SharaK Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 (editat) S-o calaresti sanatos! Exact aceeasi problema am avut-o si eu. S-a rezolvat simplu: Aveam relantiul la 700 de ture si l-am ridicat la 1200. O sa fac o poza la a mea sa-ti arat de unde se mareste relantiul. SAu, hai sa-ti explic, ca sigur vei intelege: deci pe partea stanga a motocicletei, te uiti sub rezervor si vezi mecanismul de accelerare, adica unde se imbina cablul de acceleratie, care vine de la manson, cu mecanismul ala semirotund. Acolo, daca te uiti din lateral, o sa vezi un surub cu cap de surubelnita in cruce, orientat spre lateral, adica spre tine, cum te uiti. O sa-l vezi negresit. Dai de el si-i maresti relantiul, si asta e! Succes! Si, cand treceti spre Transfagarasan, da-ti de stire, ca poate ma agat si eu din Pitesti. Hai ca am gasit cum sa-ti arat: mersi man, coincidenta face ca si eu aveam turatia tot la 700..am reglat-o sa fie intre 1250 si 1350.. abia ce am venit dintr-o tura, motorul merge perfect Eram asa de speriat, credeam ca e TPS-ul, pentru ca-mi tot spuneau cei de pe forum, ma bucur ca am rezolvat PS. mai multe poze aici: http://www.motocicli...23#entry3190223 Editat Iulie 29, 2012 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Gata! Am vandut Fazerul. O motocicleta de exceptie cu care m-am inteles de minune in cei 5 ani cat am mers impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Si pe ce vrei sa treci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Mai, nuj... Cred ca tot un 4L o sa caut. Si cum Fazerul mi-a placut mult, as incerca un Thundercat. Sau,daca gasesc, un SV650 pe carburatie. Musai N! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Deci inca nu ti-ai luat alta moto si ai vandut-o pe asta in mijlocul sezonului si ai ramas pieton? Nasol Eu pana acum intai mi-am luat moto de schimb si abia dupa aceea am vandut-o pe aia veche tocmai ca sa evit situatia de a ramane pe uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 Mai, nuj... Cred ca tot un 4L o sa caut. Si cum Fazerul mi-a placut mult, as incerca un Thundercat. Sau,daca gasesc, un SV650 pe carburatie. Musai N! Userul tiranspider din C. de Arges are un Thundercat super. Acum nu stiu daca-l vinde. Ar fi bine sa-i faci o intrebare. Il gasesti pe forum, mai ales la Arges. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambiloid1 Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 s-a umplut de Fazere in bucuresti, vad in fiecare zi 2-3 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 (editat) Ce sa zic ca nici pe la Vidraru nu mai ai loc de Fazere. Ce uameni, domne, ce uameni! Hai ca nu va las sa fierbeti: Shepard si Banditrider la plimbare. Editat August 7, 2012 de Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 (editat) E clar ca trebuie sa-mi schimb numele, ceva gen FazerRider, sau FZ6Rider Azi mi-am confirmat ca motorul asta este exact ceea ce cautam..nu regret ca am ales fazerul.. In fine, adaug si eu cateva poze de pe transfagarasan: Editat August 7, 2012 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Frumoase, frumoase!!! Spuneti-mi va rog, cum aveti suspensiile? Am fost recent pe Transfagarasan, si am fost rupt de ..., fiecare denivelare si gropita se simte din plin!!! Care o fii cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Frumoase, frumoase!!! Spuneti-mi va rog, cum aveti suspensiile? Am fost recent pe Transfagarasan, si am fost rupt de ..., fiecare denivelare si gropita se simte din plin!!! Care o fii cauza? Multumim..sincer sa fiu, nu m-am uitat sa vad pe ce pozitie e setat amortizorul, dar mi se pare ok asa cum e acum..cred ca e la jumatate..eu oricum nu am mers tare unde erau denivelari, pentru ca mai aveam si topcase-ul cu vreo 6kg in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Frumoase, frumoase!!! Spuneti-mi va rog, cum aveti suspensiile? Am fost recent pe Transfagarasan, si am fost rupt de ..., fiecare denivelare si gropita se simte din plin!!! Care o fii cauza? Suspensia, e foarte dura. Te ajuta pe circuit si chiar pe strada, dar iti rupe rinichii. Mie mi-a luat ceva vreme sa ma obisnuiesc dupa CBF, cu ala treceam peste limitatoarele de viteza fara sa imi pese cu orice viteza, cu Fazer-ul daca am 40-50 ma ridic in scarite ca altfel e jale. E suspensie sport, se tine bine pe curbe dar face urat la denivelari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 E suspensie sport, se tine bine pe curbe dar face urat la denivelari. Rad cu lacrimi! Voi stiti ce aveti sub fund inainte sa vorbiti?. nu m-am uitat sa vad pe ce pozitie e setat amortizorul, d setarea standard este la pozitia 3. 1 data ce maresti duritatea sau o scazi este obligatorie si o reintindere a lantului de transmisie. reglat-o sa fie intre 1250 si 1350. plaja de turatie recomandata 1150-1350. senzorul tps da semne de defectiune doar cand se decelereaza se scoate pe neutru si se opreste. in rest orice oprire a motorului tine de reglaje Gata! Am vandut Fazerul. O motocicleta de exceptie cu care m-am inteles de minune in cei 5 ani cat am mers impreuna. bravo domne....altul care lasa fazerul sau fz-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Rad cu lacrimi! Voi stiti ce aveti sub fund inainte sa vorbiti?. Tipic romanesc: vecinul, sau prietenul stie mai bine ca tine ce faci tu in curtea ta. Adrian B1 facea doar o comparatie intre un CBF 600S si un Fazer FZ6S, si are dreptate. In comparatie cu CBF-ul, care e ca o limuzina, FZ-ul topaie ca dracu. Pot sa-ti zic cu precizie, ca daca calaresti si un GSX 650F, model dupa 2008, ai aceeasi senzatie de limuzina in comparatie cu FZ-ul. Nu mi-o lua in nume de rau ce am scris dar, daca stii mai multe, si sunt convins ca stii, explica-ne si noua despre ce e vorba. Nu toti stim cum se invarte rulmentul. Unii, poate, stim cum se invarte electronul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 (editat) Tipic romanesc: vecinul, sau prietenul stie mai bine ca tine ce faci tu in curtea ta. Adrian B1 facea doar o comparatie intre un CBF 600S si un Fazer FZ6S, si are dreptate. In comparatie cu CBF-ul, care e ca o limuzina, FZ-ul topaie ca dracu. Pot sa-ti zic cu precizie, ca daca calaresti si un GSX 650F, model dupa 2008, ai aceeasi senzatie de limuzina in comparatie cu FZ-ul. Nu mi-o lua in nume de rau ce am scris dar, daca stii mai multe, si sunt convins ca stii, explica-ne si noua despre ce e vorba. Nu toti stim cum se invarte rulmentul. Unii, poate, stim cum se invarte electronul. tipic romanesc este sa scrii ceea ce nu stii. adica,,,, ca un fz are suspensii sport. topaie ca nu reglezi amortizorul spate ca la ala fata ..nu are niciun fel de setare. r T Nu toti stim cum se invarte rulmentul. Unii, poate, stim cum se invarte electronul. nu cauta o scuza. fiecare exceleaza in ceva insa asta nu iti da dreptul sa aberezi Donez suporti laterali pentru genti textile laterale pentru fz. sunt construiti home made de catre userul SDS. au fost pe mobra mea acum 6 ani. Editat August 14, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Confirm si eu ca FZ-ul are niste suspensii moi. Pentru un mers obisnuit, sunt ok, nu deranjeaza, dar daca vrei mai multa stabilitate pe curbe, ceva frane mai ferme, atunci va trebui umblat pe acolo. Unii au pus furca de R6 complet reglabila si altii au facut o imbunatatire punand arcuri progresive pe fata. Totusi, arcurile progresive nu egaleaza performantele unei suspensii de R6. Da, comparativ cu CBF600, Transalp sau GS500, FZ6 pare rigida si tare, comparata cu o R6, e o barca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 nu cauta o scuza. fiecare exceleaza in ceva insa asta nu iti da dreptul sa aberezi Nu e o scuza, e adevarul. Stiu ca tu te pricepi foarte bine la motociclete, si asta este bine. Eu nu stiu decat sa-i schimb uleiul si filtrul de ulei si cel de aer. Sa-mi fi vazut fata cand am ridicat saua la FZ sa-i caut bateria... De asta zic, cei care mai stiti cate ceva, in loc sa radeti de noi ca habar nu avem (ceea ce este adevarat) mai bine luminati-ne. Spre exemplu, la o setare normala, sa zic, la ce pozitie trebuie sa stea amortizorul pe spate? Eu il am la 7 ca sa ajung mai bine la pamant, ca sunt cam scurt in picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 -Mie nu mi se pare asa de tare suspensia, este exact cum trebuie sa fie.. -Am ramas totusi dezamagit ca nu am indicator de treapta, o sa trebuiasca sa calculez dupa turatie si viteza, cum faceam si la bandit.. -In display, imi cam prind urechile..am citit in manualul utilizatorului, de "air intake temperature display"..asta fiind temperatura de la ..............??? Am setat sa o vad cu motorul oprit,(asa cum scrie in manual), iar atunci cand pornesc motorul, se schimba temperatura cu ceasul..se poate seta sa ramana pe afisaj ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Rad cu lacrimi! Voi stiti ce aveti sub fund inainte sa vorbiti?. Da, daca faci o comparatie mere cu mere, adica allrounder de 600cc, Fazer are o suspensie mult mai rigida decat alte motociclete din aceeasi clasa pe setarea medie. Daca vrei sa faci o proba iti pun la dispozitie Fazer-ul si CBF-ul; stai la 2 pasi de mine, e usor de facut o proba, dar la CBF chiar tu ai schimbat uleiul din furca (o data cu simeringurile) si ai reglat apoi suspensia, asa ca poate iti amintesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Voi nu ati inteles ceva....eu am ras de mentiunea ca fz ul are suspensie sport. nu am comparat nimic. intreba cineva pe aici de setarea amortizorului spate. pozitia 3 este cea standard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizzzar Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Salut. As avea si eu o intrebare. Tobele pentru fz6-fz6fazer-fz6S2 sunt la fel? Se potrivesc intre cele 3 modele(ma refer la tobe+trasee). Mai exact o toba aftermarket de pe un fz6 S2 fazer se potriveste pe un fz6N? Va multumesc anticipat! O zi buna. Mai exact tobele din link-ul acesta :http://www.cruisercustomizing.com/-sbk-oval-evoii-aluminum-slip-on-conical-end-yamaha-fz6-07-and-newer/part/LEO-7903 se potrivesc pe un fz6 N? Pe acestea as dori sa le achizitionez dar din cate vad sunt pentru modele de la 2007 in sus. As dori sa stiu sigur daca se potrivesc. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Salut. As avea si eu o intrebare. Tobele pentru fz6-fz6fazer-fz6S2 sunt la fel? Se potrivesc intre cele 3 modele(ma refer la tobe+trasee). Mai exact o toba aftermarket de pe un fz6 S2 fazer se potriveste pe un fz6N? Va multumesc anticipat! O zi buna. Mai exact tobele din link-ul acesta :http://www.cruisercustomizing.com/-sbk-oval-evoii-aluminum-slip-on-conical-end-yamaha-fz6-07-and-newer/part/LEO-7903 se potrivesc pe un fz6 N? Pe acestea as dori sa le achizitionez dar din cate vad sunt pentru modele de la 2007 in sus. As dori sa stiu sigur daca se potrivesc. Va multumesc. tot ce este fabricat intre anii 2004 si 2008 inclusiv sunt tobe 100% identice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 (editat) Nu am mai postat de mult pe aici.... Am FZ6 S Fazer din 2005 de la 0 km...acum are 75.000 km. O folosesc si in oras si la drumuri lungi. Mi se pare compromisul ideal si nu m-am plictisit inca de ea cu toate ca am si o Hayabusa. Amortizoarele sunt exact asa cum trebuie sa fie...bune. prin oras o tin standard, pe 3, la drumuri lungi cu pasager si bagaje reglez suspensia spate la 6 sau 7. Fata e suficient de stabila chiar si cu incarcatura la viteze de pana la 160km. Super motor! Editat August 20, 2012 de rocristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizzzar Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Multumesc frumos pentru raspuns Florin-V. O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deimos Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Dacă știți pe cineva care caută un Fz6 S2 (2007) de cumpărat, am eu unul la vânzare. Fac cinste celui care îmi găsește cumpărător. Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.