Bogus Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Salut comunitatii posesorilor de Fazer! Am si eu o pica problema! sau poate doua ! As vrea sa schimb uleiul! mobra are 5100 de km si nu a fost schimbat uleiul decat o data pe la 2000km in 2006 de fostul proprietar. Ce recomandati sa fac: sa ii cumpar o solutie de curat inainte de a inlocui uleiul? Ce ulei sa ii pun ? Fac asta acasa sau ma duc la un service autorizat? A doua problemutza este ca nu imi mai merge vitezometrul ! backlightul se aprinde ,trip comp si kilometrajul total functioneaza la fel si turometrul.Eu nu mi-am bagat nasul deocamdata ! dara daca ati patit la fel sunt binevenite orice info , sa ca stiu ce caut ! Defapt sunt binevenite orice tips&tricks legat de Fazer! cum ar fi mentenanta, cam la ce turatie ii place la drum lung ...orice! Help a brother out! Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Bogus, daca vrei sa fii impacat, fa doua schimburi de ulei. Baga prima data ulei, schimba si filtrul si mergi cam 1000 de km cu ea. Apoi schimba iar uleiul si aia e. Foloseste Motul 10W40 Sintetic. Pentru asta nu e neaparata nevoie sa te duci la un service, o poti face tu acasa. Partea cu vitezometrul poate fin doua locuri: odata, verifica sub rezervor unde vin cablurile daca cablul de kilometraj e prins ok si nu are probleme, iar a doua oara: da roata fata jos si verifica daca bucsa pentru kilometraj este cum trebuie. Teoretic ea arata ca o bucsa dintr-un fel de fonta sau teflon, nuj ce material e ala, cu doua urechiuse. Daca urechiusele sunt rupte, aia nu se mai invarte si evident, nu-ti mai indica viteza. Daca nu sunt rupte, sa ai grija, cand pui roata la loc sa nu le rupi tu, iar daca nu sunt rupte, s-ar putea sa ai probleme pe cablu (cablu impuscat sau fire intrerupte). In orice caz, mai ieftin de 100 de euro nu scapi, kilometrajul de Fazer este unul foarte ciudat, nu se potriveste nici unul de la alta motocicleta si cand vine, vine la kit, nu poti lua dar cablul sau doar bucsa buclucasa. eu am mers un an fara vitezometru pana am gasit o solutie sa fac ceva sa mearga. De atunci merge, n-are treaba. Cat despre mentenanta.., nu prea ai ceva special, se spune ca la 60.000 de km se schimba lantul de distributie si se fac jocurile de supape. Pana acolo n-ai treaba, motorul in sine este destul de fiabil, daca e cat de cat intretinut. Uleiul se schimba cam la 8.000 km, bujiile e bine sa le schimbi si pe alea cand faci carburatia (carburatoarele se sincronizeaza numai daca e nevoie); verifica membranele de la carburatoare, s-ar putea sa fie imbatranite si crapate (si alea costa mult, 40 de euro fara TVA bucata... si ai 4). Lantul mai trebuie sa-l intainzi din cand in cand. In rest nu prea ai ce sa-i faci. Ah, era sa uit, atentie la piulita de prindere a pinionului de atac de la lant, se spune ca e piulita cu bucluc si te trezesti ca-ti sare in mers. S-ar putea sa nu ti se intample nimic sau s-ar putea sa patesti ce a patit Alex Ripper. Oricum, sunt cazuri destul de rare astea; tu verifica sa fie stransa ca sa fii cu inima impacata. Cat despre mers si alte din astea, nu are importanta, ideea e sa nu mergi cu motorul subturat. Eu ii mai dadeam cox din cand in cand, iar cand mai ieseam din oras, ii mai dadeam si cate un 200+. Motorul trage bine pana la 200, peste viteza asta incepe sa se chiniue si nu este facut pentru croaziera la viteze din astea, cel mai bine se simte la drum lung la 150-160. Merge frumos, ai si de unde daca vrei sa faci si o depasire mai in forta; ce sa mai zic, apuca-te, mergi cu ea, baga kilometri si ai sa vezi tu singur ce-i place si ce nu, si edicent ce-ti place tie si ce nu-ti place la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Metal Heart, multumesc mult ca ti-ai luat din timp sa ma lamuresti si pe mine cu problemele de mai sus! Asfalt uscat! Mesaj completat As mai avea o intrebare! daca intradevar am probleme cu cablul de la vitezometru, de unde il cumpar? Si daca recomandati service-ul Yamaha din Bucuresti sau cel din Ploiesti vis-a-vis Hipodrom ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Cablul de kilometraj il poti lua de la orice magazin ce aduce piese moto de Yamaha. Si asta cam fac toti. Ti-am zis, eu intrebasem la MyMoto in Bucuresti, iar piesa cu pricina era in jur de 100 E. Eu zic ca n-are rost sa arunci 100 E pe asa ceva si nu se merita sa mergi la service (este foarte usor sa-l schimbi), pandeste pe ebay.co.uk si ia-ti unul la sh sau identifica exact de unde este problema si vedem mai departe ce e de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Ok asa o sa fac! o sa va mai stresez dupa ce aflu exact ce are! Multumesc inca odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Uite, aici pe siteul asta gasesti cateva versiuni de manual moto penttru Fazer. http://www.manualedereparatie.info/categorii/yamaha.html Downloadeaza-ti-le si uita-te cu atentie la kilometraj, in engleza parca se numeste speedo si ai sa vezi exact cum vine si unde se conecteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 LMA Florin V, Florin FZN si Sudsemnatu. Mersi nasule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) salutare prieteni! sper ca sunteti bine, eu am avut o perioada mai lunga de inactivitate pe 2 roti si acum incep sa ma re-conectez. am citit in diagonala ultimele 2-3 luni de posturi salutari noilor veniti, multi km frumosi celor mai vechi. pentru inceput am un anunt de facut: batranica e de vanzare(FZS 600 model 2000, 48k km, vreo 11 facuti de mine pe drumurile patriei) stare tehnica perfecta, recent vopsita (va zice Florin ce bine au iesit carenele). vad ca piata e destul de inghetata si din cate zice si MetalHart, cam greu acum cu cash-ul, asa ca trec la al 2lea anunt: schimb batranica pe soft enduro (Dominator, DR) sau poate un crosser de 250. de bani...sunt dispus sa las la pret insa nici sa-mi bat joc de fier. sper sa ne vedem cat de curand la Academie sa testam noua achizitie (da, am redevenit conservar, insa e o putoare cu 200+CP ca sa-mi mai treaca pofta de 2 roti pe Amckart) Editat Martie 29, 2010 de cojo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dizzy's Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Salut, De saptamana viitoare voi avea si eu un motor... FZ6 S2, model 2008. Cum cat. A "am dobandit-o" prin noiembrie anu' trecut, va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi despre iesitu' pe strada. Multumesc anticipat Si tie Cavalere pentru link... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 pai ce sa iti zicem? iesi si tu seara cand e mai liber si fii atent tot timpul. cum esti prin oras...asa sa fii si in fata blocului. asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Cat despre mentenanta.., nu prea ai ceva special, se spune ca la 60.000 de km se schimba lantul de distributie si se fac jocurile de supape. Pana acolo n-ai treaba, motorul in sine este destul de fiabil, daca e cat de cat intretinut. Uleiul se schimba cam la 8.000 km, bujiile e bine sa le schimbi si pe alea cand faci carburatia (carburatoarele se sincronizeaza numai daca e nevoie); verifica membranele de la carburatoare, s-ar putea sa fie imbatranite si crapate (si alea costa mult, 40 de euro fara TVA bucata... si ai 4). Lantul mai trebuie sa-l intainzi din cand in cand. In rest nu prea ai ce sa-i faci. Ah, era sa uit, atentie la piulita de prindere a pinionului de atac de la lant, se spune ca e piulita cu bucluc si te trezesti ca-ti sare in mers. S-ar putea sa nu ti se intample nimic sau s-ar putea sa patesti ce a patit Alex Ripper. Oricum, sunt cazuri destul de rare astea; tu verifica sa Culmea e ca pana acum nu am auzit de FZ6 care sa aiba nevoie de reglarea jocului supapelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) @Dizzy - verifica starea cauciucurilor, chiar daca mai au carne pe ele, sa nu fie imbatranite; baga unghia in ele si daca sunt tari, ai grija sa nu fortezi pe viraje uita-te si la culoarea lichidului de frana, daca e mai negru, ia in calcul o inlocuire verifica lantul: asezat in sa, roaga pe cineva sa miste sus-jos de lant; daca are joc mai mare de 2-3 degete, vezi sa nu fie prea slab uita-te la furca fata sa nu aiba scurgeri de ulei , desi motorul e destul de nou, nu ar trebui sa apara probleme are toba stock sau schimbata? la cele schimbate, se intampla des sa nu fie refacut amestecul aer-benzina sfatul meu e sa incerci sa iesi de cateva ori la un drum mai lung cu o gasca de bikeri care merg in stilul tau; te ajuta sa te obisnuiesti cu echilibrul si pozitia in sa, sa cunosti mobra si sa iti controlezi impulsul de a deschide gazul Editat Martie 30, 2010 de cojo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dizzy's Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) @Dizzy - verifica starea cauciucurilor, chiar daca mai au carne pe ele, sa nu fie imbatranite; baga unghia in ele si daca sunt tari, ai grija sa nu fortezi pe virajeuita-te si la culoarea lichidului de frana, daca e mai negru, ia in calcul o inlocuire verifica lantul: asezat in sa, roaga pe cineva sa miste sus-jos de lant; daca are joc mai mare de 2-3 degete, vezi sa nu fie prea slab uita-te la furca fata sa nu aiba scurgeri de ulei , desi motorul e destul de nou, nu ar trebui sa apara probleme are toba stock sau schimbata? la cele schimbate, se intampla des sa nu fie refacut amestecul aer-benzina sfatul meu e sa incerci sa iesi de cateva ori la un drum mai lung cu o gasca de bikeri care merg in stilul tau; te ajuta sa te obisnuiesti cu echilibrul si pozitia in sa, sa cunosti mobra si sa iti controlezi impulsul de a deschide gazul Salut, Merci frumos pentru sfaturi, sunt bine-venite. Am uitat sa fac mentiunea, motorul e nou, luat de la K&LOG, modelul e 2008. Atasat si poza cu combinatia de culori. Eu ma gandeam ca, daca tot o iau de la iesirea de pe A1, sa o tai spre Pitesti, Rm Valcea...; E drumul prea lung si prea dificil pentru un incepator? De aglomerat, cred ca va fi destul de... Apreciez orice sfat... Asfalt uscat Editat Martie 31, 2010 de Dizzy's Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Culmea e ca pana acum nu am auzit de FZ6 care sa aiba nevoie de reglarea jocului supapelor. Pai omul zicea ca si-a luat FZS600 2002, nu FZ6. Din ce mai citeam pe la anunturile celor din Italia, am vazut ca ziceau ca la 60.000 au facut supapele si au schimbat lantul de distributie. Acum nah, nu stiu ce sa mai zic, if it works, don't fix it! Dizzy, ca prim drum nu-ti recomand autostrada. Ia-o incet, seara, prin oras, drumuri scurte, apoi din ce in ce mai lungi, pentru ca trebuie sa te obisnuiesti cu motorul. Fazerul nu e deloc asemanator cu ce ai mers tu la scoala, asa ca ai grija, e pacat de el, ca e nou . Ah, si ia-ti neaparat un set ce crash-paduri sau crash-bar-uri. Arata urat, dar te scutesc de neplaceri mai mari. Editat Martie 31, 2010 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dizzy's Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Pai omul zicea ca si-a luat FZS600 2002, nu FZ6. Din ce mai citeam pe la anunturile celor din Italia, am vazut ca ziceau ca la 60.000 au facut supapele si au schimbat lantul de distributie. Acum nah, nu stiu ce sa mai zic, if it works, don't fix it! Dizzy, ca prim drum nu-ti recomand autostrada. Ia-o incet, seara, prin oras, drumuri scurte, apoi din ce in ce mai lungi, pentru ca trebuie sa te obisnuiesti cu motorul. Fazerul nu e deloc asemanator cu ce ai mers tu la scoala, asa ca ai grija, e pacat de el, ca e nou . Ah, si ia-ti neaparat un set ce crash-paduri sau crash-bar-uri. Arata urat, dar te scutesc de neplaceri mai mari. Salut, Eu ma gandeam ca prin oras va fi mai dificil (ma cam sperie astia cu masinile, ma sperie si cand sunt la volan, daramite cand o sa fiu "doar' cu ghidonul:)), dar cred ca stii mai bine... Crash-pad-uri imi pun pe ea, ca e pacat sa nu le am... O mare intrebare mai am: voi pe unde va tineti motoarele? si cum le asigurati? ca, in momentul de fata, CASCO il cam exclud, deh fondurile... Ca anti-furturi, ce folositi? ce-mi recomandati? Merci frumos, Editat Martie 31, 2010 de Dizzy's Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Eu il tin(eam) in fata blocului, legat cu doua lanturi antifurt. Unul dintre ele era permanent lasat la bloc, iar altul in caram dupa mine si o mai legam pe unde ma duceam. Cel mai bine pune-ti o alarma pe ea si cauta un loc de parcare cat de cat ferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dizzy's Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 [salut, Ceva garaje / loc in vreun garaj stiti pe langa Basarabia? Ma gandesc ca e mai simplu asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Bd Basarabia? Asta nu e fostul Muncii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dizzy's Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 ba da, pe langa stadionu' national; ca alarme ce imi poti recomanda? marca, tinand cont de calitate/pret... am citit pe forum ca ar consuma mult bateria... asa e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 tine mobra murdara, fa rost de o husa si las-o cateva zile sub un copac cu vrabii sau porumbei daca ai cum, poti incerca sa-ti ingradesti locul de langa bloc cu gard de sarma (iei de la Brico ~5m liniari) parerea mea e ca o alarma are doar rolul de a intarzia un hot si ca te ajuta sa stai linistit ca ai facut tot ce se putea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dizzy's Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 [nu prea am cum sa ingradesc... am doar trotuar... si nici nu prea am de ce sa o leg... se fura mobrele? sper sa gasesc un garaj sau vreo curte numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Salut, De saptamana viitoare voi avea si eu un motor... FZ6 S2, model 2008. Cum cat. A "am dobandit-o" prin noiembrie anu' trecut, va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi despre iesitu' pe strada. Multumesc anticipat Si tie Cavalere pentru link... Am vazut miercuri pe la ora 07.45 prin fata la Carefour pe Sos. Colentina un FZ 6 s2 de aceeasi culoare ca al tau, dar tu zici ca abia saptamana viitoare intri in posesia lui , ...............inseamna ca mai e unul , ...................oricum, bine ai venit printre FZ-risti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Pai omul zicea ca si-a luat FZS600 2002, nu FZ6. Din ce mai citeam pe la anunturile celor din Italia, am vazut ca ziceau ca la 60.000 au facut supapele si au schimbat lantul de distributie. Acum nah, nu stiu ce sa mai zic, if it works, don't fix it! Pai da, verifica jocul supapelor dar nu am auzit de FZ6 care sa aiba nevoie de rectificare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dizzy's Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Bine v-am gasit! Am si eu o rugaminte la voi (deja): daca stiti un garaj sau o curte unde se poate gara un motor, dati-mi si mie, va rog, ceva date... de preferat ar fi in zona P-ta Muncii, Vatra Luminoasa, Baba Novac... Desi stau la parter si, teoretic as putea sa-l pun chiar sub geam, cu parcatu' motorului sub geam nu prea ma impac, plus ca nu prea am de ce anume sa il leg...doars sa-i blochez roata... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Bine v-am gasit!Am si eu o rugaminte la voi (deja): daca stiti un garaj sau o curte unde se poate gara un motor, dati-mi si mie, va rog, ceva date... de preferat ar fi in zona P-ta Muncii, Vatra Luminoasa, Baba Novac... Desi stau la parter si, teoretic as putea sa-l pun chiar sub geam, cu parcatu' motorului sub geam nu prea ma impac, plus ca nu prea am de ce anume sa il leg...doars sa-i blochez roata... Asfalt uscat! Pai, pe Vatra Luminoasa cauta si tu pe cineva cu curte si lasa-l acolo. Daca stai la parter, vezi ca exista lanturi, Mammuth parca sau ceva de genul, care au si o chestie de ancorat in beton. Iti iei unul din ala, costa vreo 3 mil si-ti pui ancora de bloc, il prinzi cu conexpanduri si ala e. O alarma buna incepe de pe la vreo 5 mil, dar daca nu ti-o monteaza cineva calumea, iti haleste bateria. Eu stau de cealalta parte a parcului, pe la Electroaparataj-McDonalds. Pana acum nu am auzit vreo motocicleta sa dispara de prin zona, sau ma rog, a fost o Yamaha Diversion de pe undeva din zona Iancului. De atunci mi-am pus si al doilea lant la motor. Daca vrei sa vb mai multe, da-mi un add pe mess, id-ul meu este: claudiu_is_here@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.