. Poate a fost lovita doar in carena , faruri , nu neaparat si in furca .

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca ai luat un motor bubuit sanatos. Acum daca ai norocul sa fi fost pus profesionist la loc, o sa si mearga. Daca nu, eu nu m-as mai plimba cu el. Primul lucru pe care l-as face ar fi sa-l duc la un mecanic bun sa-l verifice peste tot, in special cadru, furci, cutie de viteze, frane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai totusi sa nu exageram , stiu ca sunt firave si se descentreaza usor la busituri, dar totusi chestii cu " nu m-as plimba cu el " cred ca e putin exagerat . Am facut in 3 zile 150 km cu el si s-a comportat bine. N-am depasit 110 km/h cu el dar nici nu ma intereseaza . Eu merg in oras 99 % cu el si nu sunt vitezist. Si pana la urma de ce sa ma gandesc ca a avut nustiu ce belea cu motorul cand de fapt nu stiu si nici nu se vede vre-o urma pe el , poate omu a vrut sa il faca naked . Ms de sfaturi .

 

Si ca sa fiu sincer nu stiu daca sunt foarte multe motociclete cu 9 ani vechime care sa fi scapat fara nici o zgarietura :D . Daca caut motoare din 2007 si au fost scapate , inseamna ca pentru alea din 2000 e si mai grav

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare daca nu sunt prea insistent . E normal sa fie frana de motor asa puternica ? Pe motoretele de 125 , 250 , 350 , nu era frana de motor asa de puternica ca la fz6

Pot unge lantul cu motorina ? ca nu prea mai am bani acum de investitii in ea

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare daca nu sunt prea insistent . E normal sa fie frana de motor asa puternica ? Pe motoretele de 125 , 250 , 350 , nu era frana de motor asa de puternica ca la fz6

Pot unge lantul cu motorina ? ca nu prea mai am bani acum de investitii in ea

 

la cat ai dat pe motor, te mai calicesti la un spray de lant? ia macar unul din Lidl (d'ala cu 6 lei....)

» Post actualizat in 03 May 2016 06:38

Io zic ca ai luat un motor bubuit sanatos. Acum daca ai norocul sa fi fost pus profesionist la loc, o sa si mearga. Daca nu, eu nu m-as mai plimba cu el. Primul lucru pe care l-as face ar fi sa-l duc la un mecanic bun sa-l verifice peste tot, in special cadru, furci, cutie de viteze, frane.

 

daca nu are bani de "investit" intr-un spray de lant, iti dai seama cat a costat motorul? continuand logica, ai impresia ca daca a fost cazul, a fost reparat profi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da asta e motoreta si eu sunt multumit de ea , am dat destul pe ea si voiam ultimii bani ramasi sa ii dau pe o husa , alarma , si antifurt . Nu am luat in calcul spray-ul de lant care pare destul de scump 60 lei . Ma gandeam ca o perioada pot unge lantul cu ceva mai ieftin.

 

Florinel daca esti asa curios , m-a dus undeva la 2300 cu toate actele . cam asta e pretul pentru fz-urile din 2004 , m-am gandit ca pretul era mai scazut din cauza km-lor dar poate m-am inselat , oricum nu imi pare rau ca am cumparato

 

https://www.dropbox.com/sh/gb6eviechrp54in/AACN3rk1dNr96t36j2wwparqa?dl=0

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu folosesc repsol si e parca 25 lei,si nu dau bani pe transport

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam ca o perioada pot unge lantul cu ceva mai ieftin.

Da-l in masa de spray. Baga un ulei mai gros, T90-ul (ulei transmisie) face minuni. Cureti cu motorina+benzina, stergi cu carpa, dai cu ulei cu periuta, stergi cu carpa iar. Asa am deblocat cateva lanturi, care fusesera date inainte cu chestii lipicioase din alea... De banii de pe un spray iti faci/cumperi si un ungator si prelungesti mult mai mult viata lantului decat daca ai dat cu un rahat de mo®tul albicios din ala.

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MS. nu e mare chestie sa ungi un lant , dar din toti pe care ii cunosc eu , fiecare a venit cu o parere si se contraziceau . Unu zicea spray de lant altu wd40, altu vaselina siliconica ca stie el mai bine . altu ca vaselina atrage praf , dupa am auzit de motorina , ulei de motor . o sa ajung sa dau cu toate odata pe lant sa vad ce iese :)) glumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vaselina siliconica cred ca e buna, dar costa o carca de bani. Vaselina normala atrage praful intradevar, uleiul de motor se scurge prea usor si umpli tot de ulei la prima accelerare, WD40 - asa si asa, scump si nu prea eficient. Motorina pt. spalat si un T90 sau niste ulei gros cu o lingurita de vaselina in el pt uns si la nivelul hobby face treaba. e vreo 90 de lei un ungator, vinde colegul nostru mianmar (parca). Eu mi-am luat unul sa mai scap de o grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum am vazut ca se face la mester: benzina intr-o sticlutza cu pulverizator, o perie de plastic (preferabil una de lant moto). Se aseaza dedesubtul lantului un carton mai gros si mai lung, se sprayeaza bine din sticla pe toata suprafata lantului. Se lasa la curs jegul. Se repeta si se foloseste peria pentru dat jos grosul. Se lasa la uscat sau se foloseste un compresor. Se repeta de cateva ori pe tot lantul pana se da jos murdaria intarita pe lant. Se lasa iar la uscat. Se repeta procedeul cu sticla, dar de data asta se foloseste o carpa pentru a da jos murdaria fina. La final se greseaza cu ungator de lant.

Unsul lantului se face in felul urmator: Se sprayeaza o dunga pe partea cu o-ring-uri dinspre tine. Nu pe exteriorul lantului, nu pe dedesubt. Se intoarce de roata pe stander pentru toata suprafata primului set de o-ring-uri. Se repeta operatiunea pentru al doilea set. Al doilea strat e superfluu. Cand sprayezi untura dinaia, grija mare sa nu ajunga pe roata spate. Daca ajunge oleaca nu-i bai, da daca-i multa exista riscul sa aluneci pe ea.

Inca odata: nu are sens sa sprayezi exteriorul lantului sau dedesubtul lui. Ce conteaza e ca grasimea aia sa ajunga la O-Ring-uri si sa le lubrefieze bine. Tot ce e in exces o sa sara oricum pe aripa/janta/plasticul care fereste lantul.

 

Un lant care a stat mult timp sau care nu a fost ingrijit e periculos, mai ales daca e intins prea tare. Exista riscul sa se rupa in mers (daca e prea intins) sau sa sara de pe pinionul de la roata si sa iti blocheze roata-n mers (daca e prea slab). Slack-ul (masurat cu tine pe mobra) trebuie sa fie intre 2-3 cm pe toata suprafata lantului. Daca ai portiuni mai laxe si portiuni mai intinse, lantul trebuie schimbat de urgenta.

 

Daca schimbi lantul, e bine sa schimbi si pinoanele. Daca lantul e stricat, e posibil sa fi ascutit sau indoit dintii pinionului de atac. Kitul costa cam 600 RON si nu prea are sens sa schimbi doar lantul cu pinioane vechi, ca risti sa strici si lantul nou.


» Post actualizat in 03 May 2016 18:04

Ca proprietar de mobra, trebuie sa intelegi ca-ti pui viata in fierul asta de fiecare data cand te urci pe el. Nu e ca la masina, sa o lasi ca merge si asa si daca se strica, o urci pe platforma. Aici daca ai ghinionul sa intri in cei 5% care fac accident din cauza conditiilor necorespunzatoare a atelajului, riscul e sa-ti rupi gatul. Cu cauciucurile, transmisia, directia franele si electrica nu te joci pe mobra. Mai bine dai niste bani pe consumabile decat sa dai spaga la spital sa te spele la fund asistentele ca tu nu-ti poti folosi mainile.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum am vazut ca se face la mester: benzina intr-o sticlutza cu pulverizator, o perie de plastic (preferabil una de lant moto). Se aseaza dedesubtul lantului un carton mai gros si mai lung, se sprayeaza bine din sticla pe toata suprafata lantului. Se lasa la curs jegul. Se repeta si se foloseste peria pentru dat jos grosul. Se lasa la uscat sau se foloseste un compresor. Se repeta de cateva ori pe tot lantul pana se da jos murdaria intarita pe lant. Se lasa iar la uscat. Se repeta procedeul cu sticla, dar de data asta se foloseste o carpa pentru a da jos murdaria fina. La final se greseaza cu ungator de lant.

Unsul lantului se face in felul urmator: Se sprayeaza o dunga pe partea cu o-ring-uri dinspre tine. Nu pe exteriorul lantului, nu pe dedesubt. Se intoarce de roata pe stander pentru toata suprafata primului set de o-ring-uri. Se repeta operatiunea pentru al doilea set. Al doilea strat e superfluu. Cand sprayezi untura dinaia, grija mare sa nu ajunga pe roata spate.

Eu folosesc motorina, benzina cred ca ataca O-ringurile. Pensulat pe lant, inmuiat, frecat cu peria, repetat si tot asa. La final dau cu spray de frane (ala de curatat lant e prea scump ca sa merite) si sterg cu carpa.

De uns ar cam trebui unse si rolele, ca doar exista frecare si intre ele si pinioane! Nu doar O-ringurile.

Toate operatiunile cu tava + carton mare dedesubt + carton intre lant si roata, mobra pe cricul central sau stander.

Ungator vs spray - vesnica discutie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina NU ataca O-Ring-urile. E un mit urban povestit din generatie in generatie de motociclisti. Degeaba ungi rolele, tot ce faci in felul asta e sa murdaresti pinioanele. Toata grasimea o sa se mute pe ele. Daca te uiti la role dupa 100 de metri de mers, o sa vezi ca-s stralucitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarna iau pauza si de la forum Cristi! Ti-ai luat alt FZ6?

 

E tot ala cu care ne-am plimbat atunci. Nu intentionez sa schimb mobra. Imi place prea mult.

Tu ce ai facut? Ai vandut-o? Parca asa aveai de gand...

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...