Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

folosesc pirelli diablo rosso de 4 ani si sunt foarte multumit de ele si la drum lung,si in oras pentru ca se incalzesc repede comparativ cu alte gume si sunt bune si pe ploaie,vezi ca a aparut diablo rosso 3,acu ceva timp erau denumite cele mai bune gume de strada acum nu stiu daca a predat stafeta.eu unu am cumparat mobra cu diablo pe ele iar apoi sezonul urmator am luat pirelli diablo roso 2,as incerca si 3 sezonul urmator dar vreau sa iau si altceva ca sa pot face o comparatie precisa

tu mergi de 4 ani cu mobra, ai avut un singur fel de anvelope si afirmi ca sunt mai bune decat altele. tare rau asta))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pai atunci spunene tu care sunt mai bune din aceeasi categorie,lucrul acesta mi-a fost confirmat de mai multi motociclisti care au avut modelul respectiv dar si altele,iar de cateva ori am facut comparatie cand ieseam in oras cu ale prietenilor si se incalzeau mult mai repede decat celelalte,eu am zis ce se auzea acum cativa ani ,nu am batut in cuie ca erau cele mai bune de strada,probabil sunt altele,toate sunt bune iar diferentele sunt probabil mici,depinde la ce iti trebuie vreau sa incerc michelin sau metzeler urmatorul set,gumele sport-touring nu cred ca ma coafeaza ca oricum schimb gumele la 3 sezoane sau 15 000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Opinci sau nu eu merg de 2 ani cu ele si sunt multumit. 60 % pe ploaie.Anul asta raman tot pe ele. Vedem de la anul ce aleg.

Dar in nici un caz primele 3 modele enumerate de Florin. Nu zic ca nu sunt bune dar nu cred ca merg si pe ploaie.

PR3 sau angel pot fi luate in considerare . Asta e parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Opinci sau nu eu merg de 2 ani cu ele si sunt multumit. 60 % pe ploaie.Anul asta raman tot pe ele. Vedem de la anul ce aleg.

Dar in nici un caz primele 3 modele enumerate de Florin. Nu zic ca nu sunt bune dar nu cred ca merg si pe ploaie.

PR3 sau angel pot fi luate in considerare . Asta e parerea mea.

nu mi-o lua in nume de rau. si eu am avut pe fzs 1000 si trebuia sa o tin la 2.2 cu pasager sa se incalzeasca bine sa nu alunece.

am avut supercorsa pe s2. atunci am vz ce inseamna gume bune pe motor. pe ploaie sint ok daca nu vrei sa pui genunchiu jos. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la gumele astea ma refer.

cu astea e mobra incaltata.

si merg ca pe sine cu ele. niciodata n-am simtit sa alunece.

cum am zis mai sus 60% din drumuri au fost pe ud.

ma pot declara multumit.

post-38187-0-32322700-1460702876_thumb.jpg

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gume d-astea am avut eu si le-am dat jos. Eu am fost elegant in exprimare cand am spus ca-s plasticoase si alunecoase (vezi opinci). Daca e cineva care se impaca cu ele si le doreste, pentru o suma modica i le dau! Personal nu le-am simtit bine, dar poate sunt eu mai pricinos! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diablo rosso au grip mai bun decat pirelii angel,angel sunt mai bune pe ploaie si mai durabile si evident mult mai bine de mers in regim touring cu pasager

 

http://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/all-tyres/sheet/diablo-rosso-III#/technical-data

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi recunosc ignoranta totala in privinta incaltarilor de mobre, asa ca, daca tot ati dezvoltat subiectul, poate imi dati niste sugestii cam spre ce sa ma orientez pt o utilizare touring si care - neaparat - sa fie OK si pe ud. Acum e incaltata cu ceva Michelin nu stiu de care, vechi de cand era bunica (,) copil, si care pe udatura ma fac un fel de Surya Bonaly, un dublu Rittberger urmat de triplu toe loop pe asfalt fiind extrem de probabil (m-am deplasat pe ploaie de pe Chitila pana in Pipera si a fost un fel de program liber ales, cu unele elemente acrobatice impuse).

Am prin garaj un spray racing pt inmuiat gume, l-am folosit pe vremuri cu ceva succes la slick-urile invechite de pe cotetzul de curse, cred ca o sa le stropesc si pe astea de la mobra sa vad ce se intampla - pe el zice ca inmoaie cauciucul, sporeste aderenta, ajuta guma sa se incalzeasca mai repede si trebuie reaplicat doar cand se uzeaza stratul superficial al gumei. Drept ca shoshonii racing functioneaza altfel decat opincile de strada, se incalzesc la rulare si poate doar atunci face treaba solutia mirifica, guma de strada nu se incalzeste la fel chiar daca si temperatura ei creste (s-ar distruge in cateva zeci sau cel mult sute de km). Dar mai rau ma gandesc ca nu poa' sa fie, oricum ~1000 lei de dat pe opinci noi acum n-am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie pt touring si foarte bune pe ploaie mi-ar placea michelinu pr4,durabile,am intalnit pe cineva care le avea de vro 22 000 km si se prezentau ok,cica ar fi cele mai bune pe ploaie,asa spun si baietii dupa youtube din revievuri,o sa iti arat un video interesant si in rest tu decizi

» Post actualizat in 16 Apr 2016 17:55

nu e litera de lege ce spune pustiul dar spune chestii logice,acu depinde de preferintele tale.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Michelin PR2 si am facut aproape 28000 de km, ......inca mai duc ceva. Am avut inainte Bridgestone BT 020 cu care am facut 24000.

 

BT020 au fost dure, s-au cam deformat, alunecau, nu aveam baza in ele.... PR2 mi s-au parut foarte bune pentru o utilizare de turing cu pasager si urmatoarele vor fi tot PR 3 sau 4.

Eu recomand PR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de info, am sa tin cont.

Dar stiti ce ma mira dupa astea 2 posturi? Cum naiba face lumea >20kkm cu un rand de gume dar toate mobrele de 10 ani scoase la vanzare au 30k!?! Scuze pt offtopic.

» Post actualizat in 17 Apr 2016 18:43

Dupa a 2-a iesire cu "noua" mobra sh am primit reclamatii cum ca scaritele pasagerului sunt prea sus! Ati avut asemenea nemultumiri? Am studiat nitel pe acolo si momentan singura varianta de a le cobora care imi trece prin cap e pe baza de flex si sudura. Are cineva alta idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Dupa a 2-a iesire cu "noua" mobra sh am primit reclamatii cum ca scaritele pasagerului sunt prea sus! Ati avut asemenea nemultumiri? Am studiat nitel pe acolo si momentan singura varianta de a le cobora care imi trece prin cap e pe baza de flex si sudura. Are cineva alta idee?

:alcy: Flex si sudura? Nu face asa ceva ca e pacat. Cauta si tu niste scarite de genul asta:

http://www.knightdesignllc.com/images/Motorcycle/Foot%20Pegs/2%20inch%20lowered/Sidetrax/Black/Footpegs-Black-2-Sidetrax-600h.jpg

 

sau mai erau adaptoare

http://www.jaws-motorcycles.co.uk/lowerer3.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am de gand sa tai cadrul spate, stai linistit! Merci, ma gandisem si eu sa construiesc niste scarite sau adaptoare, problema era ca nu sunt fixate intr-o gaura ci urechile vin direct sudate pe cadru. Eu imi storceam mintea cum le-as putea face fara sa iasa mai in afara, dar vad ca si ce ai pus tu ies, deci ar trebui sa fie OK. Merci de pont!

M-am uitat pe abtibildul de pe bascula mea si presiunile sunt 2.25 fata si 2.5 spate la incarcare <90kg si 2.5/2.9 peste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prea mult pe spate!

 

Pune 2.1-2.2 (30-32 psi)f ata si 1.9-2.0 (27-29 psi)spatele cand mergi singur - oras sau drumuri virajate.

Cand mergi cu pasager sau drumuri drepte de tip autostrada, baga 2.2-2.3 pe spate.

 

Cu presiune mare, carcasa lucreaza prea putin si guma nu se incalzeste. in plus, pata de contact e cam mica si aderenta e mai slaba.

Bafta!

 

 

uite ce spunea Cesar ref la presiunea in pneuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conteaza si stilul de mers

 

la un mers sportiv poate nu se preteaza.

Ce inseamna sportiv? In drumul de acasa la servici, regim de bucuresti, m-as mira ca cineva poate regim sportiv. Iar eu sunt omul care nu se aventureaza la limitele sportive ale mobrei. Eu doar ma bucur de mersul pe doua roti atunci cand ma deplasez la munca/acasa, sau plimbari hai hui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, tie ti s-au parut alunecoase si plasticoase.

Eu ma impac bine cu ele. In 2 ani de plimbat pe ele m-am simtit foarte ok. Nu sunt genul care pune genunchiul pe jos, nu merg in oras decat extrem de rar. Folosesc mobra doar la iesiri de weekend impreuna cu prietenii.

Habar n-am cum se comporta aceste cauciucuri atunci cand folosesti mobra spre capacitatea ei maxima.

 

Acu na, fiecare cum simte motoreta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...