Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Am bagat vineri o tura pana la Szeged(Ungaria) din Arad, 250 km dus intors...Foarte frumoasa vremea, drumul la fel. Cat am stat vreo 30 de min pe terasa la Burger King pe o artera principala din Szeged am vazut ogramada de motociclisti spre deosebire de Arad, si alte orase ale tarii noastre ---> Motociclisti de terase care ies doar vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Spunetimi si mie ce culoare trb sa fie antigelul sau ce tip pentru fazer 2005,iam cumparat rosu si in cartea tehnica nu scrie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu conteaza culoarea, antigelul pentru motoarele de aluminiu este incolor, se baga colorant rosu, galben sau verde ca sa poti sa vezi nivelul in rezervor fara sa bagi degetul (am avut pe CB antigel incolor, era o tragedie :)).

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Conteaza foarte mult tipul, dar nu culoarea. Am vazut G12 in diverse culori, despre asta vorbeam. Tu ziceai ca ai cumparat rosu, eu spuneam ca nu conteaza culoarea, doar sa eviti sa fie incolor ca e mai greu de verificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da corect,bai ce facem,ca vin iar zapezile ,asa zic astia la meteo,si eu abea iam facut revizia si vroiam sa ies :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu ma sperii de un strop de apa pentru ca am zile in care stau 10 ore in ploaie pe doua roti,dar nu cred ca o plimbare mai este placuta pe ploaie :),poate stabilim o intalnire ceva weekendul viitor daca e insorit,ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

 

problema e ca pui pe avarii, clipeste o data si atat. motorul este a lui fratemio si este in spania, deci nu prea am ce face cu releul. ms mult. asfalt uscat !

Si la mine la fel,clipeste o data si atat atunci cand pun avariile,cum gasesc o rezolvare?

 

Am gasit problema, vechiul proprietar a schimbat semnalizarile si au 4x21W si nu duce releul(intra protectia).

Trebuie sa schimb becurile respectiv 4x10W(am facut si proba si merge asa)

Editat de 9iuli
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cateva zile nu mai bazaie pompa de benzina cand pun contactul, de mers/pornit functioneaza mobra, e normal sau am ceva probleme cu pompa?

Am 2 chei negre si una rosie, cheia rosie are vreo functie aparte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se deoache cele două negre dacă o ai pe cea roșie.

 

Am observat că nici la mine nu bâzâie mereu când pun contactul dar dacă opresc motorul din buton fără a lua contactul apoi apăs butonul roșu se aude. Încearcă și așa vezi ce zice. Pompa se mai poate auzi în timpul funcționării, țiuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sa-ti zic concret dar la a mea nu bazaie pompa de fiecare data cand pun contactul, uneori bazaie , alteori nu.

Cred ca daca ramane presiune in instalatia de alimentare atunci nu mai porneste pompa la punerea contactului ci numai la pornirea motorului.

Despre cheia rosie nu am auzit sa aibe vreo functie aparte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca nu este bine sa opresti motorul din cheie, foloseste cu incredere butonul..mi-a explicat cineva de ce, dar nu prea cunosc multe despre instalatia electrica.

Bazaitul de sub rezervor, se aude doar cand este butonul rosu apasat si pui contactul..daca butonul rosu nu este apasat, nu bazaie..

In caz ca nu recunoaste cheia neagra, am inteles ca ai nevoie de cheia rosie ca sa-ti citeasca nu stiu ce cod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am cumparat mobra mi-a spus ca cheia rosie este cheia de reset......

De asta am intrebat,sau daca schimb bateria trebuie resetat nush ce



Am coborat acum pana la mobra, intradevar daca butonul rosu este pe inchis nu porneste pompa, daca butonul rosu e pe on atunci bazaie si pompa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Cheia rosie e folosita la programarea unei noi chei negre, in caz de nevoie. Se poate opri motorul din buton, din cheie sau cu descantece, nu e nici o diferenta daca e oprit din cheie sau de la butonul rosu - cel rosu e in caz de urgenta, daca ai mobra cazuta si nu ajungi la cheie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...