d a n Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Becurile alea au si consum de peste 130% mai mare. Nici vorba. Au consum normal - 55W pentru H7 si 60/55W pentru H4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 Cineva care are varianta fazer, poate spune ce viteze de croaziera poate sustine in conditii de comfort? Mai ales cu pasager in spate, si eventul si ce inaltime are pilotul/pasagerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 poti merge lejer pana la 130-150,stai linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 ... asa merg si in forma actuala (varianta naked). Ma gandeam ca daca i-as pune carena de fazer, as castiga macar 20 km/h la viteza de croaziera. Daca nu bate vantul, pana la 160, eu pot merge comfortabil, cu efort zero, doar ma las putin mai in fata si ma sprijina curentul de aer, problema principala este pentru pasagera, mai ales daca sunt chiar si foarte putin inclinat spre fata, in spatele meu se creaza un vartej de aer care tinde sa o detaseze de pe motocicleta. La 120 poate sta oricat, la 140 oboseste in maxim 20-30 minute, si cu 170 pot merge mai mult de 30s doar daca vreau sa scap de ea. Daca cu cateva sute de euro dati pe plastice pot macar sustine 140, adica fix limita de viteza pe autostrazile din Bulgaria, tot ar fi ceva. Pentru cateva zeci de zile de concediu pe an parca nu merita sa mai tin in ograda si ceva de categorie sport-touring, dar daca chiar nu exista alte solutii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 Eu am mers 150-160 si nu sunt probleme, am facut km si cu 180 si varf de +200. Cu pasager si topcase. In general ca viteza de croaziera nu merg peste 130-140, dar nu din cauza vantului, disconfortul e legat mai mult de diferenta de viteza fata de celelalte vehicule. Oricum nu suporta comparatie cu alte nakeduri cu care am mers. Eu am 1m78, pasagera 1m65, parbriz stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexfz Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Salutare, a detinut careva ambele modele S (din 2004) si S2 (din ~2007), sau le-a testat careva pe amandoua? ma intereseaza daca sunt performante diferite intre ele care sa merite ( din ce am cercetat motorizarea este identica) ( schimari: frana fata/ scarite spate si alte mici maruntisuri) sau doar look-ul , vreau sa imi achizitionez un S2 ( astept oferte/ nu ma intereseaza variantele N) , in urma unui eveniment urat am ramas fara S-ul din 2006. O seara placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Performante mai bune la franare,consum mai mic cica,nu semnificativ,se merita S2 cu micile imbunatatiri pe care le are,si forma carenei fata cu parbrizul unde e lasat o mica distanta sa ajute la franare,apasa nush cum pe aer,ceva de genu,shaua este mai buna.... parca are si scarite pasager cauciucate,sper sa nu ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Fanta la parbriz e pt eliminarea turbioanelor la partea de sus prin faptul ca aerul curge pe ambele fete si nu se mai creaza depresiune sub parbriz. Stiu de șa ca e mai confortabila, frana pe mine unul ma satisface la S"1", n-am calarit S2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Pai s1 are 2 pistoane per etrier,s2 are 4 pistoane,acum daca ai gume bune si nu mergi extra-sportiv nu cred ca simti nevoia de mai bn,cu topcase+pasager 60-70 kg la un mers mai sportiv nu aveam asa multa incredere in frane ,singur pe moto nu erau probleme,faza e ca o sa te coste si mai mult cand schimbi placutele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexfz Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Eu am mers in jur de 3 ani si ceva cu un FZ6Fazer S2. Acum am un FZ6N 2005 luat prin 2014 daca nu ma inseala memoria. Diferentele dintre ele le cunosc aproape toti posesorii . S2 stiu ca are alta harta de injectie , dar la cum merg eu nu mi-am dat seama de diferente. Din pct meu de vedere ca utilizator normal nu vad nici o diferenta notabila intre cele doua variante. Da , S2-ul ar fi de preferat sa-ti cumperi , dar daca gasesti un S1 ( care e si mai ieftin ) nu sta prea mult pe ganduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Eu am mers in jur de 3 ani si ceva cu un FZ6Fazer S2. Acum am un FZ6N 2005 luat prin 2014 daca nu ma inseala memoria. Diferentele dintre ele le cunosc aproape toti posesorii . S2 stiu ca are alta harta de injectie , dar la cum merg eu nu mi-am dat seama de diferente. Din pct meu de vedere ca utilizator normal nu vad nici o diferenta notabila intre cele doua variante. Da , S2-ul ar fi de preferat sa-ti cumperi , dar daca gasesti un S1 ( care e si mai ieftin ) nu sta prea mult pe ganduri. In regim de "croaziera", ce viteaza puteai sustine pe fazer, fata de naked? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Defineste tu croaziera. Pe fazer la 160 stateam drept in sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 15, 2017 Share Postat Septembrie 15, 2017 Mers 150-180 cu pasager si stateam fara nici un efort drept,dar ca sa fie confortabil si pentru pasager 130-140 e ok si nu consuma nici mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Defineste tu croaziera. Pe fazer la 160 stateam drept in sa. Croaziera= regim de mers care poate fi sustinut pe distante mai lungi, fara eforturi foarte mari Mers 150-180 cu pasager si stateam fara nici un efort drept,dar ca sa fie confortabil si pentru pasager 130-140 e ok si nu consuma nici mult Ce inaltime ai? PS: vad ca sunt unii care au trecut de la fz6 fazer la fz1 fazer- e vreo diferenta intre ele dpdvd al protectiei la vant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 FZ6 Fazer 2005 - numai ce am bagat in we un drum de mare iar viteza de croaziera pe A2, cu pasager si bagaje, a fost 160-170. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Croaziera= regim de mers care poate fi sustinut pe distante mai lungi, fara eforturi foarte mari Ce inaltime ai? PS: vad ca sunt unii care au trecut de la fz6 fazer la fz1 fazer- e vreo diferenta intre ele dpdvd al protectiei la vant? pt protectie traba un parbriz mai mare. semicarena aia cu un parbriz bun face minuni. la s2 e schimbata si ciclistica. imbunatatita. am avut ambele modele in acelasi an. eu as lua la orice ora s2 cu abs. trecerea la miuta se face strict pt puterea in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Croaziera= regim de mers care poate fi sustinut pe distante mai lungi, fara eforturi foarte mari Ce inaltime ai? PS: vad ca sunt unii care au trecut de la fz6 fazer la fz1 fazer- e vreo diferenta intre ele dpdvd al protectiei la vant? am 1.67,diferente dpdvd al protectiei la vant nu prea sunt,iar daca sunt ,sunt insesizabile. » Post actualizat in 18 Sep 2017 16:23 pt protectie traba un parbriz mai mare. semicarena aia cu un parbriz bun face minuni. la s2 e schimbata si ciclistica. imbunatatita. am avut ambele modele in acelasi an. eu as lua la orice ora s2 cu abs. trecerea la miuta se face strict pt puterea in plus. adevarat graiesti,fz6 fazer fie s1/s2 motoreta foarte buna,foarte fiabila,dpmdv o motoreta foarte echilibrata raport pret/calitate/consum/putere/fiabilitate,nu exceleaza la ceva anume dar face cate un pic mai mult din fiecare,trecerea la miuta se merita daca mergi cu pasager si bagaje 80%,altfel poti sta linistit pe 600, 4-6 sezoane cum am stat eu,daca mergi ocazional cu pasager si mai mult de 50-60% singur poti opta pentru modelul fazer 8 daca simti nevoie de mai mult cuplu,franele la s2 sunt cam la fel ca la fazer 8 ,fazer 1,sper sa nu vorbesc prostii,fazer 1 e mult mai sport decat fazer 1,ai o pozitie mai de atack.e un ''R1'' usor imblanzit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Unii au taiat parbrizul la s1, eu la vechiul Transalp am inlocuit Givi touring cu care il cumparasem cu un Mra mai inalt, insa a fost mai rau pt ca imi dadea vantul in cap si eram in zona cea mai turbulenta. La Fazer ma deranjeaza cand e frig ca imi ajunge curentul fix in gat, sub casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 pai si daca pui unul mai inalt,ti-l da cred ca fix in cap....ma gandesc ca o fi mai bine acolo ca ai casca ....pnm vezi cum te simti mai confortabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 La ta cu mra zgomotul era f deranjant. Daca ma ridicam sau lasam cativa cm era mai bine, doar ca poxitia pe genil ala de mobra nu e variabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 am 1.67,diferente dpdvd al protectiei la vant nu prea sunt,iar daca sunt ,sunt insesizabile. » Post actualizat in 18 Sep 2017 16:23 adevarat graiesti,fz6 fazer fie s1/s2 motoreta foarte buna,foarte fiabila,dpmdv o motoreta foarte echilibrata raport pret/calitate/consum/putere/fiabilitate,nu exceleaza la ceva anume dar face cate un pic mai mult din fiecare,trecerea la miuta se merita daca mergi cu pasager si bagaje 80%,altfel poti sta linistit pe 600, 4-6 sezoane cum am stat eu,daca mergi ocazional cu pasager si mai mult de 50-60% singur poti opta pentru modelul fazer 8 daca simti nevoie de mai mult cuplu,franele la s2 sunt cam la fel ca la fazer 8 ,fazer 1,sper sa nu vorbesc prostii,fazer 1 e mult mai sport decat fazer 1,ai o pozitie mai de atack.e un ''R1'' usor imblanzit FZ6-le ramane, mai ales ca are o serie de imbunatatiri, si pana sezonul urmator va fi 100% pus la punct. Ma gandeam sa mai iau si un FZ1 fazer, pe care sa-l tin doar pt drumuri lungi, dar daca nu sunt diferente la protectia la vant, pot la fel de bine sa cumpar plasticele si sa-mi transform nakedul in fazer- chiar si cu pasager, puterea la fz6 imi e suficienta in 95% din cazuri. Eventual mai iau un SM ceva, strict pentru oras. Din categoria "fazer", cea mai mare semicarena pare ca e la cbf1000, poate are cineva o parere legat de protectia la vant si de la cbf1000 vs fz6/fz1. Unii au taiat parbrizul la s1, eu la vechiul Transalp am inlocuit Givi touring cu care il cumparasem cu un Mra mai inalt, insa a fost mai rau pt ca imi dadea vantul in cap si eram in zona cea mai turbulenta. La Fazer ma deranjeaza cand e frig ca imi ajunge curentul fix in gat, sub casca. De asta mi-e frica, sa nu ma trezesc ca imi impinge vantul aiurea semicarena aia. Probabil cel mai bine m-as lamuri daca as face o proba cu un fazer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Salut! Baieti, dacă știți pe careva care caută o motoreta în mințile ei, Fazerul meu a ieșit la vânzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 FZ6-le ramane, mai ales ca are o serie de imbunatatiri, si pana sezonul urmator va fi 100% pus la punct. Ma gandeam sa mai iau si un FZ1 fazer, pe care sa-l tin doar pt drumuri lungi, dar daca nu sunt diferente la protectia la vant, pot la fel de bine sa cumpar plasticele si sa-mi transform nakedul in fazer- chiar si cu pasager, puterea la fz6 imi e suficienta in 95% din cazuri. Eventual mai iau un SM ceva, strict pentru oras. Din categoria "fazer", cea mai mare semicarena pare ca e la cbf1000, poate are cineva o parere legat de protectia la vant si de la cbf1000 vs fz6/fz1. De asta mi-e frica, sa nu ma trezesc ca imi impinge vantul aiurea semicarena aia. Probabil cel mai bine m-as lamuri daca as face o proba cu un fazer... incearca fazerul 8 ,merge foarte bine si in oras,cuplul mai bun si franele or sa merita schimbarea,fazer 8 e mult mai masiva in fata,e mai orientata spre touring,e foarte ok daca mergi si cu pasager ca ai resurse mult mai bune decat fz6 fazer,cauta unul e fain,am un prieten care are unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 (editat) Azi-noapte m-a mancat undeva si am comandat un bec led H7, peste vreo luna cand vine il probez si vad cum este. Am mai probat unul acum vreo 2 ani, alt tip constructiv, era o pleznitoare inutila, dar asta pare sa aibe pozitia de focalizare corecta. Daca pot, o sa masor si curentul consumat, el e dat la 40W - daca asta e consumul real atunci inlocuiesc si stanga cu un H4 (aceeasi putere) si vad daca tine instalatia la 80W pe scurta si daca mai e nevoie de scurta pe ambele. Deci, povestim peste vreo luna. Au venit becurile. Am probat, lumina e destul de buna si decent focusata, dar fixarea in soclul din carena nu mi-a iesit: becul normal se monteaza cu un adaptor, asta nu are asa ceva si sarma care tine ansamblul in soclu nu se potriveste deloc cu becul nou. O sa incerc in weekend pe lumina sa fixes dracia, eventual o sa tiparesc un soclu daca nu mi-e prea lene sa il proiectez. Editat Octombrie 12, 2017 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.