finu Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 prea mult pe spate! Pune 2.1-2.2 (30-32 psi)f ata si 1.9-2.0 (27-29 psi)spatele cand mergi singur - oras sau drumuri virajate. Cand mergi cu pasager sau drumuri drepte de tip autostrada, baga 2.2-2.3 pe spate. Cu presiune mare, carcasa lucreaza prea putin si guma nu se incalzeste. in plus, pata de contact e cam mica si aderenta e mai slaba. Bafta! uite ce spunea Cesar ref la presiunea in pneuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 conteaza si stilul de mers la un mers sportiv poate nu se preteaza. Ce inseamna sportiv? In drumul de acasa la servici, regim de bucuresti, m-as mira ca cineva poate regim sportiv. Iar eu sunt omul care nu se aventureaza la limitele sportive ale mobrei. Eu doar ma bucur de mersul pe doua roti atunci cand ma deplasez la munca/acasa, sau plimbari hai hui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Man, tie ti s-au parut alunecoase si plasticoase. Eu ma impac bine cu ele. In 2 ani de plimbat pe ele m-am simtit foarte ok. Nu sunt genul care pune genunchiul pe jos, nu merg in oras decat extrem de rar. Folosesc mobra doar la iesiri de weekend impreuna cu prietenii. Habar n-am cum se comporta aceste cauciucuri atunci cand folosesti mobra spre capacitatea ei maxima. Acu na, fiecare cum simte motoreta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Sa ma repet, ca poate acum ma fac inteles. Nu sunt genul Marc Marckez sa pun genunchiul jos sau sa merg violent cu mobra. Nu am facut drumuri lungi decat cand am testat noul TPS (Pitesti vreo 4 drumuri). Chiar si la aceste drumuri dupa ce am rulat atatia km nu am simtit gumele ca erau aderente (mai ales spatele), asa cum lauda unii (am mentionat doar ca parere personala ca Dunlop mi s-au parut mai "prietenoase"). Este posibil ca gumele mele sa fi fost depozitate in conditii improprii (putin probabil), si de aici efectul simtit(plasticoase, alunecoase). De asemenea, este posibil ca drumurile scurte sa nu aduca in parametri gumele (dar nici drumurile spre si de la Pitesti?). Altfel, va urez drumuri lungi si asfalt uscat si sa va bucurati de privelistile patriei. Poate facem cumva sa ne intalnim in grup la o parola sau un drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Same to you bro ! Si eu sunt pt o ieseala sau mai multe cu voi. Poate se leaga ceva anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Salut. De cateva zile sunt posesorul unui fz6n injectie . Sunt incepator , am iesit doar de cateva ori cu alte motociclete ocazional deci in afara de scoala de soferi nu prea am experienta . Am nevoie de cateva sfaturi daca ma poate ajuta cineva . Porneste usor , la relanti se aude frumos motorul . nu au fost facute modificari la el . Cam totul e stock . Cand merg cu el pare ca se aude ceva naspa in cutie , sau la pinion , ca un fel de lovituri , nu se aud constant dar destul de des . Motorul intra foarte usor in viteza , nu sare , intra bine in toate vitezele , Zgomotul poate fi de la lant daca e prea intins ? Cat trebuie intins lantul . Mi se pare foarte intins , ( tare ). daca misc sus jos de el , maxim 1 cm joaca , din punctul meu de vedere pare prea intins dar nu ma pricep. In ce turatie sa merg cu el in oras ? Pana acum am mers doar cu a 2 si a 3 in oras si n-am depasit 5000 ture , dar mai mult cu 3000 ture . E subturata ? ( n-am depasit nici 60 km pe ora ) MS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 (editat) De cand ai luat-o a vazut-o vreun mecanic? Daca nu, iti sugerez sa te duci in service cat poti de repede . Schimba-i consumabilele si cere-i mecanicului sa o verifice cap coada. Cati ani ai? Ai voie sa conduci mobre din categoria A ? Editat Aprilie 29, 2016 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Parca trebuie sa aiba 35-40mm sageata lantul, la 1cm e mult prea intins! Zgomotele pot veni de la lant, regleaza-l corect cat mai urgent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 (editat) ) am 22 de ani si permisul luat in urma cu 4 ani dar n-am mers decat la ocazie de la prieteni . Baiatul care mi-a vandut-o e de incredere . A schimbat el uleiul si filtrul . Dar eu fiind incepatror , poate nu o folosesc eu cum trebuie . de asta intrebam daca nu cunva merg cu ea subturata in a 3 cu 3000 ture . Se poate calcula intr-un fel cat de intins sa fie lantul ? mie tot mi se pare prea strans . Asa stiam si eu de 3 cm , la Dr aveam peste 3 cm si era ok . dar am zis sa intreb ca difera de la motor la motor Editat Aprilie 29, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 (editat) ) am 22 de ani si permisul luat in urma cu 4 ani dar n-am mers decat la ocazie de la prieteni . Baiatul care mi-a vandut-o e de incredere . A schimbat el uleiul si filtrul . Dar eu fiind incepatror , poate nu o folosesc eu cum trebuie . de asta intrebam daca nu cunva merg cu ea subturata in a 3 cu 3000 ture . Se poate calcula intr-un fel cat de intins sa fie lantul ? mie tot mi se pare prea strans . Asa stiam si eu de 3 cm , la Dr aveam peste 3 cm si era ok . dar am zis sa intreb ca difera de la motor la motor Ce ai descris tu, e fix ce am patit eu la al meu. Cand l-am cumparat m-a prins o ploaie torentiala, si deh, ca un baiat destept ce-am fost cand am ajuns n-am curatat/gresat lantul. La vreo saptamana doua trei, la fel am inceput sa aud niste batai, si in cazul meu au fost de la lant. Din cauza ca nu am avut grija, s-a uzat inegal, si pe unele portiuni era intins la maxim, si pe altele foarte larg. Pune-o pe cricul central, sau pe stander daca varianta N nu are cric central, si invarte roata si verifica daca lantul e intins la fel pe toata lungimea. Daca ai portiuni unde e foarte intins si altele in in care e mai larg, atunci e clar din cauza lantului, si trebuie schimbat (eu cel putin nu stiu sa existe vreo solutie de a remedia un lant) Editat Aprilie 29, 2016 de tene_razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Are cric central chiar daca e naked , lantul nu e tocit inegal , doar foarte strans din punctu meu de vedere. O sa il slabesc maine . Acum are joc sus-jos 2 cm , si in carte vad ca scrie minim 4,5 cm max 5,5 cm . poate am noroc si de acolo e problema. In rest sunt foarte multumit de ea. Mi-a depasit asteptarile , singurele chestii care ma enerveaza e ca se inginge rau cadrul si ca nu arata in bord treapta de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 N n-a avut cric central din fabrica, doar S a avut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Al meu are cric central si in carte scrie fz6s , dar el e naked . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Pentru ca probabil ai cumparat un fzs troznit si transformat in N. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 (editat) Al meu are cric central si in carte scrie fz6s , dar el e naked . sau fostul proprietar a montat cric central pe el. este acelasi cadru cu cel de S . Editat Aprilie 30, 2016 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Pentru ca probabil ai cumparat un fzs troznit si transformat in N. Nu ar fi exclus ca desteptii de la RAR sa o fi incadrat gresit la prima vizita la ei, am dat si eu peste o honda sport incadrata dupa cod la naked (nu avea vreodata cum sa se potriveasca vreo piesa). Dar pare destul de plauzibil si ce zici tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 (editat) Nu cred ca a fost trosnita in fata . M-am gandit din prima ca desteptii de la rar au incadrat-o gresit in carte si au scris fz6s in loc de n . Prima ei inmatriculare in romania a fost in vara trecuta . 2015 deci cartea e noua si poate au confundat cu s2 ca seamana . Nu cred ca statea fostul proprietar sa ii puna piesele originale de la N , ar fi avut scapari ( oglinzile sunt de la naked , farul cu semnalizari , parbrizul ) I-am slabit lantul , dar tot se aude ceva in treapta 2 si 3 la turatie ( 3000 - 4000 ture ) . Dar ce e sigur ca nu sare din treapta si le si schimba frumos Editat Aprilie 30, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 (editat) Cel mai usor te dumiresti daca ai unde verifica VIN-ul. vezi chestia asta sau ceva asemanator, poate-poate. La mine nu merge http://www.vin-decoder.org/ Editat Aprilie 30, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Nu stie nimeni daca exista YAMAHA FZ6 S naked ? Adica ceva gen varianta s1 ( s simplu ) inainte de fz6 s2 naked . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 FZ6 S e carenata, FZ6 N e naked, modele incepand din 2004. Nu are cum sa fie S si naked decat daca a dezbracat-o cineva sau e trecuta aiurea in acte. Cred ca la un dealer Yamaha ai putea sa te edifici ref la incadrarea din acte, eu nu stiu sa existe vreun program cu acces liber care sa identifice serii de mobre, la auto se mai gasesc chiar de la unii producatori - BMW de ex, si ala cred ca stie si mobrele lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 VIN-ul tau incepe cu JYARJ074 sau JYARJ071? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 JYARJ071 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 071 = S! Carenele s-au pierdut undeva pe drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 (editat) Aha. MS. e bine de stiut . Inseamna ca a fost ea odata bubuita in bot . Cadrul arata foarte bine de asta nu mi-a dat de banuit nimic. Poate a fost lovita doar in carena , faruri , nu neaparat si in furca . Editat Mai 2, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Io zic ca ai luat un motor bubuit sanatos. Acum daca ai norocul sa fi fost pus profesionist la loc, o sa si mearga. Daca nu, eu nu m-as mai plimba cu el. Primul lucru pe care l-as face ar fi sa-l duc la un mecanic bun sa-l verifice peste tot, in special cadru, furci, cutie de viteze, frane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.