Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Eu iti recomand sa iti faci casco . Nu ai nici un stres pe urma. Nu consuma bateria . O sa fii tare fericit , crede`ma.

 

Casco am deja, dar vreau si alarma. Cata baterie poate consuma daca merg zilnic cu motorul?

 

@restul: merci de ajutor, acuma ma uit pe ce mi-ai recomandat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Casco am deja, dar vreau si alarma. Cata baterie poate consuma daca merg zilnic cu motorul?

 

@restul: merci de ajutor, acuma ma uit pe ce mi-ai recomandat.

 

 

iti consuma prea putin ca sa iti faci griji. eu am alarma pe moto, si nu merg zilnic. Bateria e cea cu care am cumparat motorul anul trecut, si cine stie de cand e si tot nu s-a consumat. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am tinut'o din noiembrie pana in februarie cu alarma pusa, fara sa o pornesc macar odata si tot mai avea curent...ce'i drept in garaj, dar oricum....

Editat de s!ck
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. vreau sa-mi schimb placutele de frana si va cer si voua sfatul ca sa fiu mai informat cand ma decid.

m-am oprit la brembo&nissin si in segmentul economic sbs&ebc. fespre ferodo am gasit mai multe comentarii cum ca scartaie (nu stiu daca cei care scriau nu asteptasere 100-200 km sa se bata placutele pe discurile vechi, voi ce stiti?) iar de goldfren mi-a zis MetalHart ca nu e incantat.

 

ca si compozitie, as merge pe varianta sinterizata.

daca mai are cineva nevoie, pun si codurile fata/spate:

-brembo SA 07YA23 / SP 07YA12

-nissin - astia nu au catalog pe site, aveti idee cum pot sa aflu codul?

-sbs 634HS / 570LS

-ebc FA252HH / FA 104HH

 

Voi ati incercat vre-o marca din cele de mai sus? pareri, comentarii? e util sa zic ca ma dau 90% in ture in afara orasului, si 10% amkart. nu abuzez de frane insa vreau sa fiu impacat ca daca am nevoie, ma opresc.

 

cautand pe net am gasit un fel de pompa de schimbat lichidul de frana , se conecteaza la un aparat de aer comprimat. a folosit cineva, merita?

 

si inca ceva, azi am observat ca discul pe spate e mai uzat decat cele de pe fata, in sensul ca "santuletele" sunt mai pronuntate. e normal, sau placutele de spate sunt mai dure si halesc mai tare din disc?

 

multumesc si daca stiti si de la cine pot cumpara astea 4 marci, dati-mi de veste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici un link, userul Mac se ocupa cu siteul respectiv.

 

http://www.racingparts.ro/

 

Eu pe spate am Nissin, cumparate de la Motor Team (reprezentanta Suzuki, bd Timisoara) si sunt destul de multumit, mai ales ca eu am mers anul trecut aproape o luna cu frana fata la pamant, deci spatele a fost de baza. Nu mai stiu exact ce compozitie sunt, dar daca ai ceva timp liber, ai putea sa dai o fuga pana acolo, sau sa astepti pana in weekend la salon, sigur o sa gasesti pe acolo ce te intereseaza, o sa aibe baietii aia stocuri pentru modelul nostru (daca n-au de FZS 600, sigur o sa aibe de R1 '99 :rolleyes: ).

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. vreau sa-mi schimb placutele de frana si va cer si voua sfatul ca sa fiu mai informat cand ma decid.

m-am oprit la brembo&nissin si in segmentul economic sbs&ebc. fespre ferodo am gasit mai multe comentarii cum ca scartaie (nu stiu daca cei care scriau nu asteptasere 100-200 km sa se bata placutele pe discurile vechi, voi ce stiti?) iar de goldfren mi-a zis MetalHart ca nu e incantat.

 

ca si compozitie, as merge pe varianta sinterizata.

daca mai are cineva nevoie, pun si codurile fata/spate:

-brembo SA 07YA23 / SP 07YA12

-nissin - astia nu au catalog pe site, aveti idee cum pot sa aflu codul?

-sbs 634HS / 570LS

-ebc FA252HH / FA 104HH

 

Voi ati incercat vre-o marca din cele de mai sus? pareri, comentarii? e util sa zic ca ma dau 90% in ture in afara orasului, si 10% amkart. nu abuzez de frane insa vreau sa fiu impacat ca daca am nevoie, ma opresc.

 

cautand pe net am gasit un fel de pompa de schimbat lichidul de frana , se conecteaza la un aparat de aer comprimat. a folosit cineva, merita?

 

si inca ceva, azi am observat ca discul pe spate e mai uzat decat cele de pe fata, in sensul ca "santuletele" sunt mai pronuntate. e normal, sau placutele de spate sunt mai dure si halesc mai tare din disc?

 

multumesc si daca stiti si de la cine pot cumpara astea 4 marci, dati-mi de veste.

 

 

eu am luat sbs pt fata, de la MyMoto. sunt multumit pana acum de ele. ce e drept nu am nici foarte multi km, dar au primit recomandari bune cu cine am vorbit. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am decis la EBC Sintered HH si sa vad la targ ce oferte or fi

 

acu insa am 2 intrebari care ma framanta:

-exista discuri "sinterizate"? din cate inteleg, ar fi niste discuri facute dintr-un otel mai rezistent care are un coeficient de frecare mai mare. cica placute sinterizate pe discuri normale = uzare mai rapida a discului. stiti mai multe?

 

-(pt posesorii de EBC HH) n-am gasit pe situl EBC vreo referire la temperatura de lucru a placutelor HH. se pare ca alea racing intra in parametri dupa ce sunt incalzite. dar cu astea de strada cum e? ca eu daca merg doar in ture in afara orasului, franez cand si cand si ma gandesc sa nu am surprize. deci..cum e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am decis la EBC Sintered HH si sa vad la targ ce oferte or fi

 

acu insa am 2 intrebari care ma framanta:

-exista discuri "sinterizate"? din cate inteleg, ar fi niste discuri facute dintr-un otel mai rezistent care are un coeficient de frecare mai mare. cica placute sinterizate pe discuri normale = uzare mai rapida a discului. stiti mai multe?

 

-(pt posesorii de EBC HH) n-am gasit pe situl EBC vreo referire la temperatura de lucru a placutelor HH. se pare ca alea racing intra in parametri dupa ce sunt incalzite. dar cu astea de strada cum e? ca eu daca merg doar in ture in afara orasului, franez cand si cand si ma gandesc sa nu am surprize. deci..cum e?

 

Nu inteleg de ce te preocupa aceste lucruri? Chiar crezi ca ajungi la performante asa de mari incat sa nu-si faca treaba placutele de frana sau discurile, indiferent care ar fi ele!? Sa fim seriosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce te preocupa aceste lucruri? Chiar crezi ca ajungi la performante asa de mari incat sa nu-si faca treaba placutele de frana sau discurile, indiferent care ar fi ele!? Sa fim seriosi.

 

ai dreptate cu ce spui, poate n-am scris destul de clar ca ma dau doar in ture lungi in afara orasului si de aici s-a inteles gresit

de discuri am intrebat ca sa imi fac o idee de uzura.

de temperatura am intrebat pt ca daca intr-adevar ce vreau sa imi iau intra in parametri doar de la o anumita temperatura, atunci la prima frana cu ele reci nu franzeaza cum trebuie. si cum la drum lung franez rar....

 

sper ca am lamurit-o acum si daca imi poti spune si alte detalii pe ce ma intereseaza, as aprecia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, mi-am luat si eu un fz nou si am si eu o intrebare la voi daca imi poate spune cineva cum ar trebui sa fie reglat ambreajul

 

fiind motor nou ar trebui sa cauti in manualul primit aceste informatii.

probabil ai gresit formularea, nu cumva vrei sa stii cum trebuie reglata maneta de ambreiaj? daca da, la capatul manetei trebuie sa ai un joc de 10 - 15 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa-mi schimb semeringurile si uleiul din amortizoarele fata . Care a-ti mai facut-o si unde ? Merci

 

Eu mi le-am schimbat la serviceul din linkul de mai jos. Pana acum sunt multumit de ce au facut.

 

/index.php?showtopic=312996

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajutati-ma si pe mine va rog cu un manual de reparatii pentru fz6. Pica repede bateria, mie imi arata ca incarca dar bateria tot cade si toata lumea zice ca bateria e ok. Vreau sa stiu tensiunile de incarcare in srcina si nu numai si cum se verifica mai exact sistemul de incarcare si bateria. Cat am motorul pornit am un consum de 2-3 amperi si creste cand turez. Vreau sa stiu niste valori dupa care sa ma ghidez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Need help!

 

Care ma ajuta si pe mine sa-mi imprumute pentru o tura un bord de FZS600? Vreau sa vad daca problema mea cu kilometrajul e de la ceasuri sau trebuie cautat in alta parte. Operatiunea e destul de simpla, bordul se prinde doar in trei sau patru suruburi si o mufa, toate accesibile. Nu o sa fac decat maximum un km sa vedem de unde-i problema, asa ca nu o sa se inregistreze nici kilometri in plus. Toata operatiunea dureaza atata timp cat binefacatorul bea doo beri date de mine.

 

@BIZZ@R

Man, ia vezi, asta nu e ceea ce cauti tu?

http://www.barracudamoto.ro/accesorii-moto...amp;model_id=12

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Need help!

 

Care ma ajuta si pe mine sa-mi imprumute pentru o tura un bord de FZS600? Vreau sa vad daca problema mea cu kilometrajul e de la ceasuri sau trebuie cautat in alta parte. Operatiunea e destul de simpla, bordul se prinde doar in trei sau patru suruburi si o mufa, toate accesibile. Nu o sa fac decat maximum un km sa vedem de unde-i problema, asa ca nu o sa se inregistreze nici kilometri in plus. Toata operatiunea dureaza atata timp cat binefacatorul bea doo beri date de mine.

 

 

ti-l pot imprumuta pe al meu, daca e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-l pot imprumuta pe al meu, daca e.

 

Ok, hai ca vorbim sa vedem cand o sa ne gasim amandoi cu ceva timp liber. Momentan am fieratania in service (verifica instalatia electrica, fire, legaturi & shit), poate-i dau baietii de cap zilele astea, daca nu, o sa luam problema pe eliminate si incep cu bordul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...