Zircon Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 101 este o valoare valida, motocicleta nu va intra in safe-mode din acest motiv. Este foarte posibil ca TPS-ul sa dea intotdeauna (si la rece si la cald) valori in plaja normala dar sa intre in balarii in timpul mersului, datorita vibratiilor. Sau cine stie ce camp electromagnetic. De asta nu este recomandat sa folosesti numai sistemul de diagnosticare ... Am dat o tura pe Transfagarasan cu asta mica. Ce pot sa spun ... Vibratii, durere de posterior, vibratii, ciclistica slabuta peste 180km/h, VIBRATII. Consum redus. Ma rog, imi bateam joc de miar intre Corbeni si Balea Lac, pentru ca doar 1/3 din drum este reasfaltat. Bucuresti-Curtea de Arges: 6.5%, viteza 150-220km/h, treptele 4-5-6. Dupa ce mergi pe R1 la drum intins, FZ6 pare o pocnitoare. Curtea de Arges-Brasov (pe Transfagarasan): 5.5%, viteza cat am putut, treptele 2-3-4. In ciuda sau poate tocmai datorita drumului destul de prost, FZ6-ul s-a comportat excelent. Per total, o excursie reusita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 ... Vibratii, durere de posterior, vibratii, ciclistica slabuta peste 180km/h, VIBRATII.Consum redus. Vibratii, vibratii frumoasele mele vibratii..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Zircon, tu faci comparatia FZ6 Fazer 2004 vs R1 2009 Nu prea e corect din partea ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 2005 Mai, fac si eu comparatii intre motocicletele pe care merg. Acum cateva luni am scris ca R1 e mult mai comod la drum lung (si bun, autostrada sau DN) si asta e adevarul. FZ6 insa a mers de minune in zona rupta pana la Balea Lac. Am mers atat de tare incat eram sa ratez o curba stransa si bombardata rau, exact dupa o depasire la limita Hai sa zicem, saua se schimba. Vibratiile sunt imposibil de eliminat. Btw, eu sincronizez injectoarele la fiecare schimb de ulei, deci nu vibreaza mai mult ca alte FZ6-uri ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 101 este o valoare valida, motocicleta nu va intra in safe-mode din acest motiv.Este foarte posibil ca TPS-ul sa dea intotdeauna (si la rece si la cald) valori in plaja normala dar sa intre in balarii in timpul mersului, datorita vibratiilor. Sau cine stie ce camp electromagnetic. De asta nu este recomandat sa folosesti numai sistemul de diagnosticare ... Am dat o tura pe Transfagarasan cu asta mica. Ce pot sa spun ... Vibratii, durere de posterior, vibratii, ciclistica slabuta peste 180km/h, VIBRATII. Consum redus. Ma rog, imi bateam joc de miar intre Corbeni si Balea Lac, pentru ca doar 1/3 din drum este reasfaltat. Bucuresti-Curtea de Arges: 6.5%, viteza 150-220km/h, treptele 4-5-6. Dupa ce mergi pe R1 la drum intins, FZ6 pare o pocnitoare. Curtea de Arges-Brasov (pe Transfagarasan): 5.5%, viteza cat am putut, treptele 2-3-4. In ciuda sau poate tocmai datorita drumului destul de prost, FZ6-ul s-a comportat excelent. Per total, o excursie reusita Mi -a placut faza: ca FZ-ul pare o pocnitoare in comparatie cu R1:lol: Si eu am remarcat ca are ceva probleme "Vibratii, durere de posterior, vibratii, ciclistica slabuta peste 180km/h, VIBRATII.", NU EXCELEAZA LA CEVA ANUME, dar pana la urma la cat costa e destul de OK in comparatie cu alte pocnitori si e si ceva mai frumoasa( parerea mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Hello ! Explica-mi si mie cu sincronizatul injectoarelor. Ai o procedura? In ce consta practic si cine le-ar desincroniza in timp? Eu nu i-am sincronizat niciodata si sunt multumit dar na Stiu ca am avut motocicleta cu carburatoare si alea ar fi trebuit sincronizate (dar bine inteles ca nici pe alea nu le-am sincronizat niciodata si tot fericit am fost) dar mi-am luat cu injectie special sa nu mai sicronizez Merci ! 2005 Mai, fac si eu comparatii intre motocicletele pe care merg. Acum cateva luni am scris ca R1 e mult mai comod la drum lung (si bun, autostrada sau DN) si asta e adevarul. FZ6 insa a mers de minune in zona rupta pana la Balea Lac. Am mers atat de tare incat eram sa ratez o curba stransa si bombardata rau, exact dupa o depasire la limita Hai sa zicem, saua se schimba. Vibratiile sunt imposibil de eliminat. Btw, eu sincronizez injectoarele la fiecare schimb de ulei, deci nu vibreaza mai mult ca alte FZ6-uri ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Interesat careva de 2 finale GPR race carbon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucaty Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 (editat) Pentru cei care doresc o super motocicleta de care am fost si sunt multumita, de vanzare: /index.php?...=0#entry2109864 Editat Septembrie 20, 2009 de bubucaty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Salut, Cine este interesat ,am un "parbriz" de Fazer model 2005, nu este nou a fost inlocuit cu unul aftermarket, este in stare buna. Pret 200 lei , tel. 0723272524, Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzee Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Interesat careva de 2 finale GPR race carbon? la ce bani ar fi daca nu e cu suparare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Salut,Cine este interesat ,am un "parbriz" de Fazer model 2005, nu este nou a fost inlocuit cu unul aftermarket, este in stare buna. Pret 200 lei , tel. 0723272524, Bucuresti Filtru ulei K&N nou , Fazer 2005 , 100 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bishop the butcher Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Interesat careva de 2 finale GPR race carbon? Care este pretul??? Nou si eu p-aci, dar cu FZ6 din februarie, salutare la toata lumea. Poate ma ajutati si pe mine cu niste tobe, de preferat de carbon, pentru fz6-le meu. Multumesc mult si keep in touch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Bine ai venit! Daca esti din Bucuresti si joi seara ai ceva timp liber, ia arunca un ochi pe linkul de mai jos. LINK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazydriver Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 De 2 luni ma dau si eu cu nu Fz6 S2 din 2007. Sper sa va placa, pe mine ma inebunit sunt indragostit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 salutare fazeristi ! am zis ca imi dezbrac fazerul si am facut-o. am facut aseara fotografii cu telefonul meu nu prea performant. voila: asa ca daca nu aveti ce face cu vreo 500 euro si vreo 20-30 de 'dupamese' go for it. sa vad ce am facut: * faruri - 100 e * oglinzi - 60 e * stop leduri - 24 e * suport numar - 23 e * mansoane manere - 23 e * supot far + suport bord - 40 e * minisemnalizari - 40 e * rim stripes - 13 e * vopsea - 100 e * facut capac la codita din fibra de sticla * vopsit tevile de esapament * s.a. am luat si o toba de r6 taiata si scurtata ce asteapta sa fie modificata, vopsita negru si montata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Faina rau. Scrisesem mai mult, dar mi-a crapat Firefoxul. Acum nu mai am chef de scris. Pune-i neaparat si un bugspoiler! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 salutare fazeristi !am zis ca imi dezbrac fazerul si am facut-o. am facut aseara fotografii cu telefonul meu nu prea performant. voila: mai ai de bagat, insista ca iese bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bishop the butcher Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 De 2 luni ma dau si eu cu nu Fz6 S2 din 2007. Sper sa va placa, pe mine ma inebunit sunt indragostit. Ce ma oftici ca ai cadrul si motorul negre... Si ABS-ul ala imi creeaza o stare de nevrozitate accentuata Frumoasa, sa o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Faina rau. Scrisesem mai mult, dar mi-a crapat Firefoxul. Acum nu mai am chef de scris. Pune-i neaparat si un bugspoiler! mai ai de bagat, insista ca iese bine. multumesc baieti. tot aman intalnirea aia de joi, sa vin si eu o data; serviciul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 in afara, mers normal si constant, viteze de 110-130 mi-a luat 5.5, dar tinuta in forje, viteza de croaziera peste 160 km/h imi ia cam 7. subscriu, si FZS meu , sub 130 (tinuta in 6500-7000 ture) consuma 5.1. am observat ca peste 150 (~7500 ture) haleste 5.8, sau alergata bine pe trasee virajate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_D Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Ce ma oftici ca ai cadrul si motorul negre... Si ABS-ul ala imi creeaza o stare de nevrozitate accentuata Frumoasa, sa o stapanesti sanatos Cadrul si motorul negre parca subtiaza partaitoarea, de exemplu mie-mi place mai mult cu gri (sau cum vrei sa-i zici). @crazydriver: bafta-n trafic ca moto e ca lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 subscriu, si FZS meu , sub 130 (tinuta in 6500-7000 ture) consuma 5.1.am observat ca peste 150 (~7500 ture) haleste 5.8, sau alergata bine pe trasee virajate. Ia da tu mai multe detalii aici de cum de ai ajuns la <<Accidente>> sa intrebi de orteza pentru mana. A dat Tiganca cu tine de pamant ca n-ai mai bagat-o in seama? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 (editat) vand fazer an 2002 curat,top case givi cu suport,alarma,21000km,in stare excelenta tehnica si optica,intretinuta la SANGE,gri metal cu negru,motor tinut in garaj incalzit ,consumabile noi ,gume 60% michelin pilot road,merge beton ,fara vibratii,accept orice test.motorul se afla in timisoara .o sa fac mai multe poze in viitor si mai de aproape.....pret 2800 euro negociabil Editat Octombrie 11, 2009 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 salut, am un prieten care vinde un Fazer 600 din 2007(ABS) este negru cu cadru si motor negru / 12.000 km. motocicleta este cumparata de noua din romania, are cauciucuri noi si schimburile efectuate de curand (exista factura pentru ele) pret 4000 Eur 0765.500.672/0727.788.357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 Toata lumea vinde tot asta e clar ! In rest ce mai faceti ? Ce v-ati mai cumparat la scule ? Le-ati pregatit de iarna ? Le-ati garat ? @zircon : nu mi-ai zis treaba cu sincronizatul injectoarelor @Horia_D si @vane - ce ati facut cu senzorul tps ? "pe vremea mea" acum 1 an sa zic l-am schimbat aici la bucuresti cu vro 550 (senzor plus manopera) . De atunci imi merge ok motocicleta. Inainte mi se oprea in trafic pur i simplu . Murea. Cateodata chiar trebuia tinuta accelerata sa porneasca ( adicaa sa fie potentiometrul in alta pozitie) . Este explicat inapoi in topic toata procedura ! success si iernat usor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.