Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

salutare

 

pentru cei interesati, am solutia de activare al farului din stinga, la Faza scurta.......

 

solutia ta e valabila atat pentru FZ6 cat si pentru FZS?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

daca are vreo alta tehnica decat ca prezentata pas cu pas pe youtube poate fi interesant ...insa daca nu..o gasiti cu usurintza pe youtube sau daca un pic cautati pe google :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am mai intrat de luni bune pe aici, vad ca s-au discutat treburi interesante asa ca unde pot imi spun si eu parerea.

 

 

 

 

garaj de inchiriat pentru cei care nu au unde sa-si tina motocicleta peste iarna, poate va intereseaza un garaj in Crangasi

 

250-300 RON/luna.

 

zona: Crangasi, pe langa Albinuta

 

suprafata: intra 10-12 motoare

 

zona e linistita, eu mi-am tinut motorul acolo toata vara si acum proprietarul garajului si-a vandut masina si vrea sa primeasca mai multi motociclisti.

la capacitate, ar iesi 25 RON/luna, cred ca e destul de convenabil.

 

cei interesati sunt rugati sa ma anunte pe PM.

 

in special pe COJO: voi cum stati la capitolul faruri? mie mi se pare ca a mea e chioara rau. as vrea sa o compar cu alta din acelasi film sa vedem daca e ceva putred la mine sa

 

eu mi-am schimbat becurile de cand mi-am luat motorul. am pus becuri Philips Motovision sau asa ceva(e un service undeva prin Baneasa, strada Biharia, o sa caut) care dau cu + 1500% mai multa lumina ( just joking). eu nu simt ca noaptea am o problema, insa ziua da, in sensul ca lumina e prea "galbena" si nu e concentrata, am senzatia ca nu ma vad pe cat de mult as dori.

de aia pe mobra noua o sa imi pun xenon.

 

am vazut ca s-a scris de activare far stanga, aveam si eu un document insa ni imi erau clari toti pasii asa ca am renuntat. o sa il atasatez diseara, poate pt voi are sens

 

cine ma poate ajuta cu urmatoarea problema:as dori sa stiu la FZ6 an 2004, care sunt turatiile optime ptr a schimba vitezele?

1.4000

2.6000

3.6500

4.7000

5.7000

6.7000

 

pt mine optim inseamna sa nu pierd prea mult cuplu si sa nu nu merg subturat (asta baga joc in ambielaj si depuneri pe supape)..cat de supraturat....nu cred ca e cazul ;).

 

ti-am dat exemple pt modelul meu (FZS 2000), nu cred sa fie mare diferente pt injectie.

 

si legat de sunet, eu am toba stoc, si la peste 6000 se schimba brusc tonalitatea, e total diferit de sirena pe care o fac tobele sport, mie imi place muuult mai mult asa. chestie de preferinte

 

ps: e o regula (nu stiu cat de adevarata/falsa) pe care am auzit- de la un mecanic cu experienta, pt a afla plaja de turatiii economice: turatie limita adica unde incepe linia rosie / 2 -> 1000.

 

am observat ca atunci cand franez foarte tare cu fața, aproape de limita aderentei, ghidonul incepe sa tremure...e normal?...la voi se manifesta ceva de genul asta? sa fie de vina furca, am auzit ca nu ar fi tocmai cea mai buna?

 

posibil sa ai discurile fata indoite.

da mai multe detalii.miscarea apare pe franare maxima? aproape de eliberarea manetei?

 

la 3800 de ture intr-a sasea cati km/h sunt la un fzs din prima generatie, cel cu faruri dreptunghiulare?

 

pot sa-ti zic ca la 7000 rpm eu am 137 km/h, daca te (mai) ajuta. compresia in toate cele 4 pistoane e 15 (masurata acum 2 sapt), din fabrica iese cu 16 ;)

chiar e un subiect care ma interseaza si mersi ca l-ai adus in discutie...alti posesori de FZS ce zic?

 

Trebuie sa cumpar cauciucuri pentru ca astea sunt cam terminate. Ce imi recomandati? Mentiune: sunt destul de linistit, nu intentionez sa ma dau pe circuit, merg mai mult in oras, drumuri in afara mai fac dar put

 

am vazut ca au fost si recomandari de Conti Road attack. exact gumele astea le am, au 6500 km, exploatare medie (si amckart, si oras, si turul tarii ..) si mai am 5 mm de guma (initial 7). tinand cont ca la vremea achizitiei au fost printre cele mai ieftine gume (ca idee cu 60 E sub Pilot Power) si de faptul ca se lipesc ca scaiul de sosea si se incalzesc repede....nu am ce sa le reprosez. ar mai fi si cei 12% in plus de suprafata de contact peste orice alt model sustinuta de producator....

Editat de cojo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu tot de Conti Road Attack mi-am dat comanda acum. ar trebui sa-mi vina zilele astea. mi-am mai dat comanda de un set de etrieri pe fata (p'astia nu i-am schimbat dupa accident) si pompa de frana de R1. urmeaza un set de discuri, momentan nu am banii, dar pana ii strang, ma documentez sa vad despre ce e vorba. pana acum am gasit niste chinezarii pe ebay.co.uk la 130 Lire setul (discuri wave) si am mai primit o oferta de la cineva de aici de pe forum de 350 Euro setul de doua discuri fata Braking. inca mai astept oarece oferte. mi-am schimbat si toba, mi-am pus-o inapoi pe cea originala, iar cea de carbon e pe balcon, inca ma mai gandesc daca o vand sau o pun la loc la primavara.

vreau sa-mi schimb si arcurile din furca si sa le inlocuiesc cu unele mai rigide si sa vedem amortizorul spate daca se poate schimba cu unu' mai rigid de R6 sau R1, desi asta nu-i musai. vreau sa o pun calumea la punct pentru sezonul viitor si cred ca o sa mai facem cel putin un sezon impreuna.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

intrebare intrebatoare, dintre posesorii de fazer 2003, a patit cineva sa ramana fara siguranta de la pinionul mic de la lantul de transmisie? eu tocmai am patit-o in seara asta si noroc cu un baiat de la Politia Comunitara Pantelimon, care m-a ajutat, pentru ca nici `reacu n-a oprit sa ma intrebe ce fac acolo de is murdar pana la gat de vasilina si ulei, cu toate ca au trecut ceva motoare pe unde faceam eu pe mecanicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare, dintre posesorii de fazer 2003, a patit cineva sa ramana fara siguranta de la pinionul mic de la lantul de transmisie? eu tocmai am patit-o in seara asta si noroc cu un baiat de la Politia Comunitara Pantelimon, care m-a ajutat, pentru ca nici `reacu n-a oprit sa ma intrebe ce fac acolo de is murdar pana la gat de vasilina si ulei, cu toate ca au trecut ceva motoare pe unde faceam eu pe mecanicul.

Eu verific periodic zona cu pinionul mic si apoi strang bine suruburile de la aparatoarea din aluminiu, intrucat ceea ce ai patit tu este o problema frecventa la fzs-uri. Uite: http://fazerowners.yuku.com/topic/5415?page=1

 

unde gasesc vopsea termorezistenta, neagra , pt vopsit tobele?

caut Dupli Color dar daca stiti si alta marca va rog spuneti-mi si mie.

 

multumesc

Am luat din brico acum cateva luni vopsea la spray, neagra, rezista la 800grade C. Mi-am revopsit galeria si nu am avut probleme cu ea pana acum, o sa revin cu numele firmei cand ajung acasa. Nu era dupli color, dar daca ar fi fost nu mi-as fi luat, am o parere proasta despre aceasta firma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat din brico acum cateva luni vopsea la spray, neagra, rezista la 800grade C. Mi-am revopsit galeria si nu am avut probleme cu ea pana acum, o sa revin cu numele firmei cand ajung acasa. Nu era dupli color, dar daca ar fi fost nu mi-as fi luat, am o parere proasta despre aceasta firma.

SINTO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc serios sa-mi vand FZSul si sa imi iau FZ6 S2 Fazer ABS.

e pe aici vre-un posesor de asemenea model, din 2008? as vrea o parere "la cald" asupra motocicletei.

 

ce stiti de ABS de la Yamaha? e brutal, intra discret, se activeaza "devreme"...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers pe Fz6 din 2006 cu ABS. in comparatie cu Fz6 fara ABS (cum e a mea):

-franarea este mult mai lenta la ABS decat la frana normala (distanta de franare este mai mare).

-la o mica "ciupitura", necesara pt mici corectii de viteza, la ABS reactia este mai slaba decat la frana normala.

parerea mea: daca ai ceva experienta de mers, frana normala esta sfanta, mai sigura si mai eficienta cu mult decat la ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers pe Fz6 din 2006 cu ABS. in comparatie cu Fz6 fara ABS (cum e a mea):

-franarea este mult mai lenta la ABS decat la frana normala (distanta de franare este mai mare).

-la o mica "ciupitura", necesara pt mici corectii de viteza, la ABS reactia este mai slaba decat la frana normala.

parerea mea: daca ai ceva experienta de mers, frana normala esta sfanta, mai sigura si mai eficienta cu mult decat la ABS.

 

Din ce zici inseamna ca difera sistemul de frinare adica alti etrieri, alta pompa, nu numai ca i-au pus ABS. E asa sau era prost reglata cea cu ABS? Cat de repede intra ABS cind blochezi roata? Cum se simte in maneta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

niciun posesor de 2008 cu ABS prin zona?

se poate decupla mecanic (ca buton on/off parca dor BMW are)?

 

@zaradi99: multam de impresii, insa ma gandesc ca 2006 a fost primul model cu ABS si poate or mai fi imbunatatit ceva intre timp. stiu ce zici ca e mai bine fara ABS daca deja simt franele, insa am prostul obicei deprins de pe 4 roti ca in caz de urgenta sa trag brusc de frana fata si orice am incercat sa ma dezvat nu prea am reusit

 

Din ce zici inseamna ca difera sistemul de frinare adica alti etrieri, alta pompa, nu numai ca i-au pus ABS. E asa sau era prost reglata cea cu ABS? Cat de repede intra ABS cind blochezi roata? Cum se simte in maneta?

 

banuiesc ca se refera la faptul ca ABS "intra" prea devreme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta discutie aici despre fz si abs..si nu tocmai de bine. Nu am reusit sa gasesc articolul initial despre care este vorba in celalalt topic.

 

 

mersi mult.

am mai lamurit cateva aspecte.

 

are cineva amabilitatea sa ma lase sa ii incerc FZS-ul? prin incercat a se intelege cateva opt-uri in parcarea din fata Academiei Militare sau mai mult, in functie de cat de "deschis" e proprietarul

 

ps: ce forumuri din strainatate folositi , dedicate modelului asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult.

am mai lamurit cateva aspecte.

 

are cineva amabilitatea sa ma lase sa ii incerc FZS-ul? prin incercat a se intelege cateva opt-uri in parcarea din fata Academiei Militare sau mai mult, in functie de cat de "deschis" e proprietarul

 

ps: ce forumuri din strainatate folositi , dedicate modelului asta ?

 

Daca te "risti" cu al meu (fz6N), ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.sportbikes.net/forums/fz6/

 

http://www.fz6-forum.com/forum

 

Mai este unul in franceza dar cum nu vorbesc limba respectiva ... ghinion. Nici in bookmarks nu l-am salvat.

 

 

long time no see! :P

 

 

mersi mult.

am mai lamurit cateva aspecte.

 

are cineva amabilitatea sa ma lase sa ii incerc FZS-ul? prin incercat a se intelege cateva opt-uri in parcarea din fata Academiei Militare sau mai mult, in functie de cat de "deschis" e proprietarul

 

ps: ce forumuri din strainatate folositi , dedicate modelului asta ?

 

 

man, am tot intrebat in stanga si-n dreapta daca cineva a pus mana pe un FZ6 cu abs si raspunsul a fost negativ. daca vrei impresii de BMW K1200R Sport, Honda CB1000R, Honda Transalp da-mi un semn, dar din pacate FZ6 nu. Daca vrei sa-ti faci o idee cat de cat apropiata, fa o intrebare la coltul TDM-istilor, sunt multi pe acolo care au TDM 900 cu ABS, si daca nu ma insel, sistemul de franare e acelasi cu cel de pe FZ6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai multe intrebari va rog:

 

Ce dimensiuni are roata fata la Fazer

eu stiu de 110/70 17.

si cum verifici daca uleiul e bun( schimbat).De unde se pot face comenzi piese pentru fazer ( sa vina si repede).

Cam atat.

Daca vi se par intrebarile penibile , nu comentati.Ajutati-ma.

Multumesc

Editat de Sudsemnatu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai multe intrebari va rog:

 

Ce dimensiuni are roata fata la Fazer

eu stiu de 110/70 17.

si cum verifici daca uleiul e bun( schimbat).De unde se pot face comenzi piese pentru fazer ( sa vina si repede).

Cam atat.

Daca vi se par intrebarile penibile , nu comentati.Ajutati-ma.

Multumesc

 

eu am FZS 600 Fazer din '99 si astea-s dimensiunile cauciucului fata 110/70 17.

la ulei nu stiu ce sa zic, a mea are o "fereastra" de vizitare pe partea dreapta a motorului. uita-te pe acolo, si spune-ne ce vezi.

 

eu pentru al meu mi-am comandat piesele de pe e-bay-ul englezesc. au venit destul de repede, in functie de marimea piesei, timp de asteptare de la 3 zile pana la 2 saptamani. acum nu stiu, daca ai bani si-ti permiti, poti gasi piese noi la mai multi dealeri de piese moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am comandat de la Mymoto, au venit cam intr-o sapt, asta paote ca si era vorba de un ax.dar ca si calitate si pret sunt ok. iar la fazerul meu din 2003, tot prin gemuletul de care zicea Metal Heart, asta pentru ca este cam acelasi motor :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...