CazyRO Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 Asa e Fanel! Toti pasagerii se imput de la gazele arse. @Ra The Mighty FZ6 e cu injectie, consuma mai putin decat modelul FZS care e pe carburator si se fabrica incepand cu anul 2004. Pana in 2004 s-a fabricat FZS. Ambele modele mi se par ok pentru prima motocicleta. FZ6 e domoala pana la 7000 rpm dupa care se transforma in motor supersport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ra The Mighty Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 ms mult de raspunsuri...pe 14 dau de carnet sper sa ma hotarasc pana atunci ce motor sa mi iau ...cam oscilez..cert e ca nu as vrea sa mi iau ceva prea mik...ca nu vreau sa pierd bani prea repede...adik in conditia in care nu ma dau banii afara din casa...dar nici ceva SS sa mor in primele 2 luni...+ ca stau in buc deci treb ceva bun de alergat prin oras cu unghi de bracaj mare...care sa ma ajute si in calitatea mea de incepator...offf .. thx a lot again...e ok pt oras banuiesc nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s!ck Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 si eu tot pe fz6 am inceput...nu am avut probleme cu ea, ca incepator fiind. destul de manevrabila, pozitie f buna pt oras (esti destul de sus si vezi bine peste automobile), consum mic (afara 5%, in oras 5,5 max 6%). cand vrei sa te dai mai sport...just turn the gas, la peste 7000 rpm devine bestie, insa daca esti incepator evita zona asta....pana la 7000 e f docila bafta la examen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 FZ6 e cu injectie, consuma mai putin decat modelul FZS care e pe carburator si se fabrica incepand cu anul 2004. astazi, dupa 1 an de cand am mobra am observat o mare traznaie in talon: desi motorul meu e FZS 600 S din 2000, in talon e trecut FZ6 desi e prezent si anul de fabricatie, 2000. s-a mai confruntat cineva cu problema asta? ma gandesc sa nu am vreodtaa probleme daca vreau sa o vand sau cand trebuie facut ITP. cam oscilez..cert e ca nu as vrea sa mi iau ceva prea mik. ceva bun de alergat prin oras cu unghi de bracaj mare...care sa ma ajute si in calitatea mea de incepator...offf .. thx a lot again...e ok pt oras banuiesc nu? pot sa iti spun ca am avut si eu aceeasi dilema, intre bandit-hornet-fazer. in momentul asta nu regret absolut deloc ca mi-am luat un fazer, este ca o manusa pt ce vreau eu: manevrabilitate in oras, destul de usor sa o arunci de pe o parte pe alta la viraje bruste, pozitie comoda si inalta, protectie buna la vant, consum mic, arata bine, balanta excelenta intre o tura de 500 km prin serpentine si datul pe circuit. ti-am spus toate astea sperand sa te ajute in decizia ta. inca ceva, acum nu as da pe nimic modelul pe carburatie pe cel pe injectie (atat dpdv look cat si raspuns/zgomot) singurul avantaj fiind consumul redus (parerea mea, sunt convins ca sunt multe alte diferente). desi acum ai gasi cu minim 7 ani vechime, deci mai greu cu km putini.. presiunea in cauciucul fatza care din cate stiu eu ar trebui sa fie de...2,1 neincarcat verifica si cu producatorul de cauciucuri.parerea mea e ca la presiune tii cont mai mult de ce zice cauiucul decat yamaha. eu am avut siferente la a mea..ma rog, din 2000 tehnologia a mai avansat si poate de aia. si da, destul de rar, la franari in linie dreapta simt niste vibratii. as zice ca se simt ca si cum nu mai am ulei in amortizoare si suspensia e sacadata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 Btw, furca si etrierii de R6 merita toti banii. Sta mult mai stabil pe curbe si nu se mai scufunda fata la franare. Franarea in sine e cu adevarat progresiva iar la maxim, mai puternica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skaarjescu Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 Salut, ma gandesc la un fz6 S2 N ptr un motor de inceput? (gsx R 600 K8, ar fi alternativa > atragator ca are 3 trepte de limitare a puterii) I) de folosit, cred ca in mare parte o sa ma desfasor in oras, dar nu vreau nici sa mi se "taie" daca ma bate gandul sa dau o fuga pana la mare.. am citit mult despre acest model si singurele MINUSURI se afla la 1) motor/acceleratie > prea brusc si la 2) cutia de viteze = cum se impaca aceste aspecte cu lipsa de experienta a unui incepator? II) stie cineva cat costa un S2 N la importatorul yamaha (n-au site cei de la motordynamics) III) care este echipamentul indespensabil ptr acest motor, ce-ar mai trebui sa-mi iau pe langa: casca, geaca, manusi? IV) despre mine: carnet auto de > 5 ani si dese inchirieri de scutere la mare, soldate cu ceva cicatrice (din dorinta de a testa capacitatea off-road a scuterelor) cu respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 Btw, furca si etrierii de R6 merita toti banii. Sta mult mai stabil pe curbe si nu se mai scufunda fata la franare. Franarea in sine e cu adevarat progresiva iar la maxim, mai puternica. Salutari, Va asteptam vineri 20 iunie la ora 19,00 la academia militara (eroilor) la intalnirea FZ-ristilor. Sper sa fim cati mai multi. Bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 (editat) care este echipamentul indespensabil ptr acest motor, ce-ar mai trebui sa-mi iau pe langa: casca, geaca, manusi? o pereche de ghete, costum de ploaie, pantaloni (sau doar genunchere) si.. echipamentul nu e specific in functie de modelul mobrei, cel mult depinde de tipuri de motociclete (de ex:enduro) mare atentie cand iti alegi echipamentul, nu te zgarci la bani. ideal ar fi intai sa ai imbracamintea si apoi motorul pt ca altfel esti tentat sa mergi o scurta perioada de timop cu improvizatii (recunosc, eu asa am facut). utile sunt si niste crash pads Btw, furca si etrierii de R6 merita toti banii. Franarea in sine e cu adevarat progresiva iar la maxim, mai puternica. cu franarea am si eu niste pitici. ma gandesc sa imi schimb placutele de frana cu unele de cursa, f moi. poate vorbim vineri despre etriere. -de unde aflu codul de culoare de la mobra mea - yamaha FZS 600 S din 2000 -ca alternativa la cumpararea unui parbriz nou negru, ma gandesc sa il vopsesc pe cel existent; doar ca din diverse discutii am senzatia ca pe plasticul ala vopseaua nu sta mult; am mai auzit si ca exista folie neagra..voi ati incercat vre-unul? -si-a schimbat careva CDI-ul? am gasit pe net un power commander cu 15 scheme presetate de functionare (raport putere: de la economic->racing) insa nu prea stiu cum e cu montatul si daca merita; si iar va intreb daca voi ati incercat asa ceva la baza e un FZS '99. toba are potential Editat Iunie 15, 2008 de cojo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 Cojo, din cate stiu eu, etrierii de R6 pe care ii am eu sunt identici cu etrierii de pe FZ600, FZ1 (pana in 2005, din 2006 sunt asemenatori dar nu se mai pot monta, furca fiind upside-down) si chair si R1 pana in 2002 (parca). Daca ai probleme, este de la placute. Eu sunt foarte multumit de EBC Double-H Sintered dar au si costat ceva ... Vopseaua de spray nu tine prea mult pe plastic dar poti sa-l vopsesti pe spate, asta o sa o protejeze. Eu mi-am comandat un Puig Dark Smoke de pe Louis dar privind lucrurile in retrospectiva, mai bine il luam clear, ma puteam uita prin el stand cu barbia pe rezervor. Power Commander este doar pentru motociclete cu injectie. Ce apare la tine in avatar este pe carburatie toata ziua. Oricum, PC nu inlocuieste CDI-ul ci doar ii interpreteaza comenzile in functie de harta incarcata. Nu e mare lucru de montat, exista kit-uri pentru motoricletele mai uzuale. Chiar si fara, se face. Eu am vrut sa incerc dar pana la urma am renuntat, mai bine imi iau GSXR 750 mai curand decat sa tot bag bani cu nemiluita in FZ6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thot Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Salut! Am si eu un FZ6S si trebuie sa-i fac revizia. Unde gasesc si eu un service autorizat Yamaha in Bucuresti? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Salut!Am si eu un FZ6S si trebuie sa-i fac revizia. Unde gasesc si eu un service autorizat Yamaha in Bucuresti? Merci. in otopeni pe stanga cum te duci dinspre bucuresti pe DN1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Salut!Am si eu un FZ6S si trebuie sa-i fac revizia. Unde gasesc si eu un service autorizat Yamaha in Bucuresti? Merci. Si la Dual Tours. Serviceul este acelasi cu MotorTeam (pr bd. Timisoara) http://www.motociclete.com.ro/ http://www.motorteam.ro/category.php?sect=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thot Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Multumesc pentru informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Multumesc pentru informatii. Te asteptam vineri seara 20,06 2008 la ora 19,00 la intalnirea fz-ristilor la academia militara(eroilor)..........mai discutam si pe acolo de "ale noastre" punem si o plimbare la cale, ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Salutari,Fata de altele ca greutate este totusi o motocicleta usoara pentru categoria ei are doar 180 kg fata de altele sa zicem suzuki bandit care are 220kg. Asa zici tu la 196 de kile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Asa zici tu la 196 de kile? am zis.... "fata de"... adica am comparat-o cu banditu' nu ca este o motocicleta usoara repet dar fata de altele da este usoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 am zis.... "fata de"... adica am comparat-o cu banditu' nu ca este o motocicleta usoara repet dar fata de altele da este usoara Nu am zis ca i greu FZu. Am zis ca ai gafat-o cu greutatea Banditului: 600le are intre 196 si 208 kile la gol in functie de generatie si versiune (N sau S). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Sa nu exageram. Oficial, FZ6S a plecat la 192kg si a ajuns la 186kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) Nu am zis ca i greu FZu. Am zis ca ai gafat-o cu greutatea Banditului: 600le are intre 196 si 208 kile la gol in functie de generatie si versiune (N sau S). UITA-TE te rog si vezi ce scrie aici la greutatea lui . Si daca am facut o comparatie am facut-o tot cu un motor dupa 2004 pentru ca de asta erea vorba si este tot N. http://www.motorteam.ro/product.php?pid=154005 Si daca vorbim de S este si mai grei de 220kg ai mai jos detalii http://www.motorteam.ro/product.php?pid=154007 Si mai bine zi cand venim la Sibiu odata sa mancam slana. Pe unde stai si pe unde ne cazam daca venim pe la tine? Editat Iunie 19, 2008 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Sper ca nu sunteti gay sa nu ma primiti si pe mine la intrunirea voastra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Sper ca nu sunteti gay sa nu ma primiti si pe mine la intrunirea voastra Sa fie la altii. Ne vedem maine atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Ne vedem maine atunci daca-i musai, cu placere. la ce ora sa fie intalnirea? eu dupa 18 sunt available, deci pe la un 18:15 as cam fi pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 daca-i musai, cu placere. la ce ora sa fie intalnirea? eu dupa 18 sunt available, deci pe la un 18:15 as cam fi pe acolo. Oficial la 19,00 dar daca poti veni mai devreme atuci o sa vin si eu tot pe la 18,15., ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) UITA-TE te rog si vezi ce scrie aici la greutatea lui . Si daca am facut o comparatie am facut-o tot cu un motor dupa 2004 pentru ca de asta erea vorba si este tot N. http://www.motorteam.ro/product.php?pid=154005 Si daca vorbim de S este si mai grei de 220kg ai mai jos detalii http://www.motorteam.ro/product.php?pid=154007 Si mai bine zi cand venim la Sibiu odata sa mancam slana. Pe unde stai si pe unde ne cazam daca venim pe la tine? Ai zis Bandit 600, nu 650, credeam ca te referi la 600. 6le meu au 196 kile la gol. Usor si gratios ca un balerin. Ala 2007+ nu mai e Bandit, e o balena touring hidoasa (blocul motor). E mai greu decat primul B12. In alta ordine de idei... stiu o pensiune in oras, aproape de centru, cam 160 Ron dubla cu mic dejun din cate imi amintesc si au si curte (safe pt motorete). Daca veniti, da-ti un semn si daca pot, ne vedem. Editat Iunie 19, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Oficial la 19,00 dar daca poti veni mai devreme atuci o sa vin si eu tot pe la 18,15., ok? ok, deci dupa 18:00 putem sa ne adunam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.