finu Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 eu am 1.75 si cu parbriz stock m-am inteles de minune. iti pot masura parbrizul stock la S2 dar zi-mi ce anume vrei sa-ti masor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Zi-mi și mie te rog lungimea lui măsurată in ax, lățime sus, și un unghi de inclinare fata de normala ca sa imi fac o idee si cat de zvelt este. Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Am facut niste poze. Sper sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 folosesc pirelli diablo rosso de 4 ani si sunt foarte multumit de ele si la drum lung,si in oras pentru ca se incalzesc repede comparativ cu alte gume si sunt bune si pe ploaie,vezi ca a aparut diablo rosso 3,acu ceva timp erau denumite cele mai bune gume de strada acum nu stiu daca a predat stafeta.eu unu am cumparat mobra cu diablo pe ele iar apoi sezonul urmator am luat pirelli diablo roso 2,as incerca si 3 sezonul urmator dar vreau sa iau si altceva ca sa pot face o comparatie precisa tu mergi de 4 ani cu mobra, ai avut un singur fel de anvelope si afirmi ca sunt mai bune decat altele. tare rau asta)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 pai atunci spunene tu care sunt mai bune din aceeasi categorie,lucrul acesta mi-a fost confirmat de mai multi motociclisti care au avut modelul respectiv dar si altele,iar de cateva ori am facut comparatie cand ieseam in oras cu ale prietenilor si se incalzeau mult mai repede decat celelalte,eu am zis ce se auzea acum cativa ani ,nu am batut in cuie ca erau cele mai bune de strada,probabil sunt altele,toate sunt bune iar diferentele sunt probabil mici,depinde la ce iti trebuie vreau sa incerc michelin sau metzeler urmatorul set,gumele sport-touring nu cred ca ma coafeaza ca oricum schimb gumele la 3 sezoane sau 15 000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 eu as pune sportsmart, supercorsa, s20, pr3, sau angel. pirelli diablo sint niste opinci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 Opinci sau nu eu merg de 2 ani cu ele si sunt multumit. 60 % pe ploaie.Anul asta raman tot pe ele. Vedem de la anul ce aleg. Dar in nici un caz primele 3 modele enumerate de Florin. Nu zic ca nu sunt bune dar nu cred ca merg si pe ploaie. PR3 sau angel pot fi luate in considerare . Asta e parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 Opinci sau nu eu merg de 2 ani cu ele si sunt multumit. 60 % pe ploaie.Anul asta raman tot pe ele. Vedem de la anul ce aleg. Dar in nici un caz primele 3 modele enumerate de Florin. Nu zic ca nu sunt bune dar nu cred ca merg si pe ploaie. PR3 sau angel pot fi luate in considerare . Asta e parerea mea. nu mi-o lua in nume de rau. si eu am avut pe fzs 1000 si trebuia sa o tin la 2.2 cu pasager sa se incalzeasca bine sa nu alunece. am avut supercorsa pe s2. atunci am vz ce inseamna gume bune pe motor. pe ploaie sint ok daca nu vrei sa pui genunchiu jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 (editat) eu la gumele astea ma refer. cu astea e mobra incaltata. si merg ca pe sine cu ele. niciodata n-am simtit sa alunece. cum am zis mai sus 60% din drumuri au fost pe ud. ma pot declara multumit. Editat Aprilie 15, 2016 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 Gume d-astea am avut eu si le-am dat jos. Eu am fost elegant in exprimare cand am spus ca-s plasticoase si alunecoase (vezi opinci). Daca e cineva care se impaca cu ele si le doreste, pentru o suma modica i le dau! Personal nu le-am simtit bine, dar poate sunt eu mai pricinos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 conteaza si stilul de mers la un mers sportiv poate nu se preteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 (editat) diablo rosso au grip mai bun decat pirelii angel,angel sunt mai bune pe ploaie si mai durabile si evident mult mai bine de mers in regim touring cu pasager http://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/all-tyres/sheet/diablo-rosso-III#/technical-data Editat Aprilie 15, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 daca asa zici. eu am avut ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 Imi recunosc ignoranta totala in privinta incaltarilor de mobre, asa ca, daca tot ati dezvoltat subiectul, poate imi dati niste sugestii cam spre ce sa ma orientez pt o utilizare touring si care - neaparat - sa fie OK si pe ud. Acum e incaltata cu ceva Michelin nu stiu de care, vechi de cand era bunica (,) copil, si care pe udatura ma fac un fel de Surya Bonaly, un dublu Rittberger urmat de triplu toe loop pe asfalt fiind extrem de probabil (m-am deplasat pe ploaie de pe Chitila pana in Pipera si a fost un fel de program liber ales, cu unele elemente acrobatice impuse). Am prin garaj un spray racing pt inmuiat gume, l-am folosit pe vremuri cu ceva succes la slick-urile invechite de pe cotetzul de curse, cred ca o sa le stropesc si pe astea de la mobra sa vad ce se intampla - pe el zice ca inmoaie cauciucul, sporeste aderenta, ajuta guma sa se incalzeasca mai repede si trebuie reaplicat doar cand se uzeaza stratul superficial al gumei. Drept ca shoshonii racing functioneaza altfel decat opincile de strada, se incalzesc la rulare si poate doar atunci face treaba solutia mirifica, guma de strada nu se incalzeste la fel chiar daca si temperatura ei creste (s-ar distruge in cateva zeci sau cel mult sute de km). Dar mai rau ma gandesc ca nu poa' sa fie, oricum ~1000 lei de dat pe opinci noi acum n-am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 mie pt touring si foarte bune pe ploaie mi-ar placea michelinu pr4,durabile,am intalnit pe cineva care le avea de vro 22 000 km si se prezentau ok,cica ar fi cele mai bune pe ploaie,asa spun si baietii dupa youtube din revievuri,o sa iti arat un video interesant si in rest tu decizi » Post actualizat in 16 Apr 2016 17:55 nu e litera de lege ce spune pustiul dar spune chestii logice,acu depinde de preferintele tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 Am Michelin PR2 si am facut aproape 28000 de km, ......inca mai duc ceva. Am avut inainte Bridgestone BT 020 cu care am facut 24000. BT020 au fost dure, s-au cam deformat, alunecau, nu aveam baza in ele.... PR2 mi s-au parut foarte bune pentru o utilizare de turing cu pasager si urmatoarele vor fi tot PR 3 sau 4. Eu recomand PR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 Merci de info, am sa tin cont. Dar stiti ce ma mira dupa astea 2 posturi? Cum naiba face lumea >20kkm cu un rand de gume dar toate mobrele de 10 ani scoase la vanzare au 30k!?! Scuze pt offtopic. » Post actualizat in 17 Apr 2016 18:43 Dupa a 2-a iesire cu "noua" mobra sh am primit reclamatii cum ca scaritele pasagerului sunt prea sus! Ati avut asemenea nemultumiri? Am studiat nitel pe acolo si momentan singura varianta de a le cobora care imi trece prin cap e pe baza de flex si sudura. Are cineva alta idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 schimba cracii pasagerei sau pasagera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zupy Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 In final am ales sa pun PR3 dot 2016. Acum sunt la montat, revin cu o impresie dupa ce ma dau cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares24 Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Daca aveti nevoie de un parbriz pentru FZ6-S /index.php?/topic/737354-vand-parbriz-stock-yamaha-fz6-fazer-04-07/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 salutare, ce presiune se recomanda in anvelope?fata, spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 2.5/2.8 cu pasager daca imi aduc bine aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Dupa a 2-a iesire cu "noua" mobra sh am primit reclamatii cum ca scaritele pasagerului sunt prea sus! Ati avut asemenea nemultumiri? Am studiat nitel pe acolo si momentan singura varianta de a le cobora care imi trece prin cap e pe baza de flex si sudura. Are cineva alta idee? Flex si sudura? Nu face asa ceva ca e pacat. Cauta si tu niste scarite de genul asta: http://www.knightdesignllc.com/images/Motorcycle/Foot%20Pegs/2%20inch%20lowered/Sidetrax/Black/Footpegs-Black-2-Sidetrax-600h.jpg sau mai erau adaptoare http://www.jaws-motorcycles.co.uk/lowerer3.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 N-am de gand sa tai cadrul spate, stai linistit! Merci, ma gandisem si eu sa construiesc niste scarite sau adaptoare, problema era ca nu sunt fixate intr-o gaura ci urechile vin direct sudate pe cadru. Eu imi storceam mintea cum le-as putea face fara sa iasa mai in afara, dar vad ca si ce ai pus tu ies, deci ar trebui sa fie OK. Merci de pont! M-am uitat pe abtibildul de pe bascula mea si presiunile sunt 2.25 fata si 2.5 spate la incarcare <90kg si 2.5/2.9 peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Și este plin netul de așa ceva. Michelin....Pune lumea în mișcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.