john17 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 N n-a avut cric central din fabrica, doar S a avut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Al meu are cric central si in carte scrie fz6s , dar el e naked . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Pentru ca probabil ai cumparat un fzs troznit si transformat in N. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 (editat) Al meu are cric central si in carte scrie fz6s , dar el e naked . sau fostul proprietar a montat cric central pe el. este acelasi cadru cu cel de S . Editat Aprilie 30, 2016 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Pentru ca probabil ai cumparat un fzs troznit si transformat in N. Nu ar fi exclus ca desteptii de la RAR sa o fi incadrat gresit la prima vizita la ei, am dat si eu peste o honda sport incadrata dupa cod la naked (nu avea vreodata cum sa se potriveasca vreo piesa). Dar pare destul de plauzibil si ce zici tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 (editat) Nu cred ca a fost trosnita in fata . M-am gandit din prima ca desteptii de la rar au incadrat-o gresit in carte si au scris fz6s in loc de n . Prima ei inmatriculare in romania a fost in vara trecuta . 2015 deci cartea e noua si poate au confundat cu s2 ca seamana . Nu cred ca statea fostul proprietar sa ii puna piesele originale de la N , ar fi avut scapari ( oglinzile sunt de la naked , farul cu semnalizari , parbrizul ) I-am slabit lantul , dar tot se aude ceva in treapta 2 si 3 la turatie ( 3000 - 4000 ture ) . Dar ce e sigur ca nu sare din treapta si le si schimba frumos Editat Aprilie 30, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 (editat) Cel mai usor te dumiresti daca ai unde verifica VIN-ul. vezi chestia asta sau ceva asemanator, poate-poate. La mine nu merge http://www.vin-decoder.org/ Editat Aprilie 30, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Nu stie nimeni daca exista YAMAHA FZ6 S naked ? Adica ceva gen varianta s1 ( s simplu ) inainte de fz6 s2 naked . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 FZ6 S e carenata, FZ6 N e naked, modele incepand din 2004. Nu are cum sa fie S si naked decat daca a dezbracat-o cineva sau e trecuta aiurea in acte. Cred ca la un dealer Yamaha ai putea sa te edifici ref la incadrarea din acte, eu nu stiu sa existe vreun program cu acces liber care sa identifice serii de mobre, la auto se mai gasesc chiar de la unii producatori - BMW de ex, si ala cred ca stie si mobrele lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 VIN-ul tau incepe cu JYARJ074 sau JYARJ071? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 JYARJ071 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 071 = S! Carenele s-au pierdut undeva pe drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 (editat) Aha. MS. e bine de stiut . Inseamna ca a fost ea odata bubuita in bot . Cadrul arata foarte bine de asta nu mi-a dat de banuit nimic. Poate a fost lovita doar in carena , faruri , nu neaparat si in furca . Editat Mai 2, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Io zic ca ai luat un motor bubuit sanatos. Acum daca ai norocul sa fi fost pus profesionist la loc, o sa si mearga. Daca nu, eu nu m-as mai plimba cu el. Primul lucru pe care l-as face ar fi sa-l duc la un mecanic bun sa-l verifice peste tot, in special cadru, furci, cutie de viteze, frane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 (editat) Hai totusi sa nu exageram , stiu ca sunt firave si se descentreaza usor la busituri, dar totusi chestii cu " nu m-as plimba cu el " cred ca e putin exagerat . Am facut in 3 zile 150 km cu el si s-a comportat bine. N-am depasit 110 km/h cu el dar nici nu ma intereseaza . Eu merg in oras 99 % cu el si nu sunt vitezist. Si pana la urma de ce sa ma gandesc ca a avut nustiu ce belea cu motorul cand de fapt nu stiu si nici nu se vede vre-o urma pe el , poate omu a vrut sa il faca naked . Ms de sfaturi . Si ca sa fiu sincer nu stiu daca sunt foarte multe motociclete cu 9 ani vechime care sa fi scapat fara nici o zgarietura . Daca caut motoare din 2007 si au fost scapate , inseamna ca pentru alea din 2000 e si mai grav Editat Mai 2, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Your funeral man... Nu pe mine o sa ma doara daca ai fisuri in cadru si se rupe-n doua in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 (editat) Inca o intrebare daca nu sunt prea insistent . E normal sa fie frana de motor asa puternica ? Pe motoretele de 125 , 250 , 350 , nu era frana de motor asa de puternica ca la fz6 Pot unge lantul cu motorina ? ca nu prea mai am bani acum de investitii in ea Editat Mai 2, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Inca o intrebare daca nu sunt prea insistent . E normal sa fie frana de motor asa puternica ? Pe motoretele de 125 , 250 , 350 , nu era frana de motor asa de puternica ca la fz6 Pot unge lantul cu motorina ? ca nu prea mai am bani acum de investitii in ea la cat ai dat pe motor, te mai calicesti la un spray de lant? ia macar unul din Lidl (d'ala cu 6 lei....) » Post actualizat in 03 May 2016 06:38 Io zic ca ai luat un motor bubuit sanatos. Acum daca ai norocul sa fi fost pus profesionist la loc, o sa si mearga. Daca nu, eu nu m-as mai plimba cu el. Primul lucru pe care l-as face ar fi sa-l duc la un mecanic bun sa-l verifice peste tot, in special cadru, furci, cutie de viteze, frane. daca nu are bani de "investit" intr-un spray de lant, iti dai seama cat a costat motorul? continuand logica, ai impresia ca daca a fost cazul, a fost reparat profi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 @ Ivanica - ia pune niste poze cu mobra s-o vedem si noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 a pus poze, dar la topicul de DR-isti.... https://www.dropbox.com/sh/gb6eviechrp54in/AACN3rk1dNr96t36j2wwparqa?dl=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 (editat) Da asta e motoreta si eu sunt multumit de ea , am dat destul pe ea si voiam ultimii bani ramasi sa ii dau pe o husa , alarma , si antifurt . Nu am luat in calcul spray-ul de lant care pare destul de scump 60 lei . Ma gandeam ca o perioada pot unge lantul cu ceva mai ieftin. Florinel daca esti asa curios , m-a dus undeva la 2300 cu toate actele . cam asta e pretul pentru fz-urile din 2004 , m-am gandit ca pretul era mai scazut din cauza km-lor dar poate m-am inselat , oricum nu imi pare rau ca am cumparato https://www.dropbox.com/sh/gb6eviechrp54in/AACN3rk1dNr96t36j2wwparqa?dl=0 Editat Mai 3, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Pentru uns lant : http://www.emag.ro/spray-ungere-lant-repsol-chain-lube-400ml-repsol-chain-lube/pd/DSP04MBBM/ Nu e cel mai lipicios, dar isi face treaba daca ungi mai des, e 20 lei totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 K. Ms mult. 20 pare ceva mai accesibil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 (editat) eu folosesc repsol si e parca 25 lei,si nu dau bani pe transport Editat Mai 3, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 (editat) Ma gandeam ca o perioada pot unge lantul cu ceva mai ieftin. Da-l in masa de spray. Baga un ulei mai gros, T90-ul (ulei transmisie) face minuni. Cureti cu motorina+benzina, stergi cu carpa, dai cu ulei cu periuta, stergi cu carpa iar. Asa am deblocat cateva lanturi, care fusesera date inainte cu chestii lipicioase din alea... De banii de pe un spray iti faci/cumperi si un ungator si prelungesti mult mai mult viata lantului decat daca ai dat cu un rahat de mo®tul albicios din ala. Editat Mai 3, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.