Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

prea mult pe spate!

 

Pune 2.1-2.2 (30-32 psi)f ata si 1.9-2.0 (27-29 psi)spatele cand mergi singur - oras sau drumuri virajate.

Cand mergi cu pasager sau drumuri drepte de tip autostrada, baga 2.2-2.3 pe spate.

 

Cu presiune mare, carcasa lucreaza prea putin si guma nu se incalzeste. in plus, pata de contact e cam mica si aderenta e mai slaba.

Bafta!

 

 

uite ce spunea Cesar ref la presiunea in pneuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

conteaza si stilul de mers

 

la un mers sportiv poate nu se preteaza.

Ce inseamna sportiv? In drumul de acasa la servici, regim de bucuresti, m-as mira ca cineva poate regim sportiv. Iar eu sunt omul care nu se aventureaza la limitele sportive ale mobrei. Eu doar ma bucur de mersul pe doua roti atunci cand ma deplasez la munca/acasa, sau plimbari hai hui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, tie ti s-au parut alunecoase si plasticoase.

Eu ma impac bine cu ele. In 2 ani de plimbat pe ele m-am simtit foarte ok. Nu sunt genul care pune genunchiul pe jos, nu merg in oras decat extrem de rar. Folosesc mobra doar la iesiri de weekend impreuna cu prietenii.

Habar n-am cum se comporta aceste cauciucuri atunci cand folosesti mobra spre capacitatea ei maxima.

 

Acu na, fiecare cum simte motoreta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma repet, ca poate acum ma fac inteles. Nu sunt genul Marc Marckez sa pun genunchiul jos sau sa merg violent cu mobra. Nu am facut drumuri lungi decat cand am testat noul TPS (Pitesti vreo 4 drumuri). Chiar si la aceste drumuri dupa ce am rulat atatia km nu am simtit gumele ca erau aderente (mai ales spatele), asa cum lauda unii (am mentionat doar ca parere personala ca Dunlop mi s-au parut mai "prietenoase"). Este posibil ca gumele mele sa fi fost depozitate in conditii improprii (putin probabil), si de aici efectul simtit(plasticoase, alunecoase). De asemenea, este posibil ca drumurile scurte sa nu aduca in parametri gumele (dar nici drumurile spre si de la Pitesti?). Altfel, va urez drumuri lungi si asfalt uscat si sa va bucurati de privelistile patriei. Poate facem cumva sa ne intalnim in grup la o parola sau un drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. De cateva zile sunt posesorul unui fz6n injectie . Sunt incepator , am iesit doar de cateva ori cu alte motociclete ocazional deci in afara de scoala de soferi nu prea am experienta .

Am nevoie de cateva sfaturi daca ma poate ajuta cineva .

 

Porneste usor , la relanti se aude frumos motorul . nu au fost facute modificari la el . Cam totul e stock .

Cand merg cu el pare ca se aude ceva naspa in cutie , sau la pinion , ca un fel de lovituri , nu se aud constant dar destul de des . Motorul intra foarte usor in viteza , nu sare , intra bine in toate vitezele ,

Zgomotul poate fi de la lant daca e prea intins ?

Cat trebuie intins lantul . Mi se pare foarte intins , ( tare ). daca misc sus jos de el , maxim 1 cm joaca , din punctul meu de vedere pare prea intins dar nu ma pricep.

In ce turatie sa merg cu el in oras ? Pana acum am mers doar cu a 2 si a 3 in oras si n-am depasit 5000 ture , dar mai mult cu 3000 ture . E subturata ? ( n-am depasit nici 60 km pe ora :))

 

MS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand ai luat-o a vazut-o vreun mecanic?

Daca nu, iti sugerez sa te duci in service cat poti de repede . Schimba-i consumabilele si cere-i mecanicului sa o verifice cap coada.

 

Cati ani ai? Ai voie sa conduci mobre din categoria A ?

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) am 22 de ani si permisul luat in urma cu 4 ani dar n-am mers decat la ocazie de la prieteni . Baiatul care mi-a vandut-o e de incredere . A schimbat el uleiul si filtrul . Dar eu fiind incepatror , poate nu o folosesc eu cum trebuie . de asta intrebam daca nu cunva merg cu ea subturata in a 3 cu 3000 ture .

Se poate calcula intr-un fel cat de intins sa fie lantul ? mie tot mi se pare prea strans .

 

Asa stiam si eu de 3 cm , la Dr aveam peste 3 cm si era ok . dar am zis sa intreb ca difera de la motor la motor

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) am 22 de ani si permisul luat in urma cu 4 ani dar n-am mers decat la ocazie de la prieteni . Baiatul care mi-a vandut-o e de incredere . A schimbat el uleiul si filtrul . Dar eu fiind incepatror , poate nu o folosesc eu cum trebuie . de asta intrebam daca nu cunva merg cu ea subturata in a 3 cu 3000 ture .

Se poate calcula intr-un fel cat de intins sa fie lantul ? mie tot mi se pare prea strans .

 

Asa stiam si eu de 3 cm , la Dr aveam peste 3 cm si era ok . dar am zis sa intreb ca difera de la motor la motor

 

Ce ai descris tu, e fix ce am patit eu la al meu. Cand l-am cumparat m-a prins o ploaie torentiala, si deh, ca un baiat destept ce-am fost cand am ajuns n-am curatat/gresat lantul. La vreo saptamana doua trei, la fel am inceput sa aud niste batai, si in cazul meu au fost de la lant. Din cauza ca nu am avut grija, s-a uzat inegal, si pe unele portiuni era intins la maxim, si pe altele foarte larg. Pune-o pe cricul central, sau pe stander daca varianta N nu are cric central, si invarte roata si verifica daca lantul e intins la fel pe toata lungimea. Daca ai portiuni unde e foarte intins si altele in in care e mai larg, atunci e clar din cauza lantului, si trebuie schimbat (eu cel putin nu stiu sa existe vreo solutie de a remedia un lant)

Editat de tene_razvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cric central chiar daca e naked , lantul nu e tocit inegal , doar foarte strans din punctu meu de vedere. O sa il slabesc maine . Acum are joc sus-jos 2 cm , si in carte vad ca scrie minim 4,5 cm max 5,5 cm . poate am noroc si de acolo e problema.

In rest sunt foarte multumit de ea. Mi-a depasit asteptarile , singurele chestii care ma enerveaza e ca se inginge rau cadrul si ca nu arata in bord treapta de viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca probabil ai cumparat un fzs troznit si transformat in N.

Nu ar fi exclus ca desteptii de la RAR sa o fi incadrat gresit la prima vizita la ei, am dat si eu peste o honda sport incadrata dupa cod la naked (nu avea vreodata cum sa se potriveasca vreo piesa). Dar pare destul de plauzibil si ce zici tu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca a fost trosnita in fata . M-am gandit din prima ca desteptii de la rar au incadrat-o gresit in carte si au scris fz6s in loc de n . Prima ei inmatriculare in romania a fost in vara trecuta . 2015 deci cartea e noua si poate au confundat cu s2 ca seamana . Nu cred ca statea fostul proprietar sa ii puna piesele originale de la N , ar fi avut scapari ( oglinzile sunt de la naked , farul cu semnalizari , parbrizul )

 

I-am slabit lantul , dar tot se aude ceva in treapta 2 si 3 la turatie ( 3000 - 4000 ture ) . Dar ce e sigur ca nu sare din treapta si le si schimba frumos

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZ6 S e carenata, FZ6 N e naked, modele incepand din 2004. Nu are cum sa fie S si naked decat daca a dezbracat-o cineva sau e trecuta aiurea in acte. Cred ca la un dealer Yamaha ai putea sa te edifici ref la incadrarea din acte, eu nu stiu sa existe vreun program cu acces liber care sa identifice serii de mobre, la auto se mai gasesc chiar de la unii producatori - BMW de ex, si ala cred ca stie si mobrele lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha. MS. e bine de stiut . Inseamna ca a fost ea odata bubuita in bot . Cadrul arata foarte bine de asta nu mi-a dat de banuit nimic. Poate a fost lovita doar in carena , faruri , nu neaparat si in furca .

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca ai luat un motor bubuit sanatos. Acum daca ai norocul sa fi fost pus profesionist la loc, o sa si mearga. Daca nu, eu nu m-as mai plimba cu el. Primul lucru pe care l-as face ar fi sa-l duc la un mecanic bun sa-l verifice peste tot, in special cadru, furci, cutie de viteze, frane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...