bigFatAss Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 (editat) Stii ce se intampla cu garniturile de cauciuc daca le lasi in ulei siliconic doua zile? Stii ca faptul ca o garnitura se umfla nu inseamna ca ea isi pierde proprietatile? Sii ce afecteaza cu adevarat o-ringurile? Eu, spre deosebire de unii care isi dau cu parerea pe forumuri, am vazut lanturi spalate cu benzina constant timp de multi ani care nu se strica sau isi pierd garniturile. Probabil ca nu stiai. Din nou, nu vreau sa va invat cum se da gaura la covrig, dar ma obfuschez cand vad povesti dinastea proliferate printre motociclisti doar ca asa au auzit ei de la un prieten. Editat Mai 4, 2016 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 (editat) Daca se umfla nu mai stau intre zale, evident incep de la forta centrifuga sa se slabeasca pana la punctul de rupere. Sa ne legam de ani de motociclism si zeci de lanturi spalate cred ca nu este irelevant. Si in discutia asta nu amestecam alte produse petroliere, facem strict referire la benzina-oring. Asa sunt multe produse care arde la propriu cauciucul instant. Hai sa lasam noi pe cei xare scriu din auzite si te invit sa facem un test siplu. Punem un o ring in benzina si vedem rezultatul final. Ce zici? Recunosc, testul asta l am facut eu in 2009 cu un lant regina luat dupa un gsxr 1000. Editat Mai 4, 2016 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Uite cum facem. Eu o sa imi vad de ale mele, anume spalatul cu benzina a lantului, timp de inca vreo cativa ani de acum incolo si daca se rupe din cauza asta, te anunt. Fair enough? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Ai luat cea mai inteleapta decizie in acest caz. Te felicit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Vin si eu cu o rugaminte la voi, poate ma ajuta cineva. In proportie de 90% sunt sigur ca ce am auzit nu e corect, dar ca sa fiu 100% apelez la voi. Am fost azi sa dau comanda de la un magazin local de ulei si filtru atat pentru motorul meu, cat si pentru a tatalui meu. Motul 7100 10w40, si surpriza a aparut cand in baza domnului de date, aparea ca FZ6 are un filtru mai special. Eu din ce m-am uitat pare pe cat de standard se poate, si va intreb pe voi care este indicativul pentru un filtru Hiflo sa zicem ? Ca el mi-a spus ca nu-i apare in baza de date, ca ar fi un filtru refolosibil care are un fel de carcasa, mi s-a parut aiureala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 (editat) hiflo hf303 Editat Mai 9, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Cred ca s-a uitat pe alta imagine, nu cumva il cauta pe sub galeriile de evacuare? E un filtru obisnuit, n-am retinut codul, eu am folisit Mahle. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 (editat) HF 303 este la catalog insa merge si HF204 . cel din urma este cu 70 mm mai mic Online Catalogue Yamaha FZ6 Fazer (5VX,4P5) Motorcycle2004 to 2006 Oil Filter Part No. HF303 Available in Glossy Black (HF303) and Chrome (HF303C) Finish » Post actualizat in 10 May 2016 11:41Acelasi timp de o-orig-uri dupa 24 de ore de stat in benzina. Afecteza sau nu, trageti voi concluzia. Editat Mai 10, 2016 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Eu sunt curios cine tine 24h lantul si implicit inelele alea in benzina. Practic, in max 1/2 ora ai terminat un spalat si uns lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 (editat) Eu sunt curios cine tine 24h lantul si implicit inelele alea in benzina. Practic, in max 1/2 ora ai terminat un spalat si uns lantul. asa este cum spui tu. insa te ai intrebat daca in acea jumatate de ora acel o ring trage benzina in el? eu zic ca da, iar asta nu face decat in timp sa l deterioreze. pana la urma nu am vrut decat sa arat ce face benzina in cazul asta restul e can-can. fiecare este liber sa faca ce doreste. Editat Mai 10, 2016 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Cod filtru ulei hf303 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 benzina sau motorina...bleah,stau sa ma manjesc sa ma car cu pensula,sticla etc,mai put si a benzina dupa,sprayul de la dedeman e cel mai rentabil,17 lei 500 ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Pai cine sta sa bibileasca cate1/2 ora fiecare za în parte, ala chiar e dus cu pluta. Îl apuca iernatul fără sa miște mobra. În 1/2 ora cu spălat, suflat cu aer/șters cu cârpă moale și gresat, lanțul nici nu are timp sa își dea seama ce se petrece cu el. :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Bre oameni buni , nu stiu cum faceti voi , dar eu imi curat lantul cu spray din ala de frane dupa care ung lantul . La fiecare 4-500 km parcursi. Fac chestia asta de ani de zile ( mai exact din 2008 ) si n-am nici o problema. Invit pe cine vrea sa se uite la lant si daca gaseste vreo buba sunt de acord sa ofer un kit de lant moca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 si eu curat lantul cam tot asa la cate 5-8 sute km,daca merg mai mult in oras posibil sa il fac mai des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mitza Erdos Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 (editat) Salut Ma poate lamuri și pe mine cineva în legătură cu un yamaha fz6 din 2006 Vreau sa o achiziționez dar smuceste tare de tot cand cupleze prima treapta.. Parca prea tare fata de altele... Știe cineva sa imi zică de ce? Editat Mai 12, 2016 de Mitza Erdos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 (editat) probleme la oala de ambreiaj sau la placi Editat Mai 12, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Da cum se regleaza corect ambreajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Salut. Am o mare problema cu FZ6 , Azi am lasat motoreta in ploaie , m-am gandit sa o bag in garaj dar mi-a fost " frica " de apa . Dupa 2 ore m-am dus si am dat o tura cu ea , cand m-am intors am observat o eroare !!! Aveam in bord 35 km in loc de 55 mii de km adica mi-a scazut 20 mii de km dupa ploaie . De asemenea nu mai functioneaza decat 3 liniute de la benzina din 6 . Daca am plin am 3 liniute , am scos pe rand benzina din motor si functioneaza martorul doar la primele 3 liniute si pe rezerva palpeaza Un sfat , o idee ? Poate fi de la ploaie ? o fi ceva nasol ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Auzisem ceva de apa intrata in bord si ca unii ar fi dat o gaura pt scurgere, dar nu stiu nimic concret, doar din folclor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Salut. Am o mare problema cu FZ6 , Azi am lasat motoreta in ploaie , m-am gandit sa o bag in garaj dar mi-a fost " frica " de apa . Dupa 2 ore m-am dus si am dat o tura cu ea , cand m-am intors am observat o eroare !!! Aveam in bord 35 km in loc de 55 mii de km adica mi-a scazut 20 mii de km dupa ploaie . De asemenea nu mai functioneaza decat 3 liniute de la benzina din 6 . Daca am plin am 3 liniute , am scos pe rand benzina din motor si functioneaza martorul doar la primele 3 liniute si pe rezerva palpeaza Un sfat , o idee ? Poate fi de la ploaie ? o fi ceva nasol ? Stai linistit, putin in soare si isi revine bordul. Nu sunt 100% etanse soi formeaza condens in interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Nu stiu cum se scrie pe Dâmbovița, însă în limba română se folosește verbul a debreia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Nu s nazist bre,da nu-mi plac aia care fac pe deștepții când nu i cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Stie vreunu unde e mizeria aia de senzor de neutru la FZ6 2004? Eu cu manualul in brate nu l-am gasit. Teoretic ar trebui sa fie pe partea dreapta a cadrului deasupra capacului de ambreaj pe interiorul cadrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 (editat) Exista cumva vreun doritor sa schimbe un parbriz touring Givi 440d, sau alt parbriz touring inaltut, cu un parbriz racing negru MRA ? Inculpata ar fi moto de la profil. Multumesc! Editat Mai 17, 2016 de razvan.dumitrescu10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.