Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mersi Claudiule, ...... sa te faci bine si sa fii sanatos si tu, felicitari pentu bebel :disappointed: .

Mesaj completat

 

 

si varianta naked:

 

http://www.motociclete.com.ro/component/co...yamaha-fz8-2010

 

 

Inca nu pot sa-mi fac o parere despre noul Fz8 dar din ceea ce pare e o combinatie intre fz1 si xj6 speram sa aflam mai multe amanunate si foto in curand :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor ce lung e forumul asta :lol:) m-am delectat citind cateva seri ca sa ajung debea la iunie iulie 2008 shi iatene in 2010 :lol:) oricum sunt proaspatul posesor al unui fz6-s 2007 o sa pun shi nishte poze deocamdata nu am cu el pt ca sincer sa fiu nici nu m-am dat cu el .. dar am in spate doar scutere 1 de 50 injectie de la aprilia un gilera dna de 125 iar un aprilia de 70 dar nimic genu asta ... sincer sa fiu am destui km pe 2 roti ..dar am zis cu ce ... deabea ashtept sa ies cu el sa se incalzeasca afara dar imi este cam frica... cu toate ca ma gandesc ehh ma voi obishnui cu el .. totushi ma gandesc la acele 7 8 9 10 k atatea ture cu atata putere i'm scared :disappointed: ce ma fac ..? cum fac ...? cum sa incep .. ? merci frumos ... ashtept sfaturile voastre .... cu drag :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor ce lung e forumul asta :lol:) m-am delectat citind cateva seri ca sa ajung debea la iunie iulie 2008 shi iatene in 2010 :lol:) oricum sunt proaspatul posesor al unui fz6-s 2007 o sa pun shi nishte poze deocamdata nu am cu el pt ca sincer sa fiu nici nu m-am dat cu el .. dar am in spate doar scutere 1 de 50 injectie de la aprilia un gilera dna de 125 iar un aprilia de 70 dar nimic genu asta ... sincer sa fiu am destui km pe 2 roti ..dar am zis cu ce ... deabea ashtept sa ies cu el sa se incalzeasca afara dar imi este cam frica... cu toate ca ma gandesc ehh ma voi obishnui cu el .. totushi ma gandesc la acele 7 8 9 10 k atatea ture cu atata putere i'm scared :disappointed: ce ma fac ..? cum fac ...? cum sa incep .. ? merci frumos ... ashtept sfaturile voastre .... cu drag :lol:

 

Salutare si bine ai venit in randul posesorilor de Yamaha si in special de FZ6.

 

Eu te sfatuiesc din proprie experienta acumulata in 25000 km pe FZ6 urmatoarele: :lol:

 

E bine ca ai mai circulat in trafic asta te-a invatat poate sa fi mai preventiv si sa sti la ce sa te astepti de la unii conservari, insa pe motocicleta este diferit.

Yamaha Fz6 e un motor foarte bine echilibrat si foarte fiabil, parerea mea este ca se potriveste unui incepator care are indemanare si se poate tempera (nu ca ar fi ea o bestie) dar e de recomandat mai ales in primii 2-4 mii km sa nu te joci cu ea in ture prea mari... mobra se dezlantuie de la 10000 ture in sus si trage bine pe la 12000 cam unde dezvolt si puterea... sa nu te lasi influentat de baietii care se cred "experimentati", ia-o usor la plimbari in afara orasului sa te obisnuiesti cu comenzile, franele, curbele, alegeti ca parteneri de drum motciclisti care sa nu te instige la forje.

Punei gume bune nu te zgarcii la consumabile ieftine pt ca daca ai grija de ea ai grija si de tine !!! Eu sunt foarte multumit de a mea, ceea ce ma deranjeaza este lipsa unei protectii de vant la viteze mari, mai ales ca sunt si destul de mare.

So pastrezi sanatos sa te bucuri de ea si asflat uscat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine ai venit in randul posesorilor de Yamaha si in special de FZ6.

 

Eu te sfatuiesc din proprie experienta acumulata in 25000 km pe FZ6 urmatoarele: :lol:

 

E bine ca ai mai circulat in trafic asta te-a invatat poate sa fi mai preventiv si sa sti la ce sa te astepti de la unii conservari, insa pe motocicleta este diferit.

Yamaha Fz6 e un motor foarte bine echilibrat si foarte fiabil, parerea mea este ca se potriveste unui incepator care are indemanare si se poate tempera (nu ca ar fi ea o bestie) dar e de recomandat mai ales in primii 2-4 mii km sa nu te joci cu ea in ture prea mari... mobra se dezlantuie de la 10000 ture in sus si trage bine pe la 12000 cam unde dezvolt si puterea... sa nu te lasi influentat de baietii care se cred "experimentati", ia-o usor la plimbari in afara orasului sa te obisnuiesti cu comenzile, franele, curbele, alegeti ca parteneri de drum motciclisti care sa nu te instige la forje.

Punei gume bune nu te zgarcii la consumabile ieftine pt ca daca ai grija de ea ai grija si de tine !!! Eu sunt foarte multumit de a mea, ceea ce ma deranjeaza este lipsa unei protectii de vant la viteze mari, mai ales ca sunt si destul de mare.

So pastrezi sanatos sa te bucuri de ea si asflat uscat !!!

 

10x emypavel de sfaturi ... a mea este carenata ... si cauciucurile sunt michelin power 2 ct daca nu ma inshel... vroiam sa shtiu shi eu ..oricum voi fi pt incepu foarte crispat avand in vedere ca e primul meu motor .. adevarat ,,,, voi merge foarte incet .. ce fel de ulei imi recomanzi ca am intzeles ca tre sa ii fac schimbul de ulei shi de filtru ... asta 1 shi 2 sa ma uit shi la filtru de aer ..? shi daca ar mai fi ceva de verificat acum la schimb ... inca 1 data multumesc pt sfaturi shi sper sa fiu shi eu de folos candva cuiva din aceasta comunitate ..:lol: in rest asfalt uscat la toata lumea ...... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10x emypavel de sfaturi ... a mea este carenata ... si cauciucurile sunt michelin power 2 ct daca nu ma inshel... vroiam sa shtiu shi eu ..oricum voi fi pt incepu foarte crispat avand in vedere ca e primul meu motor .. adevarat ,,,, voi merge foarte incet .. ce fel de ulei imi recomanzi ca am intzeles ca tre sa ii fac schimbul de ulei shi de filtru ... asta 1 shi 2 sa ma uit shi la filtru de aer ..? shi daca ar mai fi ceva de verificat acum la schimb ... inca 1 data multumesc pt sfaturi shi sper sa fiu shi eu de folos candva cuiva din aceasta comunitate ..:lol: in rest asfalt uscat la toata lumea ...... :disappointed:

 

 

Salutare... cred ca cele mai bune consumabile sunt cele recomandate de producator (sau o fi doar pt marketing pt a-si finde ei genuine parts) in atasament ai manualul de intretinere si cel de service arunca si tu o privire.

Mesaj completat

Salutare... cred ca cele mai bune consumabile sunt cele recomandate de producator (sau o fi doar pt marketing pt a-si finde ei genuine parts) in atasament ai manualul de intretinere si cel de service arunca si tu o privire.

 

Nu reusesc sa atasez doc, cred ca e prea mare scrie-mi in PM adresa de mail si ti-l trimit pe mail doc sau mai vb pe mes...

Toate bune

Editat de emypavel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor... am si eu o intrebare la voi!

Vreau sa imi iau un FZS 600 din 2004 si din cate am vazut eu pt modelul acesta Yamaha a avut niste probleme in anul respectiv fiind necesara inlocuirea unei piese TPS (throttle position sensor). Voi ati avut probleme cu RPM sau cu acceleratia? De exemplu: unii spuneau ca din cauza acestei defectiuni la TPS ori se ridica in rotatii ori murea cand incerca sa accelereze, problema rezolvata odata cu schimbarea acestei piese.

 

Scuze daca in cele 175 de pagini de pe acest thread scrie despre aceasta problema, dar am citit 10 pagini si mi-am pierdut rabdarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand trebuie sa stabilim ceva. fzs600 este total diferita de fz6n sau s . problema cu TPS au avut modelele fz6 .lotul respectiv a fost fabricat in 2004.nu toate motocicletele din 2004 au avut aceasta problema. proprietarii 'norocosi' au inlocuit sau reparat acest senzor.

 

o zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, FZ600s am scris in graba...my bad! Pe mine ma interesa daca cineva s-a confruntat cu aceasta problema, ca in general stiu ce s-a intamplat.

Mesaj completat

ca exemplu un film

Editat de TaoTao
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da.eu am avut aceasta problema. am rezolvat-o cu ajutorul unui spray WD40.partea cea mai grea a fost demontarea lui.

nu stiu daca procedeul asta functioneaza de ficare data.banuiesc ca moto care vrei sa o cumperi are aceasta problema.

noi avem doua fz6 din acelasi an si numai una a avut problema asta.am inteles ca acest senzor(impropriu spus senzor) costa aprox. 160euro.

atunci cand o cumperi sa ai grija sa scazi din pret aceasta suma.

la modelul asta este bine de stiut ca daca ai nevoie de bord sau far (ma refer la fz6N) ai rupt-o in fericire.

pret bord (ebay) sh-aprox.200euro

pret far (ebay) sh - aprox. 170eur

daca sunt noi : bord-400 euro si far 325 euro.

asta numesc eu problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da.eu am avut aceasta problema. am rezolvat-o cu ajutorul unui spray WD40.partea cea mai grea a fost demontarea lui.

nu stiu daca procedeul asta functioneaza de ficare data.banuiesc ca moto care vrei sa o cumperi are aceasta problema.

noi avem doua fz6 din acelasi an si numai una a avut problema asta.am inteles ca acest senzor(impropriu spus senzor) costa aprox. 160euro.

atunci cand o cumperi sa ai grija sa scazi din pret aceasta suma.

la modelul asta este bine de stiut ca daca ai nevoie de bord sau far (ma refer la fz6N) ai rupt-o in fericire.

pret bord (ebay) sh-aprox.200euro

pret far (ebay) sh - aprox. 170eur

daca sunt noi : bord-400 euro si far 325 euro.

asta numesc eu problema.

 

 

Cand ai montat inapoi TPS-ul ai masurat rezistenta lui sau ai intrat in meniul de diagnosticare si ai vazut valorile in care se incadreaza pentru a putea sa-l pui in pozitia corecta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte de demontare am semnat pozitia in care a fost montat.

pentru o mai buna siguranta ca totul este ok am masurat si rezistenta in pozitia de relanti.

pozitia masurata a coincis cu cea semnata inainte de demontare.

singurul reglaj electronic care l-am facut, a fost CO-ul iar mecanic , am reglat cantitatea de aer la turatii joase.

am obtinut un consum de carburant de 4-4,5/% mixt si 3,5-4% in afara oraselor.

dezavantajul este ca am pierdut din putere(nu depaseste 240km./h) dar intre 6000 si 9000 rpm zboara.

 

o zi buna. :wink: ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai scos 3,5-4% ??? cu e viteza ai mers ? singura sau cu pasager , te intreb asta pentru ca autonomia maxiam care am scoso cu pasager si coburi a fost de 378 km , vitexza de 100/110 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa spun ca motocicleta nu mai are catalizator si nici site in toba.

in cazul tau,cred ca un consum de 6/% e destul de mare.poate e ceva in neregula cu injectia.verifica.

 

o seara buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie la calcule imi iesea 4,7 cu pasager si cu coburi deci nu aveam probleme cu motoru . Oricum l-am maritat acuma 1 an :wink: ( daca ma voi intoarce la 600 el v-a fi oricum alegerea deoarece e un motor confortabil , fiabil , arata si bine deci perfect ;) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cum se poate rezolva problema evacuarilor. In sensul ca tot la doua luni tre sa dau cu pasta pe evacuari sa le fac sa arate nichelate. Exista varianta de cromare sau asa ceva? sau nici aia nu va avea efect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Multumita Andreei (stie ea care Andreea), proiectul meu cu toba de esapament stock (pe care trebuia sa o killer-esc si sa scot din ea tot ce se poate scoate, pentru a face mai mult zgomot) a cazut iremediabil. Asa ca am de vanzare o toba stock, are cam 800-1000km de utilizare, arata extraordinar de bine, am toate suruburile necesare pentru montare si in plus MASCA de plastic care ascunde toba... Pretul este unul asa, intre FZ-isti si se discuta cu cine e interesat.

 

In plus de asta, am un rezervor de FZ6 S2 negru de vanzare. Se poate monta pe orice FZ6 din 2004 pana in prezent, insa pe el este inscriptionata emblema S2, iar emblemele Yamaha stanga-dreapta sunt adezive si in relief, nu vopsite ca la modelul din 2004-2006. Are tankpad Yamaha FZ6 original.

 

Pozele sunt unele sugestive, cu toate ca ma indoiesc ca ar fi cineva pe acest forum care nu stie cum arata componentele pe care vreau sa le vand :angry:)

 

Va doresc o iarna cat mai scurta, ca am innebunit de cand motoreta mea se uita si ma sfideaza de sub husa.

Mesaj completat

Salutare... cred ca cele mai bune consumabile sunt cele recomandate de producator (sau o fi doar pt marketing pt a-si finde ei genuine parts) in atasament ai manualul de intretinere si cel de service arunca si tu o privire.

Mesaj completat

 

 

Nu reusesc sa atasez doc, cred ca e prea mare scrie-mi in PM adresa de mail si ti-l trimit pe mail doc sau mai vb pe mes...

Toate bune

 

@Emy... tu ai pe spate anvelopa 190??? Care credeti ca ar fi problema sa pun pe janta stock de 180 o anvelopa de 190??? In afara de efectul vizual (care mie-mi place mult) si faptul ca anvelopa se va toci mai repede pe centrul caii de rulare?

post-52166-1265812511_thumb.jpg

post-52166-1265812574_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari tuturor

 

de ceva zile citesc pe forum dar nu gasesc ceea ce caut. am achizitionat de cateva saptamani un fazer fzs 600 din '99 cod motor : RJ02 si am nevoie pt el in primul rand de un radiator de apa.am tot incercat eu pe la diferite magazine de piese de prin oradea si am primit doar oferte exagerate ca pret din punctul meu de vedre .La fel am cautat si pe unele site-uri dar ceva convenabil nu am gasit.

daca ma poate ajuta cineva cu niste oferte si preturi as fi recunoscator.

 

va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari tuturor

 

de ceva zile citesc pe forum dar nu gasesc ceea ce caut. am achizitionat de cateva saptamani un fazer fzs 600 din '99 cod motor : RJ02 si am nevoie pt el in primul rand de un radiator de apa.am tot incercat eu pe la diferite magazine de piese de prin oradea si am primit doar oferte exagerate ca pret din punctul meu de vedre .La fel am cautat si pe unele site-uri dar ceva convenabil nu am gasit.

daca ma poate ajuta cineva cu niste oferte si preturi as fi recunoscator.

 

va multumesc

transmite un email cu seria de sasiu la george@motociclete.com.ro

tks,

ciprian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Pun si eu o intrebare... Pedala de frana, schimbatorul de viteza ca si ghidonul vin intr-o pozitie din fabrica. Si-a modificat cineva pozitia la vreunul dintre aceste 3 elemente? Eu venind de pe o pozitie putin mai aplecata, cum e ce de pe RF, pozitia de pe FZ mi se pare putin prea sus si as fi vrut sa stiu daca poti fi miscate cele trei elemente despre care vorbeam mai devreme astfel incat pozitia sa fie o idee mai aplecata. Pot sa fac chestia asta sau s-o las asa si sa ma invat cu ea?

 

Nu dati cu pietre... e o intrebare...

 

Multumesc anticipat

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Pun si eu o intrebare... Pedala de frana, schimbatorul de viteza ca si ghidonul vin intr-o pozitie din fabrica. Si-a modificat cineva pozitia la vreunul dintre aceste 3 elemente? Eu venind de pe o pozitie putin mai aplecata, cum e ce de pe RF, pozitia de pe FZ mi se pare putin prea sus si as fi vrut sa stiu daca poti fi miscate cele trei elemente despre care vorbeam mai devreme astfel incat pozitia sa fie o idee mai aplecata. Pot sa fac chestia asta sau s-o las asa si sa ma invat cu ea?

 

Nu dati cu pietre... e o intrebare...

 

Multumesc anticipat

 

Numai bine

 

Salutare

 

Eu mi-am modificat pozitia la toate trei intr-o pozitie care mi-a convenit cel mai bine, e ca la masina unde iti reglezi scaunul, oglinzile, volanul dupa inaltimea pe care o ai, dupa cum vrei sa stai in scaun, dupa vizibilitatea pe care o doresti, dupa controlul comenzilor etc. Pe FZ nu poti avea o pozitie prea aplecata( ca pe o sportiva), ea a fost facuta pentru oras in mod special, pentru turing dar avand totusi si ceva valente sportive.

Eu am facut modificarile pentru a sta intr-o pozitie mai dreapta(probleme cu mijlocul), am mai ridicat putin ghidonul dupa care am reglat pedala de frana si schimbatorul de viteze.

 

Daca vrei sa lasi ghidonul mai jos fata de pozitia care vine din fabrica sa stii ca nu merge decat foarte putin pentru ca la bracare o sa lovesti cu mainile in rezervor,............ cred ca poate singura solutie ar fi sa schimbi ghidonul cu unul ceva mai drept si care nu ar avea inaltarea celui original( s-ar putea sa fie ceva mai obositor la condus), dupa care poti regla schimbatorul de viteze si pedala de frana pe care nu le poti muta mai in spate doar ca poti regla inaltimea pedalelor.

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...