Ivanica Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Nu stie nimeni daca exista YAMAHA FZ6 S naked ? Adica ceva gen varianta s1 ( s simplu ) inainte de fz6 s2 naked . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 FZ6 S e carenata, FZ6 N e naked, modele incepand din 2004. Nu are cum sa fie S si naked decat daca a dezbracat-o cineva sau e trecuta aiurea in acte. Cred ca la un dealer Yamaha ai putea sa te edifici ref la incadrarea din acte, eu nu stiu sa existe vreun program cu acces liber care sa identifice serii de mobre, la auto se mai gasesc chiar de la unii producatori - BMW de ex, si ala cred ca stie si mobrele lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 VIN-ul tau incepe cu JYARJ074 sau JYARJ071? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 JYARJ071 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 071 = S! Carenele s-au pierdut undeva pe drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 (editat) Aha. MS. e bine de stiut . Inseamna ca a fost ea odata bubuita in bot . Cadrul arata foarte bine de asta nu mi-a dat de banuit nimic. Poate a fost lovita doar in carena , faruri , nu neaparat si in furca . Editat Mai 2, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Io zic ca ai luat un motor bubuit sanatos. Acum daca ai norocul sa fi fost pus profesionist la loc, o sa si mearga. Daca nu, eu nu m-as mai plimba cu el. Primul lucru pe care l-as face ar fi sa-l duc la un mecanic bun sa-l verifice peste tot, in special cadru, furci, cutie de viteze, frane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 (editat) Hai totusi sa nu exageram , stiu ca sunt firave si se descentreaza usor la busituri, dar totusi chestii cu " nu m-as plimba cu el " cred ca e putin exagerat . Am facut in 3 zile 150 km cu el si s-a comportat bine. N-am depasit 110 km/h cu el dar nici nu ma intereseaza . Eu merg in oras 99 % cu el si nu sunt vitezist. Si pana la urma de ce sa ma gandesc ca a avut nustiu ce belea cu motorul cand de fapt nu stiu si nici nu se vede vre-o urma pe el , poate omu a vrut sa il faca naked . Ms de sfaturi . Si ca sa fiu sincer nu stiu daca sunt foarte multe motociclete cu 9 ani vechime care sa fi scapat fara nici o zgarietura . Daca caut motoare din 2007 si au fost scapate , inseamna ca pentru alea din 2000 e si mai grav Editat Mai 2, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Your funeral man... Nu pe mine o sa ma doara daca ai fisuri in cadru si se rupe-n doua in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 (editat) Inca o intrebare daca nu sunt prea insistent . E normal sa fie frana de motor asa puternica ? Pe motoretele de 125 , 250 , 350 , nu era frana de motor asa de puternica ca la fz6 Pot unge lantul cu motorina ? ca nu prea mai am bani acum de investitii in ea Editat Mai 2, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Inca o intrebare daca nu sunt prea insistent . E normal sa fie frana de motor asa puternica ? Pe motoretele de 125 , 250 , 350 , nu era frana de motor asa de puternica ca la fz6 Pot unge lantul cu motorina ? ca nu prea mai am bani acum de investitii in ea la cat ai dat pe motor, te mai calicesti la un spray de lant? ia macar unul din Lidl (d'ala cu 6 lei....) » Post actualizat in 03 May 2016 06:38 Io zic ca ai luat un motor bubuit sanatos. Acum daca ai norocul sa fi fost pus profesionist la loc, o sa si mearga. Daca nu, eu nu m-as mai plimba cu el. Primul lucru pe care l-as face ar fi sa-l duc la un mecanic bun sa-l verifice peste tot, in special cadru, furci, cutie de viteze, frane. daca nu are bani de "investit" intr-un spray de lant, iti dai seama cat a costat motorul? continuand logica, ai impresia ca daca a fost cazul, a fost reparat profi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 @ Ivanica - ia pune niste poze cu mobra s-o vedem si noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 a pus poze, dar la topicul de DR-isti.... https://www.dropbox.com/sh/gb6eviechrp54in/AACN3rk1dNr96t36j2wwparqa?dl=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 (editat) Da asta e motoreta si eu sunt multumit de ea , am dat destul pe ea si voiam ultimii bani ramasi sa ii dau pe o husa , alarma , si antifurt . Nu am luat in calcul spray-ul de lant care pare destul de scump 60 lei . Ma gandeam ca o perioada pot unge lantul cu ceva mai ieftin. Florinel daca esti asa curios , m-a dus undeva la 2300 cu toate actele . cam asta e pretul pentru fz-urile din 2004 , m-am gandit ca pretul era mai scazut din cauza km-lor dar poate m-am inselat , oricum nu imi pare rau ca am cumparato https://www.dropbox.com/sh/gb6eviechrp54in/AACN3rk1dNr96t36j2wwparqa?dl=0 Editat Mai 3, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Pentru uns lant : http://www.emag.ro/spray-ungere-lant-repsol-chain-lube-400ml-repsol-chain-lube/pd/DSP04MBBM/ Nu e cel mai lipicios, dar isi face treaba daca ungi mai des, e 20 lei totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 K. Ms mult. 20 pare ceva mai accesibil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 (editat) eu folosesc repsol si e parca 25 lei,si nu dau bani pe transport Editat Mai 3, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 (editat) Ma gandeam ca o perioada pot unge lantul cu ceva mai ieftin. Da-l in masa de spray. Baga un ulei mai gros, T90-ul (ulei transmisie) face minuni. Cureti cu motorina+benzina, stergi cu carpa, dai cu ulei cu periuta, stergi cu carpa iar. Asa am deblocat cateva lanturi, care fusesera date inainte cu chestii lipicioase din alea... De banii de pe un spray iti faci/cumperi si un ungator si prelungesti mult mai mult viata lantului decat daca ai dat cu un rahat de mo®tul albicios din ala. Editat Mai 3, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 MS. nu e mare chestie sa ungi un lant , dar din toti pe care ii cunosc eu , fiecare a venit cu o parere si se contraziceau . Unu zicea spray de lant altu wd40, altu vaselina siliconica ca stie el mai bine . altu ca vaselina atrage praf , dupa am auzit de motorina , ulei de motor . o sa ajung sa dau cu toate odata pe lant sa vad ce iese ) glumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Vaselina siliconica cred ca e buna, dar costa o carca de bani. Vaselina normala atrage praful intradevar, uleiul de motor se scurge prea usor si umpli tot de ulei la prima accelerare, WD40 - asa si asa, scump si nu prea eficient. Motorina pt. spalat si un T90 sau niste ulei gros cu o lingurita de vaselina in el pt uns si la nivelul hobby face treaba. e vreo 90 de lei un ungator, vinde colegul nostru mianmar (parca). Eu mi-am luat unul sa mai scap de o grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 (editat) Cum am vazut ca se face la mester: benzina intr-o sticlutza cu pulverizator, o perie de plastic (preferabil una de lant moto). Se aseaza dedesubtul lantului un carton mai gros si mai lung, se sprayeaza bine din sticla pe toata suprafata lantului. Se lasa la curs jegul. Se repeta si se foloseste peria pentru dat jos grosul. Se lasa la uscat sau se foloseste un compresor. Se repeta de cateva ori pe tot lantul pana se da jos murdaria intarita pe lant. Se lasa iar la uscat. Se repeta procedeul cu sticla, dar de data asta se foloseste o carpa pentru a da jos murdaria fina. La final se greseaza cu ungator de lant. Unsul lantului se face in felul urmator: Se sprayeaza o dunga pe partea cu o-ring-uri dinspre tine. Nu pe exteriorul lantului, nu pe dedesubt. Se intoarce de roata pe stander pentru toata suprafata primului set de o-ring-uri. Se repeta operatiunea pentru al doilea set. Al doilea strat e superfluu. Cand sprayezi untura dinaia, grija mare sa nu ajunga pe roata spate. Daca ajunge oleaca nu-i bai, da daca-i multa exista riscul sa aluneci pe ea. Inca odata: nu are sens sa sprayezi exteriorul lantului sau dedesubtul lui. Ce conteaza e ca grasimea aia sa ajunga la O-Ring-uri si sa le lubrefieze bine. Tot ce e in exces o sa sara oricum pe aripa/janta/plasticul care fereste lantul. Un lant care a stat mult timp sau care nu a fost ingrijit e periculos, mai ales daca e intins prea tare. Exista riscul sa se rupa in mers (daca e prea intins) sau sa sara de pe pinionul de la roata si sa iti blocheze roata-n mers (daca e prea slab). Slack-ul (masurat cu tine pe mobra) trebuie sa fie intre 2-3 cm pe toata suprafata lantului. Daca ai portiuni mai laxe si portiuni mai intinse, lantul trebuie schimbat de urgenta. Daca schimbi lantul, e bine sa schimbi si pinoanele. Daca lantul e stricat, e posibil sa fi ascutit sau indoit dintii pinionului de atac. Kitul costa cam 600 RON si nu prea are sens sa schimbi doar lantul cu pinioane vechi, ca risti sa strici si lantul nou. » Post actualizat in 03 May 2016 18:04Ca proprietar de mobra, trebuie sa intelegi ca-ti pui viata in fierul asta de fiecare data cand te urci pe el. Nu e ca la masina, sa o lasi ca merge si asa si daca se strica, o urci pe platforma. Aici daca ai ghinionul sa intri in cei 5% care fac accident din cauza conditiilor necorespunzatoare a atelajului, riscul e sa-ti rupi gatul. Cu cauciucurile, transmisia, directia franele si electrica nu te joci pe mobra. Mai bine dai niste bani pe consumabile decat sa dai spaga la spital sa te spele la fund asistentele ca tu nu-ti poti folosi mainile. Editat Mai 3, 2016 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Andrei, pe unde ai umblat omule? Nu prea te-am mai vazut online. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Cum am vazut ca se face la mester: benzina intr-o sticlutza cu pulverizator, o perie de plastic (preferabil una de lant moto). Se aseaza dedesubtul lantului un carton mai gros si mai lung, se sprayeaza bine din sticla pe toata suprafata lantului. Se lasa la curs jegul. Se repeta si se foloseste peria pentru dat jos grosul. Se lasa la uscat sau se foloseste un compresor. Se repeta de cateva ori pe tot lantul pana se da jos murdaria intarita pe lant. Se lasa iar la uscat. Se repeta procedeul cu sticla, dar de data asta se foloseste o carpa pentru a da jos murdaria fina. La final se greseaza cu ungator de lant. Unsul lantului se face in felul urmator: Se sprayeaza o dunga pe partea cu o-ring-uri dinspre tine. Nu pe exteriorul lantului, nu pe dedesubt. Se intoarce de roata pe stander pentru toata suprafata primului set de o-ring-uri. Se repeta operatiunea pentru al doilea set. Al doilea strat e superfluu. Cand sprayezi untura dinaia, grija mare sa nu ajunga pe roata spate. Eu folosesc motorina, benzina cred ca ataca O-ringurile. Pensulat pe lant, inmuiat, frecat cu peria, repetat si tot asa. La final dau cu spray de frane (ala de curatat lant e prea scump ca sa merite) si sterg cu carpa. De uns ar cam trebui unse si rolele, ca doar exista frecare si intre ele si pinioane! Nu doar O-ringurile. Toate operatiunile cu tava + carton mare dedesubt + carton intre lant si roata, mobra pe cricul central sau stander. Ungator vs spray - vesnica discutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Benzina NU ataca O-Ring-urile. E un mit urban povestit din generatie in generatie de motociclisti. Degeaba ungi rolele, tot ce faci in felul asta e sa murdaresti pinioanele. Toata grasimea o sa se mute pe ele. Daca te uiti la role dupa 100 de metri de mers, o sa vezi ca-s stralucitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 (editat) Iarna iau pauza si de la forum Cristi! Ti-ai luat alt FZ6? E tot ala cu care ne-am plimbat atunci. Nu intentionez sa schimb mobra. Imi place prea mult. Tu ce ai facut? Ai vandut-o? Parca asa aveai de gand... Editat Mai 4, 2016 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.