Attila_the_Hun Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Salutare, Ma gandesc serios sa ma alatur in clubul posesorilor de Fazer 600 S. Va fi al doilea motor dar inca sunt nedumerit de cum se comporta la drum lung si prin oras. Am citit sute de pagini de reviews si toti critica lipsa de cuplu la turatii medii si joase. - voi cum simtiti asta? mai ales cei care au condus si altceva! Etajarea cutiei de viteze cum este? ex. la 130 in a 6-a cate turatii aveti? Sincer nu-mi place sa fiu mereu pe linia rosie si vreau agil in oras dar comod la drum lung cu pasager si bagaje. Credeti ca Fazer 600 S e o alegere buna? Ce diferente majore sunt intre versiunile din 2005 si 2007? in afara de culoarea blocului motor si turometrul analog la cel din urma? Este ceva defect specific fazerelor la care sa fiu atent la cumparare? Cam mare lista cu intrebari, stiu dar banuiesc ca pasiunea posesorilor e si mai mare si multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Are destul cuplu pentru oras. Are destul cuplu pentru autostrada. Are destul cuplu sa te dai cu ea pe AmKart si sa nu te faci de ras. Are destul cuplu sa lasi i urma multe masini tunerite cu gelati la volan. 100 ai intr-a I-a da da in limitator. 130 intr-a 6-a? Rar sta acolo. Banuiesc ca un pic peste 6500. In oras o sa fii pe linia rosie doar intr-a I-a, dar si acolo ai depasit deja cu 40 limita de viteza cand ai ajuns acolo. FZ6S are un motor enervant de cuminte si tacut. Daca nu te dai la el. Daca te dai la el iti dai seama ca defapt e un motor de R6 care isi scoate coltii la tine. Turometrul e de rahan. E cea mai enervanta chestie pe care puteau s-o faca. TPS-ul pe modelele pre-2006 se defecteaza. Da e acoperit de garantie daca face parte din lotul cu probleme si n-a fost schimbat. Mie mi s-o futut killswitch-ul (butonul ala rosu) din cauza de plastic de (cuvant urat). Reparat cu niste plastic de blister de medicamente pe margine. In rest daca ai grija de ea, e o motocicleta cuminte. Daca te dai la ea, se da si ea la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Salutare, Ma gandesc serios sa ma alatur in clubul posesorilor de Fazer 600 S. Va fi al doilea motor dar inca sunt nedumerit de cum se comporta la drum lung si prin oras. Am citit sute de pagini de reviews si toti critica lipsa de cuplu la turatii medii si joase. - voi cum simtiti asta? mai ales cei care au condus si altceva! Etajarea cutiei de viteze cum este? ex. la 130 in a 6-a cate turatii aveti? Sincer nu-mi place sa fiu mereu pe linia rosie si vreau agil in oras dar comod la drum lung cu pasager si bagaje. Credeti ca Fazer 600 S e o alegere buna? Ce diferente majore sunt intre versiunile din 2005 si 2007? in afara de culoarea blocului motor si turometrul analog la cel din urma? Este ceva defect specific fazerelor la care sa fiu atent la cumparare? Cam mare lista cu intrebari, stiu dar banuiesc ca pasiunea posesorilor e si mai mare si multumesc anticipat pentru raspunsuri. -Si eu, ca si tine, am trecut de la un naked necarenat la un fazer.. nu stiu cat consuma gs-ul tau, dar mie mi-a pus un zambet pe buze primul drum.. -Semicarena te ajuta foarte mult, scapi de vantul acela obositor..serpentinele vor fi o si mai mare placere, se culca mai usor.. -Cat despre cuplu, asta cred ca ar fi ultima ta problema, banuiesc ca nu te dai la liniute cu vitezane.. -In oras, merge foarte misto -Cand am cumparat fazerul si ma intorceam in Bucale, arunc o privire in bord, aveam 140km/h si eu credeam ca am 90..nu prea se simte viteza..acum m-am obisnuit.. -Nu stiu cum sunt altii, dar seaua cred ca trebuie retapitata..dupa 400 km, eu nu mai pot de fund ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Salutare, Ma gandesc serios sa ma alatur in clubul posesorilor de Fazer 600 S. In comparatie cu horneturile pe care am mers atenrior se simte diferenta de cuplu in ture joase. Hornetul are ceva mai mult cuplu, dar la e oarecum ok si fazerul. Cu -1 față si +3-4 dinti spate pe pinioane cred ca ar fi mult mai fun. Ce nu prea imi place, ghidonul care mi se pare putin cam sus pus (am 1.77metri). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Mersi mult de raspunsuri, TPS-ul pe modelele pre-2006 se defecteaza. Da e acoperit de garantie daca face parte din lotul cu probleme si n-a fost schimbat. - Se stie cumva intre ce serii de sasiu au fost problemele cu TPS? Si oare s-ar schimba in garantie si acum in 2013 daca motorul a iesit din showroom in 2006? -Si eu, ca si tine, am trecut de la un naked necarenat la un fazer..nu stiu cat consuma gs-ul tau, dar mie mi-a pus un zambet pe buze primul drum..-Semicarena te ajuta foarte mult, scapi de vantul acela obositor..serpentinele vor fi o si mai mare placere, se culca mai usor.. -Cat despre cuplu, asta cred ca ar fi ultima ta problema, banuiesc ca nu te dai la liniute cu vitezane.. -In oras, merge foarte misto -Cand am cumparat fazerul si ma intorceam in Bucale, arunc o privire in bord, aveam 140km/h si eu credeam ca am 90..nu prea se simte viteza..acum m-am obisnuit.. -Nu stiu cum sunt altii, dar seaua cred ca trebuie retapitata..dupa 400 km, eu nu mai pot de fund ) GS-ul meu consuma cam 3.5-5 l/100 in functie de cum ma dadeam si bagaje etc. Nu intentionez sa ma dau la liniute, dar nici nu imi place sa trebuiasca sa turez motorul la drum lung ca sa am putere. Sau pe drumuri virajate sa tot retrogradez ca nu accelereaza la iesirea din viraje. Oricum, cred ca trebuie sa conduc una sa simt cum se comporta. Ma sperie putin turatiile astea mari ca... mi-e mila de motor ) M-am obisnuit cu GS cu care circulam la 5-6k cruising speed, si doar la depasiri treceam de 7k Intrebam si de drumuri lungi ca am facut si cu GS ul Cluj-Viena-Grossglockner etc.. nu a fost cea mai comoda experienta fund, incheieturi amortite etc. Am 1.78, cred ca ghidonul mai inalt va rezolva problema amortelii din incheieturi. Stiu ca e foarte relativ, dar cam ce consum aveti voi la Fazerele voastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Consumul meu in afara, a fost de 4%, in oras nu am facut..fostul proprietar a zis ca e de 6% mixt.. Cu TPS-ul nu cred ca o sa ai probleme, scria cineva ca au fost schimbate cam la toate care au avut probleme.. Ai suficient cuplu, nu vei fi dezamagit..nu stiu cum e la gs, dar la vechiul meu bandit, avea un boost de putere pe la 6000 de ture, pe cand fazerul iti da puterea pe toata cursa acceleratiei..o sa-ti placa Nu vreau sa-l laud, spun doar din experienta..singurul dezavantaj, este seaua.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Consum in Bucuresti la ore de varf: 7 litri la 100 km. In afara orasului 5 sau chiar un pic mai putin. Motorul are suficienta putere; am avut inainte CB500, care e mai puternic decat GS-ul, si tot se simte trecerea la Fz6. La 5-6000 ai 100-120 km/h, nu cred ca la GS aveai mai mult, dar la GS ai linia rosie pe la 10-11.000 rpm, la Fz6 e la 14.000; la 7.000 esti abia la jumatate si ai 140 km/h in a 6-a, poti sa mergi asa mult si bine fara probleme. Cu seaua ori te obisnuiesti, ori o schimbi sau pui o pernuta cu gel pe ea. Depinde de obisnuinta si de fundul fiecaruia, dar e moto, nu fotoliu, asa ca sunt limite in ceea ce priveste comfortul. Incheieturi amortite nu am avut pe nici o motocicleta, doar de picioare (sunt inalt, pe CB500 stateam cam ghemuit), in schimb fundul se trateaza cu opriri mai multe si schimbarea pozitiei din cand in cand (se poate merge si pe burta cu picioarele pe scaritele pasagerului, pe autostrada sau sosele mai libere te mai odihnesti asa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lorentziu Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 yamaha fz6 S sau naked an 2004-2006 72kw(98cp)...yamaha fz6 naked an 2007-2009 57kw(76cp)..varianta S semicarenata a ramas cu toti caii acasa la 12.000 ture/min..vezi ce alegi..bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tep Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Salut! De acum o saptamana sunt si eu posesorul unui FZ6N din 2006, as dori sa imi spuneti si mie niste pareri atat bune cat si rele despre aceasta motocicleta pt ca as dori sa stiu la ce sa ma astept de la ea. Am mai avut 2 motociclete pana acum dar asta este prima de acest gen, pana acum am mai avut un KTM 520 EXC si o Honda FMX 650. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Pune bani deoparte de benzina si da-i drumul la vara spre munte. Cam atat tre sa stii despre motorul asta. Revizii la timp, consumabile si ochii cat cepele in trafic, si-o sa te distrezi de minune cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tep Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Pana incepe sezonul vreau sa ii schimb oglinzile care pt motocicleta asta par cam batranesti si levierele de ambreiaj si frana, revizia o are facuta, cauciucurile sunt bune si sunt din 2011 kit-un de lant e bun, placute fata-spate noi, antigel nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Ai si idee ce vrei sa pui in loc? Am vazut si oglinzi cu forme mai ascutine/agresive, am vazut si manete interesante, dar cam scumpe, cam ce vrei sa obtii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tep Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Oglinzile sunt mai ascutite, putin mai agresive si manetele sunt reglabile in lungime pt 2 sau 4 degete in functie de cum vrei sa le folosesti si sunt rabatabile, am sa pun poze cu ele ca intr-o saptamana si ceva, imediat ce imi ajung. M-am tot uitat pe net si nu am gasit o evacuare ceva mai accesibila ca si pret pt ca momentan nu mai dispun de prea multi bani, aveti cumva idee unde as putea gasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 La ce iti trebuie? La moto cu injectie evacuarea (senzorii din catalizator) chiar iti trebuie, nu ma prind de ce vrei sa schimbi - mergi pe circuit si ai nevoie de inca 1.42 CP in plus sau doar pentru aspect? O poti imbraca pe cea actuala sa arate a carbon daca vrei aspect. desi arata bine si asa cum este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tep Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) Nu am nevoie de aspect si nici de puterea pe care sunt convins ca nu o sa o simt, vreau decat sa fie putin mai zgomotoasa, desi ma gandesc sincer daca chiar asa avea nevoie de acel zgomot care la drum mai lung e destul de obositor si plus ca ar mai fi inca o gaura in buget...... Sincer cred ca ai dreptate.... ma mai gandesc daca am cu adevarat nevoie de acele tobe sport. Editat Ianuarie 17, 2013 de Tep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 La ce iti trebuie? La moto cu injectie evacuarea (senzorii din catalizator) chiar iti trebuie, nu ma prind de ce vrei sa schimbi - mergi pe circuit si ai nevoie de inca 1.42 CP in plus sau doar pentru aspect? O poti imbraca pe cea actuala sa arate a carbon daca vrei aspect. desi arata bine si asa cum este. Salut, Are ceva logica ce spui cu senzori si chestii... dar sa inteleg atunci ca toate motoarele dintre care multe fazere care au tobe schimbate au injectia aiurea/dereglata? Care e efectul negativ exact? Nu de alta da ce am eu in vizor pt cumparare au evacuarile schimbate, au si setul original, dar cu alea chiar ca sunetul nu e cel mai sexy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Ma primiti si pe mine pe aici cu FZ8-ul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Ma primiti si pe mine pe aici cu FZ8-ul ? Nu stiu ce sa zic..din partea mea, daca dai o bere, te primesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Si-a schimbat cineva ghidonul pe fz? Cel de fabrica mi se pare ca ofera o pozitie cam dreapta. Pe hornet stateam aplecat mai spre fata. Vreau niste poze daca aveti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 stie cineva vre-un fzs 2002-2003 la dezmembrat? as schimba fata la al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 @Chivu : eu mi-am schimbat ghidonul ,am pus unul rizoma ,este cel de 22 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) Salutare astazi am fost cu un prieten sa isi cumpere un FZ6 naked si dupa vizulizare si probe am hotarat sa masuram si incarcarea bateriei....la relantiu avea 13,4-13,5 V si in ture la 5000 rpm avea 13,8 V... este ceva normal sau comun la acest model cu incarcarea ? ca dupa cate stiu eu incarcarea trebuie sa fie atat la relantiu cat si in ture 14 V chiar 14,2 .... poate sa imi raspunda cineva ? Editat Februarie 9, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) Ma primiti si pe mine pe aici cu FZ8-ul ? fara poze.............eu unu nu sunt de acord cu tine aici Intrebare,daca v-ati schimba fazerul pe viitor,cu ce ar fi schimbarea? Eu unu as alege un fazer8 daca as avea banii,asta peste 2-3 ani,momentan sunt prea indragostit de fz6le meu si nu imi trebuie altceva Editat Februarie 9, 2013 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Cu un Triumph Tiger XC 800 Dar asta inseamna schimbarea clasei, ceea ce nu ma tenteaza. - vezi aici ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) buna alegere:),pe mn m-ar mai tenta noul model de la kawasaki,z800 sau o agusta chiar,miarele nu ma pasioneaza,sunt prea puternice/brutale,consuma mult,si consider ca nu ai ce face cu ele,decat daca il iei sa te dai touring mult sau curse.... Triumphul este o alegere buna,mai ales pentru tara noastra,te poti plimba cam peste tot cu el,dar nu stiu daca ai confortul si linistea unui fazer, Editat Februarie 9, 2013 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.