Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Cadru argintiu am si eu, dar jantele sunt negre! Si e 2005.

La parbriz eu am pus unele metalice, cu cap cruce si saiba "incorporata" (de pe la ceva bricolico). Am zis ca le pun ceva saiba din plastic dedesubt dar nu m-am invrednicit. Asta pt ca alea de plastic fusesra stranse de un fortzos si, daca nu aveau capul deja muci, le-am mucificat eu la desfacut... Ar trebui sa le am pe undeva, daca te coafeaza asa ucise ti le donez.

Dar cu parbrizul ce-ai avut?! Ca pt pozitii trebuiesc date doar carenele alea mici interioare, iar becurile de far ies fara sa demontezi nik.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

AFAIK 2005 e fix anul cand or schimbat cadrul si rotile in negru, dar avea o groaza de stockuri de argintii, asa ca o parte au cadru negru si roti argintii, o parte au roti negre si cadru argintiu si o parte au si roti si cadru argintii.

 

L.E: vrea cineva o pereche de intercoame?

/index.php?/topic/736900-vand-pachet-intercom-moto-v6-2-buc/

Pentru posesorii de FZ6 din Bucuresti, pretul scade la 300 RON pana saptamana viitoare.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2005 NU are cadrul negru! Ala e model 2006, iar cadru negru cu roti argintii (din fabrica) nu stiu sa existe.

No offence, dar se poarta "intinerirea", am intalnit n clienti de piese auto (si 1 de moto pana acum pt ca nu m-am ocupat de segment) care au declarat agregatele cu intre 1 si 3 ani mai tinere, uneori creand confuzie la selectarea corecta a unor repere. De ce, nu inteleg, ca doar nu eram in Vitan la targ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca culoarea rotilor e in stricta legatura cu cadrul, din cate stiu eu, cele cu cadrul argintiu au avut atat roti negre cat si argintii. A fost in functie de culoarea din fabrica, FZ6'urile albastre au venit cu roti argintii, iar cele negre sau gri au avut roti negre. Asta-i teoria mea cel putin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce caucicuri imi recomandati pentru un FZ6N 2008? O folosesc in general prin oras sau iesiri de 100 - 200 km, estimez un rulaj de 3000 km/an si vreau sa evit pe cat posibil mersul pe ploaie. Ma intereseaza sa se incalzeasca repede si sa aiba aderenta buna in special pe asfalt uscat.

Ca si idee vreau sa ma decid intre: Metzeler Sportec M5 / M7 vs. Pirelli Diablo / Pirelli Diablo Rosso II vs. Michelin Pilot Road II / III / IV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce caucicuri imi recomandati pentru un FZ6N 2008? O folosesc in general prin oras sau iesiri de 100 - 200 km, estimez un rulaj de 3000 km/an si vreau sa evit pe cat posibil mersul pe ploaie. Ma intereseaza sa se incalzeasca repede si sa aiba aderenta buna in special pe asfalt uscat.

Ca si idee vreau sa ma decid intre: Metzeler Sportec M5 / M7 vs. Pirelli Diablo / Pirelli Diablo Rosso II vs. Michelin Pilot Road II / III / IV.

ce anvelopa se incalzeste repede din semafor in semafor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pirelli Diablo am avut eu (asa am luat-o și erau aproape noi), mi s-au părut tari, plasticoase și alunecoase (unii zic ca după 50-100km rulaj continuu intra în temperatura. Nu le-am simțit bine și le-am schimbat cu Dunlop Sportmax (sh-arse pe circuit, dar mi s-au părut mult mai aderente - excepție zile ploioase, acolo fiind problema flancurilor care erau rașchetate de la circuit). Per total pe asfalt uscat mi s-au părut mult mai bune Dunlopurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce caucicuri imi recomandati pentru un FZ6N 2008? O folosesc in general prin oras sau iesiri de 100 - 200 km, estimez un rulaj de 3000 km/an si vreau sa evit pe cat posibil mersul pe ploaie. Ma intereseaza sa se incalzeasca repede si sa aiba aderenta buna in special pe asfalt uscat.

Ca si idee vreau sa ma decid intre: Metzeler Sportec M5 / M7 vs. Pirelli Diablo / Pirelli Diablo Rosso II vs. Michelin Pilot Road II / III / IV.

Am avut Pirelli Angel ST si erau OK(ish) si Metzeler M5, alea parca erau mai bune. Un prieten are acum Bridgestone BTnush cat (modelul de anul trecut) si zice ca e net superior fiindca e dual compound si foarte lipicios pe margnini si la temperaturi joase.

» Post actualizat in 11 Apr 2016 16:58

Are cineva de vanzare suport pt topcase pt FZ6 2004? Doar bratele laterale si placa. Nu am nevoie si de placa de prindere si cutie ca alea le am deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

folosesc pirelli diablo rosso de 4 ani si sunt foarte multumit de ele si la drum lung,si in oras pentru ca se incalzesc repede comparativ cu alte gume si sunt bune si pe ploaie,vezi ca a aparut diablo rosso 3,acu ceva timp erau denumite cele mai bune gume de strada acum nu stiu daca a predat stafeta.eu unu am cumparat mobra cu diablo pe ele iar apoi sezonul urmator am luat pirelli diablo roso 2,as incerca si 3 sezonul urmator dar vreau sa iau si altceva ca sa pot face o comparatie precisa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca si pe fazer te bate vantul , noi astia cu N-uri ce sa mai zicem :)

La 160 km/h stau drept in sa pe fazer.

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma gandesc sa servisez furca la motoreata.

Ce ulei recomandati?

orice ulei de renume,eu am folosit motul,poti folosi de asemenea yamalube e acelasi lucru cu motul,bel ray,motores ,schimba si semeringurile

 

Caut sa cumpar oglinda dreapta pentru fz6 fazer 2005,ma intereseaza doar oem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt convins ca s-a mai discutat treaba, dar probabil n-am stiut eu cum sa caut prin acest topic. Urmeaza primul schimb de ulei, si am nevoie de o recomandare de ulei, eventual de ce sa ma feresc. Fostul proprietar folosea Motul 7100 10w40, si in prima instanta ma orientasem spre un motul 5100 10w40, ca e putin mai ieftin si nu stiu in ce masura merg eu asa tare incat sa simt efectiv diferenta, dar dupa putina documentare pe net, am aflat ca multi se feresc pe FZ6 de 5100, si spun ca devine mult mai aiurea cutia de viteze, acel "clank" cand se baga in treapta intai devine mult mai sesizabil. Poate cineva confirma / infirma acest lucru ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@tene_razvan - tin minte ca acum cativa ani la fazer aveam probleme cu schimbatul vitezelor la intrarea in Bucuresti dupa o alegatura pe A1 venind dispre Pitesti. Mai exact . La primul semafor intalnit nu reuseam s-o scot pe neutral. Eram nevoit sa astept culoarea verde a semaforului cu ambreiajul tras. Nici nu stiam in ce treapta ramasesem. Plecam cu ambreiajul patinat. Dupa o perioada scurta ce-i drept isi revenea si schimbam fara probleme.

Povestindu-i mecanicului treaba asta mi-a recomandat un alt ulei. Mai nou de aprox 2 ani folosesc Motorex 10W40 si nu mai am probleme cu schimbatul treptelor.

Clank-ul ala , asa fac toate.....

 

@razvan - parbrizul tau pare mai ridicat, n-ar trebui sa-ti faca probleme. Cel putin asa vad in poza. Ce inaltime ai?

 

@all - un sfat pt ulei in furca? mentionez ca nu folosesc mobra in oras. Doar drumuri lungi , mers civilizat fara genunchi pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...