Florynn Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 nu arata rau deloc. doar ca eu m-am saturat sa ma bata vantu am avut pegaso si dominator si m-am cam saturat sa ma adie vantul. chear imi place codita si furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 am patit o chestie ciudata aseara,m-am plimbat vro 20 minute cu ambele faruri aprinse,la un moment dat am accelerat mai tare si mi s-a oprit motorul,dupa am incercat sa o mai pornesc,pornea si se oprea foarte repede,turatiile fiind foarte mici,am lasat-o 5 minute,dupa care am pornit-o,facea la fel dar am ajutato din acceleratie si si-a revenit,tin sa mentionez ca a stat 5 zile nepornita inainte de plimbare,iar inainte sa plec cu ea am lasato vro 10 minute pornita,dupa am mers in drum spre casa cu faza scurta,am ambalat si nu am mai patit sa imi moara motoru,tin sa mai mentionez ca dupa ce am reusit sa o pornesc si am ajutato din acceleratie am observat o usoara scadere in intensitatea farului iar cand acceleram se accentua mai puternic,sa fie de la baterie din cauza ca am mers cu faza lunga mai mult timp? scuzati greselile de scris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) Pai ai verificat incarcarea la baterie? Ai idee cat e de veche bateria de pe ea? S-ar putea ca bateria sa fie veche, descarcata, incarcata de n ori si acum, practic daca motocicleta incarca, bateria nu iti mai tine curentul... Editat Noiembrie 3, 2012 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 bateria nu a fost schimbata cand am cumparat motocicleta,o sa adaug si asta pe lista de consumabile pentru primavara oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lorentziu Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 ....fz6...is ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 frumos fz6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lorentziu Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 da man..buna afacere am facut cu consumul mai ales...super putin in oras, afara nici nu ma mai intereseaza vb serios! am amici care fac plinu' de doua ori mai des..nu le mai zic nik doar ca diferenta eu o mananc..o shaorma un cola..ciocolata etc..si ei la fel dar din buzunar..hahahahhaaaa, scumpa pasiune mai au astia cu ss de un litru..pe carburatie..hahahaaaa..sper sa nu se supere dak citesc si ei dar e ca un porsche prin oras max cu treapta a doua..hahahhaaa, ce pierdere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 ....fz6...is ok! It's not quite... OK! Cauciucul fata ar trebui schimbat de urgenta. E un lemn de nou si acum pare extrem de uzat si cred eu ca e si foarte vechi. Daca mergi si cand e mai frig afara, te poate pune in situatii foarte periculoase lipsa de aderenta la o franare mai serioasa. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lorentziu Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 stiu man..ms..chiar ma in vedere un metzeler road z6..e pe vine!! noroc ca nu conduc de ''ieri''..atentiea mai mare dar sa stii ca franeaza senzational daca stii cum sa dozezi..zilnic sunt pe starda, masina doar la servici...un ex de guma buna ptr turingu' meu..120/70/17'? ceva aderent dar nu cu profil neted cumva caut..cu sherpishori mai pronuntati as vrea(sa duca la ploaie etc)..ms, astept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Dunlop Roadsmart e o guma foarte buna de touring dar si Michelin Pilot Road 3 e foarte misto. La Pirelli sunt acum niste oferte destul de bune la seturi sport-touring: Diablo Rosso si Angel. Daca crezi ca pot ajuta cu un sfat (sau oferta), ma poti contacta oricand. Eu sunt de parere ca pentru mersu stradal cea mai buna solutie este sa pui o guma moale si aderenta pe fata iar spatele poate sa fie un cauciuc mediu sau mai tare (nu e obligatoriu sa pui set fata spate), in functie de capacitatea cilindrica si puterea/cuplul motocicletei. Spre exemplu, o guma moale pe spate la o Busa nu ar tine mai mult de 3-4000 de km. Pe cand la un motor de 600, iti faci treaba si 10.000 km chiar si daca mergi sportiv. Nu punem in calcul tocitul gumei pe mijloc la mersul pe autostrada sau pe drept, la aia n-ai ce sa-i faci decat daca pui o guma tare pe spate si o lasi mai moale pe curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lorentziu Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 ahaa..ia sa aprofundez care e shipilu'..dak imi plac modelele vb, ms mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 ei dragii mosului a venit vreme sa punem niste poze cu ceea ce a foast demult fazer 99. dupa ce si-a luat u tavaleala zdravana a ajuns in posesia mea. i-am aruncat repede un radiator, un ghidon si un far si am pus-o pe roate. apoi am inceput sa adun piese pentru reconditionarea mobrei. am luat o cutie mare si tot ce cumpram puneam acolo, la "pusculitza" acum cateva luni am ajuns la concluzia ca a venit vremea s-o reconditionez asa ca am pus mana pe pila si ciocan si iete ce a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 ) da bre, acu intra alt proiect la stadiul de "rat-bike" am inlocuit ghidonul cu unul mai adus spre pilot, e mai lejera pozitia cu unghiurile astea noi si bineinteles ca am schimbat si ambreajul. cand mai treci p-acasa da-mi un semnal sa ti-o dau la o tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Ai sa-mi dau foc la oua, ai luat-o prea mult la pila vere... A iesit tanc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lorentziu Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 daca sunt clocite..fa-o si lasa omul in pace bhaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Raul Adrian Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Frumos fazerash-ul doar cauciucul fata e prea tare sa fie de strada . Eu am incercat sa o incalt pe a mea cu pirelli rain si mi-au zis ca nu sunt omologate pt strada ci doar pista si ca nu renteaza pt ca ajung mai greu la temperatura de functionare pe strada. La cauciucul tau imi place mult profilul ce model marca e? E cumva metzeler rain? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Frumos fazerash-ul doar cauciucul fata e prea tare sa fie de strada . Eu am incercat sa o incalt pe a mea cu pirelli rain si mi-au zis ca nu sunt omologate pt strada ci doar pista si ca nu renteaza pt ca ajung mai greu la temperatura de functionare pe strada. La cauciucul tau imi place mult profilul ce model marca e? E cumva metzeler rain? Guma de ploaie iti ofera o aderenta excelenta pe timp rece. Tocmai asta e si ideea, cauciucurile de ploaie nu trebuie folosite cand e cald afara pentru ca ramai imediat fara ele, se tocesc imediat daca se incalzesc. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 mersi cezar de raspuns, e un michelin parca, model mai vechi (dot 2004) pe strada e excelent acum, pe circuit in conditii de ploaie imi rup freza siguuurrr cu el, dar cum strada nu e circuit de curse.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Raul Adrian Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Deci ce ziceti voi sunt legende urbane eu am vrut sa pun pirelli rain pe a mea numai pt desenul ce il au ca e f nervos doar ca nu am gasit in toata lumea gume rain omologate pentru strada. Intereseaza-te si tu ... Toti mi-au spus ca ajung f greu la temperatura de functionare la mers normal pe strada si ca pana nu ajung la temperatura de functionare nu au aderenta deloc. Unul chiar mi-a zis ca in fiecare an vin cate 2-3 clienti sa le puna iarna ( italia) gume rain sa aiba mai mult Grip , repet m-am invartit multe prin padock-uri si pe piste si lucrul asta ( despre gume rain ) il poate confirma oricine stie...deci pt speed nu sunt gume rain omologate de strada. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B600Rby Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 ei dragii mosului a venit vreme sa punem niste poze cu ceea ce a foast demult fazer 99. dupa ce si-a luat u tavaleala zdravana a ajuns in posesia mea. i-am aruncat repede un radiator, un ghidon si un far si am pus-o pe roate. apoi am inceput sa adun piese pentru reconditionarea mobrei. am luat o cutie mare si tot ce cumpram puneam acolo, la "pusculitza" acum cateva luni am ajuns la concluzia ca a venit vremea s-o reconditionez asa ca am pus mana pe pila si ciocan si iete ce a iesit Man de unde ai luat oglinzile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Din cutia aia mare, "pusculitza" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 ei dragii mosului a venit vreme sa punem niste poze cu ceea ce a foast demult fazer 99. dupa ce si-a luat u tavaleala zdravana a ajuns in posesia mea. i-am aruncat repede un radiator, un ghidon si un far si am pus-o pe roate. apoi am inceput sa adun piese pentru reconditionarea mobrei. am luat o cutie mare si tot ce cumpram puneam acolo, la "pusculitza" acum cateva luni am ajuns la concluzia ca a venit vremea s-o reconditionez asa ca am pus mana pe pila si ciocan si iete ce a iesit Apreciez munca ta, singurul lucru care imi place, sunt suruburile..arata bine contrastul..Cand mi-am luat FZ6-le, chiar stateam si ma gandeam daca se poate modifica in ceva care sa fie si pe gustul meu, nu am gasit pana acum nimic care sa-mi placa, nici FZ6, nici FZS.. Acum sa nu sariti pe mine, este doar punctul meu de vedere si gustul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 pirelli diablo corso mi se par foarte bune de iesiri si de oras,se incalzesc destul de repede,eu am medii pe a mea,dar trebuie schimbate ca nu mai merg multi km,mi-a zis cineva sa ii pun pe spate un all season,o fi bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Raul Adrian Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Pe ce motoare am avut pe toate am pus pirelli diablo corsa rosso si m-am gasit foarte bine cu ele chiar all season, le am chiar si pe un ktm lc4 motard si is super . Si pe fazer tot asta il am pe spate dar trebuie sa il schimb desi e ca si nou uzura 85 % doar ca e din 2009 si a stat in garaj pana s-au facut modificarile la motor si il vad putin crapat. Sfatul meu e sa tineti o guma mai mult de 3-4 ani pe motor ca isi pierde proprietatile si devine tare ca si plasticul mai ales daca prine mult soare. Sry vroiam sa zic sa nu tineti ... Sry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) Deci ce ziceti voi sunt legende urbane eu am vrut sa pun pirelli rain pe a mea numai pt desenul ce il au ca e f nervos doar ca nu am gasit in toata lumea gume rain omologate pentru strada. Intereseaza-te si tu ... Toti mi-au spus ca ajung f greu la temperatura de functionare la mers normal pe strada si ca pana nu ajung la temperatura de functionare nu au aderenta deloc. Unul chiar mi-a zis ca in fiecare an vin cate 2-3 clienti sa le puna iarna ( italia) gume rain sa aiba mai mult Grip , repet m-am invartit multe prin padock-uri si pe piste si lucrul asta ( despre gume rain ) il poate confirma oricine stie...deci pt speed nu sunt gume rain omologate de strada. Multumesc. ma doare-n cot de omologare... vrei sa spui ca o guma de pista nu e buna pe sosea???? ca o guma de ploaie are aderenta mai mica decat una de strada si ca trebuie incalzita si alte kkturi d-astea??? urmand logica asta ar trebui sa stau cu incalzitoarele pe caucioace la fiecare oprire... am spus-o si o repet, ca poate n-ai inteles STRADA NU E CIRCUIT. Pentru un mers normal, civilizat, guma asta se comporta foarte ok(sau cel putin eu ma inteleg cu ea bine) deoarece are o textura mai moale decat a unui cauciuc omologat. asta inseamna ca o sa il schimb mai des de culcat o sa o culc doar daca o sa fortez un viraj, o franare etc asta ar insemna sa merg tare... pentru ce??? pentru cine??? mai bine merg linistit si imi vad de treaba mea. vreti curse... hai la circuit! toate bune! Editat Noiembrie 6, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.