Robert Rmh Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 trebuie sa ma laud ca nu ma pot abtine,pun poze cu bugspoilerul cumparat de la un fost fazerist,l-am vopsit ca era negru,si acu l-am montat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 De unde luati de obicei uleiul ?ca momentan nu sunt in bucuresti sa pot merge la motul . Merci . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) http://www.moto-gear.ro/ulei-moto/ulei-moto/ulei-4-timpi-498.html eu am luat de aici, e magazinul serviceului de la cornu, unde lucreaza tery. Editat Aprilie 25, 2013 de stRADu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 De unde luati de obicei uleiul ? Eu, de regula, cumpar uleiul Motul 7100 10w40 si filtru de ulei Mann MW 64 de la magazinele de piese auto staine. Am observat ca pretul e mai mic decat la magazinele dedicate moto. Pur si simplu, dau comanda la ei si, maxim a 2-a zi, le am. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
felin Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 am cartea tehnica in pdf,fazer fz6 2004,daca aveti nevoie,contactati-ma pe mail,mess , robertrds@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Shepard : De pe ce site ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9iuli Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 am cartea tehnica in pdf,fazer fz6 2004,daca aveti nevoie,contactati-ma pe mail,mess , robertrds@yahoo.com Daca e in romana vreu si eu,daca e in engleza il am si eu,merci uli.iulian@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 exista varianta in romana? ce ar fi sa imprimam cartea tehnica si sa facem cheta iar apoi sa o traducem?? sunt cuvinte care pe care unii nu le stim chiar daca vorbim engleza si o vedem peste tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
felin Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 este in engleza,dar nu mai stiu de unde am luat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Shepard : De pe ce site ? De pe nici un site. De la un magazin care comercializeaza piese pentru auto straine. Ia intra tu in unul, de pe strada, la voi im Ploiesti si intreaba daca aduc ulei Motul 7100 10w40 si filtru ulei Mann MW 64 sau ce ulei vrei tu. O sa fii surprins ca iti va aduce. Odata, mi-au adus in vreo 2 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thot Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Uitati AICI un site interesan, dar tot in engleza este documentatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Salutare tuturor! Daca cineva isi doreste un FZS din 2003, /index.php?/topic/688343-vand-yamaha-fzs-600-2003/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) Are cumva cineva de vanzare...sau o vazut pe undeva topcase si sistem de montare pt Fazer '04? tot caut ceva folosit ca alternativa la sistem complet nou. Mersi de ponturi. Editat Mai 8, 2013 de Attila_the_Hun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Are cumva cineva de vanzare...sau o vazut pe undeva topcase si sistem de montare pt Fazer '04? tot caut ceva folosit ca alternativa la sistem complet nou. Mersi de ponturi. In afara de motocicleta, am eu topcase de 52 litri, placa si suport de prindere ca in poza, daca le vrei, suna-ma: 0744 955 955 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduph Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Salutari, Urmatoarea chestiune, la relanti si viteze mici merge cam in suturi, senzatia aia de lant cu burta doar pe o parte. Daca trag de gaz dispare problema, ma gandesc filtru de aer sau injectoare jegoase. Voi ce parere aveti? Kitul de lant schimbat sezonul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlbaCaZapada Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Salutare! Oameni buni, cu suflet bun (din Bucuresti)....as avea nevoie zilele astea, pentru cateva ore, de o cheie pentru filtrul de ulei HF303 (65mm, 14 laturi). Evident, vreau sa schimb uleiul Fazerului meu si nu reusesc sa urnesc filtrul. Mentionez ca am incercat sa scot filtrul si cu alte metode: descantece, ciocanel, cantecele, injuraturi, precum si alte minuni ale tehnologiei, concluzia fiind una singura: nu functioneaza fara cheie! Help? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) Daca nu te doare de filtru (si n-ar trebui sa te doara), se ia o surubelnita cu cap plat lunga, un ciocan, se aseaza perpendicular pe filtru, se fute 2-3 ciocane in capatul cu guma/plastic al surubelnitei pana intra dintr-o parte in alta in filtru si se misca in directia de desurubare. Cu grija sa nu rupi filetul baii. Astea fiind zise, daca barbaria asta nu functioneaza, e posibil ca filetul sa fie deja stricat. Editat Mai 12, 2013 de Player1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Metoda descrisa de Player e sfanta. Faci un pic de mozol pe jos, dar e ok. Si la strangere poti folosi o carpa si puterea mainii si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Ca sa nu faci moloz pe jos iei un bidon de apa de 4l, il golesti, tai dintr-o parte cat sa curga uleiul si-l pui sub filtru si buson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Si ca un sfat: sa-i pui un filtru cu hexagon ( eu am luat de K&N) pentru al strange dar mai ales pentru al desface mult mai usor pe viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlbaCaZapada Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Multzam frumos pentru sfaturi! Voi aplica tehnica surubelnitzei mai sus descrisa si da (buna idee), o sa pun un filtru K&N, pentru a ma scuti de viitoare barbarisme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Pe bune? Cumpără o cheie de filtre de ulei că nu-i o avere. O poti folosi și la motocicletă si la mașină. Cu șurubelnița înfiptă în filtru poți să faci multe prostii, de pildă să rupi șurubelnița. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Lolwut? Tu iti dai seama ca aluminiul din filtru e oleaca mai gros ca o ciunga? Poti sa infigi surubelnita aia cu mana cu oleaca de skill. Nu neg faptul ca o cheie de filtru dedicata e necesara. Dar cand lipseste sau e daraua mai mare decat ocaua (eg: cheie de filtru mai scumpa ca filtrul) metoda asta explicata de je a fost aplicata cu success cu zeci de ani inainte s-o vad eu la lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Nu-i aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Da nu este aluminiu este o tabla ordinara . Cu metoda surubelnita l-am dat si eu jos. Mare atentie cand strapungi (tr trecuta surubelnita dintr-un capat in altul) filtrul tr sa fie cat mai in cap sa nu dai in filetul de insurubare si sa ai grija sa il poti misca spatiul este destul de mic. Daca iti iei filtru fara piulita in cap tr sa ii ungi garnitura dupa care ii dai jos capacul de la pinion si il stangi la mana o sa il strang cu siguranta mai mult decat trebuie (ei zic 17 Nm adica cam cat strangi un capac de sticla de suc). Acum o intrabare pt cei care si-au servisat furca. Ce ulei ati pus pt ca in carte zice Suspension oil “01” asta insemnand de care din gama motul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.