Robert Rmh Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 (editat) diablo rosso au grip mai bun decat pirelii angel,angel sunt mai bune pe ploaie si mai durabile si evident mult mai bine de mers in regim touring cu pasager http://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/all-tyres/sheet/diablo-rosso-III#/technical-data Editat Aprilie 15, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 daca asa zici. eu am avut ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 Imi recunosc ignoranta totala in privinta incaltarilor de mobre, asa ca, daca tot ati dezvoltat subiectul, poate imi dati niste sugestii cam spre ce sa ma orientez pt o utilizare touring si care - neaparat - sa fie OK si pe ud. Acum e incaltata cu ceva Michelin nu stiu de care, vechi de cand era bunica (,) copil, si care pe udatura ma fac un fel de Surya Bonaly, un dublu Rittberger urmat de triplu toe loop pe asfalt fiind extrem de probabil (m-am deplasat pe ploaie de pe Chitila pana in Pipera si a fost un fel de program liber ales, cu unele elemente acrobatice impuse). Am prin garaj un spray racing pt inmuiat gume, l-am folosit pe vremuri cu ceva succes la slick-urile invechite de pe cotetzul de curse, cred ca o sa le stropesc si pe astea de la mobra sa vad ce se intampla - pe el zice ca inmoaie cauciucul, sporeste aderenta, ajuta guma sa se incalzeasca mai repede si trebuie reaplicat doar cand se uzeaza stratul superficial al gumei. Drept ca shoshonii racing functioneaza altfel decat opincile de strada, se incalzesc la rulare si poate doar atunci face treaba solutia mirifica, guma de strada nu se incalzeste la fel chiar daca si temperatura ei creste (s-ar distruge in cateva zeci sau cel mult sute de km). Dar mai rau ma gandesc ca nu poa' sa fie, oricum ~1000 lei de dat pe opinci noi acum n-am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 mie pt touring si foarte bune pe ploaie mi-ar placea michelinu pr4,durabile,am intalnit pe cineva care le avea de vro 22 000 km si se prezentau ok,cica ar fi cele mai bune pe ploaie,asa spun si baietii dupa youtube din revievuri,o sa iti arat un video interesant si in rest tu decizi » Post actualizat in 16 Apr 2016 17:55 nu e litera de lege ce spune pustiul dar spune chestii logice,acu depinde de preferintele tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 Am Michelin PR2 si am facut aproape 28000 de km, ......inca mai duc ceva. Am avut inainte Bridgestone BT 020 cu care am facut 24000. BT020 au fost dure, s-au cam deformat, alunecau, nu aveam baza in ele.... PR2 mi s-au parut foarte bune pentru o utilizare de turing cu pasager si urmatoarele vor fi tot PR 3 sau 4. Eu recomand PR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 Merci de info, am sa tin cont. Dar stiti ce ma mira dupa astea 2 posturi? Cum naiba face lumea >20kkm cu un rand de gume dar toate mobrele de 10 ani scoase la vanzare au 30k!?! Scuze pt offtopic. » Post actualizat in 17 Apr 2016 18:43 Dupa a 2-a iesire cu "noua" mobra sh am primit reclamatii cum ca scaritele pasagerului sunt prea sus! Ati avut asemenea nemultumiri? Am studiat nitel pe acolo si momentan singura varianta de a le cobora care imi trece prin cap e pe baza de flex si sudura. Are cineva alta idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 schimba cracii pasagerei sau pasagera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zupy Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 In final am ales sa pun PR3 dot 2016. Acum sunt la montat, revin cu o impresie dupa ce ma dau cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares24 Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Daca aveti nevoie de un parbriz pentru FZ6-S /index.php?/topic/737354-vand-parbriz-stock-yamaha-fz6-fazer-04-07/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 salutare, ce presiune se recomanda in anvelope?fata, spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 2.5/2.8 cu pasager daca imi aduc bine aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Dupa a 2-a iesire cu "noua" mobra sh am primit reclamatii cum ca scaritele pasagerului sunt prea sus! Ati avut asemenea nemultumiri? Am studiat nitel pe acolo si momentan singura varianta de a le cobora care imi trece prin cap e pe baza de flex si sudura. Are cineva alta idee? Flex si sudura? Nu face asa ceva ca e pacat. Cauta si tu niste scarite de genul asta: http://www.knightdesignllc.com/images/Motorcycle/Foot%20Pegs/2%20inch%20lowered/Sidetrax/Black/Footpegs-Black-2-Sidetrax-600h.jpg sau mai erau adaptoare http://www.jaws-motorcycles.co.uk/lowerer3.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 N-am de gand sa tai cadrul spate, stai linistit! Merci, ma gandisem si eu sa construiesc niste scarite sau adaptoare, problema era ca nu sunt fixate intr-o gaura ci urechile vin direct sudate pe cadru. Eu imi storceam mintea cum le-as putea face fara sa iasa mai in afara, dar vad ca si ce ai pus tu ies, deci ar trebui sa fie OK. Merci de pont! M-am uitat pe abtibildul de pe bascula mea si presiunile sunt 2.25 fata si 2.5 spate la incarcare <90kg si 2.5/2.9 peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Și este plin netul de așa ceva. Michelin....Pune lumea în mișcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 prea mult pe spate! Pune 2.1-2.2 (30-32 psi)f ata si 1.9-2.0 (27-29 psi)spatele cand mergi singur - oras sau drumuri virajate. Cand mergi cu pasager sau drumuri drepte de tip autostrada, baga 2.2-2.3 pe spate. Cu presiune mare, carcasa lucreaza prea putin si guma nu se incalzeste. in plus, pata de contact e cam mica si aderenta e mai slaba. Bafta! uite ce spunea Cesar ref la presiunea in pneuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 conteaza si stilul de mers la un mers sportiv poate nu se preteaza. Ce inseamna sportiv? In drumul de acasa la servici, regim de bucuresti, m-as mira ca cineva poate regim sportiv. Iar eu sunt omul care nu se aventureaza la limitele sportive ale mobrei. Eu doar ma bucur de mersul pe doua roti atunci cand ma deplasez la munca/acasa, sau plimbari hai hui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Man, tie ti s-au parut alunecoase si plasticoase. Eu ma impac bine cu ele. In 2 ani de plimbat pe ele m-am simtit foarte ok. Nu sunt genul care pune genunchiul pe jos, nu merg in oras decat extrem de rar. Folosesc mobra doar la iesiri de weekend impreuna cu prietenii. Habar n-am cum se comporta aceste cauciucuri atunci cand folosesti mobra spre capacitatea ei maxima. Acu na, fiecare cum simte motoreta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Sa ma repet, ca poate acum ma fac inteles. Nu sunt genul Marc Marckez sa pun genunchiul jos sau sa merg violent cu mobra. Nu am facut drumuri lungi decat cand am testat noul TPS (Pitesti vreo 4 drumuri). Chiar si la aceste drumuri dupa ce am rulat atatia km nu am simtit gumele ca erau aderente (mai ales spatele), asa cum lauda unii (am mentionat doar ca parere personala ca Dunlop mi s-au parut mai "prietenoase"). Este posibil ca gumele mele sa fi fost depozitate in conditii improprii (putin probabil), si de aici efectul simtit(plasticoase, alunecoase). De asemenea, este posibil ca drumurile scurte sa nu aduca in parametri gumele (dar nici drumurile spre si de la Pitesti?). Altfel, va urez drumuri lungi si asfalt uscat si sa va bucurati de privelistile patriei. Poate facem cumva sa ne intalnim in grup la o parola sau un drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Same to you bro ! Si eu sunt pt o ieseala sau mai multe cu voi. Poate se leaga ceva anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Salut. De cateva zile sunt posesorul unui fz6n injectie . Sunt incepator , am iesit doar de cateva ori cu alte motociclete ocazional deci in afara de scoala de soferi nu prea am experienta . Am nevoie de cateva sfaturi daca ma poate ajuta cineva . Porneste usor , la relanti se aude frumos motorul . nu au fost facute modificari la el . Cam totul e stock . Cand merg cu el pare ca se aude ceva naspa in cutie , sau la pinion , ca un fel de lovituri , nu se aud constant dar destul de des . Motorul intra foarte usor in viteza , nu sare , intra bine in toate vitezele , Zgomotul poate fi de la lant daca e prea intins ? Cat trebuie intins lantul . Mi se pare foarte intins , ( tare ). daca misc sus jos de el , maxim 1 cm joaca , din punctul meu de vedere pare prea intins dar nu ma pricep. In ce turatie sa merg cu el in oras ? Pana acum am mers doar cu a 2 si a 3 in oras si n-am depasit 5000 ture , dar mai mult cu 3000 ture . E subturata ? ( n-am depasit nici 60 km pe ora ) MS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 (editat) De cand ai luat-o a vazut-o vreun mecanic? Daca nu, iti sugerez sa te duci in service cat poti de repede . Schimba-i consumabilele si cere-i mecanicului sa o verifice cap coada. Cati ani ai? Ai voie sa conduci mobre din categoria A ? Editat Aprilie 29, 2016 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Parca trebuie sa aiba 35-40mm sageata lantul, la 1cm e mult prea intins! Zgomotele pot veni de la lant, regleaza-l corect cat mai urgent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 (editat) ) am 22 de ani si permisul luat in urma cu 4 ani dar n-am mers decat la ocazie de la prieteni . Baiatul care mi-a vandut-o e de incredere . A schimbat el uleiul si filtrul . Dar eu fiind incepatror , poate nu o folosesc eu cum trebuie . de asta intrebam daca nu cunva merg cu ea subturata in a 3 cu 3000 ture . Se poate calcula intr-un fel cat de intins sa fie lantul ? mie tot mi se pare prea strans . Asa stiam si eu de 3 cm , la Dr aveam peste 3 cm si era ok . dar am zis sa intreb ca difera de la motor la motor Editat Aprilie 29, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 (editat) ) am 22 de ani si permisul luat in urma cu 4 ani dar n-am mers decat la ocazie de la prieteni . Baiatul care mi-a vandut-o e de incredere . A schimbat el uleiul si filtrul . Dar eu fiind incepatror , poate nu o folosesc eu cum trebuie . de asta intrebam daca nu cunva merg cu ea subturata in a 3 cu 3000 ture . Se poate calcula intr-un fel cat de intins sa fie lantul ? mie tot mi se pare prea strans . Asa stiam si eu de 3 cm , la Dr aveam peste 3 cm si era ok . dar am zis sa intreb ca difera de la motor la motor Ce ai descris tu, e fix ce am patit eu la al meu. Cand l-am cumparat m-a prins o ploaie torentiala, si deh, ca un baiat destept ce-am fost cand am ajuns n-am curatat/gresat lantul. La vreo saptamana doua trei, la fel am inceput sa aud niste batai, si in cazul meu au fost de la lant. Din cauza ca nu am avut grija, s-a uzat inegal, si pe unele portiuni era intins la maxim, si pe altele foarte larg. Pune-o pe cricul central, sau pe stander daca varianta N nu are cric central, si invarte roata si verifica daca lantul e intins la fel pe toata lungimea. Daca ai portiuni unde e foarte intins si altele in in care e mai larg, atunci e clar din cauza lantului, si trebuie schimbat (eu cel putin nu stiu sa existe vreo solutie de a remedia un lant) Editat Aprilie 29, 2016 de tene_razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Are cric central chiar daca e naked , lantul nu e tocit inegal , doar foarte strans din punctu meu de vedere. O sa il slabesc maine . Acum are joc sus-jos 2 cm , si in carte vad ca scrie minim 4,5 cm max 5,5 cm . poate am noroc si de acolo e problema. In rest sunt foarte multumit de ea. Mi-a depasit asteptarile , singurele chestii care ma enerveaza e ca se inginge rau cadrul si ca nu arata in bord treapta de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.